Snublefot62 Skrevet 27. oktober 2022 #861 Skrevet 27. oktober 2022 DenMaskerteHevner skrev (På 24.10.2022 den 17.54): Håper det er mange som blir flaue her når dere ser hun faktisk snakker sant😂 I dag skriver hun at hun nå er i uke 22. Når var da unnfangelsen tenker du og når tror du hun sannsynligvis merket at hun var gravid? 2
Snublefot62 Skrevet 27. oktober 2022 #862 Skrevet 27. oktober 2022 Bibbi_ skrev (40 minutter siden): Haha, dramaquiiiiin er i gang igjen i dag. Typen dro på jobb med 39,4 i feber. Får litt tilbakemeldinger om at de kanskje ikke skal farte så mye rundt når de er syke. Og da, plutselig så hadde ikke typen feber da han dro på jobb, og var frisk og fin 🤦♀️😂 Løgn etter løgn. Til å påstå at hun er profesjonell i SoMe og driver å kurser andre så er hun overraskende elendig på å tenke seg om hvordan det hun legger ut kan tolkes eller forstås. Hun skriver blant annet nå at etter en lang pandemi så har en tross alt lært noe om hygiene. Det ironiske her er jo selvmotsigelsen. For er det noe vi burde ha lært oss om pandemien så er det at avstand, håndhygiene, munnbind og holde seg hjemme når en er sjuk virker! Noe BH viser åpenlyst at de ikke kan eller har lært noe om og farter på nå som normalt og tenker kun på seg selv. Håndhygiene, munnbind og avstand virker for å redusere risikoen for å bli syk. Skal man unngå å spre smitte holder man seg hjemme! Herregud er det mulig å ha så lite selvinnsikt og omtanke for andre enn seg selv. Meg, meg, meg og kjøkkenet mitt. 27 1
Mlk301 Skrevet 27. oktober 2022 #863 Skrevet 27. oktober 2022 Snublefot62 skrev (17 minutter siden): I dag skriver hun at hun nå er i uke 22. Når var da unnfangelsen tenker du og når tror du hun sannsynligvis merket at hun var gravid? Har ikke fulgt dama, men til sammenligning: Jeg er 21+4 i dag (uke 22 i følge appen). Hadde da første dag i siste mens siste dagen i mai, unnfangelsen skjer vel ca 2 uker senere(?), også forventet jeg da mensen rundt månedsskiftet juni/juli, og testet da den uteble 1. juli. Da regnes man jo som gravid fra første dag i siste mens, og er allerede 4 uker på vei, selv om det bare er et par uker siden unnfangelsen. Terminen min ble flyttet to dager på OUL, så skulle egentlig vært 21+2 hvis man regner ut fra siste mens, når jeg tenker meg om.
Bibbi_ Skrevet 27. oktober 2022 #864 Skrevet 27. oktober 2022 Snublefot62 skrev (46 minutter siden): Løgn etter løgn. Til å påstå at hun er profesjonell i SoMe og driver å kurser andre så er hun overraskende elendig på å tenke seg om hvordan det hun legger ut kan tolkes eller forstås. Hun skriver blant annet nå at etter en lang pandemi så har en tross alt lært noe om hygiene. Det ironiske her er jo selvmotsigelsen. For er det noe vi burde ha lært oss om pandemien så er det at avstand, håndhygiene, munnbind og holde seg hjemme når en er sjuk virker! Noe BH viser åpenlyst at de ikke kan eller har lært noe om og farter på nå som normalt og tenker kun på seg selv. Håndhygiene, munnbind og avstand virker for å redusere risikoen for å bli syk. Skal man unngå å spre smitte holder man seg hjemme! Herregud er det mulig å ha så lite selvinnsikt og omtanke for andre enn seg selv. Meg, meg, meg og kjøkkenet mitt. Men er det mange som faktisk kurses var denna wannabee'n influenseren? 3
Snublefot62 Skrevet 27. oktober 2022 #865 Skrevet 27. oktober 2022 Mlk301 skrev (27 minutter siden): Har ikke fulgt dama, men til sammenligning: Jeg er 21+4 i dag (uke 22 i følge appen). Hadde da første dag i siste mens siste dagen i mai, unnfangelsen skjer vel ca 2 uker senere(?), også forventet jeg da mensen rundt månedsskiftet juni/juli, og testet da den uteble 1. juli. Da regnes man jo som gravid fra første dag i siste mens, og er allerede 4 uker på vei, selv om det bare er et par uker siden unnfangelsen. Terminen min ble flyttet to dager på OUL, så skulle egentlig vært 21+2 hvis man regner ut fra siste mens, når jeg tenker meg om. Så da er vi tilbake til at BH enten ikke visste hun var gravid i juli (og drakk slik hun viste på SoMe) eller så lot hun som og så låste hun ungen sin inn i båten og dro på konsert. 5
Snublefot62 Skrevet 27. oktober 2022 #866 Skrevet 27. oktober 2022 Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Men er det mange som faktisk kurses var denna wannabee'n influenseren? Vet ikke. Noen virker det til å være. Og en er en for mye sånn som hun holder på. 1
Mlk301 Skrevet 27. oktober 2022 #867 Skrevet 27. oktober 2022 Snublefot62 skrev (5 minutter siden): Så da er vi tilbake til at BH enten ikke visste hun var gravid i juli (og drakk slik hun viste på SoMe) eller så lot hun som og så låste hun ungen sin inn i båten og dro på konsert. Jeg har klusset litt. Forventet mens for meg hadde vært 28. juni, og jeg kunne ha testet litt før hvis jeg f.eks. forventet å være gravid eller prøvde på det. Min var ikke planlagt, og jeg ventet da noen dager over, til 1. juli, med å teste. Hvis man regner ut fra syklus så hadde min termin vært 10. mars. Det er umulig å spekulere i når noen fant ut av sin egen graviditet, for man vet jo ikke om det var noe man prøvde på, eller om syklusen er stabil. Hvis jeg hadde forsøkt å bli gravid så hadde jeg nok testet noen dager før 28. juni. Andre venter til dagen man forventer mens, eller noen dager etter. Det er jo individuelt. Jeg hadde nok ant ugler i mosen hvis jeg ikke hadde fått mensen halvveis ut i juli, over to uker etter forventet mens. 1
tyren56 Skrevet 29. oktober 2022 #868 Skrevet 29. oktober 2022 Er det aksjer hun driver med? Skjønner ikke hvordan hun kan tjene så mye bare fra annonsører. 1
Blålilla Skrevet 30. oktober 2022 #869 Skrevet 30. oktober 2022 Men hva med å være fornøyd i øyeblikket? Hun har kjøpt en skjønn hytte som er strøken innvendig. I stedet for å nye det og være fornøyd- så er det fokus på at her skal det smelles opp terrasse rundt hele, bygge anneks med to soverom etc Må være slitsomt å hele tiden strebe fremover. 11 1 1
tyren56 Skrevet 30. oktober 2022 #870 Skrevet 30. oktober 2022 Blålilla skrev (31 minutter siden): Men hva med å være fornøyd i øyeblikket? Hun har kjøpt en skjønn hytte som er strøken innvendig. I stedet for å nye det og være fornøyd- så er det fokus på at her skal det smelles opp terrasse rundt hele, bygge anneks med to soverom etc Må være slitsomt å hele tiden strebe fremover. Føler det måtte deles fordi hun er redd for at den er for «gammeldags». Etter hva jeg har observert fra storyene så er hu lett påvirka 5
Bibbi_ Skrevet 30. oktober 2022 #871 Skrevet 30. oktober 2022 tyren56 skrev (2 timer siden): Føler det måtte deles fordi hun er redd for at den er for «gammeldags». Etter hva jeg har observert fra storyene så er hu lett påvirka Jaja, og redd for å virke som et normalt menneske med gjennomsnittlig økonomi. 10
Snublefot62 Skrevet 30. oktober 2022 #872 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg synes det er viktig å påpeke en viktig ting jeg synes er negativt i dagens samfunn, og som BH fronter. Og det er jaget, «suksessen» og tidsklemma. Det er supert at hun får til ting og oppnår drømmene sine - men samtidig jobber hun ræva av seg og har ei tidsklemme uten sidestykke i følge det hun selv fronter. Det er IKKE sunt eller ideelt. Ja det krever innsats for å bli «vellykket». Men er det verdt det når man stadig er syk, stadig må løpe til neste avtale, stadig har et prosjekt, stadig har noe hengende over seg? Kanskje. For noen. Men ikke for alle. Ikke for de fleste. Såg hun la ut noe om å møte veggen her om dagen da en følger hadde kommentert det. Hun la da ut en liste med symptomer på å møte veggen og kommenterte at hun har jo ingen av disse - så hun hadde i alle fall ikke møtt veggen. Men hun glemte det viktigste symptomet; konstant sjuk og evig uro. Og det vanligste av alt er fornektelse. Jeg satt selv hos fastlegen for snart halvannet år siden og nektet for å være utbrent. Men det var jeg. Og det visste legen. Men det tok lang tid før jeg aksepterte det. Og jeg er fortsatt påvirket av det halvannet år etterpå. Dette har hun og kommentert naturligvis og mener at hun ble så mye sjuk først npr hun ble gravid. Og derfor er hun ikke utbrent. Men graviditeten kan ha vært dråpen for kroppen. Graviditet er en påkjenning for kroppen og kanskje dette var det som pushet henne over. Den berømte dråpen. Men dette blir bare spekulasjoner fra min side. Men jeg synes det er viktig å påpeke at det livet hun fremmer i sosiale medier koster. Og det er ikke så A4 som hun påstår med tanke på utbrent og ikke utbrent. 14 2 1
Gjest Shokko Skrevet 30. oktober 2022 #873 Skrevet 30. oktober 2022 Snublefot62 skrev (5 timer siden): Jeg synes det er viktig å påpeke en viktig ting jeg synes er negativt i dagens samfunn, og som BH fronter. Og det er jaget, «suksessen» og tidsklemma. Det er supert at hun får til ting og oppnår drømmene sine - men samtidig jobber hun ræva av seg og har ei tidsklemme uten sidestykke i følge det hun selv fronter. Det er IKKE sunt eller ideelt. Ja det krever innsats for å bli «vellykket». Men er det verdt det når man stadig er syk, stadig må løpe til neste avtale, stadig har et prosjekt, stadig har noe hengende over seg? Kanskje. For noen. Men ikke for alle. Ikke for de fleste. Såg hun la ut noe om å møte veggen her om dagen da en følger hadde kommentert det. Hun la da ut en liste med symptomer på å møte veggen og kommenterte at hun har jo ingen av disse - så hun hadde i alle fall ikke møtt veggen. Men hun glemte det viktigste symptomet; konstant sjuk og evig uro. Og det vanligste av alt er fornektelse. Jeg satt selv hos fastlegen for snart halvannet år siden og nektet for å være utbrent. Men det var jeg. Og det visste legen. Men det tok lang tid før jeg aksepterte det. Og jeg er fortsatt påvirket av det halvannet år etterpå. Dette har hun og kommentert naturligvis og mener at hun ble så mye sjuk først npr hun ble gravid. Og derfor er hun ikke utbrent. Men graviditeten kan ha vært dråpen for kroppen. Graviditet er en påkjenning for kroppen og kanskje dette var det som pushet henne over. Den berømte dråpen. Men dette blir bare spekulasjoner fra min side. Men jeg synes det er viktig å påpeke at det livet hun fremmer i sosiale medier koster. Og det er ikke så A4 som hun påstår med tanke på utbrent og ikke utbrent. Så enig med deg! Jeg blir sliten bare av å se på storyene til enkelte, blant annet BH. Og utbrenthet handler ikke bare om fysisk stress, det takler de fleste av oss en god stund, men det jaget etter å fremstå så vellykket og opprettholde fasade kan ta knekken på alle og enhver. Jeg ble også utbrent for 1,5 år siden og sliter fortsatt. Hadde aldri tenkt tanken på at jeg var i ferd med å bukke under totalt, selv om jeg var mye syk bl.a. Man finner unnskyldninger og forklaringer hele veien, men det straffer seg til slutt. Får håpe for hennes del at det ikke er tilfelle da. Når det er sagt får jeg helt fnatt av folk som hele tiden må vise og fortelle om hvor suksessfulle de er. Er så lite sjarmerende man kan få det, i mine øyne i hvert fall.
Lizard Skrevet 30. oktober 2022 #874 Skrevet 30. oktober 2022 Men hva jobber hun med? Synes ikke hun har det travelt overhode. Spiller inn podcast, spiser cottage cheese og reklamerer for Zissi? 21 4
Bibbi_ Skrevet 30. oktober 2022 #875 Skrevet 30. oktober 2022 Lizard skrev (29 minutter siden): Men hva jobber hun med? Synes ikke hun har det travelt overhode. Spiller inn podcast, spiser cottage cheese og reklamerer for Zissi? Så enig med deg. Enkelte skriver her at hun jobber og jobber og jobber. Ja, hun sitter no foran PC'n i blant. Ellers surrer hun da bare rundt i huset, eller får stelt neglene sine. Jeg skjønner ikke hva den damen tjener penger på... 12
Gjest tullerikke Skrevet 30. oktober 2022 #876 Skrevet 30. oktober 2022 Lizard skrev (47 minutter siden): Men hva jobber hun med? Synes ikke hun har det travelt overhode. Spiller inn podcast, spiser cottage cheese og reklamerer for Zissi? Eller ligger i senga og klager over sykdom. Får ikke noe som helst inntrykk av at hun jobber beinhardt i hele tatt. Synes ikke det er noe spesielt med henne. Virker bare ekkel og høy på seg selv.
Snublefot62 Skrevet 30. oktober 2022 #877 Skrevet 30. oktober 2022 Bibbi_ skrev (25 minutter siden): Så enig med deg. Enkelte skriver her at hun jobber og jobber og jobber. Ja, hun sitter no foran PC'n i blant. Ellers surrer hun da bare rundt i huset, eller får stelt neglene sine. Jeg skjønner ikke hva den damen tjener penger på... tullerikke skrev (8 minutter siden): Eller ligger i senga og klager over sykdom. Får ikke noe som helst inntrykk av at hun jobber beinhardt i hele tatt. Synes ikke det er noe spesielt med henne. Virker bare ekkel og høy på seg selv. Neida. Men hun prøver å gi inntrykk av at hun er svært opptatt og travel synes jeg. 3
rundtfingern Skrevet 30. oktober 2022 #878 Skrevet 30. oktober 2022 Det jeg reagerer litt på er hvordan hun hjelper andre med hudpleie som at hun kan det. Hun har ikke utdanning i feltet og ja, mye er selvprøvd, men det kan potensielt ødelegge huden til folk. En hudpleier eller hudlege, ja. En influencer med journalistbakgrunn? Nei. 15
tyren56 Skrevet 30. oktober 2022 #879 Skrevet 30. oktober 2022 Bare jeg som syns «gender reveal» er sykt utdatert? Kanskje bare fordi jeg er litt opptatt at farger ikke burde representere spesifikk kjønnsroller (rosa typisk feminint, blått typisk maskulint). Er bare lei alle gender reveals, og iallefall de som bruker det til klikk og likes (kremt SE), men så klart må en melke ut hver enn dråpe når en har mulighet 🤭 10 1
Gjest Juhu25 Skrevet 30. oktober 2022 #880 Skrevet 30. oktober 2022 rundtfingern skrev (2 timer siden): Det jeg reagerer litt på er hvordan hun hjelper andre med hudpleie som at hun kan det. Hun har ikke utdanning i feltet og ja, mye er selvprøvd, men det kan potensielt ødelegge huden til folk. En hudpleier eller hudlege, ja. En influencer med journalistbakgrunn? Nei. har lurt på det selv lenge , både hun og enkelte andre som reklamerer og gir råd også har de null bakgrunn innen feltet. Skremmende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå