AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #81 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): hvor gjorde du det? hvor mye kosta det? jeg har brekt nesa å vil dra å fikse nesa mi også Anonymkode: 490cb...f04 Hvis du har brukket nesen din og du har problemer med luftgjennomstrømming/tetthet så får du dekket det av det offentlige i Norge også. Hvis den er skjemmende utseendemessig i tillegg (f eks veldig skjev) så pleier de å være villige til å gjøre nesen normal, de vil imidlertid ikke utslette særpreget eller det opprinnelige utseendet. Jeg kan anbefale Øystein Eskeland, Gregor Bachmann-Harildstad, Gita Jacobsen eller Andreas Steinsvik her på Østlandet. Men da får du altså ikke en ihjeloperert Michael Jackson- eller Sophie Elise nese. Du får en normal nese og det er 1 års ventetid i det offentlige. Anonymkode: c9995...bc3 1
Natta1980 Skrevet 7. mars 2021 #82 Skrevet 7. mars 2021 Den nye nesa di er kjempefin. Mer feminin. Har du opplevd noe forskjell på det å puste? Puster du som før gjennom både munnen og nesa? Har lyst på neseoperasjon men har hørt at man til slutt kan ødelegge luftgangene, huff, skremmende. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #83 Skrevet 7. mars 2021 Jeg forstår ikke trangen til å forandre utseende og høvle bort det som er av personlig preg, for å se ut som en gjennomsnitts kopi. Jeg likte best nesa som den var. Er det ikke pusteproblemer eller noe som er veldig alvorlig til hinder for livsutfoldelse, så vil jeg ha alt som det er. Mangfold er bra. Anonymkode: a6456...914 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #84 Skrevet 7. mars 2021 Papsi skrev (17 timer siden): Takk takk❤️ Det er sant som de sier, en operasjon hjelper ikke på selvtilliten, man kommer alltid til å se seg selv som sin originalversjon. Det har jeg lært Det er ikke min erfaring. Jeg så stor forskjell med en gang etter operasjonen, og har aldri sett tilbake. Føler meg mer "meg" etter operasjon enn før operasjon. Uansett er det stor forskjell på nesen din, og det er litt rart at du ikke ser det når du til og med har bilder. Jeg har ikke bilder av meg selv i profil før operasjon. Anonymkode: 45ad5...c1a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #85 Skrevet 7. mars 2021 Papsi skrev (14 timer siden): Tusen takk!! Jeg er enig med deg. Du kan gjøre det i Tyrkia, men føler de fleste legene der gjør for mye slik at nesa ser unaturlig ut. Du aner ikke hvor mye research jeg har gjort for å finne den perfekte legen. Hvis du vil så kan du jo få navnet til kirurgen min? Men skjønner du heller vil gjøre det i Tyrkia dersom du har bolig der. Passer jo perfekt for deg😌 Jeg har sett både små og store endringer gjort i utlandet (bl.a. Tyrkia). Det som får deg til å synes at "de gjør for mye der" er nok at de i større grad gjør det pasienten ønsker, uansett hva det er.... Her i Norge vil de aller fleste kirurger nekte å utføre noe de ikke tror vil bli bra. Anonymkode: e4a6d...ec6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #86 Skrevet 7. mars 2021 Veldig fint resultat! Akkurat sånn nese jeg skulle ønske jeg hadde. Men! Er det tungt å puste gjennom så små nesebor? Jeg har ganske store nesebor og komplekser for det siden jeg syns det er så ufeminint. Samtidig har jeg frie luftveier da, noe som er viktig. Jeg kommer ikke til å operere da, jeg har veldig dårlig selvbilde og vet at det kommer til å bli en ond sirkel til slutt med å ønske å operere flere ting. Så får bare la være. Anonymkode: 8c201...558
Matas Skrevet 7. mars 2021 #87 Skrevet 7. mars 2021 Tråden er ryddet for krenkende utsagn, brukerdebatt, brukerangrep, spekulasjoner, latterliggjøring, persondebatt, avsporinger og samtlige svar til dette. Det er også ryddet for følgende regel: Sitat * Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjonen. - Matas, mod.
Matas Skrevet 7. mars 2021 #88 Skrevet 7. mars 2021 Tråden er ryddet for kommentar til modereringen. Det henvises til følgende regel: Sitat * Respekter moderatorene. Hetsing og uthenging av moderatorer eller administratorer kan føre til utestengelse uten varsel. Kommentarer og spørsmål til moderering skal legges på Ris og ros-forumet, eller på PM direkte til moderator. - Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #89 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 7.3.2021 den 17.51): Veldig fint resultat! Akkurat sånn nese jeg skulle ønske jeg hadde. Men! Er det tungt å puste gjennom så små nesebor? Jeg har ganske store nesebor og komplekser for det siden jeg syns det er så ufeminint. Samtidig har jeg frie luftveier da, noe som er viktig. Jeg kommer ikke til å operere da, jeg har veldig dårlig selvbilde og vet at det kommer til å bli en ond sirkel til slutt med å ønske å operere flere ting. Så får bare la være. Anonymkode: 8c201...558 Det er ikke sånn at bare fordi du opererer deg en gang ender du opp med å ville gjøre noe hele tiden. Du kjenner deg selv og vet hvor grensene dine ligger. Jeg har operert nesen min to ganger, var ikke fornøyd etter første operasjon og utførte en sekundæroperasjon og har vært fornøyd etter dette. Jeg har aldri tatt andre plastiske operasjoner og planlegger ikke å ta flere plastiske operasjoner. Neseoperasjon er den eneste kosmetiske operasjonen jeg ville ta og jeg kommer ikke til å ta flere. Bruker ikke fillers, restylane, falske vipper, tan og sminke bruker jeg lite av, liker å ha en naturlig look. Har alltid likt å se naturlig ut, neseoperasjon endret ikke meg som person. Det jeg vil tilføye er at du bør være veldig sikker på at det er dette du vil og ha et realistiske syn angående resultat, for perfeksjon er det ikke mulig å oppnå. Og hus, vi mennesker ser ofte ting på oss selv som andre ikke ser. For å svare på spørsmålet ditt, fikk ingen pusteproblemer etter operasjonen (siden jeg løftet nesetippen bittelitt puster jeg bedre) så har ikke hatt noe problemer med det. Men det jeg derimot har hatt problemer med er blødning, har hatt to-tre blødninger etter operasjonene (to-tre blødninger på tre år). Kirurgen har tatt en titt og har ikke sett noe uvanlig inne i nesen, så får stole på at det ikke er noe farlig, og nå er det jo også noen som blør neseblod uten at de har operert nesen. Anonymkode: 3a84c...af0
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #90 Skrevet 9. mars 2021 MYE bedre. Veldig mange kvinner der ute som kan gå opp 1-2 poeng på skalaen bare ved å gjøre dette. Anonymkode: 0d2c2...d7f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #91 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 7.3.2021 den 17.51): Veldig fint resultat! Akkurat sånn nese jeg skulle ønske jeg hadde. Men! Er det tungt å puste gjennom så små nesebor? Jeg har ganske store nesebor og komplekser for det siden jeg syns det er så ufeminint. Samtidig har jeg frie luftveier da, noe som er viktig. Jeg kommer ikke til å operere da, jeg har veldig dårlig selvbilde og vet at det kommer til å bli en ond sirkel til slutt med å ønske å operere flere ting. Så får bare la være. Anonymkode: 8c201...558 Luftveiene gjennom nesen din har trangere partier enn neseborene dine. Det er ikke størrelsen på neseborene som avgjør om du har fri passasje eller ikke. Ikke at jeg oppfordrer deg til å operere. Jeg har for øvrig heller ikke ønsket noe videre operasjon enn neseplastikk. Anonymkode: 45ad5...c1a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #92 Skrevet 9. mars 2021 Du har en veldig fin nese. Ikke gjør noe mer med den, for det kan ødelegge mye. Det er viktig at du jobber med deg selv. Jeg har en mye styggere nese enn deg, og skulle ønske jeg hadde en nese som deg. Men jeg har jobbet så mye med meg selv at jeg har begynt å elske nesa mi. Den representerer meg og er viktig for meg. Jeg er stolt over meg. Det er farlig å se seg blind på seg selv og ikke se hvor vakker man egentlig er. Anonymkode: e11a9...690 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #93 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): MYE bedre. Veldig mange kvinner der ute som kan gå opp 1-2 poeng på skalaen bare ved å gjøre dette. Anonymkode: 0d2c2...d7f Tull! Er vakkert med alle typer neser. Anonymkode: e11a9...690 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #94 Skrevet 9. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Tull! Er vakkert med alle typer neser. Anonymkode: e11a9...690 Fine ord, men ærlig talt. Objektivt sett er det mer attraktivt med den typen nese TS har etter operasjonen. Kona mi har også sånn kul på nesa, typisk norsk det sikkert. Men det hadde objektivt sett vært finere uten den kulen. Anonymkode: 0d2c2...d7f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #95 Skrevet 9. mars 2021 Husk at kirurgi ikke påvirker dna. Anonymkode: 9f1dd...84b 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #96 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Fine ord, men ærlig talt. Objektivt sett er det mer attraktivt med den typen nese TS har etter operasjonen. Kona mi har også sånn kul på nesa, typisk norsk det sikkert. Men det hadde objektivt sett vært finere uten den kulen. Anonymkode: 0d2c2...d7f Er ikke typisk norsk å ha kul. Er vel mer vanlig mer kul på nesa i sydlige strøk. Uansett, er det fint på sånne neser også. Anonymkode: e11a9...690 3
Blackbird Skrevet 11. mars 2021 #97 Skrevet 11. mars 2021 Papsi skrev (På 6.3.2021 den 21.13): Syns du eller bare sier du det for å være hyggelig? Jeg syns selv at den kanskje er mindre i volum, men fikk ikke den feminine nesa som jeg hadde sett for meg om du skjønner Jeg aner jo ikke hvem du er, og gidder ikke komme med hvite løgner på nett. 😆 Arms ikke den opprinnelige nesen var stygg heller forresten. Syns den nye nesen ser helt vanlig og generelt pen ut. 😊 Vet ikke hvor lenge det er siden, men det tar vel 6 mnd-1 år før den er helt "ferdig"? (Iflg DrDubrow og dr Nassif😂😜🙈) Vet ikke helt hva du mener med feminin nese, men det ser ikke ut som en manne-nese iallefall!! 😬😉 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #98 Skrevet 11. mars 2021 Papsi skrev (På 6.3.2021 den 21.11): Her er nesa mi før: Og etter: Vær snill og ærlig. Ser nesten ikke forskjell selv, og blir blind på meg selv, så derfor spør jeg noen som aldri har sett meg før. Wow så fin den ble! Kjempe fin nese fikk du etter operasjon 😀 syns den ble myye finere enn den du hadde. Du har jo perfekt nese nå. Hvem har dy operert den hos? Anonymkode: 158a3...5f0
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #99 Skrevet 11. mars 2021 Papsi skrev (På 6.3.2021 den 21.28): Her kan dere se mer, de øverste bildene jeg legger ut nå er FØR, og de nederste er ETTER: Du hadde jo kjempe fin nese sett forfra før også du da! Syns uansett den er finere nå da. Og sånn nesa di så ut før i sideprofil var stygt og ikke min smak (ikke for å være slem) men sånn den er nå er jo perfekt Anonymkode: 158a3...5f0
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #100 Skrevet 11. mars 2021 Hvor ble det av leppe tråden din papsi? Anonymkode: 36104...167
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå