Gå til innhold

Hvorfor har håret mitt vært kort og tynt i ca. åtte år nå, er det noe galt og hva kan jeg gjøre med det?


FurryKvinne

Anbefalte innlegg

Spiller det egentlig noen rolle hva slags svar du får? Du har et innlegg med 26 sider her på forumet hvor folk har svart deg på alt mulig du spør om. 

Hvis de svarene ikke er gode nok, så enten ta det opp med en frisør eller en lege.

Du får ikke andre svar enn de du allerede har fått.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Det er for sjeldent å klippe seg bare 3 ganger i året. Har du veldig slitt hår bør du ta en god klipp, og så klippe det hver 8 uke for vedlikehold

2. Bruk en god hårolje hver gang du vasker håret. Oway har gode produkter her som ikke tynger håret

3. Bruk proteinkur fra f.eks Joico. Husk balsam etterpå

 

Anonymkode: a2d66...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Spiller det egentlig noen rolle hva slags svar du får? Du har et innlegg med 26 sider her på forumet hvor folk har svart deg på alt mulig du spør om. 

Hvis de svarene ikke er gode nok, så enten ta det opp med en frisør eller en lege.

Du får ikke andre svar enn de du allerede har fått.

oi 🤯

Anonymkode: a2d66...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (6 timer siden):

Du har fått svar. Dårlig kosthold, kjemikalier, medikamenter, sykdom.

Jeg trodde dårlig kosthold bare mest påførte hårtap og ikke tørt og slitt hår og hva er den store forskjellen eller hva er sammenligningen mellom dårlig kosthold og vitamin mangel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (9 timer siden):

Spiller det egentlig noen rolle hva slags svar du får? Du har et innlegg med 26 sider her på forumet hvor folk har svart deg på alt mulig du spør om. 

Hvis de svarene ikke er gode nok, så enten ta det opp med en frisør eller en lege.

Du får ikke andre svar enn de du allerede har fått.

Hun får flere svar og det synes jeg er helt utrolig 🙄

Anonymkode: c85a5...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FurryKvinne skrev (11 timer siden):

Men er det noen andre norske nettsider som Kvinneguiden jeg kan lage og få svar av noen av mine viktigste tråd innlegg/trå?

Nei. Du vil få de samme svarene uansett hvem du spør. Vil anbefale deg å snakke med behandleren din om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...