Sexybby Skrevet 12. januar 2022 #2381 Del Skrevet 12. januar 2022 SuzsuZ skrev (1 time siden): Fikk babyplan nå, er vel tatt på 2-3 timers urin men ved 15 dpo burde det syns. Det gikk nok ikke denne gangen ❤️ Så kjedelig Ser strek der men som du sier bør det kanskje være litt sterkere ettermiddag 15dpo? ❤️Krysser enda fingrene for deg til det motsatte blir bevist❤️Gikk det ikke denne gangen så håper jeg det går neste runde Selv prøvd lenge så håper og unner deg virkelig at det skal gå nå❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 12. januar 2022 #2382 Del Skrevet 12. januar 2022 2 hours ago, Sexybby said: Så kjedelig Ser strek der men som du sier bør det kanskje være litt sterkere ettermiddag 15dpo? ❤️Krysser enda fingrene for deg til det motsatte blir bevist❤️Gikk det ikke denne gangen så håper jeg det går neste runde Selv prøvd lenge så håper og unner deg virkelig at det skal gå nå❤️ Jeg får heller følge med på dere her inne og heie imens 🥰❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2383 Del Skrevet 13. januar 2022 Er 5dpo. Vet ikke om jeg klarer å vente å teste til over helgen, så blir kanskje en test søndag, men jeg kan jo skuffe meg selv, for den blir sikkert blenda siden det er så tidlig uansett hvilken vei det går. Har kjent noen små stikk, svak murring et par ganger, synes brystvortene er litt ømme og står litt mer utover. Men det kan jo være hormoner som spiller et puss også! Anonymkode: a2dbf...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 13. januar 2022 #2384 Del Skrevet 13. januar 2022 SuzsuZ skrev (16 timer siden): Fikk babyplan nå, er vel tatt på 2-3 timers urin men ved 15 dpo burde det syns. Det gikk nok ikke denne gangen ❤️ Så trist 😔😔😔 kjemisk er så vondt.. Man får liksom håpet opp så mye! Håper isåfall at det går neste gang for deg! 🙏🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 13. januar 2022 #2385 Del Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er 5dpo. Vet ikke om jeg klarer å vente å teste til over helgen, så blir kanskje en test søndag, men jeg kan jo skuffe meg selv, for den blir sikkert blenda siden det er så tidlig uansett hvilken vei det går. Har kjent noen små stikk, svak murring et par ganger, synes brystvortene er litt ømme og står litt mer utover. Men det kan jo være hormoner som spiller et puss også! Anonymkode: a2dbf...24c Vet du akkuratt når eggløsning var? Kunne ikke tyde om det ble strek før 9dpo, testet allerede fra 6dpo men di va helt hvit😂Men så en svaaksvaaak strek 8dpo men va sikker på at det va skygge😘Men begynn å test søndag/mandag om du har flere tester liggende kanskje?🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2386 Del Skrevet 13. januar 2022 Jeg håper dere alle tar dere litt tid til å puste i bakken, og stresse ned litt. Ikke sikkert dere alle er stresset, men ofte merker man det ikke selv. Om man er overdrevent stresset vil man kanskje få vanskeligheter med å bli gravid. Ta vare på dere selv både emosjonelt og fysisk, prøv yoga og husk å ha sex for nytelsens skyld! Det har funket for meg å stresse ned, og det er da når jeg nøt sexen og ikke stresset at jeg ble gravid! Jeg merker det også når jeg blir gravid, jeg får en rar følelse av at jeg er det, selvom den ikke er åpenlys. Ikke mist motet alle dere flotte her inne, jeg heier på dere❤❤Klem fra meg, og ta vare på dere selv!💗 Anonymkode: 5d170...385 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 13. januar 2022 #2387 Del Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg håper dere alle tar dere litt tid til å puste i bakken, og stresse ned litt. Ikke sikkert dere alle er stresset, men ofte merker man det ikke selv. Om man er overdrevent stresset vil man kanskje få vanskeligheter med å bli gravid. Ta vare på dere selv både emosjonelt og fysisk, prøv yoga og husk å ha sex for nytelsens skyld! Det har funket for meg å stresse ned, og det er da når jeg nøt sexen og ikke stresset at jeg ble gravid! Jeg merker det også når jeg blir gravid, jeg får en rar følelse av at jeg er det, selvom den ikke er åpenlys. Ikke mist motet alle dere flotte her inne, jeg heier på dere❤❤Klem fra meg, og ta vare på dere selv!💗 Anonymkode: 5d170...385 Sorry assa men å si at folk skal stresse ned hjelper ingen❤️ Utrolig mange som plages med å gravid å det siste de trenger å høre er «stress ned, slapp av» det har de fleste hørt 100 ganga før og det hjelp ingen❤️Og det som funker for deg fungerer ikke nødvendigvis for andre😅❤️Men skjønner va du mener, krysser finger for alle her inne❤️❤️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 13. januar 2022 #2388 Del Skrevet 13. januar 2022 3 dpo idag 😇 syns egentlig at tiden går ganske fort, håper den går like fort til ikm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 13. januar 2022 #2389 Del Skrevet 13. januar 2022 Elise93 skrev (På 13.1.2022 den 7.23): Så trist 😔😔😔 kjemisk er så vondt.. Man får liksom håpet opp så mye! Håper isåfall at det går neste gang for deg! 🙏🥰 Takk ❤️ Har tatt hcg test i dag så for se hvor lavt det er, mest pga da er det journalført i tilfelle det skjer igjen. Da er det på tide å få hjelp tenker jeg. Men optimistisk på neste gang ☺️ Elise93 skrev (På 13.1.2022 den 11.09): 3 dpo idag 😇 syns egentlig at tiden går ganske fort, håper den går like fort til ikm! Masse lykke til! 😍 spennende å følge med på dere andre 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 13. januar 2022 #2390 Del Skrevet 13. januar 2022 SuzsuZ skrev (22 timer siden): Fikk babyplan nå, er vel tatt på 2-3 timers urin men ved 15 dpo burde det syns. Det gikk nok ikke denne gangen ❤️ Så dumt, stor klem til deg 💓😔 Kan trøste med at jeg hadde kjemisk sist PP, og nå neste runde er jeg 5 uker på vei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2391 Del Skrevet 13. januar 2022 Sexybby skrev (4 timer siden): Vet du akkuratt når eggløsning var? Kunne ikke tyde om det ble strek før 9dpo, testet allerede fra 6dpo men di va helt hvit😂Men så en svaaksvaaak strek 8dpo men va sikker på at det va skygge😘Men begynn å test søndag/mandag om du har flere tester liggende kanskje?🥰 Ja, jeg testet og temper. Temperaturen er hvert fall på min side enn så lenge! Jeg kjøpte en pakke med 10 tidligtester, så jeg har jo nok😊 Anonymkode: a2dbf...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2392 Del Skrevet 13. januar 2022 9 dpo i dag, og testet negativt i morgen tidlig. Men hadde en dag med enormt mye utflod 4 dpo, og hatt mensmurringer siden 6 dpo. Ømme bryst siden i går, og i dag har jeg plutselig blitt veldig kvalm og svimmel. Hva tenker dere? Positiv test om noen dager, eller kraftig pms/innbilning? 😬 Anonymkode: 25fff...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 13. januar 2022 #2393 Del Skrevet 13. januar 2022 30 minutter siden, Flamme said: Så dumt, stor klem til deg 💓😔 Kan trøste med at jeg hadde kjemisk sist PP, og nå neste runde er jeg 5 uker på vei. Det er veldig godt å høre at neste runde kan det godt den sitter 🥰 håper spiren klorer seg godt fast hos deg! 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2394 Del Skrevet 13. januar 2022 Sexybby skrev (5 timer siden): Sorry assa men å si at folk skal stresse ned hjelper ingen❤️ Utrolig mange som plages med å gravid å det siste de trenger å høre er «stress ned, slapp av» det har de fleste hørt 100 ganga før og det hjelp ingen❤️Og det som funker for deg fungerer ikke nødvendigvis for andre😅❤️Men skjønner va du mener, krysser finger for alle her inne❤️❤️ Det er såklart sant, jeg slet med å bli gravid selv så vet hvor tøft det kan være.. Det hjelper kanskje ikke å si at man bør stresse ned, men det kan for noen være det eneste som mangler for at det skal klaffe. Jeg mente kun godt❤ Anonymkode: 5d170...385 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 13. januar 2022 #2395 Del Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 9 dpo i dag, og testet negativt i morgen tidlig. Men hadde en dag med enormt mye utflod 4 dpo, og hatt mensmurringer siden 6 dpo. Ømme bryst siden i går, og i dag har jeg plutselig blitt veldig kvalm og svimmel. Hva tenker dere? Positiv test om noen dager, eller kraftig pms/innbilning? 😬 Anonymkode: 25fff...127 Vanskelig å si! Det kan nok være begge deler 😊 men håper du får positiv test om noen dager🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2396 Del Skrevet 13. januar 2022 SuzsuZ skrev (8 timer siden): Det er veldig godt å høre at neste runde kan det godt den sitter 🥰 håper spiren klorer seg godt fast hos deg! 💕 Du har i alle fall fått bekreftet at du kan bli gravid. Håper du lykkes i neste syklus. Er selv 9, 10 eller 11 DPO, men som de forrige 4-5 syklusene tør jeg ikke engang teste. Anonymkode: 56b43...9bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2397 Del Skrevet 14. januar 2022 Blir virkelig ikke klok på syklusen min, skulle ut i fra alle 6(!) kalendere ha fått mensen senest 12.januar. Men ikke fått det enda, kjenner murringer/stikk som jeg har gjort veldig lenge, siste to ukene. Vet sykluser kan variere og at jeg antakeligvis har hatt eggløsning senere enn antatt da jeg både har negative tester og ikke fått mensnen. Er på dag 33/34 i syklusen nå, sist jeg hadde mensen var første dag 12.desember🤯 har vanligvis mellom 28-30 dager. Anonymkode: 2ac06...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 14. januar 2022 #2398 Del Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Blir virkelig ikke klok på syklusen min, skulle ut i fra alle 6(!) kalendere ha fått mensen senest 12.januar. Men ikke fått det enda, kjenner murringer/stikk som jeg har gjort veldig lenge, siste to ukene. Vet sykluser kan variere og at jeg antakeligvis har hatt eggløsning senere enn antatt da jeg både har negative tester og ikke fått mensnen. Er på dag 33/34 i syklusen nå, sist jeg hadde mensen var første dag 12.desember🤯 har vanligvis mellom 28-30 dager. Anonymkode: 2ac06...cd8 Hm merkelig kan jo være gravid men rart det ikke er kommet noen positiv test enda da?❤️ Men mye kan påvirke syklusen din, vaksinen, abort, stress eller total endring i kosthold(etter nyttår) osvosv❤️ Fikk syklus på 40 dager etter vaksina, vanligvis 26-27 dager gikk seg til etterhvert❤️ Hadde selv første dag i mens 17 desember, og har veldig positive tester nå, men håper og krysser fingrene for deg, kan hende du bare har en sykt lang syklus denne mnd❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2399 Del Skrevet 14. januar 2022 Sexybby skrev (11 minutter siden): Hm merkelig kan jo være gravid men rart det ikke er kommet noen positiv test enda da?❤️ Men mye kan påvirke syklusen din, vaksinen, abort, stress eller total endring i kosthold(etter nyttår) osvosv❤️ Fikk syklus på 40 dager etter vaksina, vanligvis 26-27 dager gikk seg til etterhvert❤️ Hadde selv første dag i mens 17 desember, og har veldig positive tester nå, men håper og krysser fingrene for deg, kan hende du bare har en sykt lang syklus denne mnd❤️❤️ Ja, tenker det kan være ulike årsaker til det, men håper sånn at jeg har hatt en senere eggløsning enn jeg trodde og at jeg får en positiv test i løpet av helgen..❤️ men sjangsen blir mindre for hver dag føler jeg, vil egentlig bare få mensen nå sånn vi får startet en ny pp🥰 gratulerer med positiv test forresten!!💖 Anonymkode: 2ac06...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 14. januar 2022 #2400 Del Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, tenker det kan være ulike årsaker til det, men håper sånn at jeg har hatt en senere eggløsning enn jeg trodde og at jeg får en positiv test i løpet av helgen..❤️ men sjangsen blir mindre for hver dag føler jeg, vil egentlig bare få mensen nå sånn vi får startet en ny pp🥰 gratulerer med positiv test forresten!!💖 Anonymkode: 2ac06...cd8 Krysser alt jeg har for deg evt at det går neste runde❤️❤️❤️tusentakk❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå