Gå til innhold

Voksne venninner som legger ut eller sender mange selfies hver eneste dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vera skrev (2 minutter siden):

Tja, jeg tar ikke et sykelig behov for bekreftelse som seriøst eller voksent..

Leste du det jeg skrev? Jeg skrev jo at de kanskje ikke tar livet så seriøst eller er så "voksen-korrekte" hele tiden.

Anonymkode: 87d5a...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forlot Facebook fordi jeg ikke orket alle disse 40+ som ville ha bekreftelse. Jeg fortalte dem de var pene, men heeerrreguuud da. Synes det ville vært uhøflig å blokkere dem. Muligens kan du på en høflig måte fortelle dem at årsaken til at du ikke kommenterer/gir likes er fordi du er litt lei, ikke fordi du ikke synes de er pene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Leste du det jeg skrev? Jeg skrev jo at de kanskje ikke tar livet så seriøst eller er så "voksen-korrekte" hele tiden.

Anonymkode: 87d5a...a6c

Det handler jo om at de oppfører seg som fjortiser. Trist at det beste de føler de har å tilby er selfies med skjønnhetsfilter. Det aller siste jeg tenker om sånne bilder er at folk ser intelligente eller ressurssterke ut, for å si det sånn.

Anonymkode: e2cfd...59f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Leste du det jeg skrev? Jeg skrev jo at de kanskje ikke tar livet så seriøst eller er så "voksen-korrekte" hele tiden.

Anonymkode: 87d5a...a6c

Ja..og jeg svarte det jeg gjorde 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ 
De har et seriøst problem om de i voksen alder har et så stort bekreftelsesbehov. Handler overhodet ikke om å ta livet lite seriøst eller være voksen-korrekt..de har et problem rett og slett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er så FLAUT!?! Hvem faen bryr seg? Jeg vet hvordan venninnene mine ser ut, jeg trenger ikke selfies. Er du på tur eller opplever no, så ta bilde av det og send, Ikke selfie. 
Jeg svarer heller ikke- orker ikke sånn: ååååå pena! Nydelige duuuuuuuu! 
Men svarer om de sender av noe annet da. 

Anonymkode: 82323...fd1

Hun ene som sender og poster i alle kanaler legger ut av typen pene selfies. Hun andre videreposter ræl hun legger ut på tiktok (som jeg ALDRI skal ha). Dans, sang, tulleprat, gjøre seg morsom osv. eller et visdomsord. 

Spessielt. 😜

Anonymkode: 628f0...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det handler jo om at de oppfører seg som fjortiser. Trist at det beste de føler de har å tilby er selfies med skjønnhetsfilter. Det aller siste jeg tenker om sånne bilder er at folk ser intelligente eller ressurssterke ut, for å si det sånn.

Anonymkode: e2cfd...59f

Men hvorfor må man se intelligente og ressurssterke ut? Gjør det noe om voksne oppfører seg fjortis innimellom. 

Man får ikke mer moro enn man lager selv og livet er for kort til å være seriøs hele tiden.

Anonymkode: 87d5a...a6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vera skrev (1 minutt siden):

Ja..og jeg svarte det jeg gjorde 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ 
De har et seriøst problem om de i voksen alder har et så stort bekreftelsesbehov. Handler overhodet ikke om å ta livet lite seriøst eller være voksen-korrekt..de har et problem rett og slett. 

Bullshit

Anonymkode: 87d5a...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor må man se intelligente og ressurssterke ut? Gjør det noe om voksne oppfører seg fjortis innimellom. 

Man får ikke mer moro enn man lager selv og livet er for kort til å være seriøs hele tiden.

Anonymkode: 87d5a...a6c

Men kan man ikke ha det moro uten å være så jævelige cringe??

Anonymkode: c370b...687

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (4 minutter siden):

Jeg forlot Facebook fordi jeg ikke orket alle disse 40+ som ville ha bekreftelse. Jeg fortalte dem de var pene, men heeerrreguuud da. Synes det ville vært uhøflig å blokkere dem. Muligens kan du på en høflig måte fortelle dem at årsaken til at du ikke kommenterer/gir likes er fordi du er litt lei, ikke fordi du ikke synes de er pene. 

Jeg skjønner deg. Min facebook har dessuten plutselig blitt til en skryteplass for bestemødre. Ikke mødre, men BESTEMØDRE. 😂

Jeg bare sier til folk at jeg har gitt opp Facebook og er helt passiv der. Er bare raskt innom og trykker sjelden liker på noe lenger. Må sjekke noen grupper jeg er medlem av. 

Anonymkode: 628f0...20c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men kan man ikke ha det moro uten å være så jævelige cringe??

Anonymkode: c370b...687

Det er vel opp til hver enkelt hvordan de vil ha det moro - det er ikke du som sitter på fasiten.

Anonymkode: 87d5a...a6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (1 minutt siden):

Hva er bullshit?

At folk har problem fordi de poster selfies. 

Anonymkode: 87d5a...a6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor må man se intelligente og ressurssterke ut? Gjør det noe om voksne oppfører seg fjortis innimellom. 

Man får ikke mer moro enn man lager selv og livet er for kort til å være seriøs hele tiden.

Anonymkode: 87d5a...a6c

«Innimellom» er vel stikkordet her. Innimellom er fint! Jeg snakker om hver dag, flere ganger daglig. 

Anonymkode: 628f0...20c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

At folk har problem fordi de poster selfies. 

Anonymkode: 87d5a...a6c

Du mener folk ikke har et problem når de poster selfies flere ganger til dagen på flere ulike plattformer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (2 minutter siden):

Du mener folk ikke har et problem når de poster selfies flere ganger til dagen på flere ulike plattformer?

Nope.

Anonymkode: 87d5a...a6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la dette ut på facebook for noen år siden, det kunne kanskje flere gjort:

"Kjære facebookvenner. Jeg har ikke sluttet å like dere eller tenke på dere selv om jeg nå har tenkt å slutte å trykke like og kommentere alt. Jeg har ikke så mye tid til facebook som før med ny jobb og oppussing, men bare anta at jeg liker alt dere legger ut selv om jeg ikke står på like-listen".

 

Anonymkode: ea839...a49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Vera said:

Det er jo egentlig bare synd på dem.

Det finnes kanskje en psykologisk diagnose på dette. Hvis ikke burde det det.

Oppmerksomhetsbehov. Hvis ingen ser meg finnes jeg ikke...liksom.

Anonymkode: ea839...a49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel opp til hver enkelt hvordan de vil ha det moro - det er ikke du som sitter på fasiten.

Anonymkode: 87d5a...a6c

Jo faktisk i denne situasjonen. Daglige Selfies etter 22 er cringe.

På tide å fokusere på noe annet enn å se bra ut på bilder 

Anonymkode: c370b...687

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jo faktisk i denne situasjonen. Daglige Selfies etter 22 er cringe.

På tide å fokusere på noe annet enn å se bra ut på bilder 

Anonymkode: c370b...687

Det er ikke din jobb å bestemme hva andre skal/skal ikke fokusere på.

Get a life.

Anonymkode: 87d5a...a6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig trådstarter. Har flere ganger vurdert å droppe helt ut av snapchat kun fordi jeg har et par venner/fam.medlemmer der som poster daglige selfiser av seg selv når de trener, står opp, er blandt venner og på fjelltur. Hadde jo vert kjekt å få bilder av de andre de var sammen med, utsikt fra fjellene, ...ok finner ikke noe som jeg ville hatt bilde av fra treningsstudio, men aller minst et svett smilefjææs hver j*** dag (og ja, jeg trener selv så er ikke musunnelig 😉). Er likevel ikke tøff nok til å droppe de fra listen, da jeg vil beholde de som venner/familie. 

(like ille er det å få filmer på snap 🤪)

Anonymkode: 3add7...6bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...