Trolltunge Skrevet 20. januar 2021 #61 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er singel, ikke sant? Anonymkode: 0c88d...3e9 Gift. 🥰
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #62 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nettopp. Hans inntekt er viktig. Der er en ting som føles galt som kvinne, og det er å forsørge en mann. Menn føler ikke det er galt å spandere på en kvinne. Menn gjør det med glede for å vise kjærlighet. Kvinner og menn er ikke like. Anonymkode: 0c88d...3e9 Har du gått i retorikk-lære hos Trump Anonymkode: ab65e...79a 2
Knirke Skrevet 20. januar 2021 #63 Skrevet 20. januar 2021 Begge er jo kvaliteter som kan skaffes, som du ikke trenger å vaere født med. Så da er det jo bare å skaffe seg begge deler, og se om du får napp? 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #64 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det lov å svare ingen av delene? Jeg ser du mener man skal velge et av de punktene, men for min del er det vanskelig å svare på. For alle kvinner er forskjellige og vil gi deg ulike svar, men i mitt tilfelle trumfer personlighet alt. Jeg tenner nok på det jeg synes er en intelligent, morsom og empatisk mann. Har personen alle de egenskapene er jeg solgt. Men så klart, en sånn person kan både være rik eller fattig, ha store muskler eller små. Ingenting utelukker hverandre. Det er jo en "pakke" man velger (klisjé) når man velger partner. Akkurat nå er jeg samboer med en som har slitt med depresjon og mye gjeld, men er nå på den "rette" vei. Han gir meg alt jeg trenger av kjærlighet🤗 Anonymkode: c3110...871 Glemte også å nevne at jeg har høy utdanning og han har ingen. Og det bryr jeg meg ingenting om. For han er fremdeles oppegående og smart, men av mange ulike grunner ikke tatt utdanning, og det er helt greit. Det passer ikke for alle. Anonymkode: c3110...871 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #65 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): En ser jo at mange kvinner som går etter statusmenn ikke har utdanning selv, og lever av selfies på sosiale medier. Men ser poenget ditt, det er klart at det ikke er røyk uten ild, mange kvinner er opptatt av sånt. På samme måte som det finnes mange menn som ikke bryr seg om kjærlighet eller personlighet så lenge dama er ung og pen. Jeg bare kjenner det irriterer meg å lese det som en kollektiv sannhet, siden det personlig ødelegger for meg. Jeg blir pålagt meninger av menn at jeg sikkert er en «sånn» som er opptatt av sånt, så ikke bare tiltrekker jeg meg nettopp sånne menn jeg ikke ønsker, som spiller på status og utseende og trist nok drar mye damer, men jeg opplever også mistro fra menn jeg er interessert i siden de tror jeg ønsker disse oberfladiske tingene. Det er veldig fortvilende og urettferdig. Jeg har høyere utdanning selv forresten. Og selv om høy utdanning ofte korrelerer med intellekt er det ikke alt som kan kjøpes med en utdanning. Sosial intelligens for eksempel, Gud hjelpe meg så mange boksmarte menn der ute som er emosjonelt ubrukelige. Men det virker som det generelt er en polarisering mellom kjønn med kollektive sannheter. «Alle menn er sånn og alle damer er sånn». Så faller vi som velger med hjertet i midten. Anonymkode: 8a62d...5d3 Helt enig! Anonymkode: c3110...871 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #66 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du gått i retorikk-lære hos Trump Anonymkode: ab65e...79a Jeg er litt lei av hitling, så Trump var en god omveksling. Det skal du ha. Men du har vondt i viljen når det gjelder å lese det jeg skriver, så jeg forstår godt at du oppfatter det slik. Anonymkode: 0c88d...3e9
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #67 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Glemte også å nevne at jeg har høy utdanning og han har ingen. Og det bryr jeg meg ingenting om. For han er fremdeles oppegående og smart, men av mange ulike grunner ikke tatt utdanning, og det er helt greit. Det passer ikke for alle. Anonymkode: c3110...871 Hvor mye tjener han? Anonymkode: 0c88d...3e9
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #68 Skrevet 20. januar 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Nettopp. Hans inntekt er viktig. Der er en ting som føles galt som kvinne, og det er å forsørge en mann. Menn føler ikke det er galt å spandere på en kvinne. Menn gjør det med glede for å vise kjærlighet. Kvinner og menn er ikke like. Anonymkode: 0c88d...3e9 Det er forskjell på å forsøke og spandere. Ikke er jeg rik nok til å forsørge en mann heller, det hadde ikke gått rundt økonomisk. Tror heller ikke noe på at alle menn gjør det med glede, du. Og ikke er det særlig smart av damen å bli forsørget i disse dager heller, plutselig blir hun dumpet for en ny, så sitter hun der med pynteputene som eneste eiendel. Anonymkode: 8a62d...5d3 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #69 Skrevet 20. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Det er forskjell på å forsøke og spandere. Ikke er jeg rik nok til å forsørge en mann heller, det hadde ikke gått rundt økonomisk. Tror heller ikke noe på at alle menn gjør det med glede, du. Og ikke er det særlig smart av damen å bli forsørget i disse dager heller, plutselig blir hun dumpet for en ny, så sitter hun der med pynteputene som eneste eiendel. Anonymkode: 8a62d...5d3 forsørge* Anonymkode: 8a62d...5d3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #70 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er forskjell på å forsøke og spandere. Ikke er jeg rik nok til å forsørge en mann heller, det hadde ikke gått rundt økonomisk. Tror heller ikke noe på at alle menn gjør det med glede, du. Og ikke er det særlig smart av damen å bli forsørget i disse dager heller, plutselig blir hun dumpet for en ny, så sitter hun der med pynteputene som eneste eiendel. Anonymkode: 8a62d...5d3 Å bli forsørget betyr ikke å ikke ha egen inntekt. Det betyr at mannen har en inntekt som er en god del større. Mitt inntrykk er at menn viser kjærlighet ved å spandere. Det er deres måte å vise omtanke på. Anonymkode: 0c88d...3e9
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #71 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 19.48): Hei jenter! Jeg lurte på noe veldig grunnleggende, som dere forhåpentlig kan hjelpe meg med? Hva vil dere helst ha? Rikdom eller muskler? Med andre ord, hvor viktig er det at han tjener godt ift hvordan han ser ut? Anonymkode: 87b30...985 Siden jeg ikke er prostituert er selvsagt ikke økonomi viktig. Så jeg velger muskler. Ikke bare pga utseende, men det er viktig å trene sammen, å være sterk nok til å ordne praktiske ting (det er skikkelig stusselig led en mann som ikke kan ta i et tak, løfte, bære etc - en svak muskelløs mann, da kan jeg like godt leve med en annen kvinne) I tillegg får en stor og sterk mann meg til å føle meg trygg og beskyttet. Selv om i vårt samfunn hadde nok penger gitt mer reell beskyttelse. Men nå vet jeg ikke hva du legger i muskler da. En oppblåst bolegris er særdeles lite interessant. Men en aktiv mann som bruker kroppen sin; boksing, bryting, grappling, calisthenics, yoga, klatring, padling, fjellturer... En som har sånne interesser har svært sjeldent en dvask kropp. Og en som ikke driver med noe sånt, kan sitte på den slappe rumpa si og kose seg med den feite lommeboka si sammen med en eller annen dame med fillers, acrylnegler og bleket/farget hår. Anonymkode: b649b...10a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #72 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mye tjener han? Anonymkode: 0c88d...3e9 Ca 22000 i måneden. Anonymkode: c3110...871
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #73 Skrevet 20. januar 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Å bli forsørget betyr ikke å ikke ha egen inntekt. Det betyr at mannen har en inntekt som er en god del større. Mitt inntrykk er at menn viser kjærlighet ved å spandere. Det er deres måte å vise omtanke på. Anonymkode: 0c88d...3e9 Hvis det er måten å vise kjærlighet på skal man være rimelig grunn. Man finner sikkert noen rikinger her og der som ikke har noe annet å tilby, men penger er virkelig ikke involvert i måten jeg viser det på. Jeg kan godt spandere innimellom, men det har virkelig ingenting med kjærlighet å gjøre. Anonymkode: b1d88...7f6 1
Gjest Kaiminator Skrevet 20. januar 2021 #74 Skrevet 20. januar 2021 Utrolig hva en del damer finner seg i så lenge mannen driter penger.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #75 Skrevet 20. januar 2021 4 minutter siden, Kaiminator said: Utrolig hva en del damer finner seg i så lenge mannen driter penger. Nei nå tar du helt feil. Penger betyr ingenting, så lenge du kan forsørge deg selv. Muskler kan være viktig, men det må jobbes med. Anonymkode: 87b30...985
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #76 Skrevet 20. januar 2021 Husk du får svar av fisken her, du må spørre fiskeren hva trikset er (ikke kg). Hva kvinner sier og hva de egentlig vil ha stemmer sjelden. Anonymkode: 62049...385
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #77 Skrevet 20. januar 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Husk du får svar av fisken her, du må spørre fiskeren hva trikset er (ikke kg). Hva kvinner sier og hva de egentlig vil ha stemmer sjelden. Anonymkode: 62049...385 ???? Anonymkode: 87b30...985
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #78 Skrevet 20. januar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: ???? Anonymkode: 87b30...985 Metaforer er en ting 🤔 Anonymkode: 62049...385
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #79 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Metaforer er en ting 🤔 Anonymkode: 62049...385 Jada, og hva sier fiskeren da? At kvinner egentlig vil ha en riking med store muskler og diger pikk? PLUSS at han må ha en god personlighet, ha empati og være emosjonelt moden? Ahhh shiiiiet man🤠 Anonymkode: ab65e...79a
Gjest TheCatLady Skrevet 20. januar 2021 #80 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jada, og hva sier fiskeren da? At kvinner egentlig vil ha en riking med store muskler og diger pikk? PLUSS at han må ha en god personlighet, ha empati og være emosjonelt moden? Ahhh shiiiiet man🤠 Anonymkode: ab65e...79a Det er vel bare nok en mann som skal fortelle kvinner hva de vil ha fordi det har han lest på internett eller han og hans kompiser har erfaring med det. Sikkert skikkelig troverdig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå