Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2021 den 19.22):

Dere. Vi har ikke råd til denne velferdsfesten lenger. For mange er på uføretrygd, eldre eller uintegrerbare innvandrere. Vi føder heller ikke nok gode skattebetalere. 

Alle velferdsordningene og tilbudene våre kommer til å måtte kuttes kraftig ned. Det finnes ikke nok rikinger som kan dra lasset her i landet. 

Anonymkode: 8d0af...448

Man er ikke bra nok for norske kvinner med høyere utdanning i dag om man jobber fysiske yrker. Hjelper ikke om du har 600.000 i året engang og masse goder.. har man ikke skole eller stort vennenettverk og jobber i mannsdominerte yrker så lykke til men å vær alene og dø tidlig. 

Anonymkode: 3532b...6d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man er ikke bra nok for norske kvinner med høyere utdanning i dag om man jobber fysiske yrker. Hjelper ikke om du har 600.000 i året engang og masse goder.. har man ikke skole eller stort vennenettverk og jobber i mannsdominerte yrker så lykke til men å vær alene og dø tidlig. 

Kan love deg at det går andre veien også. Etter jeg ble ufør og har prøvd å date så blir jeg avvist/ghostet med en gang mannen finner ut at jeg er ufør. 😂

Anonymkode: 79582...e28

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det skyldes nok heller ens person enn yrke. Vet om mange menn med lavere utdannelse enn kvinnene de er sammen med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...