Gå til innhold

Hva vil damer flest ha?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Verken penger eller muskler for meg. Muskler ville jeg løpt fra, penger er nesten like avtennende.

Anonymkode: 0e82c...e09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg må velge mellom de to er rikdom viktigere. Det betyr at han kan tilby en fremtid. Muskler bryr jeg meg ikke så mye om.

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

At han er snill, har stabilt humør, kan kommunisere, åpen og ærlig. Varm og trygg.

Penger er ikke på listen over krav 😉

Anonymkode: e789f...625

Akkurat hva jeg ser etter, og mine viktigste krav. Men finner ingen slike :( penger er ikke på min liste heller, tenker det mangler noe mellom ørene på gold diggere (tomme skall som jeg foretrekker å kalle de). 

Anonymkode: 8a62d...5d3

Skrevet

38e39042c2870ba23e248434ce89ef28.jpg

Anonymkode: 41ae6...eae

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei jenter!

Jeg lurte på noe veldig grunnleggende, som dere forhåpentlig kan hjelpe meg med? Hva vil dere helst ha? Rikdom eller muskler? Med andre ord, hvor viktig er det at han tjener godt ift hvordan han ser ut?

Anonymkode: 87b30...985

Hva han tjener er uten betydning, men han må ha ting på stell, dvs egen bolig og orden på økonomien. Jeg tjener mer enn nok selv, og trenger ikke en mann til å forsørge meg, men jeg gidder heller ikke forsørge en mann. 

Muskler? Det har vi jo alle. Han må ha en aktiv hverdag slik som jeg har, orker ikke involvere meg med en lat sofagris fordi han og jeg vil ha lite felles. Han må jo ha et utseende jeg liker og faller for, men det har svært lite med (store) muskler å gjøre for meg. 

Endret av Hedy Lamarr
  • Liker 1
Skrevet
hemmelig158 skrev (8 minutter siden):

Har ikke sett videoen men er enig i quoten, jeg bare gadd ikke å si det fordi det blir alltid en diskusjon om hvor dumme i hodet kvinner er. Men hadde menn brydd seg om vår sexualitet så hadde de tenkt litt mer på hva som fikk oss tent.

Anonymkode: f7dba...da9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei jenter!

Jeg lurte på noe veldig grunnleggende, som dere forhåpentlig kan hjelpe meg med? Hva vil dere helst ha? Rikdom eller muskler? Med andre ord, hvor viktig er det at han tjener godt ift hvordan han ser ut?

Ja såklart skal hjelpe deg:

Det aller viktigste er at han er trygg, stabil, snill, omsorgsfull, er den han utgir seg for å være, ikke noe spill, moden, veloppdragen, lukter godt, kler seg ordentlig og steller med utseendet. At han ikke tar dumme valg og ikke er kriminell eller bråkmaker. Orker ikke drama! Han må være klar for en framtid, få barn og ha en normal inntekt som i en vanlig jobb eller gjennom Nav, han vil gifte seg, han er trofast, støttende og er genuint et godt menneske med gode intensjoner. Orker ikke en som sutrer, er konstant negativ og legger all skylda på meg fordi han ikke har det bra, men det er viktig å være såpass åpen og snakke voksent om følelser og drit. 

Det viktigste er at vi gjør hverandre lykkelige og er trygge og kan stole på hverandre. Akkurat nå sliter jeg såpass pga mye dårlige hendelser at jeg sliter med å slippe inn folk.

Anonymkode: f8115...017

• Liker 1
Skrevet

Mener du dette? Det er ikke min erfaring, har god lønn og fint utseende, ingen muskler men heller ikke helt kakektisk. men fortsatt en del utfordringer på damefronten.

T.o. Aksepterer alltid nei når jeg får det, og har respekt for damer. 

Hva betyr kakektisk??

da er du enten for desperat og eller behandler damer respektløst og elendig

Anonymkode: f8115...017

• Liker 1
Skrevet

Hei jenter!

Trenger ikke ha verken muskler eller penger, men en interessant hjerne og et varmt hjerte.

Anonymkode: ddde1...be0

• Liker 2
Skrevet

Det er personligheten jeg faller for.

Ønsker hverken masse muskler eller masse penger. God form ja, men ikke mye muskler. Viktig at han har en god jobb han trives med, og at han har god økonomisk styring.

Anonymkode: 1aa3d...140

Skrevet

Enig med hun over. Personligheten teller så mye mer enn bare et utseende. Jeg må selvsagt like ham utseendemessig, men han trenger ikke være noen kjekkas. Han må være tøff til en viss grad (blir ikke tiltrukket av den usikre typen), men han må først og fremst være intelligent og trygg, en jeg kan stole på og som jeg vet er der selv om hverdagen kan butte imot. Han må heller ikke være opptatt av å drikke/feste, og han må være motstander av narkotika. Jeg synes det er fint om han liker å holde seg i form, men jeg har vært sammen med en treningsnarkoman tidligere, og det kunne være litt slitsomt. Han må også ha god hygiene, misliker folk som er slappe på det området. Han må like dyr, og være sånn passe sosial, uten å være hyper. I det siste har jeg lest en del tråder om gjerrige folk her inne, og det er noe jeg ikke hadde kunnet leve med. Men at han har god orden på økonomien, det er fint. Det er en balanse der. Jeg er også svak for mennesker som ser det humoristiske i ting, og som ikke tar seg selv altfor høytidelig (det er en balanse her også, for jeg ønsker ikke noen "klovn" som fjaser om alt).

Dette ble kanskje mange krav, men "penger eller muskler" ble bare vel overfladisk for meg. Penger har jeg selv, det trenger jeg ingen mann for.

Anonymkode: b287f...e8f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du har sett serien exit...? Men som oppfører seg slik som mannfolka, med horer, strippere og null respekt for damer vil ingen kvinne egentlig ha.. Uansett utseende eller rikdom. 

Anonymkode: 74420...1bf

Mange kvinner tiltrekkes av de så det holder, de tror at de kan endre på de og går for akkurat det. Så er det ikke sikkert de kjenner til alt det grumset som følger med en gang. Veldig mange kvinner tror de kan endre mannen, alt fra voldelige psykopater som mange av de i Exit også er til bare drittsekkene som er "kjekke" og strør om seg i sosiale lag og har mye "moro" og bidra med kan det virke som. Så kommer hverdagen og kvinnene ligger tilbake i kjølvannet som "vaskefiller" som kan kastes som så klart kommer frem i serien Exit.

Skrevet

Muskler. 

Orker ikke en mann som ikke kan løfte meg lett som en plett.

Anonymkode: d266b...201

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 19.48):

Hei jenter!

Ingen av delene. Dvs det gjør selvfølgelig ikke noe om han ikke er lutfattig. Muskler betyr ingenting, å være for opptatt av kropp er heller negativt.. Det jeg faller for er sjarm og humor.

Anonymkode: dfeb3...36c

Skrevet

Hvis man ser bort i fra personlig kjemi så betyr utseende og muskler mer enn penger og framtid. Ingen blir vell sammen med en lav, skallet og utrent mann fordi han tjener 20 tusen mer enn andre og eier egen leilighet. Kontra en høy, kjekk mann med muskler som kanskje ikke har verdens beste jobb, men har en helt ordinær lønn.

• Liker 1
Skrevet
Rynnsi skrev (1 time siden):

Hvis man ser bort i fra personlig kjemi så betyr utseende og muskler mer enn penger og framtid. Ingen blir vell sammen med en lav, skallet og utrent mann fordi han tjener 20 tusen mer enn andre og eier egen leilighet. Kontra en høy, kjekk mann med muskler som kanskje ikke har verdens beste jobb, men har en helt ordinær lønn.

Hva snakker du om? Kvinner som gruppe tiltrekkes mye av status, det er den eneste faktoren som kvinner anser som tiltrekkende i alle ulike kulturer. Der er vitenskapen veldig tydelig. En mann med høy status vil ha tilgang på attraktive kvinner, selv om han ikke har "idealutseendet".

Anonymkode: b1616...d40

Skrevet

Intelligens er det viktigste for meg. Og da følger gjerne pengene med. 😅

Anonymkode: e382d...965

Skrevet

Vil ikke ha muskler (Noen av disse mennene kan være i overkant overfladisk) vil heller ikke ha rikdom (Noen av disse kan være vel materialistiske).

Jeg vil bare ha en vanlig fyr. En bestevenn som elsker meg, er trofast og snill, vil være med meg på turer rundt om i verden og som vil ha en familie og fremtid med meg. Det er vist alt for vanskelig å finne her i verden. Iallefall for meg. 

Anonymkode: 751e9...b3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...