Gå til innhold

Meghan Markle


Panna

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Macro skrev:

Jeg har ikke så god peiling, men forlot hun ikke Suits nettopp fordi hun begynte å date prinsen? Det var vel ikke det at de ikke hadde bruk for henne lenger.

Hun spilte i serien frem til bryllupet. Krav fra slottet i England at hun måtte oppgi karrieren sin samtidig som hu måtte slette SoMe. Slottet mener at man ikke kan ha skuespillkarriere samtidig som å være i kongefamilien

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når er det Meghan som har forbedret Harry og ikke omvendt. Hun har fått han til og kuttet ut mye. Blant annet usunt mat og gått over vegansk, sluttet med jakt etc. Hun har hatt en enorm god innflytelse på han. For begge 2 har erfaringer med pressen og usannhet. Men ingen av dem var forberedt på hvor mye rasisme som ville føre til at dem ble sammen. Skal ærlig si at jeg likte henne overhode ikke i starten. Og det var basert mye på hvordan hun alltid hadde et smil til pressen, og liksom ikke gå beskjed at dem måtte vike unna fra henne. Men med tiden så har jeg lært og like henne. Hun har jo brøtte en god del kongelige protokoller. Noe som hun har fått heftig kritikk for. Hun er rett og slett et friskt pust inn i det engelske kongefamilien. Harry selv stråler enda mer enn det han har gjort før. Han er mer trygge på seg selv og sin rolle som prins. Noe han ikke var før pga ingen tok han serisøst nok, pga han gjorde en del opprør. 

Endret av Uglesjel
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
7 minutter siden, Uglesjel skrev:

Når er det Meghan som har forbedret Harry og ikke omvendt. Hun har fått han til og kuttet ut mye. Blant annet usunt mat og gått over vegansk, sluttet med jakt etc. Hun har hatt en enorm god innflytelse på han. For begge 2 har erfaringer med pressen og usannhet. Men ingen av dem var forberedt på hvor mye rasisme som ville føre til at dem ble sammen. Skal ærlig si at jeg likte henne overhode ikke i starten. Og det var basert mye på hvordan hun alltid hadde et smil til pressen, og liksom ikke gå beskjed at dem måtte vike unna fra henne. Men med tiden så har jeg lært og like henne. Hun har jo brøtte en god del kongelige protokoller. Noe som hun har fått heftig kritikk for. Hun er rett og slett et friskt pust inn i det engelske kongefamilien. Harry selv stråler enda mer enn det han har gjort før. Han er mer trygge på seg selv og sin rolle som prins. Noe han ikke var før pga ingen tok han serisøst nok, pga han gjorde en del opprør. 

Har hun forbedret han eller bare endret han og nektet han å gjøre ting han liker å gjøre?

Jeg vet ikke, men jeg får så utrolig falske vibber av den dama...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, loveli skrev:

Har hun forbedret han eller bare endret han og nektet han å gjøre ting han liker å gjøre?

Jeg vet ikke, men jeg får så utrolig falske vibber av den dama...

Ja man kan få mye falske vibber av henne. Og noen ganger så er det som at hun prøver for hardt å være kongelig. Når hun ikke er det direkte. Hun er kun gift med en prins og vil aldri få tittelen som dronning. Men vil nå tro at Harry har ekstrem mye press på seg pga broren sin William. William er jo Englands framtidige konge, og dermed så fallet Harry bakover. Også ser jeg at han behandler henne som at det skulle være en "kopi" av moren hans selveste Diana. Noe jeg synes er fullstendig feil. Får ingen Diana vibber av Meghan. Men av Kate så oser det Diana av henne. Selv så vil jeg si at William og Kate er svaret på hvordan Charles og Diana kunne ha hatt det og blitt. Meghan i seg selv er for opptatt av og bli likt og ha bli fotografert. Dette har ført til sterke reaksjoner hos Kate spesielt.

Endret av Uglesjel
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes prins Harry er kjekk jeg. Hadde snudd meg etter han på gata om han ikke var kjent. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg kjenner hun ikke, men ja jeg tror hun gikk etter han fordi han er prins. Ikke pga kjærligheten eller fordi hun elsker han på ekte. Men så kan min mening være forpestet av media da, så hvem vet. 

Den tankegangen er du alså ikke alene om. Det er har blitt satt opp veddemål om hvor lenge ekteskapet mellom Harry og Meghan vil vare.  Og det er uavhening om dem har barn eller ei sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett drøssevis av bilder av de i media, der Meghan ser beundrende og med forelskelse i blikket på Harry, mens han på sin side ser stort sett andre veier. Jeg har sett ett enkelt bilde der han ser forelsket tilbake på henne.

Hun klarer ikke lyve på så mange bilder og i så mange situasjoner. Hun er virkelig forelsket, og jeg tror det er gjensidig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en Harry og Meghan tråd...Hvor alle skal lage en konkurranse mellom Kate og Meghan, hvor alle skal baksnakke og snakke stygt om den ene og den andre. 

Jeg regner med at Harry som er kongelig vet å skue en falsk kvinne. Kanskje er hun usikker, og det viser seg ved at hun får en falskhet over seg. Jeg regner også med at alle er voksne og vet hva de vil og kan oppføre seg. Det er ingen grunn til at Kate skal føle seg truet, hun har allerede en posisjon, og jeg regner med at hun er såpass voksen at hun kan la barnslige ting som at Meghan aldri kan ta hennes plass osv ligge. Det er to forskjellige liv og de har hver sin rolle. Jeg tror ikke det er noenting å spekulere i. De lever sikkert et kjedelig liv lik som oss likevel. Parene krangler sikkert om det samme vanlige par krangler om. Når man er såpass privilegert så vil jeg jo tro at verken denne ene eller den andre føler seg truet på noen som helst måte. Men spekuler og lag spetakkel her 😂 det er jo litt gøy. 

La ellers alle disse kongelige være mennesker som fortjener fred og ro og litt vanlige liv. Det er ingen av dere som lever tett på disse menneskene, så ingen vits i å lage virkeligheter som kanskje ikke finnes.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Leonaen skrev:

Enda en Harry og Meghan tråd...Hvor alle skal lage en konkurranse mellom Kate og Meghan, hvor alle skal baksnakke og snakke stygt om den ene og den andre. 

Jeg regner med at Harry som er kongelig vet å skue en falsk kvinne. Kanskje er hun usikker, og det viser seg ved at hun får en falskhet over seg. Jeg regner også med at alle er voksne og vet hva de vil og kan oppføre seg. Det er ingen grunn til at Kate skal føle seg truet, hun har allerede en posisjon, og jeg regner med at hun er såpass voksen at hun kan la barnslige ting som at Meghan aldri kan ta hennes plass osv ligge. Det er to forskjellige liv og de har hver sin rolle. Jeg tror ikke det er noenting å spekulere i. De lever sikkert et kjedelig liv lik som oss likevel. Parene krangler sikkert om det samme vanlige par krangler om. Når man er såpass privilegert så vil jeg jo tro at verken denne ene eller den andre føler seg truet på noen som helst måte. Men spekuler og lag spetakkel her 😂 det er jo litt gøy. 

La ellers alle disse kongelige være mennesker som fortjener fred og ro og litt vanlige liv. Det er ingen av dere som lever tett på disse menneskene, så ingen vits i å lage virkeligheter som kanskje ikke finnes.

Får ikke inntrykk av at Kate føler seg truet av henne. Men at Meghan skal alltids ha viljen sin og gjøre kongehuset mer morderne enn det er. Man kan liksom ikke være troppe opp til dronningen og kreve atter kreve til man får viljen sin. Hun prøvde seg på det ang tiara til bryllupet. Men dronningen så plent nei til Harry. Og så at Meghan får den tråden som hun velger ut til henne. Det falt ikke i god jord for meghan. For bare så handler alt om respekt, noe man kan se at Meghan leker seg veldig mye med. Så man kan jo bare lure på hva hun egentlig prøver og oppnå. For nye ny Diana blir hun så si aldri. Det toget et kjørt for leeeenge siden. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Million skrev:

Jeg har sett drøssevis av bilder av de i media, der Meghan ser beundrende og med forelskelse i blikket på Harry, mens han på sin side ser stort sett andre veier. Jeg har sett ett enkelt bilde der han ser forelsket tilbake på henne.

Hun klarer ikke lyve på så mange bilder og i så mange situasjoner. Hun er virkelig forelsket, og jeg tror det er gjensidig.

Nja.. Selv om hun er stup forelsket i han så betyr det ikke at han han treng også og være det. For mye av disse overdrevet blikkene og alltids skal leie hverandre har blitt for fake i mine øyner. Det gleder meg når jeg ser bildet og klipp at Harry vike unna med hånden sin, når hun prøver seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
5 minutter siden, Million skrev:

Jeg har sett drøssevis av bilder av de i media, der Meghan ser beundrende og med forelskelse i blikket på Harry, mens han på sin side ser stort sett andre veier. Jeg har sett ett enkelt bilde der han ser forelsket tilbake på henne.

Hun klarer ikke lyve på så mange bilder og i så mange situasjoner. Hun er virkelig forelsket, og jeg tror det er gjensidig.

Jo, hun kan spille et skuespill så lenge og så mange ganger. Veldig mange kjendiser, spesielt kvinner, er ekstremt flinkt til å være falske og putte på et smil for omgivelsene. Å se forelsket ut er bare å sperre opp øynene ekstra, så ser du mer forelska ut. Men dette vet jo skuespiller Meghan...

Igjen, jeg vet ikke om det er tilfellet her, men det er virkelig ikke et problem å spille slikt skuespill. Selv vanlige kvinner klarer det i f.eks. voldelige forhold. Mange tror de er det lykkeligste paret i gata.

At Harry ser en annen vei på alle bilder er også et tegn på at det ikke står så bra til...

Men nå tolker jeg for mye. Jeg baserer min teori på at vanvittig mange mennesker har gått ut og fortalt ganske drøye historier om c-kjendisen Meghan.

Jeg reagerer nok så sterkt fordi alt jeg har sett av Harry har vært så bra, jeg liker han og ønsker det beste for han (som jeg gjør for de fleste mennesker). De rundt han forteller om en ung mann som mistet seg selv en stund, men som egentlig har et hjerte av gull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får også falske vibber av henne og tror neppe hun ville valgt Harry om han ikke var prins. Det er et eller annet med måten hun alltid poserer/fremstår på som jeg syns virker litt påtatt og kunstig. Som om hun spiller en rolle. Det gjelder også alle de forelskede blikkene og tviholdningen i hånda til Harry. Det blir litt mye? Dette tenkte jeg forsåvidt også før alle ryktene om henne begynte å florere, bare så det er sagt.

Men uansett håper jeg de har det bra sammen, syns Harry virker så bra. Har også sympati med Meghan pga familiens hennes sin oppførsel og rasismen hun har opplevd. Det fortjener hun virkelig ikke. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, loveli skrev:

Jo, hun kan spille et skuespill så lenge og så mange ganger. Veldig mange kjendiser, spesielt kvinner, er ekstremt flinkt til å være falske og putte på et smil for omgivelsene. Å se forelsket ut er bare å sperre opp øynene ekstra, så ser du mer forelska ut. Men dette vet jo skuespiller Meghan...

Igjen, jeg vet ikke om det er tilfellet her, men det er virkelig ikke et problem å spille slikt skuespill. Selv vanlige kvinner klarer det i f.eks. voldelige forhold. Mange tror de er det lykkeligste paret i gata.

At Harry ser en annen vei på alle bilder er også et tegn på at det ikke står så bra til...

Men nå tolker jeg for mye. Jeg baserer min teori på at vanvittig mange mennesker har gått ut og fortalt ganske drøye historier om c-kjendisen Meghan.

Jeg reagerer nok så sterkt fordi alt jeg har sett av Harry har vært så bra, jeg liker han og ønsker det beste for han (som jeg gjør for de fleste mennesker). De rundt han forteller om en ung mann som mistet seg selv en stund, men som egentlig har et hjerte av gull. 

Akkurat det du sier nå har jeg selv tenkt. Det er svært "sjelden" at man ser bildet av Harry og Meghan sammen der han nemlig smiler like bredt og lykkelig som henne. Jeg tror nok at dem sliter mer enn hva kongehuset vil bekrefte. Men bilder lyver ikke. Man ser at William er lykkelig men en sliten 3 barnefar😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Glimre skrev:

Jeg får også falske vibber av henne og tror neppe hun ville valgt Harry om han ikke var prins. Det er et eller annet med måten hun alltid poserer/fremstår på som jeg syns virker litt påtatt og kunstig. Som om hun spiller en rolle. Det gjelder også alle de forelskede blikkene og tviholdningen i hånda til Harry. Det blir litt mye? Dette tenkte jeg forsåvidt også før alle ryktene om henne begynte å florere, bare så det er sagt.

Men uansett håper jeg de har det bra sammen, syns Harry virker så bra. Har også sympati med Meghan pga familiens hennes sin oppførsel og rasismen hun har opplevd. Det fortjener hun virkelig ikke. 

Artigste av alt med hennes historie er jo at eksmannen hennes er en kopi av Harry😂 Så om dette var litt "planlagt" eller ei kan man lure på🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes Harry er kjekk, han er en «late bloomer». Synes faktisk han er mye kjekkere en broren nå. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry er da en kjekk fyr han da. Så må en huske at når han har levd i den posisjonen han har, så blir han både sterk og modig. Synd at det skal spekuleres så mye om dem. Utrolig mye stygt som skrives om henne av mange engelskmenn. Triste greier.

Men sånn er det vel alltid. Mette Marit fikk gjennomgå hun også. Så det roer seg vel etterhvert. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Uglesjel skrev:

Får ikke inntrykk av at Kate føler seg truet av henne. Men at Meghan skal alltids ha viljen sin og gjøre kongehuset mer morderne enn det er. Man kan liksom ikke være troppe opp til dronningen og kreve atter kreve til man får viljen sin. Hun prøvde seg på det ang tiara til bryllupet. Men dronningen så plent nei til Harry. Og så at Meghan får den tråden som hun velger ut til henne. Det falt ikke i god jord for meghan. For bare så handler alt om respekt, noe man kan se at Meghan leker seg veldig mye med. Så man kan jo bare lure på hva hun egentlig prøver og oppnå. For nye ny Diana blir hun så si aldri. Det toget et kjørt for leeeenge siden. 

Tror du virkelig at du vet alt dette?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Halle-Palle skrev:

Tror du virkelig at du vet alt dette?

Jeg skrev at jeg ikke fikk inntrykk av det. Det betyr ikke at det automatisk stemmer eller er rett🤦‍♀️ det har komment fram, men at kongehuset ikke har bekreftet det blir noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...