Gå til innhold

Skal ned 76 kg, bli med på veien!

261010

Anbefalte innlegg

Da var enda en uke gått på denne reisen! Tiden går så fort, og vi er allerede i april!

Her er der strålende sol og varmt i dag, så vi skal snart ut på påskeegg jakt med barna.

Hadde så fullt opp i går, så det ble veiing i dag.

I dag viste vekta 119.6 KG! Under 120 kg endelig. Neste målet jeg har er 110 kg. Hadde satt dato på dette til 1 mai, men ser at det kan bli vanskelig. 

Screenshot_20210403-134340.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

261010 skrev (På 3.4.2021 den 13.51):

Da var enda en uke gått på denne reisen! Tiden går så fort, og vi er allerede i april!

Her er der strålende sol og varmt i dag, så vi skal snart ut på påskeegg jakt med barna.

I dag viste vekta 119.6 KG! Under 120 kg endelig. Neste målet jeg har er 110 kg. Hadde satt dato på dette til 1 mai, men ser at det kan bli vanskelig. 

👏🏻👏🏻👏🏻
Dette fixer du🍀

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første påske uten godteri.

Jaa, da var man en erfaring rikere. Vanligvis så består påsken av godterier, brus, slaske på soffan, god mat og nybakte boller.

Men denne påska var jo noe helt annet. Man kan selvfølgelig spise godteri som slankeoperert også, men jeg forsøker jo å spise så lite som mulig av dette den første tiden. Derfor ble det ingen søtsaker eller boller i år, men trening, sunn mat og potetgull laget av bønner ( som faktisk var utrolig godt!)

Jeg er stolt av meg selv som kom meg gjennom det, godteri har nemlig vært min største fiende etter jeg fikk barn. Da unna jeg meg liksom det hver kveld. Så det har vært vanskelig å bli kvitt den vanen med å kose seg med noe om kvelden. Men åh må bare bite sammen og pushe på!! Unne meg ting kan jeg gjøre senere, og det må ikke være sukker! 

Legger ved et bilde av noe av det jeg har spist i uka som gikk.

Kyllingfilet med søtpotetfries og salat, samt litt kebabdressing. Totalt var dette 135 gram med mat.

Kylling kebab salat, totalt 150 gram! 

Mini omelett med ost, kalkunskinke og tomat. Ca 85 gram per porsjon.

Low card Tortilla lefse med kylling og salat. Ca 140 gram 

Og fiskeburger med ruccola og jalapeno. 150 gram

inCollage_20210405_213640484.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

261010 skrev (På 3.4.2021 den 13.51):

Screenshot_20210403-134340.jpg

Herlig jobba 👌🏼👍🏻
hvilken app er det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (1 minutt siden):

Herlig jobba 👌🏼👍🏻
hvilken app er det?

Tusen takk!!

Den heter overvåk vekt/monitor your weight :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Veldig bra jobba 👍 Jeg vet alt om å "slite" seg gjennom påsken. Har gjort det samme her, og heldigvis har vekta gått ned. Det er vanskelig å snu dårlige vaner, men fy søren så deilig når vi klarer det 🙌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor går det sååå sakte med meg?

Jeg har lest om andre opererte som bare raste ned i vekt det første halvåret, men syns det går så sakte for min del. Gikk fort i starten, men nå går det dårlig syns jeg. Veier det samme nå som på lørdag, opp og ned 200 gram hele uken. ( jada har veida meg masse denne uka)

Hodet leker med meg og jeg er misslykket, tjukk, lat, kommer aldri til å klare det. Nesten så jeg vurderer å gå på nutrilett i 10 dager for å komme i gang.. Blah, hvorfor er jeg så utålmodig.. Kunne ønske jeg gikk ned 2 kg i uka. Første uka jeg gikk på flytendde diett før operasjonen, då gikk jeg ned 6 kg. Det bruker jeg en måned på nå :( 

Selvom 32 kg er BRA, så har jeg så mye igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg bladde igjennom gamle bilder på telefonen, så kom jeg over er bilde fra 2019 en gang. Her var jeg nok 140 kg, kanskje litt mer også. Jeg husker så godt at jeg tok dette bildet, jeg skammet meg sånn. Men jeg visste da at jeg ikke kom til å se sånn ut for alltid. Her hadde jeg allerede søkt på operasjon.

Det er stor forskjell på disse bildene! Føler meg så mye bedre nå, sunnere, sterkere. Det betyr noe det også, ikke bare at vekta fortsatt viser over 119 kg, men at jeg føler meg bedre. 

inCollage_20210407_162122940.jpg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og veie dag!

Hadde en såå god treningsøkt i går, er så deilig når det løsner!

45 minutter hver dag gjør virkelig susen for hodet! 

Her er dagens vekt.

BMI 40.0, det vil si at jeg har gått fra fedme klasse 3 til 2! ENDELIG!

BMI ved start 51,2

Totalt nedgang; 33,2 kg

igjen til neste mål 8,3 kg

Nedgang på en uke 1.3 kg

Screenshot_20210409-093909.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superbra 👏👏

At du ikke syns det går så fort som du forventet skal du ikke bekymre deg så mye over. Det viktigste er at det går nedover, og du har vært kjempeflink.

Gi deg selv en stor klapp på skulderen 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det fredag! Det betyr som vanlig, veie dag! 

I dag viste vekten 117.0!

Så det går fortsatt nedover. 

Jeg har trent hver dag denne uken, men tok en pause i dag, da jeg ikke er helt I form etter å ha satt i spiral i dag. Hvorfor advarer ingen deg om HVOR JÆVLIG VONDT DET ER?? Jeg skrek rett ut i smerte og hun fikk det ikke til på første forsøk, så måtte gjøre det en gang til.. Den skal få sitte der en stund.

BMI i dag 39.5! Yes, nede på 30 tallet!

Totalt vekttap 34.5 kg!

Igjen til neste mål: 7 kg! 

Totalt nedgang siste uken: 1.3 kg

Screenshot_20210416-232010.jpg

Snapchat-117844354.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba 👏👏

Og så lurte jeg på ut fra bildet ditt hvor du egentlig har 117 kilo?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wit skrev (På 20.4.2021 den 15.04):

Bra jobba 👏👏

Og så lurte jeg på ut fra bildet ditt hvor du egentlig har 117 kilo?

Tusen takk Wit❤ Haha tuuusen takk, men tro meg, det skjuler seg en stor henge mage i den buksa 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

261010 skrev (13 timer siden):

Tusen takk Wit❤ Haha tuuusen takk, men tro meg, det skjuler seg en stor henge mage i den buksa 🤣 

Uansett så ser du smashing ut 😊 Vær veldig fornøyd med det du har klart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det fredag, og da var det veiing som sto for tur.

Jeg har gått ned denne uken, selvom det fortsatt går sakte syns jeg.

Men nå nærmer det seg -40 kg, og det bli gøy og oppnå! Det går sakte men sikkert :)

-1,3 kg denne uka, -35.8 kg totalt.

igjen til neste mål: 5.7 kg 

Screenshot_20210424-140539.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke ny vekt!

Denne uka har vært veldig fin, jeg har spist masse sunn og god mat, jobbet mye og trent mange økter. Har flere dager denne uka trent to ganger per dag. Det blir nok ikke daglig, men godt når man får det til😄

I dag veide jeg 114.7 kg! Det vil si at jeg har gått ned 1 kg denne uka. Er fornøyd med det!

Bmi start: 51.2

Bmi i dag 38.8

Nedgang denne uken: 1 kg

Totalt nedgang: 36.7 kg

Igjen til neste mål: 4.7 kg 

På bildet under så har jeg samme genser på meg😄

Screenshot_20210501-113138.jpg

inCollage_20210429_234923629.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
addict skrev (46 minutter siden):

Bra jobba! 

Tusen takk❤❤ Det flyter på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra :) Du har vært veldig flink, og morsomt å se på når klær har blitt alt for store.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wit skrev (5 timer siden):

Kjempebra :) Du har vært veldig flink, og morsomt å se på når klær har blitt alt for store.

Tusen takk Wit❤

Ja det er moro! Har masse klær som snart får reise videre, for det skal nemlig aldri passe igjen!😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...