Gjest Inkognitoher Skrevet 14. januar #161 Del Skrevet 14. januar Fjugur skrev (7 timer siden): – Det kommer en fotograf om en time. – OK, men da åpner vi for hun. – Henne, korrigerer Louise Angelica. – Jeg går på norskkurs for tiden, sier David Eriksen forklarende. – Louise korrigerer meg hele tiden, og jeg er blitt ganske god på da og når. Og når ... Han ser på henne, ingen reaksjon. – Og når jeg først er blitt oppmerksom på det, hører jeg at alle sier feil hele tiden. Litt rart at hun Louise Angelica er så opptatt av å rette på ham. Men hun har jo et poeng. Eriksen nærmer seg vel 60, så nokså usjarmerende at han fortsatt ikke vet forskjell på hun/henne. Marihone skrev (59 minutter siden): Jeg synes synd på David. Det er da ikke synd på ham! I stedet for å holde seg med damer på egen alder og heller pusset opp kjøkkenet, så får han nå masse oppmerksomhet i pressen og får hygget seg med yngre partnere. Litt sånn som Stein Erik «Rimi» Hagen og alle de unge mennene som han forlover seg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 15. januar #162 Del Skrevet 15. januar Ikke uvanlig å få betalt av se og hør for å selge " paparazzi bilder" . At LAR eller David har fått betalt er jeg rimelig sikker på. Jeg vet hvordan dette fungerer. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjedda Skrevet 15. januar #163 Del Skrevet 15. januar Det er vel ikke noe synd på DE. Han velger selv å være i en evig midtlivskrise i stedet for å tenke på hvor gammel han er. Så lenge pengestrømmen ikke tørker inn kommer LAR til å være trofast ved hans side. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 15. januar #164 Del Skrevet 15. januar Just now, Gjedda said: Det er vel ikke noe synd på DE. Han velger selv å være i en evig midtlivskrise i stedet for å tenke på hvor gammel han er. Så lenge pengestrømmen ikke tørker inn kommer LAR til å være trofast ved hans side. Hehe... Ja, egentlig enig. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 15. januar #165 Del Skrevet 15. januar Det er så kleint å se hvor betatt David er av LAR. Når man blir imponert over "gratulerer med dagen, elskling", så må jeg le. 😂Jeg kaller også barn og kjæreste for elskling. Det er veldig vanlig i min familie. Han skryter veldig av LAR, helt blenda for hennes svakheter. LAR skal beskrive David og det første hun sier er at han er dødskjekk. Selvfølgelig var det fokus på utseende. Hun liker godt å være kjæresten til David sier hun videre. Hm, lurer på hvorfor ja. 🤔 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 15. januar #166 Del Skrevet 15. januar Fjugur skrev (22 timer siden): Tilsynelatende ja! – Det kommer en fotograf om en time. – OK, men da åpner vi for hun. – Henne, korrigerer Louise Angelica. – Jeg går på norskkurs for tiden, sier David Eriksen forklarende. – Louise korrigerer meg hele tiden, og jeg er blitt ganske god på da og når. Og når ... Han ser på henne, ingen reaksjon. – Og når jeg først er blitt oppmerksom på det, hører jeg at alle sier feil hele tiden. Jeg tenker også at det kan være hans dialekt, selv om det ikke høres riktig ut grammatisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 15. januar #167 Del Skrevet 15. januar hvalstad45 skrev (18 timer siden): Ok, det gjør det litt mer forståelig. Det er en veldig barnslig og dum feil som svært mange voksne i Oslo vil merke seg og tenke "er han litt dum", så å få lært seg det er bra. Aldri hørt folk oppvokst i Norge over 50 gjøre en så basic norskfeil, faktisk. En liten avsporing, hun/henne, dialekt. I Stavanger hadde vi sagt: Då åpne me dørå for hu. Henne eksisterer så og si ikke for oss. Hennes bil f.eks, der bruker vi henne, men lite ellers 🙈 vil tro det er flere steder rundt om i landet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 15. januar #168 Del Skrevet 15. januar hvalstad45 skrev (På 14.1.2024 den 17.16): Ok, det gjør det litt mer forståelig. Det er en veldig barnslig og dum feil som svært mange voksne i Oslo vil merke seg og tenke "er han litt dum", så å få lært seg det er bra. Aldri hørt folk oppvokst i Norge over 50 gjøre en så basic norskfeil, faktisk. Helt vanlig snakkemåte her vi bor å si «hun» i stedet for »henne». Bryr meg ikke om det i snakkeform, og hadde aldri rettet på en dialekt, men jeg selv hadde aldri klart å skrive «hun» i stedet for «henne». 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majorita Skrevet 15. januar #169 Del Skrevet 15. januar Synes de er nydelig sammen! dessuten vil David bli en fantastisk bonus pappa for JR ☺️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 15. januar #170 Del Skrevet 15. januar Det jeg har tenkt på - det er nok en del utgifter på mange ansette i firmaet, leie av kontorlokaler etc. Hvordan kan dette gå så enormt godt at David kan leve i sus og dus som manager.. Han har jo tre personer i stallen som også lever godt: Tone, Iselin og Alexandra. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 15. januar #171 Del Skrevet 15. januar (endret) Justlooking skrev (21 minutter siden): Det jeg har tenkt på - det er nok en del utgifter på mange ansette i firmaet, leie av kontorlokaler etc. Hvordan kan dette gå så enormt godt at David kan leve i sus og dus som manager.. Han har jo tre personer i stallen som også lever godt: Tone, Iselin og Alexandra. Han har mange flere i stallen sin enn de 3 profilene der...om du går på hjemmesiden så er han manager for iallefall 14 profiler. Endret 15. januar av Carabilla 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 15. januar #172 Del Skrevet 15. januar Marihone skrev (12 timer siden): Det er så kleint å se hvor betatt David er av LAR. Når man blir imponert over "gratulerer med dagen, elskling", så må jeg le. 😂Jeg kaller også barn og kjæreste for elskling. Det er veldig vanlig i min familie. Han skryter veldig av LAR, helt blenda for hennes svakheter. LAR skal beskrive David og det første hun sier er at han er dødskjekk. Selvfølgelig var det fokus på utseende. Hun liker godt å være kjæresten til David sier hun videre. Hm, lurer på hvorfor ja. 🤔 Jeg tenker at det er penger å status som lokker mest. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 16. januar #173 Del Skrevet 16. januar (endret) Justlooking skrev (13 timer siden): Det jeg har tenkt på - det er nok en del utgifter på mange ansette i firmaet, leie av kontorlokaler etc. Hvordan kan dette gå så enormt godt at David kan leve i sus og dus som manager.. Han har jo tre personer i stallen som også lever godt: Tone, Iselin og Alexandra. Det går bra nok, men ikke så bra. Grunnen til at han har penger er jo fordi han var en vellykket låtskriver og produsent. Det skjedde "Back in the day" da en CD kostet 149 kroner og royalties genererte store penger. Det er min kvalifiserte gjetning. Endret 16. januar av totti_1 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 16. januar #174 Del Skrevet 16. januar Hva er greia med de damene rundt han?? De oppfører seg jo som om han er en gud og de fremstår som sjalu på hverandre🙈 Tone er jo direkte grønn i ansiktet😬 Det er jo som en dysfunksjonell familie ala han der sisterwife-typen, bare pinlig å se på🫠 19 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 17. januar #175 Del Skrevet 17. januar anno19 skrev (18 timer siden): Hva er greia med de damene rundt han?? De oppfører seg jo som om han er en gud og de fremstår som sjalu på hverandre🙈 Tone er jo direkte grønn i ansiktet😬 Det er jo som en dysfunksjonell familie ala han der sisterwife-typen, bare pinlig å se på🫠 Hva er greia med at de trenger en hånd å holde i? En smiskete reserve-pappa på sidelinjen? Iselin Guttormsen føler jeg ihvertfall er 100 % selvstendig. Hun gjør som hun vil og jeg skjønner ikke hva David "bidrar" med. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 17. januar #176 Del Skrevet 17. januar Trenger man virkelig en manager for å "nekte" deg å delta på Stjernekamp? Blir publikum virkelig så forvirret av at Damli er delvis influencer og også er på "Stjernekamp"? Som en enkel mann er dette unødvendig innfløkt, og litt komisk, men det er derfor jeg ser på 🫡 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 17. januar #177 Del Skrevet 17. januar totti_1 skrev (28 minutter siden): Hva er greia med at de trenger en hånd å holde i? En smiskete reserve-pappa på sidelinjen? Iselin Guttormsen føler jeg ihvertfall er 100 % selvstendig. Hun gjør som hun vil og jeg skjønner ikke hva David "bidrar" med. Når jeg ser på de damene der så er ikke selvstendighet det første som slår meg akkurat🥴 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkestøv Skrevet 17. januar #178 Del Skrevet 17. januar Sharp75! skrev (På 15.1.2024 den 11.50): En liten avsporing, hun/henne, dialekt. I Stavanger hadde vi sagt: Då åpne me dørå for hu. Henne eksisterer så og si ikke for oss. Hennes bil f.eks, der bruker vi henne, men lite ellers 🙈 vil tro det er flere steder rundt om i landet. Samme her, fra Vestlandet her. Her jeg bor hadde vi sagt hun og ikke henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 17. januar #179 Del Skrevet 17. januar «Alle elsker David» er en skikkelig guilty pleasure. Liker programmet og produksjonen. Synes David er veldig sympatisk, og mye mindre klyse enn man skulle tro. Får eksem av stort sett alle «profilene», men gøy å se på fæle folk. Koselig at de er forelsket, synes de virker som en bra match. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 17. januar #180 Del Skrevet 17. januar (endret) Forøvrig er språkføringen til hun som retter på folk helt amatørmessig. Det hørte man i episoden hvor hun maler. Endret 17. januar av totti_1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå