Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig fin :)

Anonymkode: 381b3...124

Takk😌😌

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er veldig langt fra leppene og der nesen begynner? Er det pga operasjonen?

Anonymkode: 99291...bc4

Er ikke enig med deg. Synes det ser veldig fint ut. Både nesefasongen og avstanden til munnen.

• Liker 5
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Ser forskjell.

Skjønner ikke helt hva du følge du trengte forandring på, men. 

Den var helt normalt og fin før og. Men uansett; ser en viss forskjell ja uten at jeg synes det ene er penere enn det andre. 

AnonymBruker
Skrevet
Papsi skrev (25 minutter siden):

Her kan dere se mer, de øverste bildene jeg legger ut nå er FØR, og de nederste er ETTER:

Det er definitivt forskjell forfra også. Lettere for oss å se enn deg, og som sagt så synes jeg absolutt ikke nesa di var noe ille før, men den er mer definert nederst. Ser at den er løftet litt (tydeligere nesebor) og at den har en tydeligere kontur/mer forfinet og er mindre "bulbous" på de nederste bildene. Fint resultat og flink kirurg, tror det hadde vært mindre forskjell hvis du gikk til en norsk en. 

Anonymkode: 3629f...083

• Liker 2
Skrevet

Kulen er vekke

• Liker 2
Gjest Fnuggolina
Skrevet
Papsi skrev (22 minutter siden):

Takk! JA! Jeg ser meg så blind på meg selv at det er helt sykt, får jo nesten lyst til å operere meg igjen slik at nesa blir så synlig liten at jeg kan se det selv

Det må du ikke finne på å gjøre.

Blir mer gjort nå ser det merkelig ut.

Tror han gjorde det så naturlig det gikk, men mer hadde blitt veldig unaturlig og rart tenker jeg iallefall. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 6.3.2021 den 21.58):

Er ikke enig med deg. Synes det ser veldig fint ut. Både nesefasongen og avstanden til munnen.

Avstanden fra leppa til nesa var mindre før, hvis du ser på bildet her. Eller kanskje bare jeg som ser, men jeg er faktisk utrolig fornøyd med at det har fått litt avstand, for det syns jeg er pent

Endret av Papsi
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er veldig langt fra leppene og der nesen begynner? Er det pga operasjonen?

Anonymkode: 99291...bc4

Det er da absolutt ikke en "veldig lang" filtrum? Lenger en 13mm defineres som langt av kirurger, uten å ha målt ser det ut om om TS sin avstand er helt gjennomsnittlig. 

Anonymkode: 3629f...083

• Liker 2
Skrevet
Fnuggolina skrev (4 minutter siden):

Det må du ikke finne på å gjøre.

Blir mer gjort nå ser det merkelig ut.

Tror han gjorde det så naturlig det gikk, men mer hadde blitt veldig unaturlig og rart tenker jeg iallefall. 

Ja ikke sant. Skal ikke røre mer på den, men tror jeg trengte å høre at andre så i det minste litt forskjell. Dumt at jeg er sånn, men jobber med det. Ja, han sa selv at hvis han gjorde noe annet koms det til å se utrolig rart og unaturlig ut. Og det hadde ikke sett pent ut

Gjest Fnuggolina
Skrevet
Papsi skrev (1 minutt siden):

Ja ikke sant. Skal ikke røre mer på den, men tror jeg trengte å høre at andre så i det minste litt forskjell. Dumt at jeg er sånn, men jobber med det. Ja, han sa selv at hvis han gjorde noe annet koms det til å se utrolig rart og unaturlig ut. Og det hadde ikke sett pent ut

Nå er den naturlig pen.

Gjør du mer blir det litt sånn rumpa til Kim Kardshian :P No going back og ser bare fælt ut.

AnonymBruker
Skrevet

Kjempe fint resultat! 

Anonymkode: f5de9...881

• Liker 1
Skrevet
Fnuggolina skrev (1 minutt siden):

Nå er den naturlig pen.

Gjør du mer blir det litt sånn rumpa til Kim Kardshian :P No going back og ser bare fælt ut.

Ikke sant! Finest å være naturlig, vil liksom ikke se «operert» ut. Liker å se veldig naturlig ut 

Skrevet

Og du måtte inn på et forum for å få bekreftelse på at nesa di er fin? Trist å se alle som kommenterer at nesa så stygg ut tidligere, den så helt normal ut.🤦🏽‍♀️ Sier litt om hvilken verden vi lever i når det spesielt kommer til kroppspress. 

• Liker 9
Skrevet
Smurfii skrev (Akkurat nå):

Og du måtte inn på et forum for å få bekreftelse på at nesa di er fin? Trist å se alle som kommenterer at nesa så stygg ut tidligere, den så helt normal ut.🤦🏽‍♀️ Sier litt om hvilken verden vi lever i når det spesielt kommer til kroppspress. 

Jeg ville ikke ha bekreftelse på at den var fin, hvor har jeg sagt det? Det er noe du selv tror i hodet ditt. Jeg spurte om noen så noe forskjell på nesa mi. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville ikke ha bekreftelse på at den var fin, hvor har jeg sagt det? Det er noe du selv tror i hodet ditt. Jeg spurte om noen så noe forskjell på nesa mi. 

Yeah right..🤦🏽‍♀️

• Liker 4
Skrevet

Yeah right..🤦🏽‍♀️

Ikke sett ord på munnen min, veldig usmakelig. At folk velger å skrive at jeg har fått et pent resultat er ikke noe jeg har bedt om, eller krevd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Yeah right..🤦🏽‍♀️

Herlighet, hva er problemet ditt? 

TS, jeg sys nesen din ble kjempefin og jeg ser helt klart forskjell. Du har fått en klassisk nese.

Jeg har også operert nesen min. Nesen min var en del mindre enn din, men ser at nesen din nå ligner på min forfra. Flott resultat. Jeg opererte meg i Norge, hos Morten Haug. 

Anonymkode: 3a84c...af0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Den ser tydelig operert ut. Utenlandske kirurger gir alle samme resultat, du har nå sånn form som Isabel raad..

Anonymkode: aad71...cfe

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sett ord på munnen min, veldig usmakelig. At folk velger å skrive at jeg har fått et pent resultat er ikke noe jeg har bedt om, eller krevd. 

Du trenger ikke å forklare deg for henne. 

Anonymkode: 3a84c...af0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Papsi skrev (11 minutter siden):

Ikke sant! Finest å være naturlig, vil liksom ikke se «operert» ut. Liker å se veldig naturlig ut 

Det ser veldig operert ut. Sett flere med «samme» nese.

Anonymkode: aad71...cfe

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...