Gå til innhold

Å bli voldtatt flere ganger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil noen dele/forklare hvordan det går seg til at noen kan bli voldtatt flere ganger og av flere ulike? Er det slik at noen er mer sårbar for slike hendelser, og hvorfor? Jeg tenker da på voksne, ikke at man blir misbrukt som barn.

Anonymkode: 9b5f6...c6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd flere overgrep. For å være ærlig tror jeg de to siste henger sammen med å ha opplevd første. Istedenfor å kjempe kom jeg helt i frys da det jeg fryktet mest plutselig så ut til å skje igjen. Jeg ble som lammet av frykt. 

Jeg tror at jeg kanskje kunne ha unngått de to siste dersom jeg ikke hadde vært utsatt for første voldtekt, men det er jo umulig å vite sikkert. 

Anonymkode: 05fb6...bd6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje psykolog kan hjelpe?

Vil åsså tro alkoholinntaket har noe å si..🙄

Anonymkode: dd589...923

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje psykolog kan hjelpe?

Vil åsså tro alkoholinntaket har noe å si..🙄

Anonymkode: dd589...923

Jeg som svarte over deg. Jeg var helt edru de to siste overgrep. Ikke full første heller, bare veldig trøtt. Det var natt. Jeg sov i utgangspunktet. Så kjempet jeg mot. 

De to siste protesterte jeg også, til jeg gikk helt i frys /apati. 

At noen knuller på en kvinne i den tilstanden er uforståelig for meg. 

Alkohol hadde veldig lite med saken å gjøre. 

Anonymkode: 05fb6...bd6

  • Liker 25
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil sted til feil tid.

Noen utstråler mer sårbarhet også, og de som utnytter andre mennesker spotter det. Sårbare mennesker har en tendens til å tiltrekke seg mennesker med psykopatiske trekk.

 

Endret av Uatskillelig
  • Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en magnet på predatorer. Iallefall da jeg var 16-23 år. 

Anonymkode: d33ae...b0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kanskje psykolog kan hjelpe?

Vil åsså tro alkoholinntaket har noe å si..🙄

Anonymkode: dd589...923

Første gangen var etter å ha vært på kino, jeg var helt edru! Ukjent person. 

2. Gangen var av en jeg kjente godt, som jeg hadde kjent i mange år og var trygg på. Jeg var edru og det samme var han. 

Begge gangene var jeg påkledd med både genser og langbukser. 

Man ber ikke om å bli voldtatt, enten man er edru eller full, har på langbukser eller skjørt! Og uansett hvilken tilstand man er i eller hva man har på seg... nei, betyr faktisk nei, og hvis vedkommende ikke kan si nei, eller er i stand til å få med seg hva som skjer så ikke ha sex med personen! Det er så enkelt! 

En voldtekt er ALDRI den som blir voldtatt sin feil!

Anonymkode: 76699...cb9

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå og sov med klær på. Hadde på meg olabukse med mange knapper i. Ved siden lå en venn, og han lå også med klær på. Vi sover og jeg våkner sånn halveis av at det gjør vondt der nede og det stikker og føles som en gnagsår. Forstår ikke helt hva det er før jeg våkner skikkelig og ser ned på buksa mi som er kneppet opp og at vennen min har Honda si nedi buksa mi. Jeg blir liggende helt stille og tør ikke røre meg eller å reagere. Vet ikke hvor lenge jeg blir liggende, men det gjør så vondt og jeg orker ikke mer. Prøver forsiktig å bevege på meg og late som om jeg begynner å våkne. Da slutter han, og jeg reiser meg opp og går på do. Sitter helt handlingslammet på do og vet ikke hvordan jeg skal reagere. Sitter der lenge og unngår han. Han går til slutt og vi prater aldri sammen mer. 

Anonymkode: d33ae...b0b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg lå og sov med klær på. Hadde på meg olabukse med mange knapper i. Ved siden lå en venn, og han lå også med klær på. Vi sover og jeg våkner sånn halveis av at det gjør vondt der nede og det stikker og føles som en gnagsår. Forstår ikke helt hva det er før jeg våkner skikkelig og ser ned på buksa mi som er kneppet opp og at vennen min har Honda si nedi buksa mi. Jeg blir liggende helt stille og tør ikke røre meg eller å reagere. Vet ikke hvor lenge jeg blir liggende, men det gjør så vondt og jeg orker ikke mer. Prøver forsiktig å bevege på meg og late som om jeg begynner å våkne. Da slutter han, og jeg reiser meg opp og går på do. Sitter helt handlingslammet på do og vet ikke hvordan jeg skal reagere. Sitter der lenge og unngår han. Han går til slutt og vi prater aldri sammen mer. 

Anonymkode: d33ae...b0b

Hvordan havner man i en situasjon der man velger å legge seg å sove fullt påkledt sammen med en venn? Jeg kan ikke se for meg noen situasjon i livet mitt hvor dette hadde vært et alternativ.

Anonymkode: 43258...3b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Første gangen var etter å ha vært på kino, jeg var helt edru! Ukjent person. 

2. Gangen var av en jeg kjente godt, som jeg hadde kjent i mange år og var trygg på. Jeg var edru og det samme var han. 

Begge gangene var jeg påkledd med både genser og langbukser. 

Man ber ikke om å bli voldtatt, enten man er edru eller full, har på langbukser eller skjørt! Og uansett hvilken tilstand man er i eller hva man har på seg... nei, betyr faktisk nei, og hvis vedkommende ikke kan si nei, eller er i stand til å få med seg hva som skjer så ikke ha sex med personen! Det er så enkelt! 

En voldtekt er ALDRI den som blir voldtatt sin feil!

Anonymkode: 76699...cb9

Jo det er noen ganger den som blir voldtatt sin feil faktisk 

Anonymkode: 250a6...7a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg lå og sov med klær på. Hadde på meg olabukse med mange knapper i. Ved siden lå en venn, og han lå også med klær på. Vi sover og jeg våkner sånn halveis av at det gjør vondt der nede og det stikker og føles som en gnagsår. Forstår ikke helt hva det er før jeg våkner skikkelig og ser ned på buksa mi som er kneppet opp og at vennen min har Honda si nedi buksa mi. Jeg blir liggende helt stille og tør ikke røre meg eller å reagere. Vet ikke hvor lenge jeg blir liggende, men det gjør så vondt og jeg orker ikke mer. Prøver forsiktig å bevege på meg og late som om jeg begynner å våkne. Da slutter han, og jeg reiser meg opp og går på do. Sitter helt handlingslammet på do og vet ikke hvordan jeg skal reagere. Sitter der lenge og unngår han. Han går til slutt og vi prater aldri sammen mer. 

Anonymkode: d33ae...b0b

Hvordan havner man i en situasjon der man velger å legge seg å sove fullt påkledt sammen med en venn? Jeg kan ikke se for meg noen situasjon i livet mitt hvor dette hadde vært et alternativ.

Anonymkode: 43258...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan havner man i en situasjon der man velger å legge seg å sove fullt påkledt sammen med en venn? Jeg kan ikke se for meg noen situasjon i livet mitt hvor dette hadde vært et alternativ.

Anonymkode: 43258...3b0

Vi var hjemme hos meg og så film og spiste og pratet sammen og det ble sent for han å dra hjem så vi bestemte oss for å legge oss i dobbeltsenga mi. Jeg hadde aldri trodd at han ville gjøre noe sånt mot meg. Ingen av oss var interessert i hverandre. Vi var bare venner. Jeg er fortsatt i sjokk over det som skjedde, og sint på han. 

Anonymkode: d33ae...b0b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vi var hjemme hos meg og så film og spiste og pratet sammen og det ble sent for han å dra hjem så vi bestemte oss for å legge oss i dobbeltsenga mi. Jeg hadde aldri trodd at han ville gjøre noe sånt mot meg. Ingen av oss var interessert i hverandre. Vi var bare venner. Jeg er fortsatt i sjokk over det som skjedde, og sint på han. 

Anonymkode: d33ae...b0b

I min verden hadde en venn sovet på sofaen, og aldri sammen med meg i senga, men det er meg da.

Anonymkode: 43258...3b0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I min verden hadde en venn sovet på sofaen, og aldri sammen med meg i senga, men det er meg da.

Anonymkode: 43258...3b0

Vi sov med klær på begge to, og jeg ville aldri sovet i seng med andre enn han. Men kun med klær. Ville ikke sovet nakne.. 

Anonymkode: d33ae...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gamle er dere??

Anonymkode: dd589...923

Jeg var 22 år da det skjedde 

Anonymkode: d33ae...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg var 22 år da det skjedde 

Anonymkode: d33ae...b0b

Enn han?

Anonymkode: dd589...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enn han?

Anonymkode: dd589...923

Han var samme alder 

Anonymkode: d33ae...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...