Dame1989 Skrevet 4. mars 2021 Forfatter #121 Del Skrevet 4. mars 2021 Dagens innbilte symptomer: litt tyngre i pusten, litt svimmel og fikk noen sekunders kvalme før lunsj. Rart hva man kan kjenne så lenge man er oppmerksom og kjenner etter 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #122 Del Skrevet 5. mars 2021 8 dpo CD 26 PP14 Jeg ser fortsatt en svak strek på testen. Lurer på om det bare er skyggestrek og ikke rester fra Ovitrelle (satt 10 dager siden). Vanskelig å se på bilde, men legger det ut. Øverste fra 7 dpo (til høyre) og nederste fra i dag 8 dpo (til venstre). Jeg kjenner at jeg ikke er like positiv nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 5. mars 2021 #123 Del Skrevet 5. mars 2021 Jeg ser og strekene, den på 8 dpo ser jeg veldigveldig svakt. Blir spennende å se om det blir sterkere i morgen da 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #124 Del Skrevet 5. mars 2021 Atticmess skrev (5 timer siden): Jeg ser og strekene, den på 8 dpo ser jeg veldigveldig svakt. Blir spennende å se om det blir sterkere i morgen da 🤞 Ja, blir veldig spennende. Var kvalm i går kveld og til morningen og det er uvant til meg å være. Men kan godt være det er all spenning i kroppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 5. mars 2021 #125 Del Skrevet 5. mars 2021 Da har jeg lest igjennom dagboken din😊 synd det har tatt sånn tid for deg etter MAen du hadde helt i starten😕 så uflaks når det gikk så kjapt også skal ta sånn tid nå. Vi brukte også lang tid sist vi var prøvere, ble to år. Fant ingen feil hos oss heller, også ble det Ivf offentlig til slutt, var så heldig å ble gravid mellom ivf forsøkene, så når man ikke finner noe feil så er det jo større muligheter for å bli gravid før ivf og mellom forsøkene også👍🏻 Er veldig slitsomt å være prøvere så lenge, så håper du blir gravid snart nå, og i bestefall denne syklusen😊🤞🏻 Veldig spennende å følge med her nå om dagene da, jeg ser en svaak strek på testen du tok idag også forresten og synes den er like sterk som den du tok igår, så da kan det jo være noe annet enn ovitrelle😃🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #126 Del Skrevet 5. mars 2021 Love90 skrev (25 minutter siden): Da har jeg lest igjennom dagboken din😊 synd det har tatt sånn tid for deg etter MAen du hadde helt i starten😕 så uflaks når det gikk så kjapt også skal ta sånn tid nå. Vi brukte også lang tid sist vi var prøvere, ble to år. Fant ingen feil hos oss heller, også ble det Ivf offentlig til slutt, var så heldig å ble gravid mellom ivf forsøkene, så når man ikke finner noe feil så er det jo større muligheter for å bli gravid før ivf og mellom forsøkene også👍🏻 Er veldig slitsomt å være prøvere så lenge, så håper du blir gravid snart nå, og i bestefall denne syklusen😊🤞🏻 Veldig spennende å følge med her nå om dagene da, jeg ser en svaak strek på testen du tok idag også forresten og synes den er like sterk som den du tok igår, så da kan det jo være noe annet enn ovitrelle😃🤞🏻 Hyggelig at du tok deg tid til å lese gjennom dagboken Hver måned er en mulighet, men glad jeg har landet på å starte ivf i mai vis jeg ikke har blitt gravid innen da. Vi går for privat da jeg ikke orker å vente enda lengre Jeg ser også 2 ca like streker, men pleier å få skyggestreker nesten hver eneste syklus så redd det bare er det. Men er veldig tidlig så blir spennende å se de neste dagene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 6. mars 2021 Forfatter #127 Del Skrevet 6. mars 2021 9 dpo CD 26 PP14 Fortsatt bare skyggestrek. Bilde er fra 7, 8 og 9 dpo. 9 dpo er nederst. Vet det er tidlig, men fortsatt mistet håpet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 6. mars 2021 #128 Del Skrevet 6. mars 2021 Jeg synes dette ser lovende ut jeg da, men😊 ser jo streken uten å myse. Hva gjør at du tror det er skyggestrek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 6. mars 2021 Forfatter #129 Del Skrevet 6. mars 2021 1_Ava_1 skrev (2 minutter siden): Jeg synes dette ser lovende ut jeg da, men😊 ser jo streken uten å myse. Hva gjør at du tror det er skyggestrek? Ikke bli lurt av "kanten" på den nederste testen. Den var fra en ny batch så man kan se at den er litt kortere? Jeg har fått sånne skyggestreker hver eneste måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 6. mars 2021 #130 Del Skrevet 6. mars 2021 Dame1989 skrev (3 timer siden): Ikke bli lurt av "kanten" på den nederste testen. Den var fra en ny batch så man kan se at den er litt kortere? Jeg har fått sånne skyggestreker hver eneste måned Ser den er kortere ja, men jeg synes ikke det ser ut som en skygge🤔 Men klart, hvis strekene du har fått hver måned har vært slike så skjønner jeg at du mister håpet likevel. Det er enda tidlig🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 6. mars 2021 Forfatter #131 Del Skrevet 6. mars 2021 1_Ava_1 skrev (39 minutter siden): Ser den er kortere ja, men jeg synes ikke det ser ut som en skygge🤔 Men klart, hvis strekene du har fått hver måned har vært slike så skjønner jeg at du mister håpet likevel. Det er enda tidlig🤞🏻 Ja, blir fortsatt spennende i morgen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 6. mars 2021 #132 Del Skrevet 6. mars 2021 Dame1989 skrev (12 timer siden): 9 dpo CD 26 PP14 Fortsatt bare skyggestrek. Bilde er fra 7, 8 og 9 dpo. 9 dpo er nederst. Vet det er tidlig, men fortsatt mistet håpet nå. Synes nå det er veldig lovende at det fortsatt er en skyggestrek der idag 😃 ovitrellen burde vel vært helt ute nå😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 6. mars 2021 Forfatter #133 Del Skrevet 6. mars 2021 Love90 skrev (18 minutter siden): Synes nå det er veldig lovende at det fortsatt er en skyggestrek der idag 😃 ovitrellen burde vel vært helt ute nå😊 Ja, men jeg får nesten alltid skyggestreker. Så tror ikke på noe før strekene blit sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #134 Del Skrevet 7. mars 2021 10 dpo CD 28 PP 14 Negativ test i dag også så da er det største håpet ute.... Nå har vi kun 2 sykluser igjen før det blir ivf i mai. Nederste testen er fra i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 7. mars 2021 #135 Del Skrevet 7. mars 2021 Så utrolig kjipt 😞 hadde håpet å senen svak strek her idag❤️ husk at håpet ikke er ute, er mange som ikke ser noe før 11-12 dpo🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. mars 2021 #136 Del Skrevet 7. mars 2021 Fint å vite at IVF er der fremme om ikke alt for lang tid. Men jeg har en skikkelig god følelse på at du ikke trenger det...! Har håpet for denne syklusen også. Testen min var helt blenda i sommer på 10 dpo da jeg ble gravid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #137 Del Skrevet 7. mars 2021 Amatariel skrev (56 minutter siden): Fint å vite at IVF er der fremme om ikke alt for lang tid. Men jeg har en skikkelig god følelse på at du ikke trenger det...! Har håpet for denne syklusen også. Testen min var helt blenda i sommer på 10 dpo da jeg ble gravid! Godt å lese at andre er litt mer positive når jeg ikke klarer å være det 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 8. mars 2021 Forfatter #138 Del Skrevet 8. mars 2021 11 dpo CD 29 PP14 Negativ test... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 8. mars 2021 #139 Del Skrevet 8. mars 2021 Ååh.. Håper det går bra med deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 8. mars 2021 #140 Del Skrevet 8. mars 2021 Sender deg en god klem 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå