Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig stor forskjell og nesen din nå er virkelig fin!

Hvilken kirurg brukte du?

Anonymkode: 847ca...229

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er veldig stor forskjell og nesen din nå er virkelig fin!

Hvilken kirurg brukte du?

Anonymkode: 847ca...229

Jeg dro til marokko, veldig flink lege som opererer naturlige neser. Huden min er ganske tykk, så det var egentlig begrenset hva han kunne få til

AnonymBruker
Skrevet

Ser stor forskjell! Tror rett og slett at når man er operert (snakker av erfaring, bare annen del av kroppen.) så ser man seg blind på før og etter og man "skjønner ikke" at man er operert. 

Veldig tullete forklart,men håper poenget mitt kom frem 🙈

Anonymkode: 83515...665

• Liker 2
Skrevet (endret)

Her er enda et etter bilde, tok med munnen slik at symmetrien i ansiktet vistes bedre.

Endret av Papsi
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser stor forskjell! Tror rett og slett at når man er operert (snakker av erfaring, bare annen del av kroppen.) så ser man seg blind på før og etter og man "skjønner ikke" at man er operert. 

Veldig tullete forklart,men håper poenget mitt kom frem 🙈

Anonymkode: 83515...665

Takk! JA! Jeg ser meg så blind på meg selv at det er helt sykt, får jo nesten lyst til å operere meg igjen slik at nesa blir så synlig liten at jeg kan se det selv

AnonymBruker
Skrevet

Stor forskjell ja, men likte nesa di før også, jeg, selv om resultatet ble veldig pent.

Anonymkode: ddff3...224

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stor forskjell ja, men likte nesa di før også, jeg, selv om resultatet ble veldig pent.

Takk. Den var ikke stygg før, jeg var bare ikke fornøyd med den selv

Skrevet

Ser absolutt forskjell, og meget pent resultat!

• Liker 1
Skrevet
Katten.2.0 skrev (Akkurat nå):

Ser absolutt forskjell, og meget pent resultat!

Takk! Jeg håper ikke dere bare sier det slik at jeg ikke skal finne på å operere det igjen (ikke at det kommer til å skje), men jeg velger å tro på at dere er oppriktige❤️🥺

Skrevet
1 minutt siden, Papsi said:

Takk! Jeg håper ikke dere bare sier det slik at jeg ikke skal finne på å operere det igjen (ikke at det kommer til å skje), men jeg velger å tro på at dere er oppriktige❤️🥺

Neinei, du har sånn nese jeg virkelig liker på jenter. Minner om samboeren sin!

• Liker 1
Skrevet
Katten.2.0 skrev (Akkurat nå):

Neinei, du har sånn nese jeg virkelig liker på jenter. Minner om samboeren sin!

Er du gutt? Så godt å høre at du gjør det!

AnonymBruker
Skrevet

Du har fått en veldig fin nese må jeg si! Den ser veldig naturlig ut, som om du alltid har hatt den. Så det er vellykket!

Anonymkode: 272ee...e13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Papsi skrev (3 minutter siden):

Kan forsikre om at det er helt oppriktig ment, kirurgen har gjort en fin jobb med nesen din.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan forsikre om at det er helt oppriktig ment, kirurgen har gjort en fin jobb med nesen din.

Takk takk❤️ Det er sant som de sier, en operasjon hjelper ikke på selvtilliten, man kommer alltid til å se seg selv som sin originalversjon. Det har jeg lært

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig langt fra leppene og der nesen begynner? Er det pga operasjonen?

Anonymkode: 99291...bc4

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Papsi said:

Er du gutt? Så godt å høre at du gjør det!

Tror nok ikke jeg kan kalle meg gutt nå som jeg har tatt mine steg inn i tredveårene. Selv om jeg mentalt sett fortsatt er en pjokk.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fin :)

Anonymkode: 381b3...124

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er veldig langt fra leppene og der nesen begynner? Er det pga operasjonen?

Anonymkode: 99291...bc4

Ja tror det er pga operasjon. Den hang veldig før, så da var den nærmere leppa. Men det gjør meg ikke noe, fordi det var det jeg ønsket meg. Å ha litt avstand fra leppa og nesa 🙂

• Liker 3
Skrevet
Katten.2.0 skrev (3 minutter siden):

Tror nok ikke jeg kan kalle meg gutt nå som jeg har tatt mine steg inn i tredveårene. Selv om jeg mentalt sett fortsatt er en pjokk.

😂😂🙌🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...