Gå til innhold

Siv Jensen går av som FrP-leder


Nevian

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frp kommer til å gjøre et dårlig valg i høst. Hun gir seg for å unngå å få sparken etter valget. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at Siv ønsker Listhaug som etterfølger. Om de skal ha håp om å få gjennomført noe som helst tenker jeg de bør velge noen annen. Det er altfor mye støy og konflikter rundt Listhaug. Samarbeid virker å være et fremmedord. 

Solvik Olsen er mye mer spiselig i så måte. 

Eller Bård Hoksrud. Hvis de tar sjansen på at folk har kommet over den episoden på bordell i Latvia eller hvor det var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fnuggolina

HÆ????

Det synes jeg faktisk er jækla kjipt. 

Siv Jensen er det eneste nogenlunde OK med det partiet. Listhaug som leder, som er det åpenbare - er fullstendig krise. 

Men, hun kommer nok til å svømme i tilbud - dog tipper jeg hun kanskje har lyst på mer tid sammen med sin søster/familie? 🤷‍♀️ 

Tror hun er ei veldig bra dame i andre funksjoner - men hun var og en garantist for at FrP ikke svømmer langt nedi den bruneste søla. 

Endret av Fnuggolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solvik Olsen er desidert best egnet som person i hvert fall. Han fremstår hyggelig og assosieres ikke med noe spesifikt uheldig.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guile skrev (5 minutter siden):

Jeg ser at Siv ønsker Listhaug som etterfølger. Om de skal ha håp om å få gjennomført noe som helst tenker jeg de bør velge noen annen. Det er altfor mye støy og konflikter rundt Listhaug. Samarbeid virker å være et fremmedord. 

Solvik Olsen er mye mer spiselig i så måte. 

Eller Bård Hoksrud. Hvis de tar sjansen på at folk har kommet over den episoden på bordell i Latvia eller hvor det var. 

Er enig med deg, tror og Listhaug kommer til å skremme vekk en del moderate velgere. Som vil synes det blir for ekstremt med Sylvi ved roret.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
Nevian skrev (4 minutter siden):

Solvik Olsen er desidert best egnet som person i hvert fall. Han fremstår hyggelig og assosieres ikke med noe spesifikt uheldig.

Mja, men han var vel ganske kjip en periode i departement var han ikke?

Tenkte i mange år det samme, men endret litt oppfatning om han etter endel støy på hans fremferd. 

Men ja, absolutt. Synes å huske at han var ganske dyktig i OED. 

Endret av Fnuggolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnuggolina skrev (3 minutter siden):

Mja, men han var vel ganske kjip en periode i departement var han ikke?

Kanskje det, har ikke fulgt nøye med. Men han har i det minste unngått å være hovedoverskrift i sine roller, og det bruker å være et pluss. Og mener han fikk noen gode terningkast da han var samferdselsminister.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
Nevian skrev (Akkurat nå):

Kanskje det, har ikke fulgt nøye med. Men han har i det minste unngått å være hovedoverskrift i sine roller, og det bruker å være et pluss. Og mener han fikk noen gode terningkast da han var samferdselsminister.

Jo, forsåvidt. 

Men jeg tror ikke han blir valgt eller ønsker rollen dessverre. 

Per Sandberg derimot :P Slå sammen FrP og Liberalistene 😂😬

Det blir Listhaug, og da blir det vel neppe så mye regjeringssamarbeid heller. Tror ikke hun er favoritten å samarbeide med, hun er EKSTREMT egenrådig og veldig opptatt av å styrke egen posisjon koste hva det koste vil - bokstavelig talt. Sånn sett synes jeg hun er litt farlig faktisk.

Jeg tror oppriktig hun ikke har evnen til å løfte blikket og se hva hun bidrar til av strømninger - hun tenker utelukkende «kommunikasjonsstrategi for å vinne denne saken her for meg». 

Hun MÅ vinne, hater å tape - tar 0% selvkritikk. 

Grande sa vel også noe i den duren om henne, og det er helt riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alauda skrev (1 time siden):

Fra Siv til Sylvi er fra vondt til verre 😮 

Frp vil kanskje bli mer som de var en gang i tiden med Sylvi, og det tror jeg mange velgere syns er bra. Men jeg tror mange tidligere Frp velgere vil stemme på Demokratene pga hvordan Frp har holdt på i Regjering og etter at de gikk ut av den..

Endret av NorthernLight
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke høyre regjering med Frp i høst uansett. Siv Jensen vil ikke sitte fire år på Stortinget som vanlig representant. 

Hun er nok flott sjefsstilling ventende på seg, men det blir kjent etter valget. Det er som Kristin Halvorsen, sendte SV til bunns, gikk av og ble direktør i Cicero. 

Listhaug har også skjøvet vekk mange Frp velgere. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (49 minutter siden):

Helt greit, hun har lagt seg, og følgelig FrP, for nært Høyre i mange saker.

Ønsker Solvik-Olsen.

Men Ketil Solvik-Olsen ligger vel også veldig nærme Høyre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CAPS LOCK skrev (2 minutter siden):

Men Ketil Solvik-Olsen ligger vel også veldig nærme Høyre?

Jeg skjønner at man kan tro det da han har mer Høyre-fremtoning enn endel andre i FrP, men jeg oppfatter at han ønsker FrP-politikk i større grad enn Høyre-politikk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Apis said:

Morna Jensen, så blir den ene vulgære dama byttet ut med en annen vulgær dame. 

Tenk å være så sensitiv at man sitter og gråter over noe så uskyldig som "morna Jens". Det er ikke vulgært, det er humoristisk. Nordmenn anno 2021...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...