Dame1989 Skrevet 3. mars 2021 #241 Del Skrevet 3. mars 2021 Amatariel skrev (4 minutter siden): Ja, temperaturen øker etter eggløsning. Men dette er en økning som egentlig ikke kjennes på kroppen. Blir spennende å følge deg i dpo-land! Håper såå du er gravid, og at jeg følger rett etter (også tatt ovitrelle, har EL i dag). Ja, det blir såå spennende. Får krysse fingrene for oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 3. mars 2021 #242 Del Skrevet 3. mars 2021 Jeg er på dag 11 og har intense PMS symptomer, men vet tidlige graviditetssymptomer kan ligne. Har vært skikkelig oppblåst i en uke og hatt ømme bryster i sånn 3-4 dager. Føler meg så sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 5. mars 2021 #243 Del Skrevet 5. mars 2021 Hei dere!☺️ Jeg er nokså ny her i underforumet, men har fulgt med litt her inne en stund. Nå tenkte jeg det var tide å si hei, selv om vi offisielt ikke skulle starte prøvingen riktig enda. Denne syklusen har vi mest sannsynlig truffet EL likevel, og nå er jeg så utrolig spent og gira at jeg ikke klarer konsentrere meg på jobb engang. I dag er jeg 8 DPO og holder på å gå på veggen. Tiden går jo så EKSTREMT sakte! Jeg er i tillegg tidenes mint tålmodige person, så jeg har jo allerede røket på en apotektest selv om jeg skulle vente til etter IKM før jeg testet. Det ble i stedet testing 7DPO🙃 Den var så hvit som den kan få blitt... Jeg føler faktisk på noen symptomer allerede, men vet samtidig at dersom det var nok HCG i kroppen til å føle symptomer nå, burde det være nok til å slå ut på en test. Jeg kjøpte en topakning med tester i går, så den andre testen SKAL jeg klare å holde meg litt til med å ta. I det minste et par dager. Kjenner at dette blir noen krevende og lange dager. Hvordan går det med dere andre i dag?🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 5. mars 2021 #244 Del Skrevet 5. mars 2021 Annabel skrev (8 minutter siden): Hei dere!☺️ Jeg er nokså ny her i underforumet, men har fulgt med litt her inne en stund. Nå tenkte jeg det var tide å si hei, selv om vi offisielt ikke skulle starte prøvingen riktig enda. Denne syklusen har vi mest sannsynlig truffet EL likevel, og nå er jeg så utrolig spent og gira at jeg ikke klarer konsentrere meg på jobb engang. I dag er jeg 8 DPO og holder på å gå på veggen. Tiden går jo så EKSTREMT sakte! Jeg er i tillegg tidenes mint tålmodige person, så jeg har jo allerede røket på en apotektest selv om jeg skulle vente til etter IKM før jeg testet. Det ble i stedet testing 7DPO🙃 Den var så hvit som den kan få blitt... Jeg føler faktisk på noen symptomer allerede, men vet samtidig at dersom det var nok HCG i kroppen til å føle symptomer nå, burde det være nok til å slå ut på en test. Jeg kjøpte en topakning med tester i går, så den andre testen SKAL jeg klare å holde meg litt til med å ta. I det minste et par dager. Kjenner at dette blir noen krevende og lange dager. Hvordan går det med dere andre i dag?🥰 Så spennende Jeg er også 8 dpo. Full av symptomer, men tror det kun er fordi jeg overtenker og føler på alt 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #245 Del Skrevet 5. mars 2021 Dame1989 skrev (2 minutter siden): Så spennende Jeg er også 8 dpo. Full av symptomer, men tror det kun er fordi jeg overtenker og føler på alt 🙈 Jeg hadde også masse symptomer, men på tirsdag, 13-14 DPO kom mensen for fullt. Prøver igjen denne mnd. Anonymkode: 56b43...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 5. mars 2021 #246 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde også masse symptomer, men på tirsdag, 13-14 DPO kom mensen for fullt. Prøver igjen denne mnd. Anonymkode: 56b43...9bf Lykke til denne måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 5. mars 2021 #247 Del Skrevet 5. mars 2021 Dame1989 skrev (Akkurat nå): Så spennende Jeg er også 8 dpo. Full av symptomer, men tror det kun er fordi jeg overtenker og føler på alt 🙈 Haha uff samme her🙈 Tror nok symptomene jeg føler først og fremst er helt normale lutealfase-symptomer, som jeg tidligere ikke har registrert i så stor grad. Nå tolker hodet mitt hver minste lille kroppslig funksjon (omtrent) som «gravid». Men så spennende da! Når har du tenkt til p driste deg til en test?🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 5. mars 2021 #248 Del Skrevet 5. mars 2021 Annabel skrev (1 minutt siden): Haha uff samme her🙈 Tror nok symptomene jeg føler først og fremst er helt normale lutealfase-symptomer, som jeg tidligere ikke har registrert i så stor grad. Nå tolker hodet mitt hver minste lille kroppslig funksjon (omtrent) som «gravid». Men så spennende da! Når har du tenkt til p driste deg til en test?🤩 Jeg har vært prøver ganske lenge så nå får jeg mesisiner for å optimalisere sjansene. Tok en sprøyte som heter Ovitrelle og den kan gi positive graviditetstester opp til 10-14 dager etter at den ble satt (har hcg i seg). Så jeg holder på å "teste ut" den sprøyten. Når testene blir negative kan jeg håpe at det dukker opp en strek på nytt Startet å teste i går og er kanskje litt igjen av sprøyten, eller så er det skyggestreker som jeg også pleier å ha. Når skal du teste neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 5. mars 2021 #249 Del Skrevet 5. mars 2021 Dame1989 skrev (2 minutter siden): Jeg har vært prøver ganske lenge så nå får jeg mesisiner for å optimalisere sjansene. Tok en sprøyte som heter Ovitrelle og den kan gi positive graviditetstester opp til 10-14 dager etter at den ble satt (har hcg i seg). Så jeg holder på å "teste ut" den sprøyten. Når testene blir negative kan jeg håpe at det dukker opp en strek på nytt Startet å teste i går og er kanskje litt igjen av sprøyten, eller så er det skyggestreker som jeg også pleier å ha. Når skal du teste neste gang? Ahhh, da skjønner jeg det kan være lurt å vente litt for å kunne få et svar du faktisk tør å legge noe i ja! Håper virkelig at det sitter for dere denne måneden og at streken dukker opp sterkere igjen om en liten stund🤩🤞🏻Disse DPO-dagene er virkelig en tålmodighetsprøve altså. Jeg tenkte kanskje å vente til søndag morgen med å teste igjen, men jo lenger jeg klarer å vente jo bedre vil det være🙈 10 DPO er vel fremdeles liitt tidlig, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #250 Del Skrevet 5. mars 2021 Dame1989 skrev (16 minutter siden): Lykke til denne måneden Lykke til til deg også. Håper på en adventsbaby. Anonymkode: 56b43...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 5. mars 2021 #251 Del Skrevet 5. mars 2021 Annabel skrev (Akkurat nå): Ahhh, da skjønner jeg det kan være lurt å vente litt for å kunne få et svar du faktisk tør å legge noe i ja! Håper virkelig at det sitter for dere denne måneden og at streken dukker opp sterkere igjen om en liten stund🤩🤞🏻Disse DPO-dagene er virkelig en tålmodighetsprøve altså. Jeg tenkte kanskje å vente til søndag morgen med å teste igjen, men jo lenger jeg klarer å vente jo bedre vil det være🙈 10 DPO er vel fremdeles liitt tidlig, eller? Ja, vanskelig å få tankene over åå noe annet i disse dager Sist jeg var gravid (måtte av medisinsk abort i uke 10) fikk jeg positiv digital 10 dpo. Så jeg synes at 10 dpo er en fin dag å teste, men kan for noen være for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 5. mars 2021 #252 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lykke til til deg også. Håper på en adventsbaby. Anonymkode: 56b43...9bf Takk ja Blir evt novemberbaby vis det går 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonnis Skrevet 5. mars 2021 #253 Del Skrevet 5. mars 2021 8 dpo og fortsatt 0 symptomer🙈 Tok en tidlig graviditetstest i går men den var så blenda som det går, hadde ikke forventet noe annet 7 dpo og på utvannet formidagsurin😂 klarte bare ikke stå mot! Første pp hvor vi testet etter el så forventer på en måte at det ikke er full klaff! Noen andre som er ca like mange dpo? Noen symptomer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 5. mars 2021 #254 Del Skrevet 5. mars 2021 Jeg troooor jeg snart er i DPO - land, men dette er første syklus og PP etter jeg tok ut p - staven 10. Februar (fikk faktisk mensen før jeg tok ut staven). Fikk klart positiv EL - test på onsdag, CD25, men ingen temperaturstigning å skryte av, så jeg er nok ikke heeeelt der ennå om jeg i det hele tatt kommer dit ettersom jeg vet man kan få positiv eggløsningstest uten å faktisk FÅ eggløsning. Det er jo derfor temping er så bra, men jeg starta så seint med det at det er ikke nok informasjon til å egentlig vite sikkert. Jeg må nesten bare vente å se, men forhåpentligvis øker tempen og jeg kan være i DPO - land sammen med dere flotte kvinner ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. mars 2021 #255 Del Skrevet 5. mars 2021 Annabel skrev (2 timer siden): Hei dere!☺️ Jeg er nokså ny her i underforumet, men har fulgt med litt her inne en stund. Nå tenkte jeg det var tide å si hei, selv om vi offisielt ikke skulle starte prøvingen riktig enda. Denne syklusen har vi mest sannsynlig truffet EL likevel, og nå er jeg så utrolig spent og gira at jeg ikke klarer konsentrere meg på jobb engang. I dag er jeg 8 DPO og holder på å gå på veggen. Tiden går jo så EKSTREMT sakte! Jeg er i tillegg tidenes mint tålmodige person, så jeg har jo allerede røket på en apotektest selv om jeg skulle vente til etter IKM før jeg testet. Det ble i stedet testing 7DPO🙃 Den var så hvit som den kan få blitt... Jeg føler faktisk på noen symptomer allerede, men vet samtidig at dersom det var nok HCG i kroppen til å føle symptomer nå, burde det være nok til å slå ut på en test. Jeg kjøpte en topakning med tester i går, så den andre testen SKAL jeg klare å holde meg litt til med å ta. I det minste et par dager. Kjenner at dette blir noen krevende og lange dager. Hvordan går det med dere andre i dag?🥰 Velkommen til underforumet! Og lykke til! Spennende med snart testetid! Jeg er 2 dpo, så har en lenger vei å gå 😆 men jeg får bukt med testetrangen da jeg tester ut ovitrelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #256 Del Skrevet 5. mars 2021 Tonnis skrev (6 timer siden): 8 dpo og fortsatt 0 symptomer🙈 Tok en tidlig graviditetstest i går men den var så blenda som det går, hadde ikke forventet noe annet 7 dpo og på utvannet formidagsurin😂 klarte bare ikke stå mot! Første pp hvor vi testet etter el så forventer på en måte at det ikke er full klaff! Noen andre som er ca like mange dpo? Noen symptomer? 8 DPO her også, i tillegg til blendahvit tidligtest i går (med utvanna kveldsurin haha)🙋🏻♀️ Jeg kløøør etter å teste på nytt, men prøver å holde meg så lenge som mulig. Jeg har faktisk litt symptomer, men det kan like gjerne være hormonene post-EL som gjør brystene større og mer ømme🤪 Kjenner litt stikking her og der og i magen, har følt meg raskere sliten på trening, vært litt ekstra varm...? Igjen - det er nok jeg som overanalyseret alt kroppen gjør, men er likevel veldig spent på dagene fremover🙈 Når tenker du å teste på nytt? Blir spennende 🤞🏻 Anonymkode: a5754...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 5. mars 2021 #257 Del Skrevet 5. mars 2021 (endret) Amatariel skrev (6 timer siden): Velkommen til underforumet! Og lykke til! Spennende med snart testetid! Jeg er 2 dpo, så har en lenger vei å gå 😆 men jeg får bukt med testetrangen da jeg tester ut ovitrelle. Oi - det er meg over her! Jeg kom borti anonymknappen da jeg postet innlegget mitt😬 Tusen takk for det, og i like måte!🥰 Ahhh, ja dagene like etter EL føles så laaange, så for deg føles det sikkert ut som en liten evighet (gjør i hvert fall det for meg haha). Men digg å få litt bukt med testetrangen i hvert fall da! Kan jeg forresten spørre hvor dere får tak i de billigste testene, som også er pålitelige? Merker jeg vil teste mer, men om jeg skal fortsette å kjøpe testene på apoteket kommer jeg plutselig til å få et skyhøyt pengeforbruk🙊 Endret 5. mars 2021 av Annabel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonnis Skrevet 5. mars 2021 #258 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): 8 DPO her også, i tillegg til blendahvit tidligtest i går (med utvanna kveldsurin haha)🙋🏻♀️ Jeg kløøør etter å teste på nytt, men prøver å holde meg så lenge som mulig. Jeg har faktisk litt symptomer, men det kan like gjerne være hormonene post-EL som gjør brystene større og mer ømme🤪 Kjenner litt stikking her og der og i magen, har følt meg raskere sliten på trening, vært litt ekstra varm...? Igjen - det er nok jeg som overanalyseret alt kroppen gjør, men er likevel veldig spent på dagene fremover🙈 Når tenker du å teste på nytt? Blir spennende 🤞🏻 Anonymkode: a5754...e13 Haha😂😂 Jaa, irriterende at symptomene etter el før mensen kan være så lik tidlig gravidtegn😅 spennende da😁❤️ Tenker å kanskje ta en 10 dpo, enn du?❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 5. mars 2021 #259 Del Skrevet 5. mars 2021 Tonnis skrev (2 minutter siden): Haha😂😂 Jaa, irriterende at symptomene etter el før mensen kan være så lik tidlig gravidtegn😅 spennende da😁❤️ Tenker å kanskje ta en 10 dpo, enn du?❤️ Haha, ja det er faktisk veeldig irriterende! Burde heller vært noen tegn som gjorde det lett å skille det ifra hverandre altså🤔 Oh, så spennende! Det blir gøy å føle med på😍 Jeg tenker også på å teste 10 dpo faktisk, altså på søndag. Men ganske sikker på at det bare blir sånn at jeg vil ta en ny test igjen senere, uavhengig av utfallet🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonnis Skrevet 5. mars 2021 #260 Del Skrevet 5. mars 2021 Annabel skrev (58 minutter siden): Haha, ja det er faktisk veeldig irriterende! Burde heller vært noen tegn som gjorde det lett å skille det ifra hverandre altså🤔 Oh, så spennende! Det blir gøy å føle med på😍 Jeg tenker også på å teste 10 dpo faktisk, altså på søndag. Men ganske sikker på at det bare blir sånn at jeg vil ta en ny test igjen senere, uavhengig av utfallet🙈 Ja, så enig🙈❤️ Blir spennende å teste😁 vanskelig å holde seg til en test, har kjøpt mange fra babyplan å to fra cb😂 Heldigvis bare 2 dager igjenn til 10 dpo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå