Gå til innhold

Ex on the beach 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva handler egentlig dette programmet om? Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor så mange ser på det. Det eneste jeg klarer å se er noen mindre intelligente mennesker (om de spiller sånn kan være) som oppfører seg om om de akkurat har oppdaget sex. Som om de var noen 14 år gamle, umodne tenåringsgutter. Det er jo INGEN annen handling. Hele programmet og deltagerne virker som parodier. Jeg er så sjokka over at et tv-selskap gidder.. 

Anonymkode: 3191d...663

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva handler egentlig dette programmet om? Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor så mange ser på det. Det eneste jeg klarer å se er noen mindre intelligente mennesker (om de spiller sånn kan være) som oppfører seg om om de akkurat har oppdaget sex. Som om de var noen 14 år gamle, umodne tenåringsgutter. Det er jo INGEN annen handling. Hele programmet og deltagerne virker som parodier. Jeg er så sjokka over at et tv-selskap gidder.. 

Enig, dette er egentlig et veldig dårlig program. Ingen mål og mening, og ingen som vinner noe. Det er egentlig bare en stor fest, og årsaken til at så mange følger med er nok basert mye på at folk syns det er gøy å få et innblikk/ta del av en fest. Det er ikke så mange andre muligheter til å få se folk fulle f.eks. Og hvis man slenger inn litt nakenhet også så er det gjort. 

Hvorfor man ser er nok også litt forskjellig avhengig av alder. Jeg er nesten 40 og syns det er gøy innimellom fordi det er så dumt. Altså ting de sier er så dumt at det blir gøy/underholdende. Jeg syns også det er fascinerende at folk i 20-årene oppfører seg sånn her på nasjonal TV. Det er så langt unna mitt liv den perioden i livet som det er mulig å komme. Men jeg kan også forstå at tenåringer tiltrekkes til dette. De er nysgjerrig på fest og sex, og her får de et program som stort sett består av dette. Det er jo ikke bra at det er sånn, men jeg vil tro det er derfor de unge ser på.

Men ja, skikkelig teit program uten mål og mening. Jeg er glad i reality altså, men takke meg til andre programmer som f.eks Paradise Hotel. Man kan nok ha kontroversielle meninger om dette programmet også, men det har i alle fall et mål, en vinner, oppgaver for å komme dit osv. Joda, litt sex, nakenhet, fyll innimellom der også, men det er sånt som skjer når man slipper unge pene voksne inn på et hotell sammen over lang tid. Men det er i alle fall ikke hovedmålet.

Anonymkode: b8272...96c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Enig, dette er egentlig et veldig dårlig program. Ingen mål og mening, og ingen som vinner noe. Det er egentlig bare en stor fest, og årsaken til at så mange følger med er nok basert mye på at folk syns det er gøy å få et innblikk/ta del av en fest. Det er ikke så mange andre muligheter til å få se folk fulle f.eks. Og hvis man slenger inn litt nakenhet også så er det gjort. 

Hvorfor man ser er nok også litt forskjellig avhengig av alder. Jeg er nesten 40 og syns det er gøy innimellom fordi det er så dumt. Altså ting de sier er så dumt at det blir gøy/underholdende. Jeg syns også det er fascinerende at folk i 20-årene oppfører seg sånn her på nasjonal TV. Det er så langt unna mitt liv den perioden i livet som det er mulig å komme. Men jeg kan også forstå at tenåringer tiltrekkes til dette. De er nysgjerrig på fest og sex, og her får de et program som stort sett består av dette. Det er jo ikke bra at det er sånn, men jeg vil tro det er derfor de unge ser på.

Men ja, skikkelig teit program uten mål og mening. Jeg er glad i reality altså, men takke meg til andre programmer som f.eks Paradise Hotel. Man kan nok ha kontroversielle meninger om dette programmet også, men det har i alle fall et mål, en vinner, oppgaver for å komme dit osv. Joda, litt sex, nakenhet, fyll innimellom der også, men det er sånt som skjer når man slipper unge pene voksne inn på et hotell sammen over lang tid. Men det er i alle fall ikke hovedmålet.

Anonymkode: b8272...96c

For å være ærlig, synes jeg ex on the beach er mer interessant enn paradise. Da produksjonen i ex kaster kjedelige folk i programmet på huet og ræva ut, men på paradise så ender programmet fort opp med de kjedeligste deltakerne i sesongen 😴

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det handler om å få ligget med flest mulig og lage mest mulig drama slik at de kan få være der lengst mulig og få være med i Ex on the City etterpå for å få eksponert seg mest mulig. Deretter å bli kjent og få være med på annet. Det handler om å bli sett - koste hva det koste kan. Tv-selskapene utnytter deres behov for oppmerksomhet. Det får de jo.

Endret av Lawyam
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke spoile dagens episode, men det var en av de bedre episodene denne sesongen!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg liker så godt med eotb er at det ikke er noe spill eller taktikk. Slipper også dustete temauker. Jeg liker at det er mer følelser og mye humor, jeg ler mye av eotb. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

allesote skrev (21 minutter siden):

Skal ikke spoile dagens episode, men det var en av de bedre episodene denne 

Endret av Rose822
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.4.2021 den 13.26):

Naten, eller hva han heter.. Han er jo ikke flink å synge🙉

Anonymkode: f98fd...abb

De har redigert stemmen hans. Sjekker man instaen hører man det er noe han faktisk kan

Anonymkode: 26399...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så oppgitt over det Victoria, Martine og Mario surret. Martine lå med mario 1 gang etter de hadde kjent hverandre i 5 minutter, så har hun følelser?? 😆 Samme sak med Victoria bare at hun går fra å være super såret til å tilgi samme kveld. Alle de fortjener hverandre...

Bettina og Johannes derimot er søte, heier på de❤️:duskedame:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mjaus skrev (7 timer siden):

Blir så oppgitt over det Victoria, Martine og Mario surret. Martine lå med mario 1 gang etter de hadde kjent hverandre i 5 minutter, så har hun følelser?? 😆 Samme sak med Victoria bare at hun går fra å være super såret til å tilgi samme kveld. Alle de fortjener hverandre...

Bettina og Johannes derimot er søte, heier på de❤️:duskedame:

Det er jo bare et spill alt sammen.. Victoria visste at han kom til å være med andre. Derfor hun ble sendt inn igjen.. Hun bare spiller sur. 

Samme med Helene som ble hysterisk og skulle dra hjem osv. Rett etterpå sitter hun med han (husker ikke navnet) i sofaen og småkoser. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig kjedelig episode, men lover godt for den neste.

Anonymkode: c62c8...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rose822 skrev (5 timer siden):

Det er trist å se at en mobber som Jonas får så mye tv-tid 🙄

Kan jeg spørre hva det er han har gjort? Orker ikke se 🙈

Anonymkode: 94cb4...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Håper det er Pierre som kommer inn som elefanten 🤩

Anonymkode: 12ac4...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Håper det er Pierre som kommer inn som elefanten 🤩

Det er det, er bare han som ikke har kommet inn enda, av de som står på listen av deltakere

Anonymkode: 69de3...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.4.2021 den 1.11):

Det er det, er bare han som ikke har kommet inn enda, av de som står på listen av deltakere

Anonymkode: 69de3...d27

Han kommer nok inn som høvding ja 👍😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han kommer nok inn som høvding ja 👍😋

Så mye for serien "Pierre blir seriøs".

Anonymkode: 2cee8...6ef

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så glad for at Ulrik kom inn igjen i dag :) 

Anonymkode: 32c9a...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så mye for serien "Pierre blir seriøs".

Anonymkode: 2cee8...6ef

🤣🤣🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...