Gå til innhold

Alle elsker David


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Malika skrev (23 minutter siden):

Jeg tror de rett og slett er smarte og kommers. Zalando og Corona-øl får produktplassering, likeså det utestedet på M. Penger i kassa. Og med dette showet håper de det kommer mer penger inn i den slunkne kassa,

Hedvig har egne penger hun, kommer fra gamle Frogner-penger. At hun kløner og klomser er nok manus, men hun er sånn ;)  Og den dynamikken med David er lik kjæresten og barna. De alle tre flørter og sutrer og får det slik de vil. 

Andrea burde få seg en annen jobb. Det er ikke greit at far og datter jobber sammen i et så bittelite firma. Pappa må kjøre Andrea for å fikse BRYN! I arbeidstida! 

Og sønnen er jo en typisk vestkansgutt som jeg håper finner sin egen vei og verdier.

Virker ikke som hedvik kommer fra penger når David må betale regningene hennes og ordne alt. Det går vel så lenge han gidder oppdra, hjelpe og betale for barn nummer tre...

Anonymkode: c4d70...694

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fascinerende og lese alt som blir skrevet... alt dere vet, hva?

Dere vet hvem som betaler regninger, dere vet alt om Hedvigs bakgrunn, dere vet de har både ditt og datt.... jeg er imponert. 

Sønnen bortskjemt? Han er 18, han går på skole, han vil gå sin egen vei, tjene sine egne penger... han virker snill og rolig og like bedagelig som alle andre 18-åringer. 

Hedvig umoden? For meg ser hun heller ut som en hoppende glad person med masse energi og livsglede... utrolig søt. Tenk så mye bedre å være som henne enn en surmaga slappfisk som bruker tiden sin på å klage på sånne som henne.... 

Ha en fin kveld alle!

 

Anonymkode: b56a4...51b

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Fascinerende og lese alt som blir skrevet... alt dere vet, hva?

Dere vet hvem som betaler regninger, dere vet alt om Hedvigs bakgrunn, dere vet de har både ditt og datt.... jeg er imponert. 

Sønnen bortskjemt? Han er 18, han går på skole, han vil gå sin egen vei, tjene sine egne penger... han virker snill og rolig og like bedagelig som alle andre 18-åringer. 

Hedvig umoden? For meg ser hun heller ut som en hoppende glad person med masse energi og livsglede... utrolig søt. Tenk så mye bedre å være som henne enn en surmaga slappfisk som bruker tiden sin på å klage på sånne som henne.... 

Ha en fin kveld alle!

 

Anonymkode: b56a4...51b

Enig med deg. 
Sønnen er som en helt normal gutt på hans alder. Det er forskjell på folk forskjellige steder i landet, det kommer tydelig frem i denne tråden. 
I den siste episoden viste han jo interesse for å starte noe selv. Kjempe bra av en 18-åring!

Syntes heller ikke Hedvig er så iille som mange skal ha det til. Bortsett fra søling når hun lager mat. Har aldri sett mat fly til alle kanter på den måten 😂

Anonymkode: efe5a...5d3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 10.13):

Enig med deg. 
Sønnen er som en helt normal gutt på hans alder. Det er forskjell på folk forskjellige steder i landet, det kommer tydelig frem i denne tråden. 
I den siste episoden viste han jo interesse for å starte noe selv. Kjempe bra av en 18-åring!

Anonymkode: efe5a...5d3

Ja, det er helt imponerende at han vil skape noe selv, og får hjelp av mamma som har et stort nettverk innen mote og klær i Norden. Hun hyrer til og med en proff designer (som er Tone Damli-venninne) til å hjelpe han. Imponerende!

Anonymkode: 41544...a8b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er helt imponerende at han vil skape noe selv, og får hjelp av mamma som har et stort nettverk innen mote og klær i Norden. Hun hyrer til og med en proff designer (som er Tone Damli-venninne) til å hjelpe han. Imponerende!

Anonymkode: 41544...a8b

Ville ikke du hjulpet ditt barn om du kunne? Hva i all verden er galt med det? 

Mindre imponerende er det at et voksent menneske sitter å snakker ned en tenåring på nett. 

Anonymkode: b56a4...51b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kjent en eneste 18-åring som ikke klarer å finne brød i fryseren, og som må ringe pappa for at han ikke skal sulte fremfor brødboksen. Lat og bortskjemt.

Synes ellers de virker omsorgsfulle og som gode personer. 
 

(Ang kommentaren om hvem som betaler regninger, så var det vel Hedvig som sa i en episode at David skulle betale zalando-regningen hennes...)

Anonymkode: 9dd2b...c45

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja, det er helt imponerende at han vil skape noe selv, og får hjelp av mamma som har et stort nettverk innen mote og klær i Norden. Hun hyrer til og med en proff designer (som er Tone Damli-venninne) til å hjelpe han. Imponerende!

Anonymkode: 41544...a8b

Jeg har aldri skjønt meg på stilen til hun designeren/venninnen til Damli. 
 

Er den retta mot yngre eller eldre damer? Det er enten den samme hullete stilen eller samme formen på kjolen ikke akkurat fremhever kvinnekroppen. 
 

Jeg kan ikke huske å ha sett noen med de klærne, bortsett fra de som stiller opp på IG. De klærne blir lagt ut på billigsalg av influencere på Tise kort tid etterpå. 

Anonymkode: 5327a...c99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et bedre bilde av Hedvig etter å ha hørt henne på podkasten til Iselin.

Anonymkode: c4d70...694

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja, det er helt imponerende at han vil skape noe selv, og får hjelp av mamma som har et stort nettverk innen mote og klær i Norden. Hun hyrer til og med en proff designer (som er Tone Damli-venninne) til å hjelpe han. Imponerende!

Anonymkode: 41544...a8b

Nå begynner det å lukte sjalusi og bitterhet. Dette blir for dumt. Hvorfor i alle dager skal ikke moren hjelpe sønnen. Så har de andre kontakter enn deg da, er det noe galt i de? Gutten er 18 og har guts til å prøve noe selv, selv om han får hjelp av mamma. Takk og lov for unge mennesker som han og andre gründere. Uten dem hadde mange her vært uten en jobb. 
Dette er mennesker som skaper sin egen (og andres) arbeidsplasser. Hva med å applaudere dette istedenfor å rakke ned på det?

David har mye penger fordi han klarte å skape noe som gav suksess. Flotte egenskaper det ser ut til at sønnen prøver å videreføre. 

Anonymkode: efe5a...5d3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nå begynner det å lukte sjalusi og bitterhet. Dette blir for dumt. Hvorfor i alle dager skal ikke moren hjelpe sønnen. Så har de andre kontakter enn deg da, er det noe galt i de? Gutten er 18 og har guts til å prøve noe selv, selv om han får hjelp av mamma. Takk og lov for unge mennesker som han og andre gründere. Uten dem hadde mange her vært uten en jobb. 
Dette er mennesker som skaper sin egen (og andres) arbeidsplasser. Hva med å applaudere dette istedenfor å rakke ned på det?

David har mye penger fordi han klarte å skape noe som gav suksess. Flotte egenskaper det ser ut til at sønnen prøver å videreføre. 

Anonymkode: efe5a...5d3

Jeg er ikke den du siterte, men jeg tolket det slik at AB ikke syntes det var så imponerende, grunnet foreldrenes kontakter som baner veien for han. 
 

Det hadde vært mere imponerende om gutten hadde kommet langt uten hjelp, slik som foreldrene hans. 
 

 

Anonymkode: 5327a...c99

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 0.45):

Virker ikke som hedvik kommer fra penger når David må betale regningene hennes og ordne alt. Det går vel så lenge han gidder oppdra, hjelpe og betale for barn nummer tre...

Anonymkode: c4d70...694

Men, er egentlig David så veldig rik lenger? Han ble vel slått konkurs for noen år siden? Tenker at grunnen til hele tv-serien, er at de trenger penger. 

Hedvig stakkars, hun ser ut til å leve i sin egen lille boble. "Pappa" fikser, så hun kan shoppe på Zalando til det tyter utav ørene på henne. Reality check, please!

Anonymkode: 3fb25...522

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men, er egentlig David så veldig rik lenger? Han ble vel slått konkurs for noen år siden? Tenker at grunnen til hele tv-serien, er at de trenger penger. 

Hedvig stakkars, hun ser ut til å leve i sin egen lille boble. "Pappa" fikser, så hun kan shoppe på Zalando til det tyter utav ørene på henne. Reality check, please!

Anonymkode: 3fb25...522

Han ble sikkert ikke slått personlig konkurs, og har dermed også garantert mye penger.

Kan ikke Hedvig få lov til å sose litt da? Hvorfor plager det folk at noen har det sånn? Skulle gjerne hatt det sånn jeg .... utrolig deilig :) 

Anonymkode: b56a4...51b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

En far og hans tre utakknemlige tenåringsbarn ser jeg. 
 

Gir det en sjanse, håper det blir bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser nesten ikke forskjell på Hedvig og Andrea 🙈😂😂

Anonymkode: 3fb25...522

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, gi alle Gullrutene til Alle Elsker David. Å se på serien er som å rulle seg inn i et varmeteppe og bare VÆRE. Dagens episode.. den største problemstillingen er "vi finner ikke hotellrommet vårt!" - det er som korona-verdenen rundt meg bare smelter vekk. Man skal være bra vennlig innstilt for å ikke legge merke til hva som kan være potensielle irritasjonsmoment: Nocco i produktplasseringsmonitor, unger som bare... gjør som de vil, et overflod av privilegier.... men fåkk it, jeg kommer til å ha seriøse abstinenser når sesongen er unnagjort. 3 episoder i uka er ikke nok!

Anonymkode: 2da74...0d3

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså, gi alle Gullrutene til Alle Elsker David. Å se på serien er som å rulle seg inn i et varmeteppe og bare VÆRE. Dagens episode.. den største problemstillingen er "vi finner ikke hotellrommet vårt!" - det er som korona-verdenen rundt meg bare smelter vekk. Man skal være bra vennlig innstilt for å ikke legge merke til hva som kan være potensielle irritasjonsmoment: Nocco i produktplasseringsmonitor, unger som bare... gjør som de vil, et overflod av privilegier.... men fåkk it, jeg kommer til å ha seriøse abstinenser når sesongen er unnagjort. 3 episoder i uka er ikke nok!

Anonymkode: 2da74...0d3

JA!

Undrer meg stadig over hvordan korona ser ut til å ikke finnes i deres verden. Her er det fest, klemming og nærkontakter så det holder.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucas på 18 år klarer ikke skjære en brødskive.... de er altså de mest bortskjemte barna (inkludert Hedvig, hun er også et barn) jeg har sett. Så usjarmerende, usympatiske og lite reflekterte mennesker som kun tenker på seg selv. For all del god underholdning, de skjønner jo ikke hvor mye de driter seg ut. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sympatisk, sjarmerende og reflektert i innlegget ditt? 

Anonymkode: b56a4...51b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hedvik må ha adhd eller noe sånt, for når hun hadde kjøretime så klarte hun ikke å være seriøs og fokusere på kjøringen.

Hun ble distrahert hele tiden, først av en person hun så på gaten som hadde vært med i Paradise Hotel, 2 sekund etterpå så hun et hus der tanten pleide å bo og 3 sekund etter der igjen snudde hun seg helt bort for å se på en hage som hun syntes var fin.

Kjørelæreren sa at hun måtte holde blikket på veien.

Det er jo ikke normalt å oppføre seg sånn når man har kjøretime, hvis hun da ikke gjorde seg til for kamera😏

Det er veldig søtt med sånne distré surrete damer når man er forelsket og alt er sus og dus, men etter en del år når hverdagen kommer, så blir det et mektig irritasjonsmoment i et forhold.

Anonymkode: ae1e9...be6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...