Gå til innhold

Camp Kulinaris 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ole Lukkøye prøvde virkelig få til med retten sin og det var ingen selvfølge at det skulle gå rette veien heller, men dessverre. Benedikte burde virkelig spare seg for diverse kommentarer om de andre deltakerne når hun selv ikke klarte å være effektivt nok når rettene hennes skulle bli servert å lå etter. Det var fint å se at Richard ba Anna om unnskyldning🙂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Håper Benedicte ryker ut og at Anna får større oppgaver, hun mestrer det jo

Anonymkode: d8bbd...077

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår ikke hvorfor Richard skulle snakke "gangster" da han klikka over den desserten?! Han er merkelig....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper Benedicte ryker ut og at Anna får større oppgaver, hun mestrer det jo

Anonymkode: d8bbd...077

Ganske enig. Benedicte virker litt for høy på seg selv, men Ole kan også gå ut for min del. Anna ser ut til å legge inn stor innsats som gir mestring på kjøkkenet, hun hadde jo beste retten denne uka, og måtte hjelpe Richard med hans del for at den skulle bli bra. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da Richard slikket på slikkepotten minnet det meg om da vi bakte og ungene var små fikk lov å slikke siste rest av slikkepotten før den ble vasket. Det var da aldri snakk om å han den oppe i deigen igjen. Synes det var ekkelt slik ha holdt på med den slikkepotten og han skal være voksen.

Endret av Oppland
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (1 time siden):

Da Richard slikket på slikkepotten minnet det meg om da vi bakte og ungene var små fikk lov å slikke siste rest av slikkepotten før den ble vasket. Det var da aldri snakk om å ha den oppe i deigen igjen. Synes det var ekkelt slik ha holdt på med den slikkepotten og han skal være voksen.

Det toppa seg når Mia skulle smake  , og hun fikk av samme slikkepotten 🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk de godkjent?

Anonymkode: 92c7d...942

jepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det så vanskelig å vite at episodene går mandag, tirsdag og onsdag da? Det er da vi kan se programmet, mens de som streamer kan se når som helst. Det handler om å ta hensyn, her som ellers, men "noen" er ikke enig i det. Og det får bli som det blir.....

Anonymkode: f3d4e...9b8

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det så vanskelig å vite at episodene går mandag, tirsdag og onsdag da? Det er da vi kan se programmet, mens de som streamer kan se når som helst. Det handler om å ta hensyn, her som ellers, men "noen" er ikke enig i det. Og det får bli som det blir.....

Det står ingenting om når de sender episodene på tv... 

Hvordan bruker jeg spoilertagen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
fjær skrev (6 minutter siden):

Det står ingenting om når de sender episodene på tv... 

Hvordan bruker jeg spoilertagen?

Takk for at du spør, jeg vet dessverre ikke hvordan den fungerer, men husker at den til tider fungerte fint i Farmen kjendis-tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har ikke fått fulgt med. Har Fetisha gått ut? 

Anonymkode: 6a7e5...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Har ikke fått fulgt med. Har Fetisha gått ut? 

Anonymkode: 6a7e5...fb0

Nope

Anonymkode: 5d2d2...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Richard bør bli første læring om denne uka blir godkjent. Syns han har klaget litt i det siste og vært som et barn. 

Håper enten Mia eller Fetisha vinner

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Men en veldig enkel måte å gjøre det på er jo å ikke gå inn å lese tråden før du har sett dagens episode.

Slik gjør jeg det.

Anonymkode: 17ae9...106

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.3.2021 den 18.39):

Likte Benedicte da hun kom inn. 
Men etter kommentaren hennes til Ole gikk respekten min for henne 📉📉📉

Anonymkode: 85c2c...47b

Ja, utrolig unødvendig. Selvtilliten hennes er tydeligvis meget tilstede, og hun har uten tvil laget en del mat før, men hun behøver ikke oppføre seg som en f**** for det om. 

Endret av Tripptrapp1
Skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åh hooold nå opp med denne «kranglingen». Start en egen tråd da vel, en uten spoilere? 

Anonymkode: 5d2d2...6e4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi84 skrev (1 time siden):

Synes Richard bør bli første læring om denne uka blir godkjent. Syns han har klaget litt i det siste og vært som et barn. 

Håper enten Mia eller Fetisha vinner

Richard eller Ole bør bli valgt synes jeg. Hadde ikke blitt sur om Maria måtte dra heller.

Jeg heier også på Mia og Fetisha, også håper jeg å se mer av Anna for hun har potensiale. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...