Korsihalsen Skrevet 12. februar #301 Del Skrevet 12. februar Mekkapekka skrev (På 9.2.2024 den 18.07): Enig. Skulle ønske jeg hadde en slik god og støttende pappa i livet mitt… En ordentlig fin familie synes jeg de er! Falsk tenker jeg 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 12. februar #302 Del Skrevet 12. februar Tough cookie skrev (På 8.2.2024 den 17.04): Kinnbena er fillers Ja, synlig for 13 åringer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 12. februar #303 Del Skrevet 12. februar Tough cookie skrev (På 8.2.2024 den 17.04): Kinnbena er fillers De er ikke like utenom at de er blonde begge to. Men datteren ser ut som minst 35 år,de ser like gamle ut. Eksen Hedvig ser yngre ut enn både datter og Louise. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 13. februar #304 Del Skrevet 13. februar pep skrev (På 8.2.2024 den 20.41): Nå er det jo ikke en serie om LAR da,veldig rart hvis det plutselig bare skulle handle om henne. Det er sikkert også et bevisst valg at hun ikke er så mye med i serien. Men i det lille hun er med på, fremstår hun utrolig kjedelig og sjarmløs. Bare å håpe at hun har mye mer å by på in real life 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 13. februar #305 Del Skrevet 13. februar totti_1 skrev (På 6.2.2024 den 0.24): Merkelig nok er eks-kona og dattera klin like de også. Ja. Hun er jo mora til datteren sin. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 13. februar #306 Del Skrevet 13. februar Marihone skrev (16 timer siden): I story/video jeg så fra Vixen, så er hun en helt annen person enn når hun er med David (i serien). Hun lo, var varm, hadde ulike ansiktsutrykk og jeg ble faktisk litt nysgjerrig på henne. Hvorfor er hun avslappet på Vixen, men ikke med David i serien? Fordi hun var full? De fleste blir veldig glade da😉 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 13. februar #307 Del Skrevet 13. februar Jeg ble nysgjerrig. På viaplay finnes det en serie. Kjendis mødre. 3 par ( alle parene er den dag i dag ekser🙈). Har noen sett den? Louise er med. Sammen med Riise. Lett å se hvem sjefen er der,hun oppfører seg som prinsessa på erten...samme som i serien når med ny mann Eriksen... 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroraborealiset Skrevet 13. februar #308 Del Skrevet 13. februar M.H85 skrev (24 minutter siden): Jeg ble nysgjerrig. På viaplay finnes det en serie. Kjendis mødre. 3 par ( alle parene er den dag i dag ekser🙈). Har noen sett den? Louise er med. Sammen med Riise. Lett å se hvem sjefen er der,hun oppfører seg som prinsessa på erten...samme som i serien når med ny mann Eriksen... Jeg har sett det og jeg er helt enig. LAR ga ikke et godt inntrykk og virket veldig nedlatende. Samme inntrykk har jeg fått av henne i AED. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet Caroline Skrevet 13. februar #309 Del Skrevet 13. februar Linazer skrev (På 8.2.2024 den 16.10): Selv synes jeg Hedvig og datteren til David er like. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 13. februar #310 Del Skrevet 13. februar Auroraborealiset skrev (46 minutter siden): Jeg har sett det og jeg er helt enig. LAR ga ikke et godt inntrykk og virket veldig nedlatende. Samme inntrykk har jeg fått av henne i AED. Ja🙈 meg...meg..meg. Veldig kald og distanserende. Ikke mye slappe av og ha det gøy. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selmaxx09 Skrevet 27. februar #311 Del Skrevet 27. februar Sweet Caroline skrev (På 13.2.2024 den 14.53): Selv synes jeg Hedvig og datteren til David er like. Ja helt enig…. Hedvig var og er en fest. Skulle ønske det var mer å se av henne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. februar #312 Del Skrevet 27. februar Hedvig har gått ned i vekt og begynt å trene masse etter at det ble slutt med David. Hun har selv postet før/etter-bilder på instagrammen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 27. februar #313 Del Skrevet 27. februar La oss være ærlig: Hedvig var masete, men veldig snill/allright 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 18. mars #314 Del Skrevet 18. mars (endret) Var det ikke David som ikke likte den lyse beige stilen til Louise? Nå er leiligheten hans lyse beige...snakk om walkover...han ender alltid som dørmatte for partneren sin han. Endret 18. mars av Carabilla 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 18. mars #315 Del Skrevet 18. mars Carabilla skrev (7 timer siden): Var det ikke David som ikke likte den lyse beige stilen til Louise? Nå er leiligheten hans lyse beige...snakk om walkover...han ender alltid som dørmatte for partneren sin han. Helt tragisk at hun får overkjøre han med den kjedelige stilen sin. Det neste blir vel at David og Colin er oppkledd i samme antrekk 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 18. mars #316 Del Skrevet 18. mars (endret) Tough cookie skrev (10 minutter siden): Helt tragisk at hun får overkjøre han med den kjedelige stilen sin. Det neste blir vel at David og Colin er oppkledd i samme antrekk Jeg får seriøst vondt av fyren...han er FOR snill og ettergivende. Han fikk kose seg i sitt eget hjem i noen mnd så var det ny dame som flytter inn å dominerer. Hun er jo hjemme døgnet rundt nesten og har et lite barn 100% i tillegg...blir null egentid for Eriksen iallefall Trist å.se noen lar seg overkjøre på den måten, synes stilen til David var kul jeg. Å hva var den gotteri testen??🤭🤭🫣 ut med tunga for hver bit som om hun suger på noe helt annet....ble litt vel porraktig. Endret 18. mars av Carabilla 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 19. mars #317 Del Skrevet 19. mars 16 hours ago, Carabilla said: Var det ikke David som ikke likte den lyse beige stilen til Louise? Nå er leiligheten hans lyse beige...snakk om walkover...han ender alltid som dørmatte for partneren sin han. Hvis David ikke er komfortabel med å endre deler av hjemmet sitt, så bør han ikke la nye kvinner flytte inn. Han opptrer som en dott. Hva med å finne seg en på egen alder, ha særbo, være hos hverandre uten at alt må endres?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 19. mars #318 Del Skrevet 19. mars Mollebolle skrev (4 minutter siden): Hvis David ikke er komfortabel med å endre deler av hjemmet sitt, så bør han ikke la nye kvinner flytte inn. Han opptrer som en dott. Hva med å finne seg en på egen alder, ha særbo, være hos hverandre uten at alt må endres?? Han ER jo en dott! -og ingen damer på hans egen alder vil ha en slik 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 19. mars #319 Del Skrevet 19. mars 22 minutter siden, Fjugur said: Han ER jo en dott! -og ingen damer på hans egen alder vil ha en slik Det har du faktisk helt rett i 🙈😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 19. mars #320 Del Skrevet 19. mars Fjugur skrev (10 timer siden): Han ER jo en dott! -og ingen damer på hans egen alder vil ha en slik Men det passer jo greit siden David ikke vil ha noen på egen alder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå