Gå til innhold

Meghan Markle


Panna

Anbefalte innlegg

1 time siden, ReinaSiete skrev:

Det blir fremstilt slik. Men rollen ble silt ut av serien da kjærlighetsinteressen til karakteren hennes utgikk.

Jeg har ingenting personlig mot MM men det er altfor mye røyk rundt det bildet media maler av henne. Mye skurrer, altfor mye. 

Hvor har du det fra da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, Uglesjel skrev:

Nja.. Selv om hun er stup forelsket i han så betyr det ikke at han han treng også og være det. For mye av disse overdrevet blikkene og alltids skal leie hverandre har blitt for fake i mine øyner. Det gleder meg når jeg ser bildet og klipp at Harry vike unna med hånden sin, når hun prøver seg. 

 

27 minutter siden, Uglesjel skrev:

Akkurat det du sier nå har jeg selv tenkt. Det er svært "sjelden" at man ser bildet av Harry og Meghan sammen der han nemlig smiler like bredt og lykkelig som henne. Jeg tror nok at dem sliter mer enn hva kongehuset vil bekrefte. Men bilder lyver ikke. Man ser at William er lykkelig men en sliten 3 barnefar😅

 

26 minutter siden, Uglesjel skrev:

Artigste av alt med hennes historie er jo at eksmannen hennes er en kopi av Harry😂 Så om dette var litt "planlagt" eller ei kan man lure på🤷‍♀️

Sladrekjerring 😂

Men, hva mener du egentlig med: «Det gleder meg når jeg ser bildet og klipp at Harry vike unna med hånden sin, når hun prøver seg.» Det gleder deg å se andre bli avvist..?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vera skrev:

 

 

Sladrekjerring 😂

Men, hva mener du egentlig med: «Det gleder meg når jeg ser bildet og klipp at Harry vike unna med hånden sin, når hun prøver seg.» Det gleder deg å se andre bli avvist..?

Var sladrekjerring alt du klarte og komme med?😂🤷‍♀️ Og med det så forsvant dine ord for meg😉🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Uglesjel skrev:

Var sladrekjerring alt du klarte og komme med?😂🤷‍♀️ Og med det så forsvant dine ord for meg😉🤭

Seriøst? Du vil fremstå som så uempatisk uten engang å prøve og forklare hva du egentlig mente? 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Uglesjel skrev:

Får ikke inntrykk av at Kate føler seg truet av henne. Men at Meghan skal alltids ha viljen sin og gjøre kongehuset mer morderne enn det er. Man kan liksom ikke være troppe opp til dronningen og kreve atter kreve til man får viljen sin. Hun prøvde seg på det ang tiara til bryllupet. Men dronningen så plent nei til Harry. Og så at Meghan får den tråden som hun velger ut til henne. Det falt ikke i god jord for meghan. For bare så handler alt om respekt, noe man kan se at Meghan leker seg veldig mye med. Så man kan jo bare lure på hva hun egentlig prøver og oppnå. For nye ny Diana blir hun så si aldri. Det toget et kjørt for leeeenge siden. 

Ja slik er det kanskje i såpeseriene. Men dette er real life... Det er sjeldent det virkelig er som det skrives om i se og hør. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å ikke tro på alt man leser om i media. De er kun ute etter å lage drama og sette folk i mest dårlig lys.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Leonaen skrev:

Ja slik er det kanskje i såpeseriene. Men dette er real life... Det er sjeldent det virkelig er som det skrives om i se og hør. 

Det er nok kun dem alene som vet sannheten. Nå leser ikke jeg Se&Hør. Så man kan igrunn kun si sine meninger og synspunkter om Harry å Meghan💁‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, smalls skrev:

Viktig å ikke tro på alt man leser om i media. De er kun ute etter å lage drama og sette folk i mest dårlig lys.

Selv om jeg fan av det engelske kongefamilien så stoler jeg ikke blindt på det som legges ut på nettet. Men skal man si noe så er vel det neste man har lest om på nettet man kan knytte sine meninger til. Ellers så er det ikke noe og snakke om🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Million skrev:

Jeg har sett drøssevis av bilder av de i media, der Meghan ser beundrende og med forelskelse i blikket på Harry, mens han på sin side ser stort sett andre veier. Jeg har sett ett enkelt bilde der han ser forelsket tilbake på henne.

Hun klarer ikke lyve på så mange bilder og i så mange situasjoner. Hun er virkelig forelsket, og jeg tror det er gjensidig.

Hun er skuespiller da🙄 jeg synes det ikke er noe som helst positivt at han måtte gi opp ting han var oppriktig glad i fordi at veganere er inn i vinden nå. Hadde det vert en i min familie så hadde jeg blitt skikkelig forbanna. Hva er vitsen med å endre mennesker man er sammen med? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, lillemy02 skrev:

Hun er skuespiller da🙄 jeg synes det ikke er noe som helst positivt at han måtte gi opp ting han var oppriktig glad i fordi at veganere er inn i vinden nå. Hadde det vert en i min familie så hadde jeg blitt skikkelig forbanna. Hva er vitsen med å endre mennesker man er sammen med? 

Jeg er fullstendig klar over det at hun er skuespiller. Men jeg mener at all den tid de faktisk er omringet av fotografer, både synlige og usynlige, overalt hvor de måtte bevege seg, så er det ingen som hadde klart å unngå å bli knepet i øyeblikk der hun ser på han med noe annet enn hengivenhet i blikket. Jeg har ikke sett et eneste sånt foto. Og med tanke på den britiske sladrepressen tror jeg nok det hadde fått store oppslag om man knep den nye hertuginnen i å se noe annet enn kjærlig på sin prins.

Hva er dette med veganere? Er Meghan veganer og omvendte Harry? I så fall... jeg tror nok han er født inn i en rolle der han er trygg på seg selv og sine meninger, høy status og alt det der. Tviler på at han lar NOEN overtale han til noe han egentlig ikke selv vil. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil nok alltid være spekulasjoner når noen gifter seg med en prins eller prinsesse . Om det er ekte kjærlighet eller posisjonen de innehar. Det gjelder vel i alle kongehus og også de som generelt blir sammen med noen som har mye penger. Ville de blitt sammen med personen om vedkommende ikke hadde posisjonen eller pengene? Det må være vanskelig for de det gjelder å vite hva personene egentlig faller for?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De minner litt om Sarah Ferguson og prins Andrew. Jeg tror absolutt de er/har vært forelsket, men at ting har gått fort i svingene og nå kommer tiden de faktisk må bli kjent. Å bli prinsesse er nok også noe som kan virke veldig staselig, men som likevel kan vise seg å være ganske bitter-søtt. Jeg kan aldri tro dette blir lett for de..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick
3 hours ago, Ullvott said:

Jeg synes de matcher godt, jeg. Han har da ikke akkurat utseendet mot seg, har han?

Når vi snakker om folk i forskjellig liga utseendemessig: ville prinsesse Madeleine valgt Chris O’Neill hvis han ikke hadde vært steinrik? 

 

For Madeleine tror jeg det var mer avgjørende å finne en hun kunne ha en trygg hverdag med. Hun ville ha en mann der hun kunne være mer sikker på at ikke også han skulle være utro. Mannen som Madeleine er gift med nå, er noen hakk under han som hun først forlovet seg med, utseendemessig. Han ønsker heller ikke å være prins. Jeg tror de to er en god match.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Sacramone skrev:

De minner litt om Sarah Ferguson og prins Andrew. Jeg tror absolutt de er/har vært forelsket, men at ting har gått fort i svingene og nå kommer tiden de faktisk må bli kjent. Å bli prinsesse er nok også noe som kan virke veldig staselig, men som likevel kan vise seg å være ganske bitter-søtt. Jeg kan aldri tro dette blir lett for de..

Det var sikkert ikke lett for svigerinnen hennes heller, som ble trukket ut av et liv i anonymitet og inn i blitzregnet som kjæresten til Englands kommende konge. Det har gått bra med de. Jeg kan ikke huske jeg hørte/leste så mye snakk om at Kate ble anklaget for å være "gold digger" i sin tid som ny i media?

Meghan kunne giftet seg med en riking innen filmindustrien istedet for en prins. Jeg tror ikke hun er noen gold digger. Vet ikke, men jeg bare føler det er ekte kjærlighet i blikket hennes når hun ser på prinsen, både på tv og på bilder i alle slags situasjoner. Ingen klarer å hykle kjærlighet frem hvert sekund av dagen i årevis, i hvert fall ikke par som er i medias søkelys så fort de setter foten ut av døren, enten det er en bygning eller en bildør.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er et fint par. Og ut fra intervjuet på TV som jeg så, virket de veldig samstemte og forelsket. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir for dumt å spekulere i. Som en annen sa lenger opp, dette kan man jo spørre alle Om gifter seg med en celebritet/kongelig/søkkrik/superstjerne om.

John Arne Riise, Trump, Olav Thon, Petter Stordalen.....osv osv osv osv.

Det er jo ikke bestandig ekte kjærlighet mellom "vanlige" folk heller. Hva som driver en, det kan være så mangt. Ensomhet, penger, barneønske, trygghet osv...ingen har jo egentlig noe med det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Eneste jeg synes er dumt med meghan er at hun har et vanvittig stort pengeforbruk (bruker mye mer på klær enn alle andre kongelige), samtidig som hun sier at hun er en »humanitarian». Da fremstår hun lite troverdig og veldig hyklersk, og det er noe av det verste jeg vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mattie16 skrev:

Eneste jeg synes er dumt med meghan er at hun har et vanvittig stort pengeforbruk (bruker mye mer på klær enn alle andre kongelige), samtidig som hun sier at hun er en »humanitarian». Da fremstår hun lite troverdig og veldig hyklersk, og det er noe av det verste jeg vet. 

Mye er visstnok fra før hun ble gift, og de første årene til alle inngiftede kongelige er utgiftene til klær mye høyere enn når det er bygget opp en «kongelig garderobe».

Synes de er søte sammen. Om noe er ekte eller falskt er ikke opp til meg å bedømme, ønsker de lykke til! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Macro said:

Hvor har du det fra da?

Jeg vet ikke om du har sett Suits, men de giftet seg og flyttet til en annen by for å åpne et eget advokatfirma. 

Hans rolle var en hovedrolle, men han skulle slutte i serien for å jobbe med andre prosjekter. Da utgikk også hennes karakter sammen med han.

Hun måtte selvfølgelig ha sluttet i serien uansett for å gifte seg inn i BRF. Men dette lå i planene til serieskaperne før forlovelsen.  

Endret av ReinaSiete
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...