Gå til innhold

Hva vil damer flest ha?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg lurte på noe veldig grunnleggende, som dere forhåpentlig kan hjelpe meg med? Hva vil dere helst ha? Rikdom eller muskler? Med andre ord, hvor viktig er det at han tjener godt ift hvordan han ser ut?

Anonymkode: 87b30...985

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste du kan tilby er en framtid. Har du livet på stell og er ute etter noe seriøst tror jeg ikke du får problemer på damefronten.

Når det gjelder de to tingene du nevner vil jeg mene at penger er viktigere enn muskler, fordi penger er nødvendig for å bygge en framtid. Muskler er strengt tatt ikke det, såfremt du ikke er av den praktiske typen som skal bygge ditt eget hus uten moderne hjelpemidler. Men til og med da vil du trenge noe penger.

Lykke til.

Anonymkode: 5b340...b7f

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det viktigste du kan tilby er en framtid. Har du livet på stell og er ute etter noe seriøst tror jeg ikke du får problemer på damefronten.

Når det gjelder de to tingene du nevner vil jeg mene at penger er viktigere enn muskler, fordi penger er nødvendig for å bygge en framtid. Muskler er strengt tatt ikke det, såfremt du ikke er av den praktiske typen som skal bygge ditt eget hus uten moderne hjelpemidler. Men til og med da vil du trenge noe penger.

Lykke til.

Mener du dette? Det er ikke min erfaring, har god lønn og fint utseende, ingen muskler men heller ikke helt kakektisk. men fortsatt en del utfordringer på damefronten.

T.o. Aksepterer alltid nei når jeg får det, og har respekt for damer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mener du dette? Det er ikke min erfaring, har god lønn og fint utseende, ingen muskler men heller ikke helt kakektisk. men fortsatt en del utfordringer på damefronten.

Ja, jeg mener det. Hvordan møter du disse damene?

• Liker 2
Skrevet

De fleste vil vel si at muskler og rikdom ikke er det aller mest grunnleggende.

Men om jeg må velge mellom bare de to, så... Da jeg var yngre (18-25) så var utseende klart høyest på listen av de to. Aldri vært noe opptatt av muskler da, men at han er høy, ansiktspen og har fint hår og sånt. 

Men jo eldre jeg blir, jo mer må jeg si at jeg tenker på økonomi. Men tror nok utseendet er hakket viktigere fremdeles. Et tiltrekkende utseende kan sette i gang et fysisk begjær, en følelse av at man liker personen og vil være med den, en magnetisk kraft. Ren dyrisk kåthet i full blomst. Rikdom får ikke hjertet eller vagina til å banke hardere på samme måte. 

Han kan helst tjene normalt/på mitt nivå da, jeg føler nok kanskje jeg er ferdig med sånne "struggling artists" jeg har hengt med før, som man omtrent må holde med øl og mat når man dater dem. Men han trenger ikke være rik. Og rikdom i seg selv gjør ikke en mann sexy, jeg kjenner jo massevis av rike menn som jeg ikke har sett for meg som partnere i mine verste mareritt engang.

Anonymkode: c7c42...181

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg mener det. Hvordan møter du disse damene?

Tja, veldig varierende, men mest gjennom aktiviteter jeg drev med som student. Går også på noe videreutdanning og konferanser ifm jobben, hvor jeg møter mange nye mennesker. Nettdating synes jeg med all respekt er en litt rar måte å møtes på og har jeg gitt opp desverre arenaen (ikke for å være picky, for det er jeg absolutt ikke), men jeg satser heller på arenaer der jeg kan bli kjent med damer IRL først.

Skrevet

Han trenger ikke være rik. Jeg blir ikke forelsket hvis jeg synes han er stygg så det er åpenbart viktigere at jeg synes han er kjekk

Anonymkode: c47e4...51e

• Liker 5
Skrevet

Ingen av delen virker relevant, i all den tid jeg ikke har planer om å rundstjele noen, ta betalt for å være noens kjæreste eller bli grisebanket. 

Anonymkode: 66840...4cc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tja, veldig varierende, men mest gjennom aktiviteter jeg drev med som student. Går også på noe videreutdanning og konferanser ifm jobben, hvor jeg møter mange nye mennesker. Nettdating synes jeg med all respekt er en litt rar måte å møtes på og har jeg gitt opp desverre arenaen (ikke for å være picky, for det er jeg absolutt ikke), men jeg satser heller på arenaer der jeg kan bli kjent med damer IRL først.

Ut i fra det du sier så er det ikke noen opplagt grunn til at du ikke finner noen. Har du spurt damene i omgangskretsen din om hva de tror kan være grunnen? Altså søstre eller venninner? Eventuelt kjærestene til vennene dine?

En annen framgangsmåte kan være å legge fram at du er på utkikk etter noe seriøst til dama til en av kameratene dine, hun du synes virker mest oppegående, og spørre om hun kan presentere deg for en venninne. Hvis hun er en bra dame er sannsynligvis venninnene det også.

• Liker 1
Skrevet

At du kan tilby en trygg framtid og at du er til å stole på. At du kan flørte med meg og er leken i hverdagen:) Penger eller muskler? Da vil jeg si penger.

Anonymkode: 7b37b...518

• Liker 4
Skrevet

Rikdom om det er selvopparbeidet. Det tyder på at han et hode som er velfungerende, arbeidsom og kan bidra økonomisk.

Trenger ikke ha store muskler, nesten litt tvert i mot, bare helsen tas hånd om.

Anonymkode: 09aed...3c4

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ut i fra det du sier så er det ikke noen opplagt grunn til at du ikke finner noen. Har du spurt damene i omgangskretsen din om hva de tror kan være grunnen? Altså søstre eller venninner? Eventuelt kjærestene til vennene dine?

En annen framgangsmåte kan være å legge fram at du er på utkikk etter noe seriøst til dama til en av kameratene dine, hun du synes virker mest oppegående, og spørre om hun kan presentere deg for en venninne. Hvis hun er en bra dame er sannsynligvis venninnene det også.

Ja, det kan være en ide! I mellomtiden er det vel bare å ta tiden til hjelp og vente på mer flaks med kjærligheten.

• Liker 1
Skrevet

Vil ikke ha noen av delene. Rikdom hadde gjort meg ubekvem, muskler - regner med du mener store muskler - tiltrekker meg ikke.

En snill mann som er i stand til å forsørge seg selv i det minste, og som har humor og intelligens.

Anonymkode: b6b72...8e6

• Liker 3
Skrevet (endret)

50/50. 

Rikdom driter jeg i sålenge vi kan forsørge oss. For nå snakker vi jo om partnerskap så da tar jeg utgangspunkt i det. Utseendet er det så som så med. Gode kvaliteter gjør en fyr automatisk mer attraktiv i mine øyne. Men det må være en tiltrekning på et vis. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. 

Endret av marleneK92
Skrevet

At han er snill, har stabilt humør, kan kommunisere, åpen og ærlig. Varm og trygg.

Penger er ikke på listen over krav 😉

Anonymkode: e789f...625

Gjest lillemy36
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå ble jeg nyskjerrig på åssen du ser ut hehe

Skrevet

Heller penger enn muskler hvis det bare er de to jeg kan velge mellom. 

Skrevet

Jeg blir forelsket i personligheten.. 

Men om persoligheten er der, og jeg kan velge om han skal ha muskler eller penger så velger jeg penger..

Gjest lillemy36
Skrevet

Jeg vil ha en snill og omsorgsfull mann, ikke den kjekkeste, men må være tiltrekt så klart . Trenger ikke være rik men kunne ha råd til og ha det litt bra... Unne oss litt ting og tang. 

Le, finne på masse fint, skape masse gode minner sammen og føle at livet er deilig og leve, uten utroskap og løgner men føle seg trygg rett og slett... 🤩

Og sist men ikke minst ha masse deilig sex sammen... En mann som gjør meg så kåt som søren som igjen gir meg stor selvtilitt... 🤩❤️

Skrevet

Du har sett serien exit...? Men som oppfører seg slik som mannfolka, med horer, strippere og null respekt for damer vil ingen kvinne egentlig ha.. Uansett utseende eller rikdom. 

Anonymkode: 74420...1bf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...