Trolltunge Skrevet 20. januar 2021 #81 Skrevet 20. januar 2021 TheCatLady skrev (1 time siden): Det er vel bare nok en mann som skal fortelle kvinner hva de vil ha fordi det har han lest på internett eller han og hans kompiser har erfaring med det. Sikkert skikkelig troverdig. Ja veldig! 😜 Spesielt siden vi kvinner har mye erfaring med at menn vi har forhold med ikke forstår hva vi virkelig ønsker og trenger av dem, og lager sine helt egne forklaringer på hvorfor vi gikk fra dem når vi til slutt går lei av å ikke bli hørt på hva vi EGENTLIG trenger, så er ordentlig troverdig at menn vet bedre enn kvinner selv angående dette. 🙄 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #82 Skrevet 20. januar 2021 Det blir faktisk litt tåpelig å høre om alt kvinner påstår de vil ha. For når man er på tinder stemmer det jo ikke i det hele tatt. Hvorfor ikke bare innrømme at utseendet, høyde og kroppsstørrelse er det viktigste da? Man stoler jo mer på virkeligheten enn hva folk påstår på KG uansett Anonymkode: f44a0...6da
lillevill Skrevet 20. januar 2021 #83 Skrevet 20. januar 2021 (endret) Jeg tror at mange tenker de vet hva de vil ha, men ikke hva de trenger. Feks. at noen ønsker seg noen med masse penger, men kansje egentlig trenger å bli disiplinert og selvstendig. Og en som ønsker seg noen som tar vare på en og elsker en, trenger å lære seg å være omsorgsfull ovenfor seg selv i stedet. Jeg tror alle uavhengig av kjønn trenger å elske seg selv. Og da sier det seg selv at man ikke har det bra sammen med noen som får en til å mislike seg selv. Kansje man ikke blir en person man er stolt av, av å få alt i hendene. Det samme gjerner å være sammen med en snill person, om man selv ikke synes det er noe poeng med å være snill tilbake. Kansje man da trenger en slem person for å lære at man trenger å være omsorgsfull fordi man opplever selv hvordan det er å bli behandlet dårlig. Jeg tror at alle uavhengig av kjønn trenger noen som utfordrer oss på selvutvikling, lærer oss å være sterke for andre og gjør at vi føler vi har en mening og nytte, slik at vi blir glad i oss selv og blir så gode versjoner av oss selv som vi kan bli. Endret 20. januar 2021 av lillevill 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #84 Skrevet 20. januar 2021 48 minutter siden, AnonymBruker said: Det blir faktisk litt tåpelig å høre om alt kvinner påstår de vil ha. For når man er på tinder stemmer det jo ikke i det hele tatt. Hvorfor ikke bare innrømme at utseendet, høyde og kroppsstørrelse er det viktigste da? Man stoler jo mer på virkeligheten enn hva folk påstår på KG uansett Anonymkode: f44a0...6da helt e9! Press X to differ lol Anonymkode: 87b30...985
Gjest Minesveiper Skrevet 20. januar 2021 #85 Skrevet 20. januar 2021 (endret) 18 hours ago, AnonymBruker said: En ser jo at mange kvinner som går etter statusmenn ikke har utdanning selv, og lever av selfies på sosiale medier. Men ser poenget ditt, det er klart at det ikke er røyk uten ild, mange kvinner er opptatt av sånt. For meg er det ikke helt klart hva dere nødvendigvis mener er statusmenn. Er dette kjendiser, toppidrettsutøvere, topp finansmenn osv? eller er det menn med høyere utdanning? Spør du meg har ikke menn med høyere utdanning særlig med status. Ikke er man i media, og generelt tjener man ikke særlig mye mer enn menn med fagbrev. At kvinner går etter kjendismenn, idrettsutøvere osv uten å selv ha høyere utdanning har ikke jeg noe problem med å kjøpe. Jeg har heller ikke noe problem med å kjøpe at kvinner uten utdanning går etter menn som har høyere utdanning. Jeg bare mener at kvinner med høyere utdanning virker å være mer opptatt av at mennene de møter skal ha høyere utdanning, enn kvinner som ikke har det. Det er min erfaring i alle fall. 18 hours ago, AnonymBruker said: På samme måte som det finnes mange menn som ikke bryr seg om kjærlighet eller personlighet så lenge dama er ung og pen. Jeg bare kjenner det irriterer meg å lese det som en kollektiv sannhet, siden det personlig ødelegger for meg. Jeg blir pålagt meninger av menn at jeg sikkert er en «sånn» som er opptatt av sånt, så ikke bare tiltrekker jeg meg nettopp sånne menn jeg ikke ønsker, som spiller på status og utseende og trist nok drar mye damer, men jeg opplever også mistro fra menn jeg er interessert i siden de tror jeg ønsker disse oberfladiske tingene. Anonymkode: 8a62d...5d3 Ser den, mange menn slenger ut at status og utseende er alt. Jeg mener at det er en forskjell på å si det, og påpeke trender. At man et mønster i kvinnelig seleksjon betyr ikke at alle kvinner følger det mønsteret. Det er ikke en kollektiv sannhet at alle kvinner går etter status, og utseende. Ellers er jeg enig med deg i at flere menn ødelegger for seg selv ved å ha noen ideer om at de ikke har høy nok status, eller har bra nok utseende til å være god nok for enkelte damer. 18 hours ago, AnonymBruker said: Og selv om høy utdanning ofte korrelerer med intellekt er det ikke alt som kan kjøpes med en utdanning. Sosial intelligens for eksempel, Gud hjelpe meg så mange boksmarte menn der ute som er emosjonelt ubrukelige. Men det virker som det generelt er en polarisering mellom kjønn med kollektive sannheter. «Alle menn er sånn og alle damer er sånn». Så faller vi som velger med hjertet i midten. Anonymkode: 8a62d...5d3 En ting er det emosjonelle, men hva med sosiale ferdigheter? Jeg har i årevis måtte lese her inne at menn med høy IQ er attraktive, men de smarteste mennene jeg har møtt, og de som har hatt høyest IQ har vært helt ubrukelige med damer. De har ikke de sosiale ferdighetene som skal til for å være populær hos det motsatte kjønn, de er regelrett kleine rundt damer. Endret 20. januar 2021 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #86 Skrevet 20. januar 2021 Rikdom/status er nok til det viktigste. Ideelt høy og mørk, hår anke, og med alt i orden under beltestedet. Anonymkode: 4a283...882
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #87 Skrevet 20. januar 2021 2 hours ago, Minesveiper said: For meg er det ikke helt klart hva dere nødvendigvis mener er statusmenn. Er dette kjendiser, toppidrettsutøvere, topp finansmenn osv? eller er det menn med høyere utdanning? Spør du meg har ikke menn med høyere utdanning særlig med status. Ikke er man i media, og generelt tjener man ikke særlig mye mer enn menn med fagbrev. At kvinner går etter kjendismenn, idrettsutøvere osv uten å selv ha høyere utdanning har ikke jeg noe problem med å kjøpe. Jeg har heller ikke noe problem med å kjøpe at kvinner uten utdanning går etter menn som har høyere utdanning. Jeg bare mener at kvinner med høyere utdanning virker å være mer opptatt av at mennene de møter skal ha høyere utdanning, enn kvinner som ikke har det. Det er min erfaring i alle fall. Ser den, mange menn slenger ut at status og utseende er alt. Jeg mener at det er en forskjell på å si det, og påpeke trender. At man et mønster i kvinnelig seleksjon betyr ikke at alle kvinner følger det mønsteret. Det er ikke en kollektiv sannhet at alle kvinner går etter status, og utseende. Ellers er jeg enig med deg i at flere menn ødelegger for seg selv ved å ha noen ideer om at de ikke har høy nok status, eller har bra nok utseende til å være god nok for enkelte damer. En ting er det emosjonelle, men hva med sosiale ferdigheter? Jeg har i årevis måtte lese her inne at menn med høy IQ er attraktive, men de smarteste mennene jeg har møtt, og de som har hatt høyest IQ har vært helt ubrukelige med damer. De har ikke de sosiale ferdighetene som skal til for å være populær hos det motsatte kjønn, de er regelrett kleine rundt damer. Ja, tenkte og på sosial intelligens da jeg skrev emosjonelt ubrukelig. Sosial intelligens er ekstremt mye mer viktig enn høy IQ. Noen er jo som roboter, kan ikke tenke meg å ha et vennskap med en slik person engang. Mange mangler varme og sjarm og. Ser ikke for meg lidenskap i slike forhold. Jeg var så forelsket i en mann, han hadde slitt faglig og tok aldri noe høyere utdanning. Skapte seg sitt eget firma som ikke gjør han rik, men nok til å leve av. Han var flau og litt brydd da han fortalte meg dette. Som om jeg skulle brydd meg, altså for en mann. Fengslet meg med det dype blikket og subtil berøring av hånda mi, og meningsfulle samtaler jeg aldri gikk lei av. Sexen var fantastisk. Han var klok og hadde livserfaring. Hadde valgt han over en milliardær med status og høy IQ anytime. Anonymkode: 8a62d...5d3 1
lillevill Skrevet 20. januar 2021 #88 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, tenkte og på sosial intelligens da jeg skrev emosjonelt ubrukelig. Sosial intelligens er ekstremt mye mer viktig enn høy IQ. Noen er jo som roboter, kan ikke tenke meg å ha et vennskap med en slik person engang. Mange mangler varme og sjarm og. Ser ikke for meg lidenskap i slike forhold. Jeg var så forelsket i en mann, han hadde slitt faglig og tok aldri noe høyere utdanning. Skapte seg sitt eget firma som ikke gjør han rik, men nok til å leve av. Han var flau og litt brydd da han fortalte meg dette. Som om jeg skulle brydd meg, altså for en mann. Fengslet meg med det dype blikket og subtil berøring av hånda mi, og meningsfulle samtaler jeg aldri gikk lei av. Sexen var fantastisk. Han var klok og hadde livserfaring. Hadde valgt han over en milliardær med status og høy IQ anytime. Anonymkode: 8a62d...5d3 Hvordan gikk det med dere da? Jeg er enig i at slike mennesker fengsler meg også. Jeg vil ikke ha en kald fisk, uansett for rik han er.. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #89 Skrevet 20. januar 2021 Ikke lest annet en første innlegg, så jeg forholder meg til og svarer på det. Jeg, kvinne 34, høyere utdannelse og god jobb med middels inntekt, syntes det viktigste er at han ser "normalt pen" ut, typ den vanlige mannen i gata. Han må ha orden på livet sitt (ha jobb og økonomi så han klarer seg), og han må være sosialt oppegående (ha humor, kunne snakke med "alle", diskutere ulike temaer, kunne litt om ulike ting). I tillegg må vi matche personlighetsmessig. Jeg er spesielt interessert i matlaging og vinkvelder - det bør han også være interessert i (som et eksempel av flere hobbyer..). Muskler har jeg aldri fundert over. Har heller aldri datet noen med muskler eller som er spesielt opptatt av trening. Rikdom hadde jo vært praktisk og fint det, men ikke noe jeg leter etter. Anonymkode: 695e7...032
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #90 Skrevet 20. januar 2021 5 minutter siden, lillevill said: Hvordan gikk det med dere da? Jeg er enig i at slike mennesker fengsler meg også. Jeg vil ikke ha en kald fisk, uansett for rik han er.. Det endte med kjærlighetssorg for min del. Han flyttet til et annet europeisk land i forbindelse med jobb, og etter korona kom ble besøk utsatt og utsatt. Men angrer ingenting. Håper jeg får oppleve de samme følelsene igjen en dag Anonymkode: 8a62d...5d3
Trolltunge Skrevet 20. januar 2021 #91 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det blir faktisk litt tåpelig å høre om alt kvinner påstår de vil ha. For når man er på tinder stemmer det jo ikke i det hele tatt. Hvorfor ikke bare innrømme at utseendet, høyde og kroppsstørrelse er det viktigste da? Man stoler jo mer på virkeligheten enn hva folk påstår på KG uansett Anonymkode: f44a0...6da På Tinder vurderer man bilder i få sekunder. Selvfølgelig er det utseende man vurderer der. Det er det eneste man kan vurdere, og noen få ord som sier lite.
lillevill Skrevet 20. januar 2021 #93 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det endte med kjærlighetssorg for min del. Han flyttet til et annet europeisk land i forbindelse med jobb, og etter korona kom ble besøk utsatt og utsatt. Men angrer ingenting. Håper jeg får oppleve de samme følelsene igjen en dag Anonymkode: 8a62d...5d3 Samme opplevelsen her. Var med en slik "rik" kald fisk i mange år. Jeg ble ikke lykkelig, bare miserabel. Traff så en mann med lite penger og gigantisk hjerte og han snakket om følelser hver dag. Har ikke vært så forelsket eller kjent så sterkt på følelser på 15 år. Det varte ikke, og det var heller ikke helt rett,, men det var deilig å kjenne at man er i stand til å føle, selv om det ble veldig trist til slutt.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #94 Skrevet 20. januar 2021 8 minutter siden, lillevill said: Samme opplevelsen her. Var med en slik "rik" kald fisk i mange år. Jeg ble ikke lykkelig, bare miserabel. Traff så en mann med lite penger og gigantisk hjerte og han snakket om følelser hver dag. Har ikke vært så forelsket eller kjent så sterkt på følelser på 15 år. Det varte ikke, og det var heller ikke helt rett,, men det var deilig å kjenne at man er i stand til å føle, selv om det ble veldig trist til slutt. Krysser fingrene for at vi begge møter en ny mann av samme lidenskapelige kaliber som vi føler sterkt for. Når man vet at man er istand til å føle sånn, vil man aldri gå tilbake til en kald fisk igjen Anonymkode: 8a62d...5d3 1
Antiviruset Skrevet 21. januar 2021 #95 Skrevet 21. januar 2021 Trolltunge skrev (På 20.1.2021 den 17.01): Ja veldig! 😜 Spesielt siden vi kvinner har mye erfaring med at menn vi har forhold med ikke forstår hva vi virkelig ønsker og trenger av dem, og lager sine helt egne forklaringer på hvorfor vi gikk fra dem når vi til slutt går lei av å ikke bli hørt på hva vi EGENTLIG trenger, så er ordentlig troverdig at menn vet bedre enn kvinner selv angående dette. 🙄 Når det gjelder mange kvinner så vet de ikke selv hva de vil ha, omtrent som mange menn. Det dere egentlig trenger i dag, endrer seg i morgen Har masse livserfaring selv, men er det en ting jeg vet jeg aldri vil forstå så er det en kvinne sitt lynne og varierende psyke. Det er pokker ta helt totalt umulig og forstå, det er ikke engang et mønster der hos mange Så og forvente at de fleste menn skal forstå dere? Lykke til. De fleste menn som er stabile tilpasser seg, og så bare går gjennom minefeltet som kvinner er og håper på at det går bra, noen ganger gjør det akkurat det, andre ganger går man på en kjempesmell
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #96 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 21.35): Du har sett serien exit...? Men som oppfører seg slik som mannfolka, med horer, strippere og null respekt for damer vil ingen kvinne egentlig ha.. Uansett utseende eller rikdom. Anonymkode: 74420...1bf Er jo nettopp sånne mannfolk som drar damer. Det vises jo gang på gang. Anonymkode: a8833...11d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå