Gå til innhold

David Eriksen og kjæresten

norw

Anbefalte innlegg

9 hours ago, Mheihei said:

Liten avsporing, men. Jeg digger Christina, hun er såå nydelig!! Hadde håpet hun og David hadde funnet kjærligheten jeg da 🙈 men hun er vel ikke akkurat «hans type» (brunette)

Har vært borti henne via jobb og hun er også veldig hyggelig og proff!

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Eg håper du døør med denne jakken på deg"

Sitat Christina 😃

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (På 12.1.2024 den 8.57):

Har vært borti henne via jobb og hun er også veldig hyggelig og proff!

Ja de hadde nok passet mye bedre sammen,men han liker de blonde. Ekskona er og sånn standard blond😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke fillere bruker hun? Kom over en snap der hun ser veldig oppblåst ut. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et intervju med David Eriksen i Aftenposten, og der skriver journalisten at  LAR retter på David når han snakker, og at han selv sier han går på norskkurs hos LAR.

Hun unnskylder seg da med at hun retter på sønnen når han snakker også.

Jeg synes hun virker kontrollerende og litt snerpete

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Tough cookie said:

Jeg leste et intervju med David Eriksen i Aftenposten, og der skriver journalisten at  LAR retter på David når han snakker, og at han selv sier han går på norskkurs hos LAR.

Hun unnskylder seg da med at hun retter på sønnen når han snakker også.

Jeg synes hun virker kontrollerende og litt snerpete

Og dette synes David er greit? Å bli korrigert og irettesatt språklig. Spesielt. Voksne mennesker som holder på slik er bezzerwissere og arrogante. Hun har ikke høyere utdanning en gang, så er hun norskekspert… 🙄

I serien og i SoMe gjør hun ikke en god figur. Men jeg ønsker hun og David lykke til. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihone skrev (1 time siden):

Og dette synes David er greit? Å bli korrigert og irettesatt språklig. Spesielt. Voksne mennesker som holder på slik er bezzerwissere og arrogante. Hun har ikke høyere utdanning en gang, så er hun norskekspert… 🙄

I serien og i SoMe gjør hun ikke en god figur. Men jeg ønsker hun og David lykke til. 

Tilsynelatende ja! 

– Det kommer en fotograf om en time.

– OK, men da åpner vi for hun.

Henne, korrigerer Louise Angelica.

– Jeg går på norskkurs for tiden, sier David Eriksen forklarende.

– Louise korrigerer meg hele tiden, og jeg er blitt ganske god på da og når. Og når ...

Han ser på henne, ingen reaksjon.

– Og når jeg først er blitt oppmerksom på det, hører jeg at alle sier feil hele tiden.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (17 minutter siden):

Tilsynelatende ja! 

– Louise korrigerer meg hele tiden, og jeg er blitt ganske god på da og når. Og når ...

– Og når jeg først er blitt oppmerksom på det, hører jeg at alle sier feil hele tiden.

Så destruktivt.. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Måne, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (2 timer siden):

Så utrolig rart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (3 timer siden):

Tilsynelatende ja! 

David virker som en fantastisk god og "altfor" snill mann. Han er jo ikke "ung" lengre,men han bruker all sin ledige tid på sønnen til Louise og gjør nok alt han får beskjed om å gjøre. Han sprang mye for eksen Hedda og, fikset ting osv.

Gir alt av seg selv den fyren❤ Håper han får noe igjen....

• Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett, så vet ikke om det er gjort på en velig frekk måte, men at hun retter på ham for å surre med subjekt og objektsformen av hun syns jeg faktisk bare er bra! Det gjør vondt i ørene mine når folk erstatter henne med hun, og jeg syns det er litt sjokkerende at en mann på over 50 åpenbart gjør denne feilen ofte. Det får en til å virke lett dum.
Litt overrasket over LA her, trodde virkelig ikke hun var en som brydde seg om sånt!

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (7 minutter siden):

Har ikke sett, så vet ikke om det er gjort på en velig frekk måte, men at hun retter på ham for å surre med subjekt og objektsformen av hun syns jeg faktisk bare er bra! Det gjør vondt i ørene mine når folk erstatter henne med hun, og jeg syns det er litt sjokkerende at en mann på over 50 åpenbart gjør denne feilen 

Uenig : ) Det er en liten feil i min bok. Ikke en som er verdt å rette på.

David er oppvokst utenfor Norges grenser (misjonær-sønn tror jeg) Det er en stor ulempe mtp. slike små detaljer.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, totti_1 said:

Uenig : ) Det er en liten feil i min bok. Ikke en som er verdt å rette på.

David er oppvokst utenfor Norges grenser (misjonær-sønn tror jeg) Det er en stor ulempe mtp. slike små detaljer.

Ok, det gjør det litt mer forståelig. Det er en veldig barnslig og dum feil som svært mange voksne i Oslo vil merke seg og tenke "er han litt dum", så å få lært seg det er bra. Aldri hørt folk oppvokst i Norge over 50 gjøre en så basic norskfeil, faktisk.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på en voksen dame som er så kresen i matveien. Den scenen der han serverer henne sjøkreps er bare flau å se på! Voksne folk spiser det de får servert uten å rynke på nesen og klage😅

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Hummingbird2 said:

Jeg reagerer på en voksen dame som er så kresen i matveien. Den scenen der han serverer henne sjøkreps er bare flau å se på! Voksne folk spiser det de får servert uten å rynke på nesen og klage😅

Mitt innlegg ble tydeligvis slettet. Jeg reagerte også på hennes offentlige story der hun rynker på nesen og sier æsj fordi det er agurk i burgeren fra McDonalds. Mens sønnen hører på i bilen. Det var enda verre ansiktsutrykk enn det serien da David serverte kreps. 

Jeg skal ikke si hva jeg mener om dette, siden det tydeligvis ble rapportert. 

Jeg synes synd på David. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hummingbird2 skrev (32 minutter siden):

Jeg er eldre enn LAR, jeg hadde ikke spist sjøkreps. Hvorfor må vi spise noe vi ikke liker? Og hun hadde jo også informert David om at hun ikke liker det. Synes det var dårlig gjort  av David å lage noe han vet hun ikke liker

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnPinnSukkerspin skrev (45 minutter siden):

Jeg er eldre enn LAR, jeg hadde ikke spist sjøkreps. Hvorfor må vi spise noe vi ikke liker? Og hun hadde jo også informert David om at hun ikke liker det. Synes det var dårlig gjort  av David å lage noe han vet hun ikke liker

Fordi det er uhøflig å oppføre seg som en vrang drittunge når noen serverer deg mat! Er ikke all mat jeg er like glad i, men når noen har gjort en innsats og laget mat til meg spiser jeg og takker for maten, som folk med normal folkeskikk gjør.

Men hun mangler grunnleggende folkeskikk som også retter på en voksen mann offentlig. 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (9 timer siden):

Er litt språkpoliti selv, men kunne aldri finne på å rette på mennesker i en viss alder.  Da er språket som det er og ingenting å gjøre noe med. Han har jo greid seg godt med språket og noget bedre enn lykkejegeren som retter på han. Hva har hun oppnådd? Bortsett fra et program om bryllupet og livet med sin første berømte ektemann? Ingen hadde hørt om henne hvis det ikke var for JAR.

Endret av K_mb
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, K_mb said:

Er litt språkpoliti selv, men kunne aldri finne på å rette på mennesker i en viss alder.  Da er språket som det er og ingenting å gjøre noe med. Han har jo greid seg godt med språket og noget bedre enn lykkejegeren som retter på han. Hva har hun oppnådd? Bortsett fra et program om bryllupet og livet med sin første berømte ektemann? Ingen hadde hørt om henne hvis det ikke var for JAR.

Ja, nå har jeg jo ikke sett det, og sånt kan jo sies på veldig mange ulike måter! Hadde jeg hatt en partner som ikke kunne dette selv, hadde jeg nok sagt det til hen, men da hadde jeg gjort det en-til-en og ikke som kritikk. Det er jo greit å lære folk ting, men det virker jo som om hun klager på veldig mye ulikt, da.

En annen ting: er det ikke sjukt tidlig å la ny dame og hennes sønn bli med i en sånn serie? Virker utrolig uklokt, spør du meg!

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...