Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Fiora skrev (3 minutter siden):

Da får vi håpe du ikke får bruk for det 😉

Her er alt som tidligere dpo-land, bortsett fra at menssmerter og ømme bryster begynte allerede 3 dpo… litt redd det ikke er spesielt lovende 🙈

Ganske vanlig det på grunn av den økte progesteronen rett etter EL. Ville ikke vært bekymret for det ^.^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fame skrev (39 minutter siden):

I går (7DPO) opplevde jeg et kraftig stikk i nedre del av magen som forsvant igjen med en gang.  Er dette noe som kan være spennende? :klo:

Jaa!! Dette opplevde jeg også, dagen før festeblødningen dukket opp. :bond:Krysser alt jeg har for deg!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (6 minutter siden):

Jaa!! Dette opplevde jeg også, dagen før festeblødningen dukket opp. :bond:Krysser alt jeg har for deg!! 

Ikke opplevd noen blødning  😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Fame said:

Ganske vanlig det på grunn av den økte progesteronen rett etter EL. Ville ikke vært bekymret for det ^.^

Det er nettopp det, helt vanlig, derfor lite tro på at det gikk 😅

Heier på deg! 😄💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (56 minutter siden):

Det er nettopp det, helt vanlig, derfor lite tro på at det gikk 😅

Helt umulig å få noen symptomer på graviditet på 3DPO :) Det befruktede egget er fremdeles på vandring inni egglederen din, og har ikke festet seg til din kropp enda. Fortsatt masse håp, selv om du ikke merker noe annerledes riktig enda. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lykkefrø said:

Helt umulig å få noen symptomer på graviditet på 3DPO :) Det befruktede egget er fremdeles på vandring inni egglederen din, og har ikke festet seg til din kropp enda. Fortsatt masse håp, selv om du ikke merker noe annerledes riktig enda. :) 

Ja, det er sant det, takk for gode ord 😊:hjerte: Har nok bare gitt opp litt og vil ikke bygge opp noen forhåpninger nå så tett opp mot julen!

Spørs vel om den strategien holder seg jo nærmere ikm man kommer 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk og pris, 1 dpo!!! Endelig puste ut litt for denne gang. Hadde el på cd 25 denne syklusen også, så ventetid fra mens til el er laaang syns jeg og så stresser jeg bittelitt for å få sex perfekt timet i forhold til el. Syntes det ble bra denne gang, Fikk timet det inn som jeg ville 😅👌🏻 så endelig dpo, yey !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er TR ferdig for denne Gangen. Nå er jeg skikkelig utålmodig 😅 Mannen er tydeligvis helt med på dette nå (var vag første PP, men ble veldig skuffet andre PP). Føler jeg nesten ikke klarer å vente på EL! Håper jeg er 1dpo på julaften, og at ikke EL kommer den dagen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Fikk rosa på papiret 5-6 dpo, kan det være festeblødning? 

Anonymkode: a3463...7a1

Jeg fikk skikkelig blod (og så rosa/brunt dagen etter) rundt 7-8 DPO, så absolutt! Lykke til 😄 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 DPO og akutt kvalme når jeg stod i butikken i stad. Får ikke lese så mye inn i det, kanskje, for jeg er ofte kvalm   :ler: Men pleier ikke komme sånn plutselig midt på dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fikk rosa på papiret 5-6 dpo, kan det være festeblødning? 

Hadde litt rosa utflod 6-7 dpo, fikk positiv test 10dpo! 🥳 Om dette er utenom det vanlige for deg ville jeg absolutt blitt optimistisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (2 timer siden):

9 DPO og akutt kvalme når jeg stod i butikken i stad. Får ikke lese så mye inn i det, kanskje, for jeg er ofte kvalm   :ler: Men pleier ikke komme sånn plutselig midt på dagen

Spennende!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Beautyblender said:

Jeg fikk skikkelig blod (og så rosa/brunt dagen etter) rundt 7-8 DPO, så absolutt! Lykke til 😄 

Så spennende! Takk! 🥰

44 minutter siden, Lykkefrø said:

Hadde litt rosa utflod 6-7 dpo, fikk positiv test 10dpo! 🥳 Om dette er utenom det vanlige for deg ville jeg absolutt blitt optimistisk. 

Det er helt uvanlig, spotter aldri. Var vel egentlig ikke spotting dette heller, bare litt rosa en gang! Så spennende at fler har opplevd det! 😄 Trodde det var litt tidlig med 5-6 dpo? Men er litt usikker på når egget slapp så kan godt ha vært 6 dpo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut denne her da jeg er fryktelig usikker, første gang med teststrimler. 

Skjønner at EL er idag siden den har nå sunket igjen, og hadde peak igår, men er de t/c ratio numrene høye nok? Ser flere har mye høyere tall 🤔

Når er det "ok" å slutte med aksjelegging? Er jeg å regne som 1 dpo imorgen? 

Screenshot_20211214_153049_premom.eh.com.ehpremomapp_edit_38023343889509.jpg

Screenshot_20211214_153959.jpg

Anonymkode: 58076...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Legger ut denne her da jeg er fryktelig usikker, første gang med teststrimler. 

Skjønner at EL er idag siden den har nå sunket igjen, og hadde peak igår, men er de t/c ratio numrene høye nok? Ser flere har mye høyere tall 🤔

Når er det "ok" å slutte med aksjelegging? Er jeg å regne som 1 dpo imorgen? 

Screenshot_20211214_153049_premom.eh.com.ehpremomapp_edit_38023343889509.jpg

Screenshot_20211214_153959.jpg

styrke kommer Ann på test og fargestoff. Dersom du hadde testet på kvelden hadde du nok få sterkere 😊 jeg har selv aldri fått sterkere enn 95 (ikke babyplan). 

du har lagt inn masse aksjer som nok ligger å venter 😊 evt legg inn en til idag. egget kan befruktes 12-48t etter det er sluppet. 

Endret av stAre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stAre skrev (16 minutter siden):

styrke kommer Ann på test og fargestoff. Dersom du hadde testet på kvelden hadde du nok få sterkere 😊 jeg har selv aldri fått sterkere enn 95 (ikke babyplan). 

du har lagt inn masse aksjer som nok ligger å venter 😊 evt legg inn en til idag. egget kan befruktes 12-48t etter det er sluppet. 

Tusen takk for svar 🤗🙌🏼 var en smule redd for at det var for lave tall til å føre noen plass. Har testet om ettermiddagen ~. Da det passer best mtp inntak av drikke og toalettbesøk 😅

Satser på at det bærer frukter denne måneden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (På 13.12.2021 den 16.26):

Ikke opplevd noen blødning  😕

Jeg hadde en bitteliten episode med kraftige stikk i magen 7dpo,og testet positivt 10 dpo. Ingen festeblødning. Det varte bare noen sekunder, kanskje opp mot ett minutt, så va det over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake her etter SA, 1 dpo idag tror jeg 😄 denne gangen var jeg ikke så fornøyd med aksjeleggingen, ble 2 ganger 🙊 får håpe det holder! 

Åå, håper dere får en skikkelig julegave @Fame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...