Gå til innhold

Alle elsker David


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hva er dette? Reality eller skuespill? Hvor går det? 

Anonymkode: 22a37...9a3

Tv 2 livsstil. Er fremstilt som reality, men er nok litt script? 

Anonymkode: af87b...501

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte det. 
Liker David, og familien er kul. Ja, det er stor aldersforskjell på han og kjæresten. Men hvem bryr seg? Så lenge de har det bra spiller vel ingen andres mening noen rolle. Det er det samme som med Petter og Vendela. Så lenge de er fornøyd spiller det ingen rolle hva Gunda fra Toten syntes om det.

Livsstilen deres er ikke så unormal. Selv om enkelte her kanskje ikke er vandt til det..

Anonymkode: efe5a...5d3

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han henger jo kun med unge jenter. Har han ikke venterom bekjente på egen alder?

Anonymkode: 076e5...377

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurte mest på er at han og firmaet tydeligvis gjør det veldig bra på å være manager for ganske få.

Ellers virker han som en snill mann med bortskjemte barn og kjæreste 😊

Anonymkode: c4d70...694

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte serien! Har sett alle episodene som er lagt ut. Morsomme mennesker, helt annen livsstil enn meg og de fleste andre gjør det interessant å følge med.

Anonymkode: fdcec...ce8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det dårligste reality show i norsk tv jeg noen sinne har sett. Det er så putekleint at jeg forstår ikke poenget med at det ble laget å sendt. 

Anonymkode: d62c5...574

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles som en parodi, han minner meg om manager-rollen Henrik Elvestad spilte i «Get ready to be Boysvoiced» for de som husker den. Gøy underholdning da 😅

Anonymkode: d7b62...f25

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den er overraskende underholdende. Liker at de byr på seg sjæl. David virker veldig sympatisk. 

Anonymkode: c3c52...614

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men er det bare jeg som legger merke til at det er ekstremt mangle likhetstrekk mellom Davids datter og Helene fra ex on the beach??? 

Anonymkode: 05a64...a14

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unika skrev (På 10.3.2021 den 21.41):

Syntes David virker snill og god :)

Vet du, det er jeg enig i. Han ville hjelpe ekskona og moren til barna deres dersom hun trenger det. Ikke alle som gidder det, altså . 

Anonymkode: 628a6...edb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ser dere op slikt vrøvl og gir de seertall? Det er nesten flauere..

Anonymkode: 72ee8...72c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 10.09):

Jeg likte det. 
Liker David, og familien er kul. Ja, det er stor aldersforskjell på han og kjæresten. Men hvem bryr seg? Så lenge de har det bra spiller vel ingen andres mening noen rolle. Det er det samme som med Petter og Vendela. Så lenge de er fornøyd spiller det ingen rolle hva Gunda fra Toten syntes om det.

Livsstilen deres er ikke så unormal. Selv om enkelte her kanskje ikke er vandt til det..

Anonymkode: efe5a...5d3

Det er 13 års aldersforskjell mellom Vendela/ Petter, og Petter var nesten 40 og Vendela 50 når de ble sammen, så de var godt voksne.

Det er 25 års forskjell mellom Hedvig og David.

Hun er i 20-årene og David er i 50 årene.

Anonymkode: ae1e9...be6

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

David virker ekstremt umoden for alderen, men snill. Utrolig opptatt av å vise seg frem, kleint.

Hedvig er også umoden, men ettersom hun er 25år yngre enn David så virker hun jo som en tenåring... Lurer på hva hun har å tilby David av samtaleemner og interesser bortsett fra å bruke pengene hans.

Sønnen virker bare opptatt av fasade. Håper han ikke feiret bursdagen sin under Korona ettersom de satt så tett. Utrolig flaut at alle gutta var kledt helt likt i klisjéaktige vestkantantrekk. 

Datteren er den som kommer best ut av det hele.

Det jeg ikke kan forstå er at han var så mye penger. Han er manager for Tone Damli og et par andre som ikke akkurat spilles for ofte på radioen...

Anonymkode: 06102...83b

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er 13 års aldersforskjell mellom Vendela/ Petter, og Petter var nesten 40 og Vendela 50 når de ble sammen, så de var godt voksne.

Det er 25 års forskjell mellom Hedvig og David.

Hun er i 20-årene og David er i 50 årene.

Anonymkode: ae1e9...be6

Hedvig er 29 år, så det er 24 års forskjell, ikke 25. Ikke at det hjalp så mye...😅

Anonymkode: 25630...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

David virker ekstremt umoden for alderen, men snill. Utrolig opptatt av å vise seg frem, kleint.

Hedvig er også umoden, men ettersom hun er 25år yngre enn David så virker hun jo som en tenåring... Lurer på hva hun har å tilby David av samtaleemner og interesser bortsett fra å bruke pengene hans.

Sønnen virker bare opptatt av fasade. Håper han ikke feiret bursdagen sin under Korona ettersom de satt så tett. Utrolig flaut at alle gutta var kledt helt likt i klisjéaktige vestkantantrekk. 

Datteren er den som kommer best ut av det hele.

Det jeg ikke kan forstå er at han var så mye penger. Han er manager for Tone Damli og et par andre som ikke akkurat spilles for ofte på radioen...

Anonymkode: 06102...83b

Han har jo skrevet flere hitlåter tidligere som han sikkert får en del royalties for. Blant annet en Claus Aiken sang som toppet Billboardlisten. 

Anonymkode: c3c52...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har jo skrevet flere hitlåter tidligere som han sikkert får en del royalties for. Blant annet en Claus Aiken sang som toppet Billboardlisten. 

Anonymkode: c3c52...614

Mente  selvsagt Clay Aiken😅

Anonymkode: c3c52...614

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

David har liksom bare havnet oppi det hele han, har null ansvarsfølelse selv om han er den voksne her. Skjerp deg David!! Du er en mann på over 50! Tipper at når Hedvig er klar for barn blir hun byttet ut med en ny ung. 
Og kan vi snakke om at kjæresten og dattera ser ut som tvillinger? Jeg ser seriøst ikke forskjell på de.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fie92 skrev (17 timer siden):


Og kan vi snakke om at kjæresten og dattera ser ut som tvillinger? Jeg ser seriøst ikke forskjell på de.

Samma her! 
 

Jeg sliter med å se forskjellen🙈

 

Begge barna burde lære seg litt om privatøkonomi og ikke løpe til far når de trenger noe.

Anonymkode: 5327a...c99

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig barnslig og egoistisk av en dame på 23 år å bli så opprørt fordi faren får seg en ung kjæreste som ikke har barn fra før.

Hun har ikke noe med om faren og Hedvig får felles barn.

Bortskjemte drittunger🤨

Anonymkode: ae1e9...be6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...