rundtfingern Skrevet 30. oktober 2022 #881 Skrevet 30. oktober 2022 Juhu25 skrev (10 minutter siden): har lurt på det selv lenge , både hun og enkelte andre som reklamerer og gir råd også har de null bakgrunn innen feltet. Skremmende Ja! Jeg blir veldig skremt. Retinol, som hun anbefaler til «alle», kan gjøre veldig mye skade om man ikke vet hvordan man bruker det. Jeg kan helt forstå en fuktmaske eller noe mer ufarlig, men retinol, syrer og sterke saker… Du kan fucke opp huden din ganske bra greit om du ikke har kunnskap. Jeg lurer på hvordan hun kan hjelpe andre med deres hud uten egentlig å se den eller skjønne noe av kjemien. Kjempeskremmende! Og nei, jeg er ingen hudpleier. Jeg har en mor som er det. 2 3
MissCoverdale Skrevet 31. oktober 2022 #882 Skrevet 31. oktober 2022 Forstod ikke hyttekjøpet, hun har kjøpt alene fordi..? Hadde en mann kjøpt alene så hadde vi hylt #kvinnefelle, mens når en kvinne gjør det så er det power liksom? De har snart to barn sammen, og den ene passer vel barn mens den andre jobber (utennom barnehagetider selvsagt). Hvorfor er ikke begge eiere av hytten? 18 1
Snublefot62 Skrevet 31. oktober 2022 #883 Skrevet 31. oktober 2022 MissCoverdale skrev (2 timer siden): Forstod ikke hyttekjøpet, hun har kjøpt alene fordi..? Hadde en mann kjøpt alene så hadde vi hylt #kvinnefelle, mens når en kvinne gjør det så er det power liksom? De har snart to barn sammen, og den ene passer vel barn mens den andre jobber (utennom barnehagetider selvsagt). Hvorfor er ikke begge eiere av hytten? Tja. Jeg kan tenke meg at kanskje hun ville ha hytte men han ikke ville? Ikke nødvendigvis noe negativt det
Bibbi_ Skrevet 31. oktober 2022 #884 Skrevet 31. oktober 2022 Haha, dama liker så godt å skryte av seg selv.... Nå er det vel ikke henne som bestemmer når man kan overta hus/hytter man kjøper. Det er vel gjerne selger/megler som setter overtagelsesdato... 6
tyren56 Skrevet 31. oktober 2022 #885 Skrevet 31. oktober 2022 Bibbi_ skrev (26 minutter siden): Haha, dama liker så godt å skryte av seg selv.... Nå er det vel ikke henne som bestemmer når man kan overta hus/hytter man kjøper. Det er vel gjerne selger/megler som setter overtagelsesdato... Så fint for mannen da som fikk være med å bestemme innredningen 😃 Han har vel ingenting å si der. Kjenner den der bevisste formeleringa for hvordan hun skal framstå beinhard, hardtarbeidende og effektiv er bare ødeleggende. Har ikke følgt hun lenge, men på den korte stunden så har snappene bare ubevisst stresset meg. Og den der «offerrollen» en plutselig tar da noen gir en liten konstruktiv melding. «Hadde noen skrevet dette til en mann?» Sannsynligvis ja, hvis ikke en skjønner hvorfor en offentlig person har så god økonomi (som det fremstår) så er der naturligvis mange som spør hva du jobber med. En må bare regne med dette. 11
Gjest tullerikke Skrevet 1. november 2022 #886 Skrevet 1. november 2022 Wow, 6.måned allerede og ingen gravidmage😮
Kambolini Skrevet 1. november 2022 #887 Skrevet 1. november 2022 Hytta ser veldig fin ut, men jeg tror ikke på at mange har spurt om det er slutt mellom henne og samboeren kun fordi hun skriver «min hytte». Det tror jeg hun finner på, for da kan hun gjentatte ganger skrive at hun har betalt for den selv og komme med flåsete kommentarer om at hun er en skikkelig power woman. Hun er jo også gravid, så da tror jeg enda færre ville trodd at det er slutt enn dersom hun ikke var gravid. Det er vel mange menn og kvinner som betaler for ting selv, så det er ikke akkurat veldig oppsiktsvekkende selv om det vanligste kanskje er at begge eier hytta dersom man er et par. Som skrevet lenger opp så synes jeg hytta ser veldig fin ut, og jeg håper de kommer til å trives med den - men det blir litt for mye «power woman» og selvskryt for min smak. Jeg kjenner også kvinner som har kjøpt seg hytte for egne penger selv om de er gift/samboer etc. men de har ikke skrytt hemningsløst over det. 17 4
tyren56 Skrevet 1. november 2022 #888 Skrevet 1. november 2022 tullerikke skrev (1 time siden): Wow, 6.måned allerede og ingen gravidmage😮 Tenkte jeg også på, jeg synte ikke på første baby før jeg var 7 måneder. Men flergangs gravide viser til vanlig mye lenger før.
Snublefot62 Skrevet 1. november 2022 #889 Skrevet 1. november 2022 Kambolini skrev (6 minutter siden): Hytta ser veldig fin ut, men jeg tror ikke på at mange har spurt om det er slutt mellom henne og samboeren kun fordi hun skriver «min hytte». Det tror jeg hun finner på, for da kan hun gjentatte ganger skrive at hun har betalt for den selv og komme med flåsete kommentarer om at hun er en skikkelig power woman. Hun er jo også gravid, så da tror jeg enda færre ville trodd at det er slutt enn dersom hun ikke var gravid. Det er vel mange menn og kvinner som betaler for ting selv, så det er ikke akkurat veldig oppsiktsvekkende selv om det vanligste kanskje er at begge eier hytta dersom man er et par. Som skrevet lenger opp så synes jeg hytta ser veldig fin ut, og jeg håper de kommer til å trives med den - men det blir litt for mye «power woman» og selvskryt for min smak. Jeg kjenner også kvinner som har kjøpt seg hytte for egne penger selv om de er gift/samboer etc. men de har ikke skrytt hemningsløst over det. Jeg synes ærlig talt hele greia blir å spille offerkortet pga kjønn hele veien. Som for eks innlegget hun hadde på instagram rundt Petter Northug og Sophie Ellise - hvor SE fikk kritikk etter å ha kommet ut fra rusklinikk mens PN ikke fikk kritikk til tross for at han gjorde noe enda verre. Og hun påstår da at SE får kritikk fordi hun er kvinne, og PN slipper unna fordi han er mann. SE er da offer, fordi hun er kvinne. Det hun tydeligvis ikke har tenkt over er at veldig mange kritiserte Petter for det han gjorde. Veldig mange. Han slapp på ingen måte unna. Men samtidig trakk han seg og unna og fokuserte på seg og sitt etterpå. Sophie gikk RETT fra rusklinikken til TV-studio og lanserte nye produkt. DERFOR kritiseres SE for å drive PR-stunt. IKKE fordi hun er kvinne. Jeg tror ikke BH er dum pga at hun er kvinne. Jeg tror hun er korttenkt pga slike utsagn og fordi hun markedsfører egen kalender som heter "Hun planlegger". Trenger hun egen planlegger fordi hun er kvinne? Tydeligvis. 21 1
tyren56 Skrevet 1. november 2022 #890 Skrevet 1. november 2022 tyren56 skrev (32 minutter siden): Tenkte jeg også på, jeg synte ikke på første baby før jeg var 7 måneder. Men flergangs gravide viser til vanlig mye lenger før. Hun la nettopp ut babymagen🤭 1
Gjest tullerikke Skrevet 1. november 2022 #891 Skrevet 1. november 2022 tyren56 skrev (1 time siden): Hun la nettopp ut babymagen🤭 Hadde hun ikke sagt noe om at hun er gravid( og vist fram magen hver eneste dag), så hadde man ikke sett det.
Jolanda Skrevet 1. november 2022 #892 Skrevet 1. november 2022 tullerikke skrev (1 time siden): Hadde hun ikke sagt noe om at hun er gravid( og vist fram magen hver eneste dag), så hadde man ikke sett det. Asså, nå har hun blitt kritisert lenge for at hun fremhever en mage hun ikke har. Og hun er jo bare så vidt over halvveis. 2
Sol Rampelyset Skrevet 1. november 2022 #893 Skrevet 1. november 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Bibbi_ Skrevet 2. november 2022 #894 Skrevet 2. november 2022 Hun skal ha for å ikke være treg i hvertfall. Vært å funnet fram babygymmen allerede. Skal vi se...1,2,3,4 mnd til termin... 7
Snublefot62 Skrevet 2. november 2022 #895 Skrevet 2. november 2022 Bibbi_ skrev (53 minutter siden): Hun skal ha for å ikke være treg i hvertfall. Vært å funnet fram babygymmen allerede. Skal vi se...1,2,3,4 mnd til termin... Men husk hun er i full zen modus! 6
tyren56 Skrevet 2. november 2022 #896 Skrevet 2. november 2022 Snublefot62 skrev (5 timer siden): Men husk hun er i full zen modus! Ikke utsliten eller utbrent! 1
Snublefot62 Skrevet 2. november 2022 #897 Skrevet 2. november 2022 tyren56 skrev (2 timer siden): Ikke utsliten eller utbrent! Og i kveld la hun ut «keeping up with the haugaards» etterfulgt av «ikke engang jeg klarer det». Full zen-modus! 3
tyren56 Skrevet 2. november 2022 #898 Skrevet 2. november 2022 Snublefot62 skrev (9 minutter siden): Og i kveld la hun ut «keeping up with the haugaards» etterfulgt av «ikke engang jeg klarer det». Full zen-modus! Jeg blir utbrent bare av å se på hu. Full zen-modus
Snublefot62 Skrevet 3. november 2022 #899 Skrevet 3. november 2022 Her er man desperat etter omtale. Og avisen er desperat etter lesere. 2 1
GulleGull Skrevet 3. november 2022 #900 Skrevet 3. november 2022 Snublefot62 skrev (3 timer siden): Her er man desperat etter omtale. Og avisen er desperat etter lesere. Får ikke lest artikkelen, men svirrer ryktene -hvor? Var det ikke kun ett spørsmål som dukket opp fra noen på snap til henne -ett spørsmål som hun delte og avkreftet at var grunnen. Ett rykte som svirrer er vel at det blir fortalt som en sannhet «ute på bøgda»? 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå