Gå til innhold

David Eriksen og kjæresten

norw

Anbefalte innlegg

12 hours ago, Fredrik29 said:

«Alle elsker David» er en skikkelig guilty pleasure. Liker programmet og produksjonen. Synes David er veldig sympatisk, og mye mindre klyse enn man skulle tro. Får eksem av stort sett alle «profilene», men gøy å se på fæle folk. Koselig at de er forelsket, synes de virker som en bra match. 

Du synes LAR ser forelsket ut?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

anno19 skrev (På 16.1.2024 den 22.27):

Hva er greia med de damene rundt han?? De oppfører seg jo som om han er en gud og de fremstår som sjalu på hverandre🙈 Tone er jo direkte grønn i ansiktet😬 Det er jo som en dysfunksjonell familie ala han der sisterwife-typen, bare pinlig å se på🫠

Ja Tone virker nesten forelsket ut i David😅 Virker som det er viktig for henne at hun er "høyt verdsatt" av han. David og damene burde serien blitt kalt!😂

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episode. LAR skal hente David hos legen. Han er betatt og teit som vanlig. LAR virker kald, uinteressert og overfladisk. Se spesielt hvordan munnen og øynene hennes er når David snakker.

Er det bare slik ansiktsuttrykket hennes er? Litt, ja, hvordan skal man beskrive det… Er hun annerledes i virkeligheten og super hyggelig? Noen som kjenner til henne? 

Jeg har møtt en del influencere da jeg var i 20-årene og bodde i Oslo. Aldri sett eller hørt noe om henne. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LAR virket mer avslappet og hyggelig da hun skulle hjelpe Lucas å pusse opp hybelen, hun var en helt annen en hun er med David. Nesten litt morsom faktisk. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (10 timer siden):

Ja Tone virker nesten forelsket ut i David😅 Virker som det er viktig for henne at hun er "høyt verdsatt" av han. David og damene burde serien blitt kalt!😂

David og Brita tok Tone inn i familien som 16 åring. De var hennes familie da hun flyttet til Oslo, og hun er som en datter for ham. Klart hun vil føle seg verdsatt.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stay skrev (20 timer siden):

David og Brita tok Tone inn i familien som 16 åring. De var hennes familie da hun flyttet til Oslo, og hun er som en datter for ham. Klart hun vil føle seg verdsatt.

Blir litt vel mye forlangt når han faktisk er manager for 13 andre også...hvem er Tone til å ha enerett på David? Hun har vel gått ut på dato for mange år siden også..

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carabilla skrev (1 time siden):

Blir litt vel mye forlangt når han faktisk er manager for 13 andre også...hvem er Tone til å ha enerett på David? Hun har vel gått ut på dato for mange år siden også..

Ikke noen stor sanger heller.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (På 18.1.2024 den 23.05):

Er det bare slik ansiktsuttrykket hennes er? Litt, ja, hvordan skal man beskrive det… Er hun annerledes i virkeligheten og super hyggelig? Noen som kjenner til henne? 

Hun var head over heels i Riise, det kunne man se med blotte øyet. De hadde jo en reality som ligger på vgtv/YouTube fortsatt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (17 timer siden):

Ikke noen stor sanger heller.

Hun eksemplifiser "de penes privilegier" mer enn noen annen kjendis i Norge. Helt fin/OK stemme, dødskjedelig musikk. Ingen minneverdige låter etter 20 år. Nesten en prestasjon.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (1 time siden):

Hun var head over heels i Riise, det kunne man se med blotte øyet. De hadde jo en reality som ligger på vgtv/YouTube fortsatt.

LOL, nå måtte jeg se en episode av den serien. JAR ser ut som en spinkel gutt i 20 årene, mens Louise ser ut som en 35 år gammel dame. Idag ser JAR ut som en satt mann i 50 årene, mens Louise fortsatt ser ut som en dame på 35 år, hun har ikke blitt en dag eldre siden den serien. 10 år siden den serien ble sendt nå. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (6 minutter siden):

LOL, nå måtte jeg se en episode av den serien. JAR ser ut som en spinkel gutt i 20 årene, mens Louise ser ut som en 35 år gammel dame. Idag ser JAR ut som en satt mann i 50 årene, mens Louise fortsatt ser ut som en dame på 35 år, hun har ikke blitt en dag eldre siden den serien. 10 år siden den serien ble sendt nå. 

Syns LAR ser eldre ut enn det. Hun er full av botox og fillers som gjør dem eldre. Minner om dame på 45 år. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (1 minutt siden):

Syns LAR ser eldre ut enn det. Hun er full av botox og fillers som gjør dem eldre. Minner om dame på 45 år. 

Ja mulig det, men fascinerende at hun ikke ser en dag eldre ut en hun gjorde for 10 år siden, mens JAR ser ut som sin egen far. Han har blitt 20 år eldre på 10 år. 

Endret av Castor Troy
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (1 time siden):

Han har ikke gjort noe med utseendet sitt på de 10 årene, mens det har hun

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (12 minutter siden):

Det kan du trygt si. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (På 18.1.2024 den 23.05):

Siste episode. LAR skal hente David hos legen. Han er betatt og teit som vanlig. LAR virker kald, uinteressert og overfladisk. Se spesielt hvordan munnen og øynene hennes er når David snakker.

Jeg har møtt en del influencere da jeg var i 20-årene og bodde i Oslo. Aldri sett eller hørt noe om henne. 

Enig. Nå har jeg ikke fulgt med serien, men kun fått med meg noen "reklame-klipp" på som ruller på div kanaler og synes det virker som LAR ikke er forelsket i det hele tatt, mens David er helt over the top betatt.  

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epleberte
Tough cookie skrev (14 timer siden):

Dette. Folk har blitt så vant til at «alle» sprøyter inn litt her og litt der, at de som eldes _normalt_ er de unormale. Selv i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner ikke Louise men hun har vært i rampelyset i 10 år med Riise som de fleste elsker å hate. 

Jeg tenker at dette har formet henne de siste årene ved å ikke vise følelser foran kamera. På Riise og Louise virket hun forelska, og for alt vi vet er hun det i David men er forsiktig med å vise det.

Barna til David hadde nok ikke akseptert henne om hun ikke var forelska. 

Utseendemessig er Hedvig og Louise like, men personligheten er som natt og dag. Hedvig er barnslig på en sjarmerende måte, mens Louise er barnslig på en lite sjarmerende måte særlig når det gjelder mat. 

Men jeg foretrekker Louise når det gjelder å ha orden i huset. Man fikk også se en mykere side av henne da hun snakket med sønnen til David og hvor fint hun hadde ordnet til hybelen.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun er forelsket eller ikke vet jeg ikke, men jeg kommenterer mer på at hun ikke ser slik ut i møte med David. Det er ingen kjemi eller gnist der. I andre relasjoner hun har med andre, så ser jeg en helt annen versjon av henne. Hun smiler og er mer ydmyk.

Jeg kom forresten på en bra idé for David Eriksen. :D 

Hva om han blir den nye Ungkaren der tv-produksjonen prøver å finne en match til han basert på preferanser, verdier, interesserer, livsstil, etc.? Så hver uke må vi stemme hjem de to han har minst kjemi med. Han har jo egen serie, så kamerasky er han ikke. 

David har aldri vært gift. Det virker ikke som om han er så keen på det heller. Om David gifter seg med LAR, så får jo hun 50 % av hans verdier om det ikke foreligger annen avtale. Hun smilte lurt da tematikken ble tatt opp under et intervju. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (På 16.1.2024 den 12.54):

Det går bra nok, men ikke så bra.

Grunnen til at han har penger er jo fordi han var en vellykket låtskriver og produsent. Det skjedde "Back in the day" da en CD kostet 149 kroner og royalties genererte store penger. Det er min kvalifiserte gjetning.

Dette har jeg også hørt. Han drar sikker fortsatt inn en del royalties. Han skrev jo en del hits blant annet for Clay Aiken som sikkert fortsatt drar inn en del penger. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/18/2024 at 4:10 PM, M.H85 said:

Hehe. Har det kommet ny serie om David?  

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...