Gjest 1_Ava_1 Skrevet 5. mars 2021 #101 Del Skrevet 5. mars 2021 Atticmess skrev (5 timer siden): Gikk fra noen veldige el-smerter til null symptomer? Skjønner at det kan føles litt demotiverende.. Men det trenger ikke bety noe 🤞 Skjønner det du skriver om testingen. Jeg er selv i tvil når jeg skal begynne å teste. Testet fra tidlig sist syklus, og merker at da ble de siste dagene frem mot mensen altfor lange. De dagene går tregt uansett altså, men det er så mye tyngre for psyken når man har en eller flere negativ test hengende over seg. Vurderer nesten å vente helt til IKM denne syklusen, får se. Jeg håper på at det er en liten spire som fester seg en av disse dagene 🤞 Ja, plutselig var smertene helt borte, og siden har jeg ikke kjent noen ting😔 Godt å høre at du forstår, dagene blir veldig lange før mens og jeg vil heller få en dårlig nyhet når det er mer sikkert at testen er riktig enn å eventuelt få håpet opp fordi det fortsatt er tidlig🤷🏻♀️ Har du hatt EL nå? Tusen takk for gode ord🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 5. mars 2021 #102 Del Skrevet 5. mars 2021 1_Ava_1 skrev (2 timer siden): Har du hatt EL nå? Nei, er fortsatt i den rolige delen av syklusen hvor det igrunnen skjer lite. Akkurat nå nyter jeg litt at det er såpass rolig og fint for psyken, merker jeg fikk en liten knekk i slutten av siste PP. Forventer EL på mandag slik det er nå, men kan godt hende det lar vente på seg til midten av neste uke, vi får se 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 7. mars 2021 #103 Del Skrevet 7. mars 2021 9 dpo og fortsatt ingen symptomer. Stålsetter meg for testing denne uka og prøver å forberede meg på mens om en ukes tid. Har lest en del om Letrozol på nett i dag og ser mange skriver at det ikke er vits i å bruke det mer enn i 4-6 runder. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette og fortelle meg bakgrunn for dette? Jeg har jo forsøkt 4 sykluser nå, betyr det da at jeg kun bør forsøke to sykluser til før IVF blir neste steg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 8. mars 2021 #104 Del Skrevet 8. mars 2021 Nå nærmer det seg 😊 Nå håper jeg det blir en positiv test altså 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 8. mars 2021 #105 Del Skrevet 8. mars 2021 Så utrolig spennende dager!! 🤞💕Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 8. mars 2021 #106 Del Skrevet 8. mars 2021 1_Ava_1 skrev (12 timer siden): 9 dpo og fortsatt ingen symptomer. Stålsetter meg for testing denne uka og prøver å forberede meg på mens om en ukes tid. Har lest en del om Letrozol på nett i dag og ser mange skriver at det ikke er vits i å bruke det mer enn i 4-6 runder. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette og fortelle meg bakgrunn for dette? Jeg har jo forsøkt 4 sykluser nå, betyr det da at jeg kun bør forsøke to sykluser til før IVF blir neste steg? Jeg vet ikke svaret, men skal selv i gang med 4 runde med Letrozol om ca 1 uke. Gyn sa jeg kunne tenke på ivf etter sommeren, men jeg ønsker å vente til max før sommeren. Så planen er mai og evt pp 17. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 8. mars 2021 #107 Del Skrevet 8. mars 2021 Har jobbet i helga og trodde det var tirsdag i dag, så jeg brant av en g-test. Som ventet negativ i dag 10 dpo. Er klar over at det er tidlig, men jeg bare VET at det ikke gikk denne gangen heller. De velkjente symptomene på at mensen er på vei har meldt sin ankomst. Vi skal jo i utgangspunktet i gang med pp 9 nå. Har sendt en lengre mail til gyn i dag, jeg er lei av hele greia og ønsker en klar plan videre. Letrozol og Ovitrelle fungerer tydeligvis ikke på meg og jeg orker ikke lengre å putte alskens hormoner i kroppen som bare gjør meg enda mer nedfor og deprimert enn jeg allerede er nå, i alle fall når de ikke en gang gjør nytten sin i den dumme kroppen min. Tror jeg trenger en pause fra både prøving og forum, jeg orker ikke mer og blir bare mer og mer destuktiv i tankerekka. Greier ikke glede meg over noe lengre, og det eneste som står i hodet er baby. Jeg kommer ikke til å teste mer denne runden, så det blir ikke flere oppdateringer herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 8. mars 2021 #108 Del Skrevet 8. mars 2021 Om det er en liten trøst så var jeg 100% sikker på at jeg ikke var gravid, og alle tegn som jeg har før mensen var identiske denne syklusen også. Så at tegnene på mensen melder sin ankomst betyr rett og slett null og niks. Jeg var gravid og gadd ikke engang å se spent på testen engang når jeg tok den. Hadde bare bestemt at den dagen skulle jeg ta den.. Null følelser mens jeg ventet. Helt likegyldig. Fikk pæresjokk når det var 2 streker der. Tenker at ikke bli helt deprimert allerede så tidlig, når jeg antar at det enda er noen dager til du venter mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 8. mars 2021 #109 Del Skrevet 8. mars 2021 Takk for at du tar deg tid til å skrive i dagboka mi @Niny, og gratulerer så mye med graviditet☺️ Testen min hadde ikke kunnet vært mer blenda, da hadde den isåfall blitt gjennomsiktig. Jeg har som vanlig hatt null symptomer i dagene etter EL, dette skyldes trolig Ovitrelle, men nå er den ute av kroppen, og 10 dpo burde man vel i det minste fått ømme pupper. Jeg har kun murringer som kommer på samme dag (altså i dag) hver måned. Sjansen min for å bli gravid denne måneden skulle vært veldig stor i følge gyn. To kjempestore egg og masse aksjer har blitt lagt på riktig tidspunkt. I tillegg har jeg nylig gjennomført skylling av egglederne som i sin tur også skal kunne hjelpe for å øke sjansene. Ingen av disse delene hjelper oss, og da vet jeg snart ikke lengre hva vi skal gjøre. Jeg kan jo ikke holde på med Letrozol og Ovitrelle i all evighet når det har null effekt. Det gir bare flere nedturer og en tom bankkonto. Jeg er 100 % sikker på at dersom jeg var gravid så skulle det vistes på en test nå.. så jeg har vært på butikken og kjøpt tamponger og venter mensen på fredag. Men takk for at du prøver å muntre meg opp☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 8. mars 2021 #110 Del Skrevet 8. mars 2021 1_Ava_1 skrev (8 minutter siden): Takk for at du tar deg tid til å skrive i dagboka mi @Niny, og gratulerer så mye med graviditet☺️ Testen min hadde ikke kunnet vært mer blenda, da hadde den isåfall blitt gjennomsiktig. Jeg er 100 % sikker på at dersom jeg var gravid så skulle det vistes på en test nå.. så jeg har vært på butikken og kjøpt tamponger og venter mensen på fredag. Men takk for at du prøver å muntre meg opp☺️ Bare så det er sagt, så var min sååå svak på 11dpo. Tror at hvis jeg hadde testet 10dpi så hadde den vært tilsynelatende blenda hos meg også. Det er enda tidlig 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 8. mars 2021 #111 Del Skrevet 8. mars 2021 Nei.. 😔 Var ikke sånn testen skulle se ut 💔 Skjønner at dette her er intenst for deg og skikkelig kjipt. Høres ut som at de kan være godt med en pause fra prøvingen, kanskje det er det som trengs. Litt avstand fra det hele og så få lagt en ny plan når dere føler dere klare for det igjen? ❤ Ta deg en fortjent pause, også håper jeg du gir lyd fra deg når du vet hva planen blir videre. Ønsker deg uansett masse lykke til, også håper jeg du tar godt vare på deg selv og psyken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. mars 2021 #112 Del Skrevet 8. mars 2021 ÅÅ dette var trist å høre Ikke bare at du har testet negativt nå, men alle følelsene dine omkring det. Jeg skjønner deg så godt! Det er helt ufattelig kjedelig at måned etter måned skal gå uten klaff... og at vi også må bruke tid og penger på å dra til gynekologen, ta medisin osv. Dritt!! Når det er sagt så har jeg vært 100% sikker på at jeg ikke har vært gravid 6 av de 7 gangene jeg faktisk har blitt det. Senest i sommer fikk jeg blenda test på 10 dpo og alle mensenmurringene var på plass. Likevel kom det en strek dagen etterpå. Så vent bare piiiittelitt før du avskriver pp'en helt, ok? En dag eller to i alle fall 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 8. mars 2021 #113 Del Skrevet 8. mars 2021 Eeeh, jenter?! Jeg fikk brått akutte smerter langt nede i magen mens jeg løp intervaller i dag. Såpass ille at jeg måtte stoppe opp. Tenkte ikke mer over det før de brått kom tilbake i mye mildere versjon nå i kveld. Tok en test nå nettopp bare for å utelukke graviditet, og hva i alle dager?!?! Kan dette stemme??? Skimtet en skygge etter kort tid, et minutt senere ble den sånn, jeg stod å så på at streken kom fram slik som dette😳😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 8. mars 2021 #114 Del Skrevet 8. mars 2021 Åååh!!! Herregud, jaa! Dette er jo helt gull! Og så tydelig da 😁 Heia egget, her kjempes det Nei, nå ble jeg glad! Dette er så sykt vell fortjent. Nå håper jeg spiren klamrer seg fast, og at babydrømmen oppfylles ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 8. mars 2021 #115 Del Skrevet 8. mars 2021 Jeg skjønner ingenting😳🙀🙊 tusen takk for heiarop og gode ord @Atticmess💕 @Amatariel tror du dette kan stemme?? Jeg føler du er en guru som har svaret på alt sånt😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliaKepler Skrevet 8. mars 2021 #116 Del Skrevet 8. mars 2021 Altså, den er jo superpositiv. Slutt med intervall denne uken og rug rug rug misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 9. mars 2021 #117 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) Wæææ!!!! Tenk på det 🤩🤩 For en fin test!! Visse ikke at den kunne endre seg så drastisk på samme dag - det er jo fantastisk! Endret 9. mars 2021 av HannaNO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 9. mars 2021 #118 Del Skrevet 9. mars 2021 Var så tørst i hele går kveld, så mulig at urinen i dag var for utvannet, men her er altså dagens test, tatt på morgenurin🤔 jeg ser at det er noe der, men det kan jo absolutt ikke sammenlignes med i går kveld😂 nå er jeg usikker på om jeg bør teste i kveld igjen eller vente til i morgen. HCG dobler seg vel annenhver dag?🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 9. mars 2021 #119 Del Skrevet 9. mars 2021 JuliaKepler skrev (8 timer siden): Altså, den er jo superpositiv. Slutt med intervall denne uken og rug rug rug misunnelig! Jeg skjønner ingenting😳 blir ikke flere intervaller på en liten stund nå, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 9. mars 2021 #120 Del Skrevet 9. mars 2021 HannaNO skrev (1 time siden): Wæææ!!!! Tenk på det 🤩🤩 For en fin test!! Visse ikke at den kunne endre seg så drastisk på samme dag - det er jo fantastisk! Jeg trodde heller ikke at det gikk an😅🙈 det har fortsatt ikke gått opp for meg. Må nok se det på en digital test før jeg tør å tro på det, men tror jeg vil spare den et par dager☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå