M.H85 Skrevet 10. januar #121 Del Skrevet 10. januar cerruti skrev (2 minutter siden): Ja, det vil jeg si. Erfaring med å dra kredittkort iallefall og være i media😉 men da er vi uenige om ordet livserfaring ,altså hva type livserfaring jeg mener. Det får være greit😊 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 10. januar #122 Del Skrevet 10. januar Hun virker så flat. Hun gir meg egentlig ingenting, så syns ikke hun egner seg på tv. Det er liksom ingen energi der. Og samme ansiktsuttrykket hele tiden. Golddigger.. 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 10. januar #123 Del Skrevet 10. januar Men skal hun flytte inn til han? Noen som vet helt sikkert, selv om leiligheten hennes er til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 10. januar #124 Del Skrevet 10. januar 1 hour ago, Castor Troy said: Ja hun retter på David, han kan jo ikke forskjell på da og når stakkars.. 😅 Men godt å ha David til å parkere bilen sin da. LA virker ikke dum, hun virker faktisk utrolig kald og beregnende. David har mer hodet i skyene og elsker å være sammen med med henne og synes det hele er fantastisk. Gir dette forholdet 2-3 år max. Sånn holdt eksen min på også. Altså rettet på meg om jeg sa ord feil. Det var utrolig irriterende. Hvem tror han at han er liksom? Han ønsket jeg ikke en fremtid med for å si det slik. Det er ikke ålreit å gjøre slik i et forhold. Ingen er perfekt. Det er bare nedlatende. Jeg synes også hun virker kald og beregnende. Og David virker dumsnill og en people-pleaser. LAR har også innrømmet at det har vært hardt å være singel og alenemor, så hun tok vel første sjansen hun fikk som "frognerfrue". 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 10. januar #125 Del Skrevet 10. januar 2 hours ago, drivhus said: Men skal hun flytte inn til han? Noen som vet helt sikkert, selv om leiligheten hennes er til salgs? Ja, det virker slik. Men sønnen må bytte barnehage og få barnehageplass osv. Jeg hadde nok latt sønnen gå ferdig i barnehagen sin når han kun har to år igjen, men meg om det. Barnehagen midt i byen hadde ikke jeg ønsket heller, men vi er alle forskjellige. Dumt å selge leiligheten sin etter kun noen måneder sammen for så å flytte inn hos en mann når det er barn i bildet. Men folk gjør som de vil Jeg synes ikke David og hun passer så godt sammen for å være ærlig. Hva er deres felles interesser? Hva ønsker de for fremtiden? Ville ikke hun ha flere barn, men jeg tror neppe David har lyst til å være ca. 60 år og småbarnsforeldre? Jeg er i midten av 30-årene og er allerede dødssliten av småbarnslivet, selv om jeg alltid har hatt masse energi, så for meg skal 60-årene nytes i fred og ro der jeg får tid til å fokusere på meg selv igjen. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 11. januar #126 Del Skrevet 11. januar Herregud…alle alarmer går på den dama. Får grøsninger. Hedvig var litt blond og dum, og tydelig daddy-sisuen, men opplevde i alle fall at hun oppriktig var glad i David, satte pris på ham, det han gjorde…bortskjemt uten å være BORTSKJEMT, om dere skjønner. Louise…nei, fy fasan. Får bare lyst til å rope «Run, David! Run!» til tv. Hun framstår kynisk, kalkulerende, arrogant, nedlatende, kuende… det er hersketeknikker all over! (De som vet, de vet…man lærer av å vokse opp under visse forhold eller ha vært i visse forhold. Det er ikke bare kleint å se på,det er direkte vondt. Kan si mye om David Eriksen, men han fortjener ikke å bli snakka til og behandla sånn. Synes ikke han virker veldig happy eller forelska heller. Mer desperat/betatt av illusjonen av et nytt forhold, dårlig på å være alene. Hun passer jo inn i stereotypen hans, men personligheten matcher ikke eks-kone, datter og eks-kjæreste. 14 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 11. januar #127 Del Skrevet 11. januar Sol79 skrev (7 timer siden): Hun virker så flat. Hun gir meg egentlig ingenting, så syns ikke hun egner seg på tv. Det er liksom ingen energi der. Og samme ansiktsuttrykket hele tiden. Golddigger.. Hun er som en robot... Savner virkelig Hedvig, det var god underholdning 🥰 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 11. januar #128 Del Skrevet 11. januar 5 hours ago, Ninaen said: Herregud…alle alarmer går på den dama. Får grøsninger. Hedvig var litt blond og dum, og tydelig daddy-sisuen, men opplevde i alle fall at hun oppriktig var glad i David, satte pris på ham, det han gjorde…bortskjemt uten å være BORTSKJEMT, om dere skjønner. Louise…nei, fy fasan. Får bare lyst til å rope «Run, David! Run!» til tv. Hun framstår kynisk, kalkulerende, arrogant, nedlatende, kuende… det er hersketeknikker all over! (De som vet, de vet…man lærer av å vokse opp under visse forhold eller ha vært i visse forhold. Det er ikke bare kleint å se på,det er direkte vondt. Kan si mye om David Eriksen, men han fortjener ikke å bli snakka til og behandla sånn. Synes ikke han virker veldig happy eller forelska heller. Mer desperat/betatt av illusjonen av et nytt forhold, dårlig på å være alene. Hun passer jo inn i stereotypen hans, men personligheten matcher ikke eks-kone, datter og eks-kjæreste. Ja, jeg håper han får opp øynene snart og ser det samme som oss. Jeg fikk ikke god magefølelse av LAR. Hun virker ikke genuin. David virker betatt og småforelsket, men dyp kjemi og kjærlighet ser jeg ikke. Jeg synes heller ikke deres personligheter matcher. Jeg så de også på GMN her om dagen. Det var null kjemi der også. Det var såvidt hun lo og smilte. Er det pga. botox? Da skal jeg aldri prøve det i hvert fall. Utrolig kleint og kjedelig å se på de sammen eller i intervjuer. Det er mer gøy å se maling tørke enn de to der. David sier hun er lett å snakke med, men hun snakker jo nesten ikke, men er kald, kynisk, kalkulerende og sier det han vil høre. Vi får håpe hun er annerledes på tomannshånd ellers er jeg oppriktig bekymret for helsen hans. Hun er en sånn dame som evner å tvinne menn rundt lillefingeren og får viljen sin tenker jeg. Jeg forstår ikke hvorfor David ikke ser at LAR kun er ute etter det gode liv? Om David hadde havnet i rullestol og mistet all kapital, hadde hun fortsatt stått ved hans side i tykt og tynt? 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 11. januar #129 Del Skrevet 11. januar caremore skrev (På 18.7.2023 den 22.51): Til å være 56 år så holder han seg bra. Han ser jo ut som en på 56 da. Min bror er like gammel og ser da ikke eldre ut han eller. Men han har en ung og sprek sjel. Men mulig litt for nange som ikke står på egne ben rundt han. Skjønner forsåvidt hvorfor de har forelsket seg. Jeg tror begge har noe den andre trenger. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 11. januar #130 Del Skrevet 11. januar Marihone skrev (8 minutter siden): Ja, jeg håper han får opp øynene snart og ser det samme som oss. Jeg fikk ikke god magefølelse av LAR. Hun virker ikke genuin. David virker betatt og småforelsket, men dyp kjemi og kjærlighet ser jeg ikke. Jeg synes heller ikke deres personligheter matcher. Jeg så de også på GMN her om dagen. Det var null kjemi der også. Det var såvidt hun lo og smilte. Er det pga. botox? Da skal jeg aldri prøve det i hvert fall. Utrolig kleint og kjedelig å se på de sammen eller i intervjuer. Det er mer gøy å se maling tørke enn de to der. David sier hun er lett å snakke med, men hun snakker jo nesten ikke, men er kald, kynisk, kalkulerende og sier det han vil høre. Vi får håpe hun er annerledes på tomannshånd ellers er jeg oppriktig bekymret for helsen hans. Hun er en sånn dame som evner å tvinne menn rundt lillefingeren og får viljen sin tenker jeg. Jeg forstår ikke hvorfor David ikke ser at LAR kun er ute etter det gode liv? Om David hadde havnet i rullestol og mistet all kapital, hadde hun fortsatt stått ved hans side i tykt og tynt? Må da vel være lov å holde igjen med kaneraer osv tilstede. Tenker ddt er litt naturlig når man har barn. Hvordan de er når de er alene vet jo ingen noe om. Dessuten har hun nevnt i podcast at hun er litt usikker på hvordan de to skal få kabalen til å gå opp. Pga barnet hennes. David er jo ikke bare en kjekk og hyggelig fyr, han er jo ganske mye og en stor pakke å takle, på mange plan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 11. januar #131 Del Skrevet 11. januar 22 minutter siden, Krokenguri said: Må da vel være lov å holde igjen med kaneraer osv tilstede. Tenker ddt er litt naturlig når man har barn. Hvordan de er når de er alene vet jo ingen noe om. Dessuten har hun nevnt i podcast at hun er litt usikker på hvordan de to skal få kabalen til å gå opp. Pga barnet hennes. David er jo ikke bare en kjekk og hyggelig fyr, han er jo ganske mye og en stor pakke å takle, på mange plan. Nei, ingen vet hvordan de er på tomannshånd og det har jeg også nevnt, men jeg tar utgangspunkt i hva jeg ser i serien og analyserer informasjonen som kommer frem der. Målet med serien er å underholden og presentere ulike karakterer i Davids liv. En av disse karakterene gir ikke meg som tv-titter noe. Jeg beskriver kun hvordan LAR fremstår gjennom skjermen. Det spiller ingen rolle om hun har barn i bildet, da hun selv har postet masse offentlige story om sitt barn. Vi vet alle hvor barnet bor og hvor han går i barnehage. Flere her kjenner jo til henne fra tidligere. Det gjør ikke jeg, men i følge andre er hun opptatt av status og penger. Er det da rart at vi sår tvil om hennes genuinitet og dype kjærligheten for David? En mann som nå har helseproblemer pga. stress. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 11. januar #132 Del Skrevet 11. januar Marihone skrev (2 timer siden): Nei, ingen vet hvordan de er på tomannshånd og det har jeg også nevnt, men jeg tar utgangspunkt i hva jeg ser i serien og analyserer informasjonen som kommer frem der. Målet med serien er å underholden og presentere ulike karakterer i Davids liv. En av disse karakterene gir ikke meg som tv-titter noe. Jeg beskriver kun hvordan LAR fremstår gjennom skjermen. Det spiller ingen rolle om hun har barn i bildet, da hun selv har postet masse offentlige story om sitt barn. Vi vet alle hvor barnet bor og hvor han går i barnehage. Flere her kjenner jo til henne fra tidligere. Det gjør ikke jeg, men i følge andre er hun opptatt av status og penger. Er det da rart at vi sår tvil om hennes genuinitet og dype kjærligheten for David? En mann som nå har helseproblemer pga. stress. Det lille jeg har fått med meg av henne er jo at hun jobber hardt for de rundt seg. De har også i intervju, sagt at de har vært i tvil om hvor stor rolle hun skal ha i serien. Og da er det jo naturlig at hun ikke tar stor plass der. Iallefall ikke i begynnelsen. Hadde hun kun vært utr etter penger og status, hadde hun nok tatt mer plass tidlig. Men jeg ser jo ikke noe feil i å ønske seg status og penger, så sant mannikke tråkker på andre iht å nå sine mål, iform av ødelegge for andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 11. januar #133 Del Skrevet 11. januar (endret) 58 minutter siden, Krokenguri said: Det lille jeg har fått med meg av henne er jo at hun jobber hardt for de rundt seg. De har også i intervju, sagt at de har vært i tvil om hvor stor rolle hun skal ha i serien. Og da er det jo naturlig at hun ikke tar stor plass der. Iallefall ikke i begynnelsen. Hadde hun kun vært utr etter penger og status, hadde hun nok tatt mer plass tidlig. Men jeg ser jo ikke noe feil i å ønske seg status og penger, så sant mannikke tråkker på andre iht å nå sine mål, iform av ødelegge for andre Det har ikke jeg sett noe til? Har du noe du kan sende? Å ønske seg status og penger bør ikke være en drivkraft her i livet synes nå jeg. Det er utrolig overfladisk, og disse type menneskene har en viss personlighet som ikke appellerer til meg. Jeg har vært samboer med en finansmann tidligere og det er egoisme, kynisme, manipulasjon, korrigering, irettesettelse og lite følelser og empati. Jeg blei lei til slutt. Jeg sier ikke at LAR ikke har empati og er som min ex, men hun har ikke gitt et godt inntrykk av seg selv i serien. Hun viser seg ikke som en åpen, varm, sprudlende, morsom og herlig dame. LAR inspirerer ikke meg. Hedvig inspirerte meg faktisk litt til å gi mer faen, og at å være ekstremt ærlig, impulsiv og direkte ikke er noe å skamme seg over. Jeg har også selv hatt daddy issues da jeg var i 20-årene, så fint hun var ærlig om det. Hva mener du LAR har gitt oss som ser på? Hva mener du hun bidrar med i serien? Jeg holder nesten på å sovne når jeg ser David og LAR sammen. Det er så lite kjemi...! Det var nitrist å se hun pirke i maten da David hadde stått på kjøkkenet i flere timer. Litt glede og entusiasme kan man jo vise når man dater. Det var heller ikke entusiasme å spore da de snakket om ferien til Marbella. Hun synes det var fint det var flere som skulle med enn kun de to. Ok. Spesielt å si dette når man liksom skal være forelsket. Hadde jeg blitt invitert til Marbella sammen med David Eriksen, så hadde jeg hoppet av glede. Det hadde ikke vært noen tvil i mitt ansiktsuttrykk og kroppsspråk over hvor takknemlig og glad jeg hadde følt meg. Så vi dette hos LAR? Nei.... Endret 11. januar av Marihone skrivefeil 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 11. januar #134 Del Skrevet 11. januar Marihone skrev (7 timer siden): Ja, jeg håper han får opp øynene snart og ser det samme som oss. Jeg fikk ikke god magefølelse av LAR. Hun virker ikke genuin. David virker betatt og småforelsket, men dyp kjemi og kjærlighet ser jeg ikke. Jeg synes heller ikke deres personligheter matcher. Jeg så de også på GMN her om dagen. Det var null kjemi der også. Det var såvidt hun lo og smilte. Er det pga. botox? Da skal jeg aldri prøve det i hvert fall. Utrolig kleint og kjedelig å se på de sammen eller i intervjuer. Det er mer gøy å se maling tørke enn de to der. David sier hun er lett å snakke med, men hun snakker jo nesten ikke, men er kald, kynisk, kalkulerende og sier det han vil høre. Vi får håpe hun er annerledes på tomannshånd ellers er jeg oppriktig bekymret for helsen hans. Hun er en sånn dame som evner å tvinne menn rundt lillefingeren og får viljen sin tenker jeg. Jeg forstår ikke hvorfor David ikke ser at LAR kun er ute etter det gode liv? Om David hadde havnet i rullestol og mistet all kapital, hadde hun fortsatt stått ved hans side i tykt og tynt? Ja ute etter penger og fame hun. Derfor hun nok giftet seg med Riise og,men da var jo hans karriere på vei rett ned........ 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 11. januar #135 Del Skrevet 11. januar Marihone skrev (3 timer siden): Det har ikke jeg sett noe til? Har du noe du kan sende? Å ønske seg status og penger bør ikke være en drivkraft her i livet synes nå jeg. Det er utrolig overfladisk, og disse type menneskene har en viss personlighet som ikke appellerer til meg. Jeg har vært samboer med en finansmann tidligere og det er egoisme, kynisme, manipulasjon, korrigering, irettesettelse og lite følelser og empati. Jeg blei lei til slutt. Jeg sier ikke at LAR ikke har empati og er som min ex, men hun har ikke gitt et godt inntrykk av seg selv i serien. Hun viser seg ikke som en åpen, varm, sprudlende, morsom og herlig dame. LAR inspirerer ikke meg. Hedvig inspirerte meg faktisk litt til å gi mer faen, og at å være ekstremt ærlig, impulsiv og direkte ikke er noe å skamme seg over. Jeg har også selv hatt daddy issues da jeg var i 20-årene, så fint hun var ærlig om det. Hva mener du LAR har gitt oss som ser på? Hva mener du hun bidrar med i serien? Jeg holder nesten på å sovne når jeg ser David og LAR sammen. Det er så lite kjemi...! Det var nitrist å se hun pirke i maten da David hadde stått på kjøkkenet i flere timer. Litt glede og entusiasme kan man jo vise når man dater. Det var heller ikke entusiasme å spore da de snakket om ferien til Marbella. Hun synes det var fint det var flere som skulle med enn kun de to. Ok. Spesielt å si dette når man liksom skal være forelsket. Hadde jeg blitt invitert til Marbella sammen med David Eriksen, så hadde jeg hoppet av glede. Det hadde ikke vært noen tvil i mitt ansiktsuttrykk og kroppsspråk over hvor takknemlig og glad jeg hadde følt meg. Så vi dette hos LAR? Nei.... Ja nettopp begynt å date og han lager god middag...Hun oppførte seg som en kone som var smålei mannen etter 30 år😅 Reagerte på det samme...Ikke mye forelskelse der.. MEN hans valg,er jo en slik dame han vil ha. Han prøver nok sterkt beholde ungdommen i seg. Er ikke mange over 30-35 år han jobber med heller😅 Se på Christina daglig leder i hans firma. Hun er vel knapt 25-35 år? Ingen daglig leder der på 40-50 år som er litt lubben med briller og skikkelig kånete for å si det slik😅 Bare unge festglade mennesker....så han velger jo dette selv til tross han er snart 60🙈🙈 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 11. januar #136 Del Skrevet 11. januar Marihone skrev (3 timer siden): Det har ikke jeg sett noe til? Har du noe du kan sende? Å ønske seg status og penger bør ikke være en drivkraft her i livet synes nå jeg. Det er utrolig overfladisk, og disse type menneskene har en viss personlighet som ikke appellerer til meg. Jeg har vært samboer med en finansmann tidligere og det er egoisme, kynisme, manipulasjon, korrigering, irettesettelse og lite følelser og empati. Jeg blei lei til slutt. Jeg sier ikke at LAR ikke har empati og er som min ex, men hun har ikke gitt et godt inntrykk av seg selv i serien. Hun viser seg ikke som en åpen, varm, sprudlende, morsom og herlig dame. LAR inspirerer ikke meg. Hedvig inspirerte meg faktisk litt til å gi mer faen, og at å være ekstremt ærlig, impulsiv og direkte ikke er noe å skamme seg over. Jeg har også selv hatt daddy issues da jeg var i 20-årene, så fint hun var ærlig om det. Hva mener du LAR har gitt oss som ser på? Hva mener du hun bidrar med i serien? Jeg holder nesten på å sovne når jeg ser David og LAR sammen. Det er så lite kjemi...! Det var nitrist å se hun pirke i maten da David hadde stått på kjøkkenet i flere timer. Litt glede og entusiasme kan man jo vise når man dater. Det var heller ikke entusiasme å spore da de snakket om ferien til Marbella. Hun synes det var fint det var flere som skulle med enn kun de to. Ok. Spesielt å si dette når man liksom skal være forelsket. Hadde jeg blitt invitert til Marbella sammen med David Eriksen, så hadde jeg hoppet av glede. Det hadde ikke vært noen tvil i mitt ansiktsuttrykk og kroppsspråk over hvor takknemlig og glad jeg hadde følt meg. Så vi dette hos LAR? Nei.... Ikke alle som har følsene konstat på utsiden heller da og iallfall når man vet at man går i et minefelt. Din ex er vel eksempel jeg dro frem jeg ikke syntes noe om. Men jeg syntes ikke at å ha litt ambisjoner er feil generelt. Å tjene penger er ikke nødvendigvis egoistisk. Syntes det er mer egoistisk å ikke betale for seg jeg da. Det har jeg jobbet nok gratis arbeid for å mene noe om. Ofte sier de ikke takk for hjelpen, og stikker av og ghoster om du ber om hjelp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 11. januar #137 Del Skrevet 11. januar (endret) M.H85 skrev (9 timer siden): Ja nettopp begynt å date og han lager god middag...Hun oppførte seg som en kone som var smålei mannen etter 30 år😅 Reagerte på det samme...Ikke mye forelskelse der.. MEN hans valg,er jo en slik dame han vil ha. Han prøver nok sterkt beholde ungdommen i seg. Er ikke mange over 30-35 år han jobber med heller😅 Se på Christina daglig leder i hans firma. Hun er vel knapt 25-35 år? Ingen daglig leder der på 40-50 år som er litt lubben med briller og skikkelig kånete for å si det slik😅 Bare unge festglade mennesker....så han velger jo dette selv til tross han er snart 60🙈🙈 Christina Alvarez er født i 1988, så hun blir 36 år. Liker henne. Syns det var morsomt sa hun ble så oppgitt over skinnjakkekjøpet til Andrea midt i arbeidstida. Endret 11. januar av Sol79 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mheihei Skrevet 11. januar #138 Del Skrevet 11. januar Liten avsporing, men. Jeg digger Christina, hun er såå nydelig!! Hadde håpet hun og David hadde funnet kjærligheten jeg da 🙈 men hun er vel ikke akkurat «hans type» (brunette) 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 12. januar #139 Del Skrevet 12. januar 7 hours ago, Mheihei said: Liten avsporing, men. Jeg digger Christina, hun er såå nydelig!! Hadde håpet hun og David hadde funnet kjærligheten jeg da 🙈 men hun er vel ikke akkurat «hans type» (brunette) Hehe… Nei, det er definitivt ikke typen hans. Ikke bare fordi hun er brunette, men fordi hun ikke er typen hans personlighetsmessig, utseendemessig og stilmessig. Norske «vestkantjenter» er mer han. Alle hans exer/kjæreste har penere Østlandskdialekt. Har ikke hun kjæreste uansett? Jeg mener å huske hun hadde det i forrige sesong i hvert fall. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 12. januar #140 Del Skrevet 12. januar 7 hours ago, Sol79 said: Christina Alvarez er født i 1988, så hun blir 36 år. Liker henne. Syns det var morsomt sa hun ble så oppgitt over skinnjakkekjøpet til Andrea midt i arbeidstida. Jeg reagerer også på hvor mye annet som gjøres i arbeidstiden. Halvtime lunsj her og det er såvidt jeg rekker å spise. 😄 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå