Gå til innhold

Voksne venninner som legger ut eller sender mange selfies hver eneste dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De fisker etter komplimenter fra folk. De vil at du og andre de sender selfies til, skal skrive

- "søta"

-"fina"

-"skjønningen"

-"vakre du" osv.

Selvopptatte damer!

Anonymkode: 8ebcc...101

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også ei slik på snap. Tar selfie av seg selv og kan skrive «elsker å pynte meg, og har kjøpt ny kjole». 
Bilde er bare av fjeset hennes og ikke kjolen 🙄. Alle skjønner at hun er bare ute etter å få kommentarer for utseende.
Noe hun faktisk sa og at hun får sååå mange flotte tilbakemeldinger når hun sender selfie på snap og det gir henne så mye selvtillit boost.  Dama er over førti. Skjønner ikke greia.

Hun sender også snap (selfie) når hun har trent og er svett.... «sååå deilig med en joggetur». Vi er flere som har fått litt fnatt av henne, men vi prøver bare å heve oss over det og ikke bruke tid på hva hun gjør 😁

Av og til orker jeg ikke å åpne snappen fra henne. Er som regel en ny selfie i bilen eller noe sånt. 

Anonymkode: 53cae...238

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Kom på... det verste er hun voksne dama som bare legger ut selfies med fokus på kløfta på instragram. Hahahha! 

Anonymkode: 628f0...20c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Overrasker meg ikke. De fleste stopper faktisk opp i tenårene og utvikler seg veldig sakte. 

Jeg har opplevd mennesker som synes diverse egenskaper og handlinger er stort i en alder av 30-40+, som jeg ble ferdig med for lenge siden. Altså, er det mange som har en slags indre trang til å være den deiligste fjortisjenta på skolen. 

Anonymkode: 2e6db...e20

Selfie folkene på fb og Instagram hos meg er godt over 40 +

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en godt voksen venninne som sender minst 100 snaps hver dag. Tror det er en sykdom faktisk. 

Anonymkode: 8a5c8...3ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bekreftelse på snap er så...rart,langt borte, overflatisk....sånn er det blitt. De vi kansje ikke omgås mest, de sender filmer av kaninene sine, selfies av seg selv, laaange filmsnutter av barna hver dag. Mange....hva er greia??? Og jeg og mine venner/bekjente/perifere nærmer oss 40😶

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det absolutt verste er filter på selfiene, ansiktet er helt uten trekk

Anonymkode: 8ebcc...101

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det absolutt verste er filter på selfiene, ansiktet er helt uten trekk

Anonymkode: 8ebcc...101

Hahahaha! Det er helt krise! Blir enda kleinere å svare pena, fina, awww 🤣

Anonymkode: 628f0...20c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som legger ut mest selfier er definitivt godt voksne damer ja, ungdomsskolejenter gjør knapt det,så feil å kalle det fjortis.

 

Jeg tror de som holder på med dette synes seg selv er pene. Fint det, men drita kjedelig for alle andre å stadig se de samme trynene i feeden.

 

Hvis jeg legger ut selfie (eller andre ting, for den saks skyld), gjør jeg det på story, for der må folk aktivt gå inn og se selv, jeg gidder ikke å spamme ned folk med mine greier. 

 

Når det kommer til "venner" som stadig spammer ned some, om det er med selfier eller hobbyer eller andre ting jeg finner uinteressant, velger jeg å slumre dem. Sletter de altså ikke, men velger de bort i feeden.

Anonymkode: dd654...3ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg lite om hva andre poster. Har venner som poster bilde av maten sin, ei som hver eneste dag sender snap av kaffekoppen sin 🤷‍♀️ noen tar bilder av seg selv, andre av utsikten. 

Ulik interesse rett og slett. De har vell stor interesse av seg selv 😊 ikke noe galt i det. Jeg legger ut en del bilder av hagen min. Sikkert gørkjedelig for de fleste. Men det er det jeg interesserer meg for 🤷‍♀️ folke får bare slette meg fra snap eller drite i å se på my story om de syns det er bortkastet tid. 

Anonymkode: 86ee5...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeen en ting da; på Instagram er det uten tvil selfier som genererer mest Hjerter, uansett. Jeg har en salig blanding av bilder av alt mulig rart og det er bildene av mennesker som uten tvil er mest populære. Og selfier er i særklasse mest populært.

Jeg liker jo selv å se bilder av folk, bare det ikke blir hver eneste dag av samme person. 

Anonymkode: dd654...3ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det absolutt verste er filter på selfiene, ansiktet er helt uten trekk

Anonymkode: 8ebcc...101

Og kaninører , ha ha ha, det er så teit 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er verre en selfies er bilder som noen andre i familien har tatt. Hvor mor poserer foran kamera. Stakkars barn og/eller mann.... 

Tror det handler om et behov for bekreftelse. Har en svigerinne som legger ut bilder av seg selv, og kommentarfeltet.... ser ut som det er til en fjortis. "Vakker på utsiden og innsiden" "Wow" "Pena".... dama nærmer seg 60....

Anonymkode: a5cbc...e25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hahah har ei jeg kjenner som er 30 år, som fremdeles tar selfies foran speilet, bruker klær som viser underboob, mage, har blåst opp leppene sine, bruker hundefilter og drar på fylla fire ganger i uka fremdeles 😂😂

Hun tror hun er evig 21. 

 

Anonymkode: c370b...687

Jeg kjenner ei som kjenner den dama, hun er overlegen, nedlatende, lite empatisk, ler av andre, mobber utseendet til folk og føler seg bedre enn andre. 

Anonymkode: a9ea9...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lsklars skrev (4 timer siden):

Og kaninører , ha ha ha, det er så teit 

Det er ganske morsomt å være teit! Prøv det!

 

Anonymkode: a9ea9...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuldraFraVågenes skrev (3 timer siden):

trykker du på liker

Nei, gjør ikke det. 

Anonymkode: 628f0...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er ganske morsomt å være teit! Prøv det!

 

Anonymkode: a9ea9...426

Nix 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...