Amatariel Skrevet 26. mars 2021 #181 Del Skrevet 26. mars 2021 Det er veldig lov å være negativ i dag ja Utrolig kjedelig at ingen egg hadde utviklet seg store nok. Håper EL-test likevel gir utslag utover i påsken og at det er håp for et hjemmelaget mirakel ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 26. mars 2021 Forfatter #182 Del Skrevet 26. mars 2021 Amatariel skrev (40 minutter siden): Det er veldig lov å være negativ i dag ja Utrolig kjedelig at ingen egg hadde utviklet seg store nok. Håper EL-test likevel gir utslag utover i påsken og at det er håp for et hjemmelaget mirakel ❤️ Ja 🤞🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melie Skrevet 27. mars 2021 #183 Del Skrevet 27. mars 2021 Så kjedelig med dårlig effekt av letrozol 😔 min første syklus på det var helt etter boka, mens i de to neste gjorde den ikke annet enn å gi meg sykt lange sykluser 🙄 jeg var veldig nedfor når jeg innså at det ble ivf på oss. Jeg syntes det ble lettere etterhvert, når jeg aksepterte at det var det som ble veien til barn for oss. Håper selvfølgelig du slipper å være i karusellen så lenge ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 28. mars 2021 Forfatter #184 Del Skrevet 28. mars 2021 CD16 PP15 Fikk blinkende smiley på clearblue digital i dag så da nærmer el seg. Men fått tilbud om vaksine til uken. Skulle egentlig avstå fra vaksine pga lang prøving. Men vurderer nå å ta første dose med vaksine. Er det ikke bedre med 1 dose vaksine enn ingen? Jeg vet jeg ikke kommer til å ta dose nr 2 pga ivf i mai. Så burde jeg hoppe over denne syklusen og ta første dose? Jeg får ikke spurt fertilitetsklinikken siden de er påskestengt.. Føler denne syklusen bare er tull likevel og føler sjansen er liten for å bli gravid. Men samtidig skriker det inni meg av tanken på å hoppe over en syklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 30. mars 2021 #185 Del Skrevet 30. mars 2021 Har du tatt vaksina nå, eller er det senere i uka? Jeg kan ikke så mye om vaksina, men jeg vet at besteforeldrene mine snakket om at første dose ga ganske mye bedre motstand fra viruset enn å gå uvaksinert, så jeg vil tro det lønner seg å ta første dose om man har muligheten. Du kan ikke ringe koronatelefonen ellern og spørre om det? Kjedelig å høre at det føles som om denne runden ikke går som den skal.. Men er jo positivt med vaksinasjon i det minste 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 31. mars 2021 Forfatter #186 Del Skrevet 31. mars 2021 Atticmess skrev (23 timer siden): Har du tatt vaksina nå, eller er det senere i uka? Jeg kan ikke så mye om vaksina, men jeg vet at besteforeldrene mine snakket om at første dose ga ganske mye bedre motstand fra viruset enn å gå uvaksinert, så jeg vil tro det lønner seg å ta første dose om man har muligheten. Du kan ikke ringe koronatelefonen ellern og spørre om det? Kjedelig å høre at det føles som om denne runden ikke går som den skal.. Men er jo positivt med vaksinasjon i det minste 😊 Første dose er tatt ja Så ble ikke lagt inn aksjer denne syklusen Er nok bedre dekket en stund fremover ja, selv om jeg ikke kommer til å ta dose nr 2 pga ivf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 3. april 2021 Forfatter #187 Del Skrevet 3. april 2021 CD22 PP 15 Vet ikke hvor jeg er i syklusen. Fikk blinkende smilefjes på Clearblue digital advanced el test for 6 dager siden. Fikk ikke testet lengre med den digitale da jeg gikk tom. Testet noen dager videre med el strips, men ingen utslag. Vet ikke om jeg har hatt el, men håper det. Blir spennende når mensen kommer og jeg kan starte på ny måned og ny sjanse. Håper ikke den blir alt for sen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 4. april 2021 Forfatter #188 Del Skrevet 4. april 2021 CD 23 PP15 Hadde en del stikninger på begge sider av magen. Tok en el test nå i kveld som er positiv... Positiv el test på cd 23.... Hva skjer med kroppen. Kan ikke legge inn aksjer pga covid vaksine satt for ca 1 uke siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 5. april 2021 #189 Del Skrevet 5. april 2021 Dame1989 skrev (11 timer siden): CD 23 PP15 Hadde en del stikninger på begge sider av magen. Tok en el test nå i kveld som er positiv... Positiv el test på cd 23.... Hva skjer med kroppen. Kan ikke legge inn aksjer pga covid vaksine satt for ca 1 uke siden. Så kjipt å ikke kan gjøre noe med den fine positive testen når man har då lyst men ikke kan🙄 har ikke satt meg så mye inn i vaksinen å prøving jeg, men hvor lenge etter den er satt kan man ikke prøve på å bli gravid da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 5. april 2021 Forfatter #190 Del Skrevet 5. april 2021 Love90 skrev (3 timer siden): Så kjipt å ikke kan gjøre noe med den fine positive testen når man har då lyst men ikke kan🙄 har ikke satt meg så mye inn i vaksinen å prøving jeg, men hvor lenge etter den er satt kan man ikke prøve på å bli gravid da? De anbefaler 2-3 uker etter siste dose. Jeg har ingen planer å ta siste dose nå pga planlagt ivf i mai. Så jeg tenker det er best å vente noen uker etter vaksinen. Dvs hoppe over denne syklusen. Men hvorfor er el plutselig 5 dager senere enn den noen gang har vært på 1.5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 5. april 2021 #191 Del Skrevet 5. april 2021 Dame1989 skrev (5 timer siden): De anbefaler 2-3 uker etter siste dose. Jeg har ingen planer å ta siste dose nå pga planlagt ivf i mai. Så jeg tenker det er best å vente noen uker etter vaksinen. Dvs hoppe over denne syklusen. Men hvorfor er el plutselig 5 dager senere enn den noen gang har vært på 1.5 år. Ser ar det er flere om har opplevd at mensen kommer opp til et par uker senere enn normalt etter de har tatt vaksinen. Da blir vel også EL forskyvet, kanskje det er det som har skjedd med deg nå? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 5. april 2021 Forfatter #192 Del Skrevet 5. april 2021 Lakrisen skrev (3 timer siden): Ser ar det er flere om har opplevd at mensen kommer opp til et par uker senere enn normalt etter de har tatt vaksinen. Da blir vel også EL forskyvet, kanskje det er det som har skjedd med deg nå? ☺️ Kan jo være Skulle jo egentlig hatt el 4 dager før vaksine så ikke godt å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 18. april 2021 Forfatter #193 Del Skrevet 18. april 2021 CD 1 PP16 Da starter endelig ny syklus. Det ble ikke lagt inn noen aksjer forrige syklus pga covid vaksine. El kom på cd 25, det seneste den noen gang har vært. Lurer på om Letrozol trøbler til syklusen. Denne måneden skal jeg ta dobbel dose med Letrozol for første gang. Håper det resulterer i normal el. Rart å tenke på at jeg har 1 sjanse til å bli gravid på "egenhånd". Går det ikke denne runden blir det ivf neste måned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 18. april 2021 #194 Del Skrevet 18. april 2021 Dame1989 skrev (1 time siden): CD 1 PP16 Da starter endelig ny syklus. Det ble ikke lagt inn noen aksjer forrige syklus pga covid vaksine. El kom på cd 25, det seneste den noen gang har vært. Lurer på om Letrozol trøbler til syklusen. Denne måneden skal jeg ta dobbel dose med Letrozol for første gang. Håper det resulterer i normal el. Rart å tenke på at jeg har 1 sjanse til å bli gravid på "egenhånd". Går det ikke denne runden blir det ivf neste måned. Lenge siden jeg har vært inne og lest dagboka di. Rart at syklusen plutselig ble så forandret med Letrozol, men mener jeg har lest om fler som har opplevd det samme. Spennende med dobbel dose da! Skal du ta Ovitrelle i tillegg? Håper dere lykkes på egenhånd denne måneden og slipper IVF😊🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 18. april 2021 Forfatter #195 Del Skrevet 18. april 2021 1_Ava_1 skrev (12 minutter siden): Lenge siden jeg har vært inne og lest dagboka di. Rart at syklusen plutselig ble så forandret med Letrozol, men mener jeg har lest om fler som har opplevd det samme. Spennende med dobbel dose da! Skal du ta Ovitrelle i tillegg? Håper dere lykkes på egenhånd denne måneden og slipper IVF😊🤞🏻 Fikk jo alltid el på cd 16-20 på egenhånd. De 2 første rundene med Letrozol hadde jeg stort egg på gyn undersøkelse cd 12. Så rart at Letrozol plutselig skulle tulle det til. Får satse på denne måneden Blir Ovitrelle ja, vis jeg får påvist stort egg under gyn undersøkelse. Brukt Ovitrelle 3 ganger før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. april 2021 #196 Del Skrevet 19. april 2021 Håper dobbel dose letrozol gjør susen! Det gjorde i alle fall det for meg når det gjaldt tidspunkt for EL. Jeg fikk EL på CD23 på enkel dose i høst, men etter jeg gikk over på dobbel så har EL kommet mellom CD14-16 hver gang. Hadde vært så magisk om kroppen bare ordnet en hjemmelagd spire nå så du slipper IVF og alt det innebærer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 19. april 2021 Forfatter #197 Del Skrevet 19. april 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Håper dobbel dose letrozol gjør susen! Det gjorde i alle fall det for meg når det gjaldt tidspunkt for EL. Jeg fikk EL på CD23 på enkel dose i høst, men etter jeg gikk over på dobbel så har EL kommet mellom CD14-16 hver gang. Hadde vært så magisk om kroppen bare ordnet en hjemmelagd spire nå så du slipper IVF og alt det innebærer Ja, håper så veldig at det går denne måneden. Ringte for å avtale gyn undersøkelse og skulle sette opp time til sprøytekurs osv. Fikk beskjed om at lege må velge hvilke medisiner og dose før jeg kan bli opplært i sprøyter. Gynekolog sa sist at jeg bare kunne ringe og avtale time til det når jeg fikk mensen. Nå har jeg en dårlig følelse om det blir ivf før sommeren. Blir det ikke det pga noe misforståelse går jeg helt i kjelleren. Sykepleier lste opp et notat fra gyn at jeg måtte noe ned i vekt før ivf. Det har jeg aldri blitt informert om, kun at jeg bør gå ned i vekt. Har heldigvis gått ned 5 kg i år så bmi er under 35. Så neste torsdag blir spennende. Da må jeg ha 1 stort egg og få 100 % klarsignal til ivf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 20. april 2021 Forfatter #198 Del Skrevet 20. april 2021 CD 3 PP16 Føler sjansene for at det skal gå denne gangen er liten. Redd for at det ikke blir ivf før sommeren. Har virkelig ikke lyst til å måtte vente til etter sommeren for oppstart. Er veldig glad for at så mange har blitt gravid her inne Men tankene på hvorfor har ikke jeg blitt gravid er store. Man blir redd for å aldri kunne bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 22. april 2021 Forfatter #199 Del Skrevet 22. april 2021 CD 5 PP16 Da var siste blodprøver før ivf tatt. Har jeg forstått riktig mangler jeg kun sprøyteopplæring. Håper jeg får klarsignal av gyn for å start ivf før sommeren. Skal til gyn neste torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 25. april 2021 Forfatter #200 Del Skrevet 25. april 2021 CD 8 PP16 Startet el testingen litt tidlig siden jeg ikke har tatt dobbel dose Letrozol før. Her er dagens test 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå