Neutral90 Skrevet 11. august 2021 #201 Del Skrevet 11. august 2021 ❤ det er ikke rettferdighet i dette. Ta vare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. august 2021 #202 Del Skrevet 11. august 2021 Så utrolig urettferdig at det skulle gå sånn igjen Sommerfuul 😪 Det er rett og slett hjerterått og få slike håp gang på gang uten at det blir noe. Blir du å vurdere progesteroninntak etter EL fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 11. august 2021 Forfatter #203 Del Skrevet 11. august 2021 Amatariel skrev (3 timer siden): Så utrolig urettferdig at det skulle gå sånn igjen Sommerfuul 😪 Det er rett og slett hjerterått og få slike håp gang på gang uten at det blir noe. Blir du å vurdere progesteroninntak etter EL fremover? Ja, hadde virkelig håpet denne gangen, selv om jeg prøvde å ikke håpe for mye. Men hva er sannsynligheten for 3 ganger på rad. Tydeligvis 100% for min del... - Skal til legen om et par uker. Ber han henvise meg til gyn, så tar jeg det derifra. Akkurat nå tror jeg at jeg skal ta en pause fra alt. Mannen er heldigvis støttende, og gir ikke opp. Mener vi bare har hatt uflaks. Enda noe det i det minste. Men kjenner det tærer på psyken ja. Vanskelig å være normal rundt barna, og smile og le akkurat nå. 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 17. august 2021 #204 Del Skrevet 17. august 2021 klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 1. september 2021 Forfatter #205 Del Skrevet 1. september 2021 (endret) Sånn, da er vi i DPO land igjen.... Denne PP6 ble halvhjertet, pga dose 2 (ble satt bare 5 dager før el, så er ikke superhappy for den krasjen, pga anbefalingene) og at jeg egentlig vil ha en pause, men så kom EL på CD20, og jeg gjorde vel ikke noe for å IKKE bli gravid, men heller ikke mye for å bli det. Så denne PP tar jeg egentlig veldig rolig. Ble henvist til GU, så venter egentlig på time dit. Da tar jeg full sjekk, samt celleprøve osv, siden jeg likevel skal dit. Hvis ikke jeg tilfeldigvis blir gravid før timen da. Kan jo fort være flaks i uflaks. Ellers ser PP6 slik ut: EL 30.08 - IKM 14.09 Tar det som sagt veldig rolig denne gangen, og tydeligvis er jeg jo ganske fruktbar, siden det har klaffet nå 3 av 5 pp, så må bare få det til å sitte til slutt. Legen trodde og at det nok bare var tilfeldig, så satser på det. Testing blir nok fra 9 dpo, fra neste onsdag. Endret 2. september 2021 av Sommerfuul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. september 2021 #206 Del Skrevet 1. september 2021 Ønsker deg masse lykke til! Neste gang skal den bare sitte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 2. september 2021 #207 Del Skrevet 2. september 2021 masse lykke til! 🥰🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 6. september 2021 Forfatter #208 Del Skrevet 6. september 2021 Takk @Amatariel og @89jenta 🤞🏻 7 dpo, kan jo oppsummere litt denne syklusen. Fikk positiv el test fredag 27., nesten positiv lørdag, og negativ fra søndag. Hadde ekstreme el smerter søndag, aldri hatt så vondt før, og ene tidspunktet ble det akutt veldig vondt, så jeg ble veldig uvel, kvalm, hetetoker, svimmel osv. Så lurer rett og slett på om det kan ha vært en cyste som sprakk eller noe? Er jo vant til å kjenne el, men var ekstremt denne gangen. Har også hatt mye murringer og kramper, spesielt i venstre side, helt siden eggløsning. Så det har også vært merkelig. Det har nå på dag 7 endelig gitt seg. Så det er enda noe! De siste PP har jeg ikke hatt murringer før dpo 7-8, så ja. Litt annerledes symptomer/pms denne gangen. Skal bli greit å få tatt en full sjekk, tenker jeg. Ellers har jeg overhodet ikke trua eller følelse på at det klaffet denne gangen, men er kanskje også noe med tankesettet og at det ikke passer helt denne gangen, ift dose 2, og mindset. Dagene går nå unna iallefall 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 6. september 2021 Forfatter #209 Del Skrevet 6. september 2021 Glemte også å nevne uka før el, hadde mye kramper én hel uke før, og hele uka. Som også er veldig uvanlig. Så vet ikke hva som skjer denne syklusen. 🤷🏻♀️ Har iallefall skilt seg utenom det vanlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 8. september 2021 Forfatter #210 Del Skrevet 8. september 2021 9 dpo, har fortsatt ikke trua, eller følelse på at det klaffet. Jeg har dog fått et par lyskestrekk i dag (som har kommet én gang fra 8 dpo, og to ganger fra 9 dpo), så gjenstår å se an testen i morra, for det er da jeg har fått første strek de tre forrige gangene. Har nå hatt to dager uten murringer, men nå er de tilbake igjen. 🤭 Ellers er tempen ganske jojo, faktisk mer jojo enn den har vært de 5 forrige PP. Jaja. Ny test i morgen (var negativ i dag, som forventet), og ikm 14.-15. Sept. I går var jeg så utrolig trøtt, så trøtt at jeg sovna på dagen og sov i hele 3 timer før jeg fikk karra meg opp. Lenge siden jeg har både sovet på dagtid, og vært så uendelig trøtt. Fikk igjen i natt dog, men trengte det tydeligvis i går. Heldigvis ikke like trøtt i dag. En annen ting er at jeg faktisk ikke var kvalm 6-7-8 dpo denne pp. Det har jeg jo vært de andre gangene, sikkert pga økte hormoner, så det var egentlig ganske ok. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. september 2021 #211 Del Skrevet 8. september 2021 Ønsker deg sååå en spennende strek på testen i de nærmeste dagene 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 10. september 2021 Forfatter #212 Del Skrevet 10. september 2021 11 dpo og negativ test, så venter på PP7. Hadde ikke følelsen på at det gikk denne gangen, så er ikke overrasket, men litt skuffet faktisk 😅 så kjører på med tester osv neste syklus, noe jeg ikke gjorde denne gangen før samme dag jeg fant el slim. Neste EL er ca 3.oktober og IKM 17.-18.oktober, så får vi se om syklus har stabilisert seg eller ikke 🤭 Har også nå sjekket litt på timing chart, og det kan godt være tilfeldig. Men på alle 3 "high" ble jeg gravid, mens på de 3 med "good" klaffet det ikke. Selv om det ikke er noe som skiller seg ut der. 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. september 2021 #213 Del Skrevet 10. september 2021 Kjedelig å høre at testen er blenda Håper virkelig du er en av de mange som blir gravide mellom pp7-12! Jeg har troen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 10. september 2021 #214 Del Skrevet 10. september 2021 Åh så kjedelig med negativ test, det er veldig lov å bli skuffet da ja.. 😕 Oi, så interessant at det har klaffet de gangene FF gir dere «high» og ikke på «good»! Kan jo være helt tilfeldig ja, men det er likevel nok til at jeg ville kjørt på litt ekstra akkurat rundt EL, bare i tilfellet det ikke er tilfeldig😎🤞🏻 Masse lykke til i neste PP❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 10. september 2021 #215 Del Skrevet 10. september 2021 så kjedelig at det ikke klaffa denne pp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 13. september 2021 Forfatter #216 Del Skrevet 13. september 2021 Takk jenter 💗 Nå er vi på PP7, CD1. Føles litt rart. Første og andre satt på første forsøk, tredjemann var et uhell, én gang. Mens denne gangen har jeg mistet 3 ganger (nesten) på rad (aldri mistet tidligere), og har prøvd i 7 mnd/ 6 PP. Dog er jeg nå 32 år, og 8 år siden sist, så eggene mine har sikkert krympa litt inn osv 😅 Vel! Jeg går inn i PP7 med godt mot, og mer motivasjon, og satser på en sommerbaby 🤞🤞 Kommer også til å jobbe mer aktivt denne mnd, ikke teste når jeg finner EL-slim blant annet, men kanskje teste noen dager før, så jeg faktisk ikke går glipp toppen. Og vi har planer om litt ekstra hygge denne mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 13. september 2021 #217 Del Skrevet 13. september 2021 Heier på pp7🙌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. september 2021 #218 Del Skrevet 13. september 2021 Ja jeg er overbevist om at du bare har hatt litt uflaks hittil i prøvingen. Er så mye som skal klaffe altså... Vet hvordan det føles da jeg fikk nr.1 mens jeg gikk på prevensjon, mens da nr.2 var ønsket prøvde i aktivt ett år, måtte få medisinhjelp og alt. Så kroppen kan være lunefull... Heier masse på deg og pp7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 1. oktober 2021 Forfatter #219 Del Skrevet 1. oktober 2021 Da nærmer det seg. CD 19 nå. Fikk en test i går kveld jeg er usikker på. Denne: Mens i dag fikk jeg garantert positiv. Så får se i ettermiddag hvordan den er. De to siste testene nå var rare ift fargen på strekene, akkurat som om det mangler fargestoff. Men har jo hatt relativt stabil syklus med el på dag 20-21, så det er i helga uansett. Og foreløpig er prøvingen på 100%, så klaffer det ikke denne gangen så skal det ikke stå på effort iallefall 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. oktober 2021 #220 Del Skrevet 1. oktober 2021 Jeg syns absolutt det ser ut som testen er positiv ja. Litt mangel på fargestoff ja, men de er i alle fall like. Lovende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå