Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2021 den 1.24):

Det er ikke sånn at bare fordi du opererer deg en gang ender du opp med å ville gjøre noe hele tiden. Du kjenner deg selv og vet hvor grensene dine ligger. Jeg har operert nesen min to ganger, var ikke fornøyd etter første operasjon og utførte en sekundæroperasjon og har vært fornøyd etter dette. Jeg har aldri tatt andre plastiske operasjoner og planlegger ikke å ta flere plastiske operasjoner. Neseoperasjon er den eneste kosmetiske operasjonen jeg ville ta og jeg kommer ikke til å ta flere. Bruker ikke fillers, restylane, falske vipper, tan og sminke bruker jeg lite av, liker å ha en naturlig look. Har alltid likt å se naturlig ut, neseoperasjon endret ikke meg som person. 

Det jeg vil tilføye er at du bør være veldig sikker på at det er dette du vil og ha et realistiske syn angående resultat, for perfeksjon er det ikke mulig å oppnå. Og hus, vi mennesker ser ofte ting på oss selv som andre ikke ser. 

For å svare på spørsmålet ditt, fikk ingen pusteproblemer etter operasjonen (siden jeg løftet nesetippen bittelitt puster jeg bedre) så har ikke hatt noe problemer med det. Men det jeg derimot har hatt problemer med er blødning, har hatt to-tre blødninger etter operasjonene (to-tre blødninger på tre år). Kirurgen har tatt en titt og har ikke sett noe uvanlig inne i nesen, så får stole på at det ikke er noe farlig, og nå er det jo også noen som blør neseblod uten at de har operert nesen. 

Anonymkode: 3a84c...af0

Jeg har tatt Restylane i hele ansiktet og øreflippoprasjon, bukplastikk og går med løsvipper 🤣 I tillegg til andre jukse ting + fargelinser så føler meg så fake som det kan få blitt til tider 😳 Skal nok ta implantater i kinnbena når jeg blir eldre riktignok for da er det «lov» å pynte og jukse seg til enda mer. Neseoprasjon har jeg også vurdert men tviler på jeg kommer til å gjøre det med mindre nesa ikke blir enda verre og lengre med tida

Anonymkode: 158a3...5f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har tatt Restylane i hele ansiktet og øreflippoprasjon, bukplastikk og går med løsvipper 🤣 I tillegg til andre jukse ting + fargelinser så føler meg så fake som det kan få blitt til tider 😳 Skal nok ta implantater i kinnbena når jeg blir eldre riktignok for da er det «lov» å pynte og jukse seg til enda mer. Neseoprasjon har jeg også vurdert men tviler på jeg kommer til å gjøre det med mindre nesa ikke blir enda verre og lengre med tida

Helt greit det, men det er ikke OK å hevde at man ender opp med å ta flere operasjoner på grunn av at man har valgt å legge seg under kniven en gang. En kosmetisk operasjon endrer deg ikke som person. Jeg blir ikke utseendefiksert og ønsker å endre flere ting på grunn av en operasjon. Du er utseendefiksert og vil fikse mye, jeg er ikke slik. Vi er forskjellige og det funker dårlig å skjære alle over en kam. 

Anonymkode: 3a84c...af0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2021 den 1.29):

MYE bedre. Veldig mange kvinner der ute som kan gå opp 1-2 poeng på skalaen bare ved å gjøre dette.

Anonymkode: 0d2c2...d7f

Hvorfor skal vi gå opp på skalaen?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Visste ikke at det var noe som het øreflippoperasjon?!

Fargelinser brukte jeg et år. Så datet jeg en som sa jeg hadde så fantastiske knallblå øyne. Han sa dette flere ganger, virket helt oppslukt i øynene mine. Da gikk det opp for meg, vil jeg fake et utseende jeg ikke har? En blir jo ikke forelsket i øyenfargen, han likte meg jo for den jeg var. Men det føltes så falskt. Samme med løsvipper. Farger håret og det er den justeringen jeg gjør. Folk får gjøre som de vil, men samfunnet beveger seg i en skremmende retning synes jeg. 

Anonymkode: 37ae7...e41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...