Gå til innhold

Alle elsker David


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så ille berørt han ble da dattera sa at hun hadde en cyste på egglederen, etter at de hadde filmet hele sykehusoppholdet. Hadde vel vært like greit å droppe akkurat det innslaget da, hvis de skulle fortelle masse om magesmertene men ikke hva de skyldtes 🙈

Anonymkode: d7b62...f25

Gurimalla. Det må jeg se.

Anonymkode: 7ec4b...f0b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig mye annet som deles i den serien som han burde bli ille berørt av før han ble det av en cyste i egglederen for å si det sånn.. 

Når de har surprise party med en hel haug med gjester på Bølgen og Moi, hvem er det som betaler? Han som skulle overraskes eller er det spons? Bølgen og Moi eller Corona Norge? (ikke viruset, men ølmerket).

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en guilty pleasure favoritt! Serien er så meningsløs, men jeg får ikke nok. Det er så himla fluffy uten noe som helst motstand.

  • Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var egentlig problemet med moren? Siden hun måtte få leilighet av barnevernet når faren ble stukket av veps.. Slet moren psykisk? 

Anonymkode: 911aa...5f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy da de gjorde et poeng av at Hedvig hadde gangavstand til leiligheten til mora, men de fikk ikke kjøpt med potetgull fordi hun ikke hadde lappen 🤣

Anonymkode: d7b62...f25

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde moren til Hedvig råd til å kjøpe leilighet i det området?

Anonymkode: e3b92...ed6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvordan hadde moren til Hedvig råd til å kjøpe leilighet i det området?

Anonymkode: e3b92...ed6

David betaler?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvordan hadde moren til Hedvig råd til å kjøpe leilighet i det området?

Anonymkode: e3b92...ed6

Nå vet vi vel ingenting om familien til Hedvig, annet enn dette med vepsen og BV? Eller har de sagt noe jeg ikke har fått med meg?

La oss si den leiligheten kostet 5 mill (den så ikke veldig stor eller fresh ut, selv på Frogner er det ikke såå dyrt). 
Hun har jo sannsynligvis hatt en bolig tidligere også. Og mormoren var jo Frognerfrue som Hedvig sa. 

Til de som lurer på pengene til David. David har alltid hatt mye penger (som voksen og tiden på Slemdal, jeg vet ikke hva slags bakgrunn han kommer fra). Husk at han som andre har sagt tidligere har jobbet med store stjerner utenfor Norge. Det er ikke grusomme Iselin som står for størstedelen av inntekten hans. 

Anonymkode: efe5a...5d3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å bli helt koronapoliti her, men var der ikke krav på en-meter i Oslo i sommer?🤣 Syns de sto litt tett under den overraskelsesfesten for David. 

Anonymkode: ebe53...aee

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Nå vet vi vel ingenting om familien til Hedvig, annet enn dette med vepsen og BV? Eller har de sagt noe jeg ikke har fått med meg?

La oss si den leiligheten kostet 5 mill (den så ikke veldig stor eller fresh ut, selv på Frogner er det ikke såå dyrt). 
Hun har jo sannsynligvis hatt en bolig tidligere også. Og mormoren var jo Frognerfrue som Hedvig sa. 

Til de som lurer på pengene til David. David har alltid hatt mye penger (som voksen og tiden på Slemdal, jeg vet ikke hva slags bakgrunn han kommer fra). Husk at han som andre har sagt tidligere har jobbet med store stjerner utenfor Norge. Det er ikke grusomme Iselin som står for størstedelen av inntekten hans. 

Anonymkode: efe5a...5d3

Sa ikke hun at bestemoren oppførte seg som en Frognerfrue? Husker David hadde økonomiske problemer for noen år siden og måtte flytte med musikkproduksjonen. Nå ser det ut til at den kun er i et rom i leiligheten og at kontorlokalene består av far og datter pluss to til som kun jobber med management av «kjendiser».

Jeg liker også serien for det er interessant å se hvordan enkelte lever 😊

Anonymkode: c4d70...694

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå vet vi vel ingenting om familien til Hedvig, annet enn dette med vepsen og BV? Eller har de sagt noe jeg ikke har fått med meg?

La oss si den leiligheten kostet 5 mill (den så ikke veldig stor eller fresh ut, selv på Frogner er det ikke såå dyrt). 
Hun har jo sannsynligvis hatt en bolig tidligere også. Og mormoren var jo Frognerfrue som Hedvig sa. 

Til de som lurer på pengene til David. David har alltid hatt mye penger (som voksen og tiden på Slemdal, jeg vet ikke hva slags bakgrunn han kommer fra). Husk at han som andre har sagt tidligere har jobbet med store stjerner utenfor Norge. Det er ikke grusomme Iselin som står for størstedelen av inntekten hans. 

Anonymkode: efe5a...5d3

Riktig. Og han får  sikkert en del royalties som han tjener en del på. Han skrev jo en låt som toppet Billboard listen for noen år siden blant annet. 

Anonymkode: c3c52...614

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Riktig. Og han får  sikkert en del royalties som han tjener en del på. Han skrev jo en låt som toppet Billboard listen for noen år siden blant annet. 

Anonymkode: c3c52...614

Det er akkurat det, det kan man tjene seg søkkrik på. 

Jeg ser flere skriver at selskapet hadde økonomiske problemer for noen år siden. Det kan godt være, men det betyr jo ikke at han selv ikke har cash. Han kan fortsatt ha tjent millioner som han har privat🤑
 

Anonymkode: efe5a...5d3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

everythingzen skrev (22 timer siden):

Dette er en guilty pleasure favoritt! Serien er så meningsløs, men jeg får ikke nok. Det er så himla fluffy uten noe som helst motstand.

Enig, liker den!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for latterliggjøring. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg ikke alltid ser forskjell på Hedvig og Andrea🙈 Mye fint interiør i serien🤩 og så er det utrolig hvor viktig de kan få selv den minste ting til å virke🥴 alt er syyyykt ditt og syyykt datt🤓

Anonymkode: f53a0...15f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
Sol79 skrev (På 19.3.2021 den 12.27):

David betaler?

Eller at Hedvig kommer fra gamle penger! At mor og mormor faktisk har en liten formue? Bodd i Oslo i mange år, så klart de har eiendom som de kan selge til superpris. Både Hedvig, mor og mormor har jo klassisk vestkantutseende. Og det er jo kjent genetisk at man formerer seg med som er på samme status og utseende. Så jeg tror det er gamle penger her.

David tjener sikkert helt greit, men er med nå i denne serien for promo for egne artister/influencere med tanke på å dra inn mer penger. Og å være mer aktuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hedvig er gjest i podcasten til Iselin Guttormsen idag. «G-punktet.» 😃

Anonymkode: d7b62...f25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 17.37):

Jeg henger ikke helt med på historien til Hedvig ? Faren hennes ble stukken av en veps , derfor fikk hun flytte til en leilighet av bv? 
hva med moren og bestemoren? Hvorfor kunne hun ikke bo der? 
 

jeg forstår at vi takker bagasjen vår ulikt, men det der ville jeg ikke definert som bagasje en gang.. 

Anonymkode: 8225f...84e

Faren ble stukket av en veps og derfor lagt i koma (sikkert allergisk mot veps) Moren hennes klarte ikke å ta vare på henne så derfor fikk hun hjelp av barnevernet. 

Anonymkode: cf699...bf3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes litt synd på David. Han står på pinne for alt og alle, tror han er for snill.

Anonymkode: c4d70...694

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underholdene serie 🥳 jeg  må innrømme at jeg synes David er ganske 🔥 videre tror jeg dessverre ikke dette forholdet vil fungere. Han virker å være for ordentlig for hun Hedvig som er så vimsete og impulsiv. 


 

 


 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...