MaleficentAurora Skrevet 10. mars 2021 #161 Del Skrevet 10. mars 2021 Ole Lukkøye prøvde virkelig få til med retten sin og det var ingen selvfølge at det skulle gå rette veien heller, men dessverre. Benedikte burde virkelig spare seg for diverse kommentarer om de andre deltakerne når hun selv ikke klarte å være effektivt nok når rettene hennes skulle bli servert å lå etter. Det var fint å se at Richard ba Anna om unnskyldning🙂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest89754 Skrevet 10. mars 2021 #162 Del Skrevet 10. mars 2021 Får helt noia av Richard som sier at han "har OCD på det" 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #163 Del Skrevet 10. mars 2021 Håper Benedicte ryker ut og at Anna får større oppgaver, hun mestrer det jo Anonymkode: d8bbd...077 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 10. mars 2021 #164 Del Skrevet 10. mars 2021 forstår ikke hvorfor Richard skulle snakke "gangster" da han klikka over den desserten?! Han er merkelig.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 10. mars 2021 #165 Del Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Håper Benedicte ryker ut og at Anna får større oppgaver, hun mestrer det jo Anonymkode: d8bbd...077 Ganske enig. Benedicte virker litt for høy på seg selv, men Ole kan også gå ut for min del. Anna ser ut til å legge inn stor innsats som gir mestring på kjøkkenet, hun hadde jo beste retten denne uka, og måtte hjelpe Richard med hans del for at den skulle bli bra. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 10. mars 2021 #166 Del Skrevet 10. mars 2021 Ukens divapris deles mellom Benedicte og Richard 🏆 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 11. mars 2021 #167 Del Skrevet 11. mars 2021 (endret) Da Richard slikket på slikkepotten minnet det meg om da vi bakte og ungene var små fikk lov å slikke siste rest av slikkepotten før den ble vasket. Det var da aldri snakk om å han den oppe i deigen igjen. Synes det var ekkelt slik ha holdt på med den slikkepotten og han skal være voksen. Endret 11. mai 2021 av Oppland 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 11. mars 2021 #168 Del Skrevet 11. mars 2021 Oppland skrev (1 time siden): Da Richard slikket på slikkepotten minnet det meg om da vi bakte og ungene var små fikk lov å slikke siste rest av slikkepotten før den ble vasket. Det var da aldri snakk om å ha den oppe i deigen igjen. Synes det var ekkelt slik ha holdt på med den slikkepotten og han skal være voksen. Det toppa seg når Mia skulle smake , og hun fikk av samme slikkepotten 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #169 Del Skrevet 11. mars 2021 Fikk de godkjent? Anonymkode: 92c7d...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 11. mars 2021 #170 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk de godkjent? Anonymkode: 92c7d...942 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #171 Del Skrevet 11. mars 2021 (endret) Er det så vanskelig å vite at episodene går mandag, tirsdag og onsdag da? Det er da vi kan se programmet, mens de som streamer kan se når som helst. Det handler om å ta hensyn, her som ellers, men "noen" er ikke enig i det. Og det får bli som det blir..... Anonymkode: f3d4e...9b8 Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 14. mars 2021 av Perelandra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 11. mars 2021 #172 Del Skrevet 11. mars 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Er det så vanskelig å vite at episodene går mandag, tirsdag og onsdag da? Det er da vi kan se programmet, mens de som streamer kan se når som helst. Det handler om å ta hensyn, her som ellers, men "noen" er ikke enig i det. Og det får bli som det blir..... Anonymkode: f3d4e...9b8 Det står ingenting om når de sender episodene på tv... Hvordan bruker jeg spoilertagen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #173 Del Skrevet 11. mars 2021 fjær skrev (6 minutter siden): Det står ingenting om når de sender episodene på tv... Hvordan bruker jeg spoilertagen? Takk for at du spør, jeg vet dessverre ikke hvordan den fungerer, men husker at den til tider fungerte fint i Farmen kjendis-tråden. Anonymkode: f3d4e...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #174 Del Skrevet 11. mars 2021 Har ikke fått fulgt med. Har Fetisha gått ut? Anonymkode: 6a7e5...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #175 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Har ikke fått fulgt med. Har Fetisha gått ut? Anonymkode: 6a7e5...fb0 Nope Anonymkode: 5d2d2...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 11. mars 2021 #176 Del Skrevet 11. mars 2021 Synes Richard bør bli første læring om denne uka blir godkjent. Syns han har klaget litt i det siste og vært som et barn. Håper enten Mia eller Fetisha vinner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #177 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det så vanskelig å vite at episodene går mandag, tirsdag og onsdag da? Det er da vi kan se programmet, mens de som streamer kan se når som helst. Det handler om å ta hensyn, her som ellers, men "noen" er ikke enig i det. Og det får bli som det blir..... Anonymkode: f3d4e...9b8 Men en veldig enkel måte å gjøre det på er jo å ikke gå inn å lese tråden før du har sett dagens episode. Slik gjør jeg det. Anonymkode: 17ae9...106 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 11. mars 2021 #178 Del Skrevet 11. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 9.3.2021 den 18.39): Likte Benedicte da hun kom inn. Men etter kommentaren hennes til Ole gikk respekten min for henne 📉📉📉 Anonymkode: 85c2c...47b Ja, utrolig unødvendig. Selvtilliten hennes er tydeligvis meget tilstede, og hun har uten tvil laget en del mat før, men hun behøver ikke oppføre seg som en f**** for det om. Endret 11. mars 2021 av Tripptrapp1 Skrivefeil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #179 Del Skrevet 11. mars 2021 Åh hooold nå opp med denne «kranglingen». Start en egen tråd da vel, en uten spoilere? Anonymkode: 5d2d2...6e4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 11. mars 2021 #180 Del Skrevet 11. mars 2021 tussi84 skrev (1 time siden): Synes Richard bør bli første læring om denne uka blir godkjent. Syns han har klaget litt i det siste og vært som et barn. Håper enten Mia eller Fetisha vinner Richard eller Ole bør bli valgt synes jeg. Hadde ikke blitt sur om Maria måtte dra heller. Jeg heier også på Mia og Fetisha, også håper jeg å se mer av Anna for hun har potensiale. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå