Gå til innhold

Skal ned 76 kg, bli med på veien!


261010

Anbefalte innlegg

261010 skrev (Akkurat nå):

Tusen takk Wit❤

Ja det er moro! Har masse klær som snart får reise videre, for det skal nemlig aldri passe igjen!😁

Nei, sånn blir det her også. De skal aldri passe meg igjen noen gang 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg litt på overtid med oppdatering her inne!

Det er så mye annet som skjer i livet også. Jeg holder på å få meg ny jobb ( håper jeg!) Kommer til å få svar denne uken, så det er veldig spennende og jeg går å sjekker telefonen hele tiden.

Det ble lite trening forrige uke, kroppen hadde ikke noe å gi, hadde ingen energi når jeg trente, så jeg tok hele helgen fri.

Nå er det ny uke og nye muligheter, og en ny vekt oppdatering!

Velger da vekten fra i dag, og ikke det jeg veide på fredag. 

Det har gått bra med vekten i det siste, selvom jeg er utålmodig som bare det!

Nå har jeg gått ned 38,9 kg!

Bmi 38.1

Igjen til neste mål ( 110 kg) 2.6 kg.

 

Screenshot_20210510-174010.jpg

inCollage_20210506_163018870.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

261010 skrev (3 minutter siden):

Nå er jeg litt på overtid med oppdatering her inne!

Det er så mye annet som skjer i livet også. Jeg holder på å få meg ny jobb ( håper jeg!) Kommer til å få svar denne uken, så det er veldig spennende og jeg går å sjekker telefonen hele tiden.

Det ble lite trening forrige uke, kroppen hadde ikke noe å gi, hadde ingen energi når jeg trente, så jeg tok hele helgen fri.

Nå er det ny uke og nye muligheter, og en ny vekt oppdatering!

Velger da vekten fra i dag, og ikke det jeg veide på fredag. 

Det har gått bra med vekten i det siste, selvom jeg er utålmodig som bare det!

Nå har jeg gått ned 38,9 kg!

Bmi 38.1

Igjen til neste mål ( 110 kg) 2.6 kg.

 

Screenshot_20210510-174010.jpg

inCollage_20210506_163018870.jpg

Krysser fingrene for deg. For en forskjell, du har vært kjempeflink :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, for noen resultater du har! Veldig inspirerende å se bildene ved siden av hverandre sånn, for en utvikling! Knallgodt jobbet 👏👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wit skrev (2 timer siden):

Du er bare rå 👏👏👏👌

Tusen takk!! ❤️ Det er så deilig at det går fremover!

Bare 33,6 kg igjen til målvekt, det føles lite i forhold til 76 kg. 

Fantastisk følelse å nærme seg under 100 kg. 😄

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluvia skrev (19 timer siden):

Wow, for noen resultater du har! Veldig inspirerende å se bildene ved siden av hverandre sånn, for en utvikling! Knallgodt jobbet 👏👏

Tusen takk 😄 

Det er mange ganger jeg ler når jeg ser meg i speilet, fordi jeg kjenner meg ikke igjen, rett og slett :P Det er artig og rar følelse ❤️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, men tiden går så fort og jeg jobber så utrolig mye om dagen.

Jeg jobber rundt 50 timer i uka nå,  og det blir mye jobbing på kvelden og natten. Men det blir gode penger av det 😄

Med vekta nå har det gått sakte i det siste. Etter jeg nådde 108,6 kg så sto jeg stille i over 14 dager. og nå har jeg plutselig gått ned 2 kg den siste uka. Så det går jo fortsatt fremover.

Nå veier jeg 105,5 kg! Bmi 35,7

Totalt vektnedgang 46 kg! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres slitsomt ut med så mye jobbing, men du er god som står i det! Og gratulerer med fantastisk nedgang. 46 kg ned er rått! 💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jobber kjempe mye når du i tillegg skal gjøre noe med vekta 👏 Fort gjort å skeie ut da.

Ellers så gjør du fortsatt en kjempejobb, og har snart gått ned 50 kg 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei er det alt lenge siden jeg har vært! Nesten skammelig.

Her har det skjedd utrooolig mye siden sist. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang?

Vi kan jo begynne med vekta, for den har jo fortsette å gå ned! 

Per i dag, så veier jeg 87,4 kg. Altså, jeg gråter nesten når jeg skriver det, for det føles så surrealistisk? Veier jeg virkelig ikke 150 kg mer.  Det er en total veknedgang på 64,1 kg.. Det er en rar følelse. Hodet henger ikke med, og jeg føler meg til tider like stor som før, mens andre dager føler jeg meg utrolig liten og nett. Det er mye å jobbe med mtp mat OG hodet. Jeg sliter med å spise, da jeg ofte får skyldfølelse når jeg har spist. Jobber med dette daglig! Men jeg var klar over dette, at dette kunne bli et problem, så jeg har gode verktøy jeg kan benytte meg av, når slike tanker kommer. Jeg holder på å skal booke en konsultasjon for en bryst operasjon, løft og innlegg er planen. Løft får jeg jo dekket etter jeg har vært vektstabil i ca 2 år, men jeg kjenner at jeg ikke ønsker å gå å føle meg dårlig pga dette i to år. Da betaler jeg det heller selv, og blir fornøyd! Jeg har jo bare 12 kg igjen til jeg er fornøyd, og tenker at jeg kan gå ned det før en evt operasjon. Så det blir spennende!! 😄

Det andre som skjer i livet er at jeg skal flytte i en stor fin leilighet! Ja, jeg.. Jeg flytter nemlig alene! Jeg ble en del av statestikken der, skilsmisse operasjonen.. Men, det er nok det beste valget jeg har gjort for meg selv. Jeg står stødig i valget mitt, og angrer ikke et sekund på valget mitt. Jeg gleder meg til et nytt kapittel i livet, og skal virkelig aldri la meg være undertrykt igjen.

Jeg er trygg i meg selv, står på egene ben, økt selvtilitt, er blitt sosial igjen, livet leker igjen! Det er så deilig, jeg er så takknemlig for muligheten jeg fikk med denne operasjonen. Ikke bare med vekten, men selvfølelsen, og endelig se sin egen verdi. Å stå opp for meg selv, for første gang! Å gjøre ting JEG vil. Jeg føler meg som et annet menneske, og er så utrolig takknemlig.

 

Jeg tenker å legge til litt før og etter bilder her også! Det er på tide 😄 Nå kan dere jo faktisk SE meg, men fuck it tenker jeg 😄 Jeg er stolt av det jeg har oppnådd! 

 

 

 

inCollage_20211016_194717756.jpg

inCollage_20211016_113133339.jpg

inCollage_20211008_210217502.jpg

inCollage_20211009_112342045 (1).jpg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mssi skrev (34 minutter siden):

Sjukt bra jobba 😬

Tusen takk 😄 Så hyggelig av deg! Det har vært tungt til tider, det skal jeg innrømme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Holy! Dritkult med så stor vektnedgang, og helt fantastisk at du nå kan nyte singellivet 🥰 
Herlig jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
261010 skrev (På 9.3.2021 den 14.15):

Ja, du leste riktig! jeg skal gå ned hele 76 kg, det vil si halve meg.

Jeg har tidligere skrevet blogg og hatt gruppe på fb, men føler for å være anonym og nå ut til folk i samme situasjon som meg, uten å måtte utlevere identiteten min. Jeg håper dere vil følge meg videre og komme med tips og råd underveis❤️

Det er falut, det er vondt, det er en lang reise, men det er ikke noe annet alternativ,

Jeg kan jo begynne med å fortelle litt om meg selv og min reise.

Jeg er en jente ( vil jeg kalle meg hvertfall) på 24 år, jeg har vært overvektig i hele mitt liv. Jeg var størst i klassen, og har aldri vært normalvektig. Jeg begynte å merke problemer med vekten min når jeg var 12 år og hadde vondt i knær og rygg. Jeg gikk til lege, søkte hjelp, prøvde alle mulige dietter, sultet meg, levde på suppe, nutrilett. Ja, alt du kan tenke deg. Vekta viste 110 kg når jeg var 13 år..

Legen min søkte om en slankeoperasjon for meg det året jeg skulle fylle 18, men de ville ikke operere noen som var så ung ( takknemlig for det i dag!)

Siden det har det vært konstant med dietter, trening, opp i vekt, ned i vekt. Aldri noe langvarig. Jeg ble gravid i 2018 og fikk tvillinger, når de små var 2 måneder gamle så søkte jeg om en slankeoperasjon. Lite visste jeg at det skulle gå flere år før hjelpen kom, og at vekten ville øke og øke.

Etter mye venting så ble jeg godkjent for operasjon i februar 2020, men så kom corona og ventetiden ble lengre.

23 desember ringte sykehuset og ga meg operasjonsdatoen min; 25 januar 2021. Jeg skulle begynnne på flytende diett den 28 desember.

På dette tidspunktet så hadde jeg ikke veid meg på ca et år, når jeg gikk på vekta tidlig på morgen den 28 desember, så var det som noe stakk meg rett i hjertet. Jeg tok av meg undertøyet og gikk på vekta igjen, samme svar. Jeg veide meg 6 ganger før jeg forsto at jeg faktisk veide det jeg gjorde. 151,5 kg. jeg ble KVALM, lei meg, jeg gråt. Den dagen var utrolig tøff. Hvordan kunne jeg la meg selv bli over 150 kg?? jeg bestmte meg der, aldri i mitt liv skal jeg se dette tallet på vekta igjen. 

Den flytende dietten var vanskelig, men den funket. 4 uker på kun flytende shaker, og jeg hadde gått ned 15 kg på operasjonsdagen.

Nå er det ca 6 uker siden operasjonen, og jeg har nå gått ned totalt 27 kg. jeg har fortsatt ca 49 igjen, men nå føles det mulig ut. 

Jeg har ikke hatt noen komplikasjoner etter operasjonen, eneste problemet er at jeg ikke har metthetsfølelse, noe som gjør at jeg alltid må veie maten og passe på hvor mye jeg får i meg. men det er helt greit! jeg spiser sunt og ca 5 ganger om dagen.

jeg har gått fra bmi 51,2 til per i dag 42,1

I dag veier jeg 124,5 kg, selvom det er MYE, så er det bedre og jeg kjenner forskjellen allerede.

Jeg kommer til å skrive om min vektnedgang, opp og nedturer, mat, trening og kampen mot kiloene!

Kg igjen til mitt personlige mål: 49,5 kg ( dag veier jeg faktisk 125,4 da jeg har mens) sorry😅

You go giiirl! Heier på deg 💕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...