Gå til innhold

Skal ned 76 kg, bli med på veien!


261010

Anbefalte innlegg

👏 imponert!! Sliter selv med å gå ned 10 kilo, jeg er dypt imponert over dere som klarer å gå ned SÅ mye! Herlighet, 30 kilo er ikke småtteri!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar av meg hatten! Jeg har troa på deg, og heier på deg👏🏻👏🏻 
ps: de dagene du sliter med motivasjonen kan du pakke en sekk med antall kg du har gått ned i vekt og gå litt med den/gå en tur med den. Funker veldig bra som motivasjon👍🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pås skrev (På 19.3.2021 den 13.40):

👏 imponert!! Sliter selv med å gå ned 10 kilo, jeg er dypt imponert over dere som klarer å gå ned SÅ mye! Herlighet, 30 kilo er ikke småtteri!

Tusen takk!! 

Jeg skal innrømme det at det er lettere å gå ned med operasjonen vs før. Men det gjelder selvsagt ikke for alle. Jeg må spise sunt og være aktiv for å gå ned, og operasjonen gir selvsagt et ekstra dytt :)!!

Så klart er det vanskelig å gå ned 10 kg også, det har jeg gjort flere ganger tidligere og det har vært et slit. 10 kg er mye det også!

Du klarer det❤ Ha god tid, ta smarte valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queenbe skrev (På 19.3.2021 den 13.53):

Tar av meg hatten! Jeg har troa på deg, og heier på deg👏🏻👏🏻 
ps: de dagene du sliter med motivasjonen kan du pakke en sekk med antall kg du har gått ned i vekt og gå litt med den/gå en tur med den. Funker veldig bra som motivasjon👍🏻

Tusen takk, det er så motiverende med slike gode ord fra dere❤ Haha, gud vet ikke om jeg hadde orket en 30 kg sekk engang. Det er surrealistisk at jeg har gått ned 30 kg, kan ikke tro at jeg har hatt 30 kg mer på kroppen enn det jeg har nå🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lærer man aldri??

Gikk jo så klart på vekta på lørdag morgen, og ble jo kjempe glad for vekta viste 121 kg! 

Dum som jeg er så gikk jeg på vekta igjen i kveld. 122.5

Så nå gikk jeg rett i kjelleren igjen, enda jeg vet at tallet kan være noe helt annet på fredag igjen. Nå har jeg bedt mannen min om å gjemme vekta til neste gang jeg skal veie meg! Kanskje jeg skal vente en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg biter i det sure eplet og deler et bilde! Overraskende skummelt å dele, men det gir meg også motivasjon å se tilbake til desember. Tenk hvor jeg er om 6 måneder, et år? 

Så her har dere meg, desember før diett og i dag! Litt over 30 kg skiller.

inCollage_20210323_175452123.jpg

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har vært kjempeflink 👍 og aldri gå på vekta om kvelden. Det blir helt feil uansett.

Jeg vet det er vanskelig å ikke veie seg så ofte, men klarer vi det så blir ikke skuffelsen så stor når den faktisk går opp og ned hele tiden. Veiing på morgenen på fast dag er absolutt det beste  😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (På 24.3.2021 den 13.39):

Vanvittig imponerende hva du har klart!

Tusen hjertelig takk ❤️ Må inrømme at jeg blir imponert over meg selv noen ganger under denne prosessen også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttifrutt skrev (På 24.3.2021 den 13.51):

Dette klarer du, jeg heier på deg🤗

Ja, dette SKAL jeg klare 😄 Tusen takk for det ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wit skrev (På 24.3.2021 den 14.04):

Du har vært kjempeflink 👍 og aldri gå på vekta om kvelden. Det blir helt feil uansett.

Jeg vet det er vanskelig å ikke veie seg så ofte, men klarer vi det så blir ikke skuffelsen så stor når den faktisk går opp og ned hele tiden. Veiing på morgenen på fast dag er absolutt det beste  😉

Tusen takk, og takk for at du følger med ❤️ 

Haha, ja det er bare dumt å veie seg på kvelden.. OG DET VET JEG JOO!! men man lærer jo aldri da..

Men nå  er det veiedag igjen i morgen, og denne uken har jeg spist veldig sunt og masse proteiner, så håper det har gjort susen.

De nye treningsklærene ligger ved siden av meg her å venter på å bli brukt.. Hadde tenkt til å trene i går, men ble sittende med den værste hodepinen mens jeg søkte på ny jobb, så det ble ingenting i går! Og det er helt greit det og 😄 nervøs for i morgen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

261010 skrev (49 minutter siden):

Tusen takk, og takk for at du følger med ❤️ 

Haha, ja det er bare dumt å veie seg på kvelden.. OG DET VET JEG JOO!! men man lærer jo aldri da..

Men nå  er det veiedag igjen i morgen, og denne uken har jeg spist veldig sunt og masse proteiner, så håper det har gjort susen.

De nye treningsklærene ligger ved siden av meg her å venter på å bli brukt.. Hadde tenkt til å trene i går, men ble sittende med den værste hodepinen mens jeg søkte på ny jobb, så det ble ingenting i går! Og det er helt greit det og 😄 nervøs for i morgen..

Lykke til i morgen, dette går helt sikkert fint ❤

De nye treningsklærne ligger sikkert der i dag også, så da får du en ny sjanse 🤪 Jeg skal ut på min vanlige tur i kveld, det hjelper både på humør og følelsen av å være isolert på hjemmekontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dundre skrev (12 timer siden):

Imponerende bilder du har lagt ut!

Jeg heier på deg! 👏🏼

Tusen takk, det er en reise ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 God morgen fra meg!

I dag var det veiedag, spennende og jeg hadde mine tanker om hvordan det ville gå.

Vent forrige fredag: 122,1 kg, Jeg var nede i 121 på lørdag, og 122.5 en annen dag her, i dag viste vekta 121,6 kg!

Så jeg har gått ned siden forrige fredag, go det er jeg fornøyd med. Jeg vet at jeg ikke kan gå ned 2 kg hver uke, men jeg er glad for at jeg har gått ned

 😄 

I går hadde jeg min første treningsøkt etter operasjonen, det var utrolig deilig å bruke kroppen igjen! Det blir nok en økt i dag også.

Jeg følger en super dame på Youtube som legger ut treningsøkter ( hjemme økter, med og uten utstyr) hun lager treningsøkter for folk som er overvektige, så det ikke er så mye belastning og super høyt tempo. Men jeg lover, man blir sliten! Hun heter Holly Honjo, anbefales  

Jeg bruker å ta en oppvarmnings video på 12 minutter, så en økt på ca 30 minutter.

Nå sitter jeg i møte på jobb og skal fokuserer litt her!

Totalt vekttap 29,9 kg

Igjen til -30 kg 0,1 kg

Igjen til målvekt 46,6 kg

Start BMI 51,2

BMI i dag 41,1!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

261010 skrev (På 26.3.2021 den 8.41):

 God morgen fra meg!

I dag var det veiedag, spennende og jeg hadde mine tanker om hvordan det ville gå.

Vent forrige fredag: 122,1 kg, Jeg var nede i 121 på lørdag, og 122.5 en annen dag her, i dag viste vekta 121,6 kg!

Så jeg har gått ned siden forrige fredag, go det er jeg fornøyd med. Jeg vet at jeg ikke kan gå ned 2 kg hver uke, men jeg er glad for at jeg har gått ned

 😄 

I går hadde jeg min første treningsøkt etter operasjonen, det var utrolig deilig å bruke kroppen igjen! Det blir nok en økt i dag også.

Jeg følger en super dame på Youtube som legger ut treningsøkter ( hjemme økter, med og uten utstyr) hun lager treningsøkter for folk som er overvektige, så det ikke er så mye belastning og super høyt tempo. Men jeg lover, man blir sliten! Hun heter Holly Honjo, anbefales  

Jeg bruker å ta en oppvarmnings video på 12 minutter, så en økt på ca 30 minutter.

Nå sitter jeg i møte på jobb og skal fokuserer litt her!

Totalt vekttap 29,9 kg

Igjen til -30 kg 0,1 kg

Igjen til målvekt 46,6 kg

Start BMI 51,2

BMI i dag 41,1!

Heier på deg👏🏻🙋‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soma skrev (20 minutter siden):

Heier på deg👏🏻🙋‍♀️

Tusen takk Soma, her er det bare å kjøre på😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle dele hvordan en dag meg mat kan se ut for min del. I går var det lørdag, og da spiste jeg ikke noe mat på kvelden, men heller litt linse chips. 

Her ser dere frokost, knekkebrød med Isbergsalat, mager kalkun Skinke, jarlsberg, agurk og paprika.

Lunsj hadde jeg kylling salat, har spist det hver dag denne uken, det er jo bare så godt!!

Middag var tortilla pizza, 1 stk low carb tortilla lefse med ketchup, kylling og ost. Toppet med ruccola og siricha saus! Det ble en favoritt, og det blir nok det samme i dag!

Kvelds kos så ble det linsechips og en Pepsimax 😄

Nevner ikke kalorier, men alle måltider er under 150g. 

inCollage_20210328_111054355.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg det var på tide å stikke innom her igjen!

Er skikkelig i påske modus, og har så lite motivasjon til å komme meg gjennom denne arbeidsdagen, men dagen vil nok fly forbi!

Denne uka har det gått veldig bra for min del med tanke på mat og aktivitet! Jeg har opptaget en helt ny side av meg selv, nemlig at jeg liker cardio! WHAT? 3 økter har jeg hatt så langt denne uken, og i kveld blir det en til. Det er så godt å bruke kroppen, få tankene på noe annet og sitte igjen med den store mestringsfølelsen når man er ferdig.

Jeg trener 30-45 minutter hjemme i stua, nå har jeg dilla på The Body Project som har både egen nettside og youtube kanal. Det er litt mer intenst enn HH som nevnt tidligere. Jeg prøvde meg på disse øktene i januar før jeg ble operert, men når man veier 140-150 kg så var det for tungt og selvtilitten sank når jeg ikke klarte å fullføre. Jeg hatet det, låste meg inne på soverommet mens jeg tvang meg gjennom en økt.. Men nå er det jo så gøy! Jeg kjører hele økten uten stopp, og kjenner at når jeg er ferdig så kunne jeg klart 15 minutter til! Det er en deilig følelse, alt er mye lettere etter -30 kg!

I morgen er veiedag, så det blir spennende. vet ikke om jeg tørr å håpe på under 120 kg? vi får se!

Nå må jeg jobbe litt, selvom det er veldig stille på en dag som denne. ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...