Gå til innhold

Meghan Markle

Panna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

onyx skrev (1 minutt siden):

Det er kanskje lurt å ha i bakhodet at The Crown er fiksjon, ikke fakta...

Ganske åpenlyst at the Crown er fakta forkledd som fiksjon. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11

Britiske kongefamilien er overpriviligerte og utdaterte. Rimelig kynisk og inhuman instutisjon som burde vært ryddet opp i. Rimelig sikker på at ulykken i 97 ikke var tilfeldig. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
EmilyK skrev (1 minutt siden):

Uten å være ekspert på området så er vel den store forskjellen mellom Meghan og Diana at Diana aldri hadde et valg om å gifte seg med Charles? Hun var veldig ung og det var vel ganske åpenlyst at han var forelsket i en annen.

Diana var veldig ung,ja. 
Hun var vel 19 år da de giftet seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosmarin(ert) skrev (1 time siden):

Hvorfor kan de ikke bare trekke seg tilbake til et gated community i LA og bli der? Hvorfor føler de et så ekstremt behov for å forklare seg?

De får vel klekkelig betalt for dette intervjuet. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til sammenligning - hvor mange av dere har lest om affæren prins William visstnok hadde mens Kate var gravid?

Hadde det vært Harry så hadde det vært over alle kanaler, men forskjellen er at William er beskyttet, mens Harry ble fritt vilt da han valgte Meghan. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

onyx skrev (21 minutter siden):

Er det virkelig noen som tror på at Meghan ikke googla prins Harry??? Really?? 🙄

Det er ikke grenser for hvor naivt og direkte ansvarsløst jeg synes det er av de begge, om de stilte SÅ uforberedt til ekteskap og mediepresset som de hevder. Om noen, så er det Harry som har hatt hovedansvar for å forberede sin kommende kone på dette, men jeg mistenker at de har oversett hvor mye mer press det er på et medlem av kongefamilien i forhold til en b-skuespiller fra såpeopera på tv. 

Dette, i tillegg til at kongehuset også var naivt. De antok nok at siden Harry er oppvokst med dette og Meghan er vant med oppmerksomheten så skulle alt gå på skinnet. Men det gjorde det ikke.... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Poppie skrev (4 minutter siden):

Og til sammenligning - hvor mange av dere har lest om affæren prins William visstnok hadde mens Kate var gravid?

Hadde det vært Harry så hadde det vært over alle kanaler, men forskjellen er at William er beskyttet, mens Harry ble fritt vilt da han valgte Meghan. 

Jeg har lest om den. Visstnok en venn av familien, men ingen bevis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (39 minutter siden):

Morsomt at folk støttet Diana for samme type oppførsel men nå sitter og sier Megan kan skylde seg selv. Hvorfor? Hun er amerikansk, de har ikke samme syke opplegg der rundt kongehus eller noe. Megan straffes jo bare for å ikke føye seg etter et gammeldags 'firma'. Skulle tro norske kvinner faktisk støttet dette.

Tror nok mye av forskjellen ligger i hvordan de to fremstår. Diana var nok veldig sosialt intelligent, hun visste veldig godt hvilke knapper hun skulle trykke på og hva hun ønsket å oppnå ved å gjøre det, men hun fremsto aldri kynisk og kalkulerende. Mens Meghan for meg av og til virker som en løpsk flodhest i et glassmagasin. Hun ønsker å oppnå det samme, men fremgangsmåten gir nok ikke like mye sympati. Hun mangler den finessen som Diana hadde og ender bare med å fremstå som lite fleksibel, lite lydhør og utstyrt med både divanykker og et fryktelig stort ego.

Kongehuset er nok ikke uten skyld her og fortjener noe kritikk, men Meghan har nok også sin del av ansvaret. Sannheten ligger sannsynligvis et sted midt i mellom, som det gjerne gjør.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (5 minutter siden):

Jeg har lest om den. Visstnok en venn av familien, men ingen bevis. 

Nei, og det er heller ikke poenget. Hva om det hadde gått rykter om at Meghan eller Harry hadde kuka rundt? Det hadde vært førstesidestoff i alle verdens aviser i månedsvis. William? Noen få artikler på nett.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (40 minutter siden):

Jeg kan skjønne Harry som hans kamp mot kongehuset, men fokuset ligger på henne og hvor forferdelig hun har hatt det. Bare tenker at hun må forstå at kongehuset er mye større enn hennes store ego. Hadde vært mer interessant å høres Harry sin historie, for jeg tror han alltid har vært en rebell mot monarkiet på grunn av hva som skjedde med moren. Kanskje ble hun redningen ut av det, men likevel, all fokuset er på henne. Selv om det ikke har vært en dans på roser så fikk hun gifte seg med prinsen. Det var nok ikke lett for Mette Marit heller, men hun klarte å vinne over folket gjennom tid fordi hun tilpassa seg. Noe ALLE må gjøres i samme situasjon, det er ikke sånn at hun er så sykt spesiell. 

Jeg tror at behandlingen man får som nykommer i det norske kongehuset og pressen her, ikke er i nærheten av det tilsvarende helvete det må være i Storbritannia. 
Men jeg er ikke fan av Meghan heller, bare så det er sagt. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

parmanoia skrev (6 minutter siden):

Jeg tror at behandlingen man får som nykommer i det norske kongehuset og pressen her, ikke er i nærheten av det tilsvarende helvete det må være i Storbritannia. 
Men jeg er ikke fan av Meghan heller, bare så det er sagt. 

Tja, både Mette Marit, Ari Behn og Martas nye kjæreste Durek har fått gjennomgå. Naivt å tro noe annet! I Strbritania synes jeg de har vært snille mot Kate, men hun hadde vel heller ikke noe spesielt de kunne ta henne på, hun har alltid vært en god representasjon for kongehuset. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som kommer dårligst ut av dette synes å være Harry som ikke har forberedt sin utkårede godt nok. Dette har blitt en pinlig greie for alle parter, det er bare tapere og absolutt ingen vinnere i dette.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dævendøtte
Meadow skrev (28 minutter siden):

De får vel klekkelig betalt for dette intervjuet. 

Link på det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen respekt for Megan.  Om hennes versjon av sannheten er riktig, hvorfor da gå til the største Tv showet i verden med Oprah Winfrey.  Hun burde heller ha liten profil i mediene, da mediene er noe av problemet hun påstår de hadde mens de var i England.

Her lukter det store pengesummer i forflytting.   Hun tjener sikkert svært godt på dette intervjuet.

Tror ikke dette ekteskapet varer særlig lenge.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (5 minutter siden):

Tja, både Mette Marit, Ari Behn og Martas nye kjæreste Durek har fått gjennomgå. Naivt å tro noe annet! I Strbritania synes jeg de har vært snille mot Kate, men hun hadde vel heller ikke noe spesielt de kunne ta henne på, hun har alltid vært en god representasjon for kongehuset. 

Kate fikk gjennomgå hun også. Hun kom fra "for enkle" kår. At Kate har lykkes er nok hovedsaklig fordi hun gjør som Dronningen, de virker tilsynelatende uanfektet av hva folk syns og mener. De velger å svelge en hel del kameler. Om det er greit eller ikke er uinteressant, de velger å akseptere det. Harry har også fått gjennomgå i pressen i sine yngre dager, han visste UTMERKET hva de gikk til. Det er HAN som har tatt henne inn i dette. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stina234 skrev (1 minutt siden):

Har ingen respekt for Megan.  Om hennes versjon av sannheten er riktig, hvorfor da gå til the største Tv showet i verden med Oprah Winfrey.  Hun burde heller ha liten profil i mediene, da mediene er noe av problemet hun påstår de hadde mens de var i England.

Her lukter det store pengesummer i forflytting.   Hun tjener sikkert svært godt på dette intervjuet.

Tror ikke dette ekteskapet varer særlig lenge.

Helt enig. Jeg er ikke tilhenger av mobbing, uthenging i media etc. Men dama er skuespiller, og vant til å få det som hun vil. Nå fikk hun det ikke, og da er det "alle" andre som er slemme. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...