Fru Fomle Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3801 Del Skrevet 19. september 2007 Så flink du er. Jeg tok også frem symaskina i går. Men tror du jeg greide å spole på undertråden? Må forsøke på nytt igjen i dag, ikke p.... om jeg ber symaskinens eier om hjelp. Klare selv, ja Bruksanvisning er en fin ting. Håper du får det til i dag, jeg vet alt om å slåss med symaskinen.. Så flink du er, vognpose høres ut som et ambisiøst prosjekt! Og husk at ingen er eldre enn de føler seg :juhu: Det gikk mye fortere enn jeg trodde å sy pose. Jeg har faktisk lyst å gjøre det igjen. Om noen uker. Og jeg er ikke en dag over 25! Imponert over vognpose prosjektet ditt. Så flink du er! Jeg hadde også tanker om å sy vognpose, men jeg tror ikke den tanken skal realiseres. Men det er veldig gøy og lage noe selv, og man kan jo bare bli flinkere hvis man ikke er helt fornøyd. :icon_razz: Hjortekjøtt er kjempegodt, tror ikke jeg har smakt noe av kjøttdeig før, men karbonader hørtes spennende ut. :smile: Grunnen til at jeg syr posen selv er at jeg tror de som selges i butikk rett og slett blir for store i bagen nå når Lillegull begynner å bli såpass stor. Håper vi skal klare å bruke bagen enda noen måneder, men det er jammen ikke mye å gå på i lengden lenger... Så du har vært flinkere å planlegge vogn etter fødseltidspunkt, du kan sikkert fint bruke den gode, tykke posen din hele vinteren. God tur! Takk! Har ikke kommet meg ut ennå, har vært på treningssenteret og svettet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3802 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg glemte helt å skrive det viktigste: Lillegull rullet fra rygg til mage i går! :juhu: 5 måneder og 2 dager gammel. Etter hun fant ut av det har hun rullet masse, men med en gang jeg skrur på kameraet for å filme blir hun liggende bom stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 19. september 2007 #3803 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg glemte helt å skrive det viktigste: Lillegull rullet fra rygg til mage i går! :juhu: 5 måneder og 2 dager gammel. Etter hun fant ut av det har hun rullet masse, men med en gang jeg skrur på kameraet for å filme blir hun liggende bom stille. :juhu: litt for Lillegull, så flink hun er. Men bra typisk at hun ikke gjør det når du skal filme. Ha en fin-fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 19. september 2007 #3804 Del Skrevet 19. september 2007 Og jeg er ikke en dag over 25! Ikke jeg heller Jeg glemte helt å skrive det viktigste: Lillegull rullet fra rygg til mage i går! :juhu: 5 måneder og 2 dager gammel. Etter hun fant ut av det har hun rullet masse, men med en gang jeg skrur på kameraet for å filme blir hun liggende bom stille. Se der, da er det gjort. Nå er det slutt på de "fredelige dagene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 19. september 2007 #3805 Del Skrevet 19. september 2007 Så flink du er som syr vognpose! Det er en utfordring å sette i gang med et sånn prosjekt, men desto kjekkere når man er ferdig. Da er man stolt da! Bra gjort å trimme 7 dager i uken. Men alle øktene er vel ikke like krevende. Uansett kjekt å trene og bruke kroppen. Ha en fin kveld, Fru Fomle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. september 2007 #3806 Del Skrevet 20. september 2007 Så flink hun er! :juhu: Har du fått henne på film nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3807 Del Skrevet 20. september 2007 :juhu: litt for Lillegull, så flink hun er. Men bra typisk at hun ikke gjør det når du skal filme. Ha en fin-fin dag :juhu: litt til Se der, da er det gjort. Nå er det slutt på de "fredelige dagene" Heldigvis har hun funnet ut at det går an å legge hodet ned og hvile litt innimellom når hun ligger på magen. Så foreløpig er det ganske så fredelig ennå. Så flink du er som syr vognpose! Det er en utfordring å sette i gang med et sånn prosjekt, men desto kjekkere når man er ferdig. Da er man stolt da! Bra gjort å trimme 7 dager i uken. Men alle øktene er vel ikke like krevende. Uansett kjekt å trene og bruke kroppen. Ha en fin kveld, Fru Fomle! Veldig stolt over at jeg fikk til å sy pose ja! Var nok endel nybegynnerflaks med i bildet, neste gang jeg prøver kommer det sikkert ikke til å gå like glatt. Hjemmeprogrammet mitt for rygg/mage er ikke krevende i det hele tatt, men viktig for å forebygge. Jeg har ikke vært flink til å prioritere slik type trening før (tar mye tid), men skal prøve nå. Vet ikke helt om jeg kommer meg på svømming i kveld heller, motivasjonen er ikke helt på topp.. --------------- Lillegull sov kjempegodt i den nye posen i går, over 3 timer og det er lenge siden sist. Helt sikkert posens fortjeneste. Og nå har hun sovet over 2.. Fikk til og med slappet av litt på sofaen i går med et ukeblad - det var deilig. Ble en dyr avslapning da, fant ut at det var salg på Panduro og så bestilte jeg MeiTai. Så nå kommer det enda mer hobby-stæsj i posten til mitt allerede overfylte lager.. I går kjørte jeg gutta boys på karate, og min fikk seg karate-drakt. Det var en stolt liten mann som viste oss triks i ny drakt da vi kom hjem. :rødme: Lillebror og mannen var på fotballkamp og det ble en jevnspilt kamp der de tilslutt tapte knepent 4-3. Laget fikk ihvertfall feiret noen scoringer, og lillebror feirer med Mr. Beans bombastic dans. Mens gutta boys trente var jeg innom en venninne der jeg skal mate kattene deres i helga. Den yngste er blanding av hellig birma og utrolig kosete. Så Lillegull fikk klappe masse på den myke pelsen, det var stor suksess for begge parter. Fikk også hentet masse Tupperware-stæsj hos en annen venninne. Tror nesten jeg må begynne å låse ned lommeboka mi, jeg er en trussel for verdensøkonomien når jeg setter i gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3808 Del Skrevet 20. september 2007 Så flink hun er! :juhu: Har du fått henne på film nå? Nei, jeg har ikke det. Med en gang hun hører kneppet fra kameraet som slås på ligger hun musestille og bare nistirrer. Men jeg får endel andre morsomme bilder av henne for tiden. Det har ikke vært noen stor suksess med grøt, etter mannens overforing har vi knapt fått i henne noenting... Det blir masse rare grimaser og hun rygger så godt hun kan når skjeen nærmer seg. I går prøvde vi med grønnskaspurè og deretter litt sviskegreier . Lurer på når vi finner noe hun liker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3809 Del Skrevet 20. september 2007 Hmmm, tror jeg dropper svømming i kveld. Har vært på babysvømming og huden kjennes som den har fått nok vann/såpe/klor for i dag. Lillegull blir bare mer og mer aktiv i bassenget, det er veldig morsomt og hun ser ut som hun koser seg skikkelig. Alle som snakker til henne får megadigre glis tilbake, og hun er vanligvis ganske tilbakeholden ovenfor mennesker hun ikke kjenner. Nå skal jeg surfe litt på baderomssider før Lillegull våkner igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3810 Del Skrevet 20. september 2007 Nå skal jeg surfe litt på baderomssider før Lillegull våkner igjen. Det burde jeg aldri ha skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 20. september 2007 #3811 Del Skrevet 20. september 2007 Det burde jeg aldri ha skrevet! Har du bestilt bad, eller våknet hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 20. september 2007 #3812 Del Skrevet 20. september 2007 Nå skal jeg surfe litt på baderomssider før Lillegull våkner igjen. Spennende, fant du noe fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3813 Del Skrevet 21. september 2007 Har du bestilt bad, eller våknet hun Hun våknet selvfølgelig. Spennende, fant du noe fint? Nei, rakk ikke så mye. Kikket litt inne på vvskupp.no, der har de veldig mye så det tar litt tid. -------------- Var skikkelig sur i går, så jeg fant ut at det var bedre for alle at jeg krøyp tidlig til køys. Er fremdeles , må si jeg lengter tilbake til i sommer da Lillegull sov hele natta... Jeg kan vel egentlig ikke klage som det er nå heller, i går var hun i seng 21 og våken 02 og 06 for mat. Så strengt tatt er det jo bare en gang i løpet av natta. *bortskjemt* Må få gjort unna litt husarbeid i dag, men vil veldig gjerne på tur også siden været er så bra. Får jobbe en times tid og deretter ut på tur tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 21. september 2007 #3814 Del Skrevet 21. september 2007 Er det ikke noe som heter: "Ut på tur, aldri sur?" Jeg skjønner veldig godt at du blir sliten av avbrutt nattesøvn. Alle mine år med småbarn har gjort at jeg blir sur bare ved tanken. Du har min fulle sympati. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3815 Del Skrevet 21. september 2007 Takk Kira! Håper og tror at en rask tur i frisk luft får humøret oppover litt igjen. Det gjør ihvertfall ikke synet av alt husarbeid som burde vært gjort her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 21. september 2007 #3816 Del Skrevet 21. september 2007 Håper og tror at en rask tur i frisk luft får humøret oppover litt igjen. Det gjør ihvertfall ikke synet av alt husarbeid som burde vært gjort her. En tur i frisk luft hjelper både på humør og overskudd. Skal se du kommer tilbake proppfull av energi og gyver løs på husarbeidet med dødsforakt. Ha en riktig fin dag, Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3817 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) En tur i frisk luft hjelper både på humør og overskudd. Skal se du kommer tilbake proppfull av energi og gyver løs på husarbeidet med dødsforakt. Ha en riktig fin dag, Fru Fomle Nå føles alt mye mye bedre, en tur hjelper virkelig, Miami. Var effektiv og fikk gjort en del i huset før jeg gikk en times tur. Så nå slipper jeg å bli sur av å være innendørs. Blir fårikål til middag i dag. Endret 21. september 2007 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3818 Del Skrevet 22. september 2007 Deilig med helg! I dag skal vi rydde i hagen og få kjørt bort masse greiner og rask som ligger og tar opp plass. Mannen er allerde dratt avgårde med første lass, og det blir nok noen til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 22. september 2007 #3819 Del Skrevet 22. september 2007 Vi har også rydde- og vaskedag. Det er nydelig vær ute, så egentlig burde vi vært i skogen, men jeg har vasket vinduer, så jeg har i alle fall rørt på meg. Det er deilig å få litt orden rundt seg. Ha en fortsatt fin helg, Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. september 2007 #3820 Del Skrevet 23. september 2007 Blir fårikål til middag i dag. Kan du spise det du vil nå uten at Lillegull reagerer? Føler jeg ikke kan spise noe som helst og gleder meg veldig til den perioden er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå