Gå til innhold

Alle elsker David


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva arbeider hun Hedvig med?

Anonymkode: ae1e9...be6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva arbeider hun Hedvig med?

Anonymkode: ae1e9...be6

Administrasjonsassistent/sekretær.

Anonymkode: 09def...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.3.2021 den 9.01):

Det er 13 års aldersforskjell mellom Vendela/ Petter, og Petter var nesten 40 og Vendela 50 når de ble sammen, så de var godt voksne.

Det er 25 års forskjell mellom Hedvig og David.

Hun er i 20-årene og David er i 50 årene.

Anonymkode: ae1e9...be6

På hvilken måte påvirker dette deg? Spiller det noen rolle? Er det sånn at fordi de er sammen så får ikke du David (eller Hedvig)? Ikke det nei. Så la de ha det hyggelig. Om de er sammen ett par år eller resten av livet er da samme f... 

Anonymkode: efe5a...5d3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

På hvilken måte påvirker dette deg? Spiller det noen rolle? Er det sånn at fordi de er sammen så får ikke du David (eller Hedvig)? Ikke det nei. Så la de ha det hyggelig. Om de er sammen ett par år eller resten av livet er da samme f... 

Anonymkode: efe5a...5d3

Jeg syns det spiller en rolle. 

Hvis man er to godt voksne mennesker med stor aldersforskjell, så er man kanskje litt mer likeverdige. F. eks at en 45-åring blir sammen med en 60-åring, da er man nok mye mer på det jevne.

Her er det en ung kvinne og en middelaldrende mann. Hvordan tror du maktbalansen er her? 

Anonymkode: b32e2...dad

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg syns det spiller en rolle. 

Hvis man er to godt voksne mennesker med stor aldersforskjell, så er man kanskje litt mer likeverdige. F. eks at en 45-åring blir sammen med en 60-åring, da er man nok mye mer på det jevne.

Her er det en ung kvinne og en middelaldrende mann. Hvordan tror du maktbalansen er her? 

Anonymkode: b32e2...dad

Det har jo vi ingen ting med 😊

Anonymkode: c4d70...694

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg syns det spiller en rolle. 

Hvis man er to godt voksne mennesker med stor aldersforskjell, så er man kanskje litt mer likeverdige. F. eks at en 45-åring blir sammen med en 60-åring, da er man nok mye mer på det jevne.

Her er det en ung kvinne og en middelaldrende mann. Hvordan tror du maktbalansen er her? 

Anonymkode: b32e2...dad

Maktbalanse?? Nå du faen må holde opp 🤣 Dama er snart 30(!!!) og er ikke en unge jente. Har du sett serien?? Det er ingen sjev maktbalanse her for å si det sånn 🤣

Anonymkode: 09def...9f8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg syns det spiller en rolle. 

Hvis man er to godt voksne mennesker med stor aldersforskjell, så er man kanskje litt mer likeverdige. F. eks at en 45-åring blir sammen med en 60-åring, da er man nok mye mer på det jevne.

Her er det en ung kvinne og en middelaldrende mann. Hvordan tror du maktbalansen er her? 

Anonymkode: b32e2...dad

Flott at man skal blande seg inn i hva andre mennesker gjør. Jeg vet de er offentlige personer, men allikevel. 
Hun er en voksen dame på snart 30  gammel nok til å ta egne valg. 

Hadde de vært søskenbarn eller tremenninger kunne jeg forstått at man blander seg. For det er faktisk ikke så uvanlig som vi trodde i dette landet.  Og nei, jeg snakker ikke om utlendinger. Innover i landet er dette ganske vanlig. Vil tro det er mange av de samme som dømmer aldersforskjell..

Anonymkode: efe5a...5d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de sponset av Corona-øl eller? Drikker det hele tiden, med etiketten veldig synlig, er vel ikke helt innafor?

Anonymkode: d7b62...f25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes David snakker til Hedvig som om hun er barnet hans.

Feks når hun lager middag og kokkelerer så mango og salat fyker ned på gulvet og utover benken.

Jeg trodde faktisk hun gjorde det med vilje for jeg har ikke sett voksne grise sånn under matlaging.

Når de skal henge opp kunst de har lånt og hun setter i gang med å flytte bilder, så er hun akkurat som et lite barn som ikke klarer å styre seg, mens han prøver å bremse henne slik at ingenting blir ødelagt...

Anonymkode: ae1e9...be6

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er de sponset av Corona-øl eller? Drikker det hele tiden, med etiketten veldig synlig, er vel ikke helt innafor?

Anonymkode: d7b62...f25

De prøver å skjule etiketten, men er definitivt sponset ja. Helt komisk hvor den flaska dukker opp hele tiden.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes David snakker til Hedvig som om hun er barnet hans.

Feks når hun lager middag og kokkelerer så mango og salat fyker ned på gulvet og utover benken.

Jeg trodde faktisk hun gjorde det med vilje for jeg har ikke sett voksne grise sånn under matlaging.

Når de skal henge opp kunst de har lånt og hun setter i gang med å flytte bilder, så er hun akkurat som et lite barn som ikke klarer å styre seg, mens han prøver å bremse henne slik at ingenting blir ødelagt...

Anonymkode: ae1e9...be6

Hedvig prøver å være søt og rar og sjarmerende, og han småkjefter morsomt og hun er søt og flørtende tilbake. Det er så påtatt og pinlig.

Anonymkode: 95309...bee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket den nå...Jeg holdt ut i 2 minutter. Alt er fake! Falske lepper, falske vipper, falsk latter....Triste folk. 

Anonymkode: f8bd7...2c2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

David er gammel og derfor likte han at en yngre dame likte han. Hedwig har Daddyissues så derfor falt hun for en mye eldre mann. Tror hedwig vil ha den normale familien hun aldri hadde selv, derfor hun vil gifte seg og få barn men David er jo for gammel for det.

Anonymkode: cf699...bf3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

David er gammel og derfor likte han at en yngre dame likte han. Hedwig har Daddyissues så derfor falt hun for en mye eldre mann. Tror hedwig vil ha den normale familien hun aldri hadde selv, derfor hun vil gifte seg og få barn men David er jo for gammel for det.

Anonymkode: cf699...bf3

Hun likte ikke han, men penger, kjendisstatus, makt. 

Anonymkode: f8bd7...2c2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun likte ikke han, men penger, kjendisstatus, makt. 

Anonymkode: f8bd7...2c2

slutt å vær så jævlig dømmende. Det er oppriktig flaut. Har full forståelse at det kan virke slik fra utsiden, men de fleste oppegående, normaltfungerende mennesker forstår at det ligger mer bak en bare penger og luksus. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1312 skrev (8 minutter siden):

slutt å vær så jævlig dømmende. Det er oppriktig flaut. Har full forståelse at det kan virke slik fra utsiden, men de fleste oppegående, normaltfungerende mennesker forstår at det ligger mer bak en bare penger og luksus. 

Det er flaut å være naiv og tro at det der er ekte kjærlighet. 

Anonymkode: f8bd7...2c2

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

David er gammel og derfor likte han at en yngre dame likte han. Hedwig har Daddyissues så derfor falt hun for en mye eldre mann. Tror hedwig vil ha den normale familien hun aldri hadde selv, derfor hun vil gifte seg og få barn men David er jo for gammel for det.

Anonymkode: cf699...bf3

David holder seg godt.

Anonymkode: c4d70...694

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det jeg skjønner minst av alt her er: Hva er interessant med å følge med på livet til denne David?? Gjør han noe spesielt som er spennende eller inspirerende? Har ikke sett programmet men det kunne like gjerne hett "Jeg er Truls" og handlet om 50 år gamle Truls, hans familie og hans arbeidshverdag i byggebransjen.. Like lite fristende å se på... 

Anonymkode: 7a484...ca8

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hun likte ikke han, men penger, kjendisstatus, makt. 

Anonymkode: f8bd7...2c2

Det som overrasker meg er at han tydeligvis er ganske rik. For en del år siden hadde musikkproduksjonsfirmaet økonomiske problemer og gikk nesten konkurs. Han måtte skaffe seg mye mindre lokaler og nedskalere.

Anonymkode: c4d70...694

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men det jeg skjønner minst av alt her er: Hva er interessant med å følge med på livet til denne David?? Gjør han noe spesielt som er spennende eller inspirerende? Har ikke sett programmet men det kunne like gjerne hett "Jeg er Truls" og handlet om 50 år gamle Truls, hans familie og hans arbeidshverdag i byggebransjen.. Like lite fristende å se på... 

Anonymkode: 7a484...ca8

Han er manager for diverse kjendiser 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...