Gå til innhold

Meghan Markle


Panna

Anbefalte innlegg

Gjest BethD

Syns det der er så utrolig trist å si og en utrolig trist holdning å ha.... 

Folk har forskjellig smak og for henne kan han være den vakreste mannen hun vet om. .... jeg husker noen sa til meg (om en eks) at de skjønte ikke hva jeg gjorde med han,jeg kunne fått så mye bedre og han er jo LANGT unna min liga utseendemessig. Men for meg så var han verdens vakreste og fineste mann,jeg følte meg så utrolig heldig som hadde han.... vi er sammen igjen då da ☺️ og i mine øyne er han den fineste,deiligste og flotteste mannen jeg vet om.... selv om ikke andre syns det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er av de få som ikke synes Meghan er spesielt vakker. Absolutt pen, men ikke noe mer enn det. Da Meghan og Harry forlovet seg var jeg totalt uvitende om hvem hun var og valgte å ha et åpent sinn. Harry har jeg bestandig likt, mye bedre enn William. Han har vist genuin glede ved å omgåes eldre, syk og vanskeligstilte og virker som en flott fyr. Jeg VILLE like Meghan. Men jeg synes det er vanskelig. Når minimum 5 Sussex-staff har forlatt posisjonene sine ila det første året paret var gift, så er det noe som skurrer. Inntrykket jeg har er at hun har sterke meninger(som ikke er negativt i seg selv, men når en gifter seg inn i en kongefamilie må man finnes seg i å følge noen rammer). Dessuten er jeg helt uenig i at hun har hatt positiv innvirkning på Harry. Han virket gladere(med unntak av når han introduserte sønnen) , mer opplyst og "grounded" før. Men de virker helt oppslukt av hverandre og genuint forelsket, det skal sies. I den britiske kongefamilien mener jeg William har skutt gullfuglen. Kate gjør det som er forventet av henne, hverken mer eller mindre. Hun kjenner sin posisjon og handler deretter.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, DavinaWin skrev:

Jeg er av de få som ikke synes Meghan er spesielt vakker. Absolutt pen, men ikke noe mer enn det. Da Meghan og Harry forlovet seg var jeg totalt uvitende om hvem hun var og valgte å ha et åpent sinn. Harry har jeg bestandig likt, mye bedre enn William. Han har vist genuin glede ved å omgåes eldre, syk og vanskeligstilte og virker som en flott fyr. Jeg VILLE like Meghan. Men jeg synes det er vanskelig. Når minimum 5 Sussex-staff har forlatt posisjonene sine ila det første året paret var gift, så er det noe som skurrer. Inntrykket jeg har er at hun har sterke meninger(som ikke er negativt i seg selv, men når en gifter seg inn i en kongefamilie må man finnes seg i å følge noen rammer). Dessuten er jeg helt uenig i at hun har hatt positiv innvirkning på Harry. Han virket gladere(med unntak av når han introduserte sønnen) , mer opplyst og "grounded" før. Men de virker helt oppslukt av hverandre og genuint forelsket, det skal sies. I den britiske kongefamilien mener jeg William har skutt gullfuglen. Kate gjør det som er forventet av henne, hverken mer eller mindre. Hun kjenner sin posisjon og handler deretter.

Er helt enig! Føler meg nesten som en paria når jeg sier dette høyt til venner og bekjente..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, DavinaWin skrev:

Jeg er av de få som ikke synes Meghan er spesielt vakker. Absolutt pen, men ikke noe mer enn det. Da Meghan og Harry forlovet seg var jeg totalt uvitende om hvem hun var og valgte å ha et åpent sinn. Harry har jeg bestandig likt, mye bedre enn William. Han har vist genuin glede ved å omgåes eldre, syk og vanskeligstilte og virker som en flott fyr. Jeg VILLE like Meghan. Men jeg synes det er vanskelig. Når minimum 5 Sussex-staff har forlatt posisjonene sine ila det første året paret var gift, så er det noe som skurrer. Inntrykket jeg har er at hun har sterke meninger(som ikke er negativt i seg selv, men når en gifter seg inn i en kongefamilie må man finnes seg i å følge noen rammer). Dessuten er jeg helt uenig i at hun har hatt positiv innvirkning på Harry. Han virket gladere(med unntak av når han introduserte sønnen) , mer opplyst og "grounded" før. Men de virker helt oppslukt av hverandre og genuint forelsket, det skal sies. I den britiske kongefamilien mener jeg William har skutt gullfuglen. Kate gjør det som er forventet av henne, hverken mer eller mindre. Hun kjenner sin posisjon og handler deretter.

Enig.. Jeg har lært og like henne på en måte. Men kjenner at hun er ikke som en kongelig person burde være. Det er for mye meg meg meg av henne i offentlighet. Man ser jo aldri at Kate opptrer slik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Strawberrie <3 skrev:

Er helt enig! Føler meg nesten som en paria når jeg sier dette høyt til venner og bekjente..

Hehe, smaken er som baken😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

6 timer siden, loveli skrev:

Harry virker for god for Meghan personlighetsmessig. Han virker å være helt herlig!

Utseendet har ikke så mye å si.

Mitt inntrykk er at Meghan er veldig falsk. Vet man ikke kan stole på tabloidene, men det er så mange som sier at hun har gjort absolutt alt hun kan for å komme seg inn i "eliten" at jeg ikke klarer å tro det er oppspinn... Hvorfor skal så mange, helt uavhengig av hverandre, fortelle om akkurat den samme streberske oppførselen?

Jeg VET jo ikke, men hun har nok gått etter statusen hans tror jeg.

Er det liksom noe mer høyverdig å være født inn i massiv rikdom, heller enn å faktisk "strebe" og komme seg dithen på egen hånd?

Sier ikke det at Meghan faktisk har driv og evner, som jo er beundringsverdige kvaliteter?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, DavinaWin said:

Hehe, smaken er som baken😇

Det er sant :) Jeg syns de begge er pene, men jeg foretrekker sjarm fremfor skjønnhet, og syns Harry er helt herlig i møte med barn, eldre og syke. Syns også Kate virker veldig jordnær og sjarmerende og liker at hun smiler med hele seg. Det er nok der jeg syns Meghan blir for stiv og poserende. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
1 minutt siden, Visjon skrev:

 

Er det liksom noe mer høyverdig å være født inn i massiv rikdom, heller enn å faktisk "strebe" og komme seg dithen på egen hånd?

Sier ikke det at Meghan faktisk har driv og evner, som jo er beundringsverdige kvaliteter?

Det er jo greit å ville bli en del av eliten, men å misbruke en prins og utnytte hans følelser for deg synes jeg ikke er ok nei.

Hun har misbrukt sine kontakter kontinuerlig mens hun har foretatt denne klassereisen også. Tråkket på folk og vært særs ufin. Visstnok.

Av det jeg har sett, virker hun ikke som en genuint snill person. Hun driver veldedighet fordi det er en viktig del av det å fremme seg selv. Det er like essensielt å drive med veldedighet om du vil være en del av eliten som det er å kle seg i dyre klær, bo i fine hus og kjøre det bil. Image building. 

Mitt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, loveli skrev:

Det er jo greit å ville bli en del av eliten, men å misbruke en prins og utnytte hans følelser for deg synes jeg ikke er ok nei.

Hun har misbrukt sine kontakter kontinuerlig mens hun har foretatt denne klassereisen også. Tråkket på folk og vært særs ufin. Visstnok.

Av det jeg har sett, virker hun ikke som en genuint snill person. Hun driver veldedighet fordi det er en viktig del av det å fremme seg selv. Det er like essensielt å drive med veldedighet om du vil være en del av eliten som det er å kle seg i dyre klær, bo i fine hus og kjøre det bil. Image building. 

Mitt inntrykk.

Du kjenner henne, altså? Siden du har en sånn nær kjennskap til hennes motiver, og ikke minst forholdet til Harry? 

Ingen kongelige gjør veldedighet av pur godhet. De gjør det fordi det er forventet av dem, en slags byttehandel som gjør at de har en "funksjon" og får beholde posisjonen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Visjon skrev:

Du kjenner henne, altså? Siden du har en sånn nær kjennskap til hennes motiver, og ikke minst forholdet til Harry? 

Ingen kongelige gjør veldedighet av pur godhet. De gjør det fordi det er forventet av dem, en slags byttehandel som gjør at de har en "funksjon" og får beholde posisjonen.

Rolig nå. Det var inntrykket til hva Loveli har av M. Og ikke noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
3 minutter siden, Visjon skrev:

Du kjenner henne, altså? Siden du har en sånn nær kjennskap til hennes motiver, og ikke minst forholdet til Harry? 

Ingen kongelige gjør veldedighet av pur godhet. De gjør det fordi det er forventet av dem, en slags byttehandel som gjør at de har en "funksjon" og får beholde posisjonen.

Les hva jeg skriver, så får du svar på spørsmålene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
12 hours ago, lillemy02 said:

Hun er skuespiller da🙄 jeg synes det ikke er noe som helst positivt at han måtte gi opp ting han var oppriktig glad i fordi at veganere er inn i vinden nå. Hadde det vert en i min familie så hadde jeg blitt skikkelig forbanna. Hva er vitsen med å endre mennesker man er sammen med? 

Prøv å veie det at han "måtte" gi opp en livsstil med kjøtt i hverdagen (jeg antar at han må spise det på slottsmiddager hvis det blir servert) + det å jakte på dyr og å spise sunnere kombinert med hva Meghan måtte gi opp: Hun måtte bytte tro. Hun må lære seg alt hva man må lære for å bli kongelig. Hun må tåle all dritten mot henne i media (hun må jo ikke tåle alt det, og de har sagt i fra til folk, men det kommer jo mye dritt likevel). Barna de får er det strengt tatt Dronningen som har siste ord på, i forhold til utenlandsturer og oppdragelser med tanke på det kongelige programmet ellers. Det at hun er amerikaner fortsatt, i stedet for å bytte statsborgerskap til britisk, skaper også mye hodebry for regnskapsførerne deres. Antar derfor de pusher henne fordi de vil at hun skal bli britisk, for å lette jobben deres. Det er uten tvil Meghan som må ofre mest av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Harry er en kjekk og sjarmerende fyr. I England gikk han visst for å være "den beste" fangsten i kongefamilien. Det eneste folk i Norge kan pirke på, er at han har rødlig hår, som av en eller annen grunn anses negativt her. Hvis man kan kvitte seg med det tullet der, så ser man jo at han er en kjekkas. Hjelper også at han er utadvendt, sjarmerende, livlig, stort barnetekke og morsom. Han er visstnok en favoritt hos Dronningen på grunn av sin sjarm og væremåte.

Så synes ikke det er rart at Meghan falt. At han er steinrik og kjendis er vel heller ingen ulempe. Synes det er flott at han har funnet seg en pen dame han har mye felles interesser med.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at etter at Harry mistet moren som veldig ung har alle voksne kvinner i England utviklet morsfølelser for ham, det har igjen gjort at Megan har svigermødre over hele landet. Denne tråden beviser at det er en god del svigermødre her i landet også...😉

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tror jeg, har du sett bilde av eksen hennes så skjønner du at Harry er hennes type.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes Harry virker veldig sympatisk og kjekk. Har ikke fått med meg alle de ville ryktene som tydeligvis går i England, og alle detaljene rundt paret, men synes Meghan er vakker og at de virker lykkelige sammen. Håper Harry har det fint, synes han fortjener det 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Justlooking skrev:

Synes Harry virker veldig sympatisk og kjekk. Har ikke fått med meg alle de ville ryktene som tydeligvis går i England, og alle detaljene rundt paret, men synes Meghan er vakker og at de virker lykkelige sammen. Håper Harry har det fint, synes han fortjener det 😊

Jeg er så enig! De virker så skjønne sammen. Jeg har heller ikke fått med meg ryktene, men jeg har lest at Meghan egentlig er en alien. Så da må det være sant🤔

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...