Gå til innhold

Voksne venninner som legger ut eller sender mange selfies hver eneste dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Disse selfie-dronningene klemmer jo inn et bilde av trynet sitt i enhver sammenheng. Ei driver med negler og t o m når hun skal vise at det har kommet nye neglelakker, er det også med en selfie. Og når et av barna har bursdag, er det flere bilder av henne selv enn ungen. 🙊🙊 Og så er det overbruk av filter og retusjering. Tror man at vi ikke ser det?

Anonymkode: dd654...3ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Disse selfie-dronningene klemmer jo inn et bilde av trynet sitt i enhver sammenheng. Ei driver med negler og t o m når hun skal vise at det har kommet nye neglelakker, er det også med en selfie. Og når et av barna har bursdag, er det flere bilder av henne selv enn ungen. 🙊🙊 Og så er det overbruk av filter og retusjering. Tror man at vi ikke ser det?

Anonymkode: dd654...3ac

Det er bare 🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 628f0...20c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av meg som er i tredveåra legger ofte ut selfies med filter, og gjerne med en kommentar noen har gitt om hvor ung hun ser ut. Feks at hun må være søsteren til barna sine og at hun ble tatt for å være en av konfirmantene/klassevenninnene til eldste barnet. Det koster meg null kalorier å svare og jeg tenker hun trenger litt bekreftelse. 

Anonymkode: d011a...84d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behov for oppmerksomhet, tror de selv er søte og pene og trenger bekreftelse enkelt og greit. Du velger selv om du vil gi en tilbake meld eller ei

Anonymkode: 83576...598

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får gjøre som de vil. Jeg har andre interesser.

Anonymkode: dc984...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja -det er litt rart -at de tenker at det er i andres interesse å se ansiktet deres mange ganger om dagen...

Anonymkode: e8b9a...43b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, vent, SENDER disse damene selfie-snapper, de legger ikke bare ut?! DET er kleint! 🙈😂😂

Anonymkode: dd654...3ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ts her. Nå holdt det seriøst på klikke for meg. Gjett hva jeg fikk tilsendt på snap i dag... screenshot av Facebook-profil, der både profilbilde og forsidebilde er av venninna mi!!! Hva gir du meg? 

Anonymkode: 628f0...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp kjenner til det. Får selfies av enkelte hver dag i alle slags settinger enten det er bra, dårlig eller vanlig dag. Jeg trenger ikke det så jeg har muta på snap da og da kan det fort ta laaaang tid før jeg oppdager de har sendt noe. Dette er ikke dårlige mennesker for all del, men de har enda ikke tatt hintet om at selfies når man er 40++ er litt kleint....på tross av at jeg har nevnt flere ganger at jeg aldri tar selfies selv annet enn en sjelden gang om jeg er på DEN kule turen og da er det som regel andre med i bildet og. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...