Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du trenger ikke å forklare deg for henne. 

Anonymkode: 3a84c...af0

🙌🏻Preach

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det ser veldig operert ut. Sett flere med «samme» nese.

Anonymkode: aad71...cfe

Den ser absolutt ikke operert ut, og den ligner ikke på Raad si nese (som faktisk ser operert ut). Jeg ser slike neser som TS hver dag og den ser naturlig ut. Tror de færreste vil tenke at den ser operert ut, jeg tror bare du er på bitter av en eller annen grunn. 

Anonymkode: 3a84c...af0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det ser veldig operert ut. Sett flere med «samme» nese.

Blir ikke sur eller lei meg, for dette hører jeg ikke ofte! Tar det som et kompliment nesten

AnonymBruker
Skrevet

Ser absolutt forskjell. Syntes nesa di før var veldig fin. Den er veldig fin etter også. Hadde de gjort den smalere, så hadde ikke resultatet blitt pent.

Du må ikke finne på å operere den igjen. Nå ser nesen din veldig naturlig og pen ut. Opererer du igjen, så kan den ende opp med å se unnaturlig ut, og det er ikke pent. Stol på at den ser bra ut nå 😊

Anonymkode: 6e97b...b77

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Papsi skrev (3 minutter siden):

Blir ikke sur eller lei meg, for dette hører jeg ikke ofte! Tar det som et kompliment nesten

Var ikke meningen å gjøre deg sur eller lei deg heller, bare skriver hva jeg synes om den. 

• Liker 2
Skrevet

Jepp

AnonymBruker
Skrevet
Papsi skrev (1 time siden):

Avstanden fra leppa til nesa var mindre før, hvis du ser på bildet her. Eller kanskje bare jeg som ser, men jeg er faktisk utrolig fornøyd med at det har fått litt avstand, for det syns jeg er pent

A4C5BC19-B919-4FC2-BBE1-60E5095B3035.jpeg

Avsporing her, men steike, så fine og hvite tenner du har! Er de så hvite naturlig, eller har du bleket dem?

Anonymkode: ddff3...224

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Avsporing her, men steike, så fine og hvite tenner du har! Er de så hvite naturlig, eller har du bleket dem?

Takk!❤️ Nei, har aldri bleket dem!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heldiggris!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig flott resultat! Den nesa hadde jeg vært stolt av. Virkelig kjempefint med det lille løftet på tuppen med oppned hjerte ved nesebor og flat svai rygg. Min idealnese det der! Har tenkt litt tanken selv å fikse på nesen min i Tyrkia (har feriebolig der), og ser at mange av jentene der får lignende resultat. Det beste resultatet er når det er så fint at man kan begynne å lure på om den er ekte, men en er altså ikke sikker. Synes jeg da! Når den derimot ser operert ut har man gjort for mye, tenker jeg da. Uansett, din er perfekt!

Anonymkode: 26126...45d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Veldig flott resultat! Den nesa hadde jeg vært stolt av. Virkelig kjempefint med det lille løftet på tuppen med oppned hjerte ved nesebor og flat svai rygg. Min idealnese det der! Har tenkt litt tanken selv å fikse på nesen min i Tyrkia (har feriebolig der), og ser at mange av jentene der får lignende resultat. Det beste resultatet er når det er så fint at man kan begynne å lure på om den er ekte, men en er altså ikke sikker. Synes jeg da! Når den derimot ser operert ut har man gjort for mye, tenker jeg da. Uansett, din er perfekt!

Tusen takk!! Jeg er enig med deg. Du kan gjøre det i Tyrkia, men føler de fleste legene der gjør for mye slik at nesa ser unaturlig ut. Du aner ikke hvor mye research jeg har gjort for å finne den perfekte legen. Hvis du vil så kan du jo få navnet til kirurgen min? Men skjønner du heller vil gjøre det i Tyrkia dersom du har bolig der. Passer jo perfekt for deg😌

• Liker 1
Skrevet

Ser absolutt forskjell!

Jeg synes nesa di var fin, jeg da😊Men, ok, finere nå 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Papsi skrev (6 minutter siden):

Tusen takk!! Jeg er enig med deg. Du kan gjøre det i Tyrkia, men føler de fleste legene der gjør for mye slik at nesa ser unaturlig ut. Du aner ikke hvor mye research jeg har gjort for å finne den perfekte legen. Hvis du vil så kan du jo få navnet til kirurgen min? Men skjønner du heller vil gjøre det i Tyrkia dersom du har bolig der. Passer jo perfekt for deg😌

Å ja gjerne, tusen takk! Skal prøve å sende deg en pm hehe (aldri gjort det før).

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Å ja gjerne, tusen takk! Skal prøve å sende deg en pm hehe (aldri gjort det før).

Kan jo bare skrive instagram navnet hans her, så kan du søke han opp der. Han operer forresten ikke bare neser, så det er en konto med før og etter bilder av alt forskjellig. Men bare bla ned i feeden så finner du mange før og etter av nesene han opererer. Søk opp: drguessousguessclinic

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Papsi skrev (3 timer siden):

De to siste er etter. Jeg gjorde det i utlandet

hvor gjorde du det? hvor mye kosta det? jeg har brekt nesa å vil dra å fikse nesa mi også

Anonymkode: 490cb...f04

AnonymBruker
Skrevet

Synlig forskjell ja. Ble veldig fin, men syntes ikke den var stygg før heller da. 

Anonymkode: 46504...934

AnonymBruker
Skrevet

Ser litt forskjell, men jeg synes nesen før operasjonen var finest.

Anonymkode: 5f14f...359

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser forskjell. 
Før: ligner en fra Midtøsten. Etter: mer Nordisk 

Liker best etter

Anonymkode: a23aa...56d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Papsi skrev (15 timer siden):

Takk! JA! Jeg ser meg så blind på meg selv at det er helt sykt, får jo nesten lyst til å operere meg igjen slik at nesa blir så synlig liten at jeg kan se det selv

Husk at nesen din skal passe til resten av kroppen din også. Å få en liten oppstoppernese trenger ikke å passe ansiktet ditt i det hele tatt. Jeg ser mer og mer Michael Jackson neser rundt omkring og det er trist. Mange har prominente, vakre neser og det skaper mangfold. En iransk kvinne eller mann passer ikke med en liten "button"-nese i mine øyne da de ofte har kraftige og karakteristiske trekk i ansiktet som tåler en tilhørende karakteristisk nese. Det blir som med ører; alle passer ikke til miniører som ligger limt inntil hodet. 

Man må også vite at man kan se seg blind på sin egen nese og ikke se det alle andre ser. Man må ikke legge hele livslykken sin i nesa. Og vit at for hver operasjon så lages det mer og mer arrvev og uforutsigbare reisverk inni der....

Anonymkode: c9995...bc3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er heldigvis «klok» nok til å skjønne at flere operasjoner ikke gjør ting bedre, det gjør det bare verre. Dette hadde jeg også i bakhodet før jeg opererte meg. Stusset veldig over om jeg kom til å bli fornøyd, eller om jeg hele tiden ville ha mer og mer. 

For min del er det ikke sosiale medier som har påvirket meg, det er mer hva jeg har fått hørt under oppveksten. Fikk alltid høre på skolen at jeg hadde en gigantisk nese, og mobbere som kommenterte på bildene mine at jeg hadde en svær potetnese. Fikk også alltid høre av mine søsken og søskenbarn at jeg hadde så stor nese. Hadde et kallenavn som liten som «stornese jente», oversatt fra Iransk til norsk, ble ikke helt korrekt den oversettelsen, for det sies på en helt annen måte på språket mitt men ja..😅

Anonymkode: fb7d8...489

Uff da skjønner jeg godt at du vil endre på den. Jeg syns før-nesen din var flott, karakteristisk og stolt. Og det er himla ugreit å bli mobbet for hvordan man ser ut. Jeg håper du en dag forstår at det var ikke du som var problemet, det var de andre 💝 Mange liv blir ødelagt av mobbing. Det hjelper ikke hvordan mange unge mates i sosiale medier med skjønnhetsfiltere og retusjering på tik tok.

Anonymkode: c9995...bc3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...