Gå til innhold

Det gikk skikkelig galt på skituren i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på skitur med han jeg bor sammen med i dag, og det skjedde noe som har gjort meg veldig lei meg. Han er ikke så flink til å stå på ski og når han skulle stå nedover en bakke så han veldig komisk ut og jeg måtte le av han. Det gjorde de to andre som var der også, og han selv lo fra oppe i bakken. Han datt ca. midt i bakken og vi lo alle sammen, han inkludert. De to andre gikk litt lenger frem mens jeg gikk litt tilbake mot han for å spørre om det gikk greit med han til tross. Han tok da tak rundt kjeven min og dyttet meg så jeg falt bakover. Så sparket han snø i ansiktet på meg. Han sa flere stygge ting, blant annet "hore". 

Har så sykt vondt inni meg. Ikke fordi det gjorde vondt. Jeg ramlet jo i dyp snø. Men fordi han hater meg sånn. 

M26

Anonymkode: d7da3...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vold, både fysisk og psykisk. Dette kommer bare til å eskalere. Ikke bli han som er stuck i et voldelig forhold. Dra. 

Anonymkode: 5c023...879

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uakseptabelt. Ikke la han behandle deg sånn. Du bør vurdere å dra før det er for seint

Anonymkode: 77b04...763

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gått på ski med noen av dere. Hvis man faller og slår seg er det ikke gøy med folk som står og ler rundt. Samtidig er det ikke OK å gjengjelde med vold og skjellsord..

 

Anonymkode: d07bf...bec

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Uakseptabelt. Ikke la han behandle deg sånn. Du bør vurdere å dra før det er for seint

Anonymkode: 77b04...763

For sent for hva? 

Jeg blir så perpleks at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre når han blir sånn, men jeg vil jo ikke dra fra han. I etterpåkloksapens navn tenker jeg at jeg smeller til han tilbake neste gang. 

Anonymkode: d7da3...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antakelig så lo han det bort siden andre rundt lo. Men likevel var ikke den oppførselen greit i det hele tatt 😳 Han kunne eventuelt bare sagt at han ble lei seg når alle lo av han. Det er en veldig ugrei oppførsel og jeg skjønner du er lei deg

Anonymkode: bc07a...9e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville ikke gått på ski med noen av dere. Hvis man faller og slår seg er det ikke gøy med folk som står og ler rundt. Samtidig er det ikke OK å gjengjelde med vold og skjellsord..

 

Anonymkode: d07bf...bec

Nei, det var jo dumt. Trodde vi lo med han. Hadde aldri ledd av han. Jeg mente ikke å såre han på noen måte, og trodde ikke at han kom til å bli det. 

Anonymkode: d7da3...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For sent for hva? 

Jeg blir så perpleks at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre når han blir sånn, men jeg vil jo ikke dra fra han. I etterpåkloksapens navn tenker jeg at jeg smeller til han tilbake neste gang. 

Anonymkode: d7da3...596

Nei nei nei. 

Avslutt forholdet før det blir flere voldsepisoder. Uansett hvem av dere som står for det. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dårlig gjort av dere å le av han. Dere visste nok at han ikke var så god på ski, og likevel så gjør dere narr av han. Synes ikke det var greit det han gjorde med deg ts. Han burde heller avsluttet forholdet med deg etter å ha blitt ydmyket på den måten.

Anonymkode: 0d3ca...065

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at han ble såret da dere sto alle sammen å lo av han da han falt. Er ikke sikkert det var så gøy for han. Kanskje han slo seg så han fikk vondt? Hadde selv blitt irritert om det skjedde med meg og folk bare lo (hadde ikke reagert som han gjorde men uansett).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For sent for hva? 

Jeg blir så perpleks at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre når han blir sånn, men jeg vil jo ikke dra fra han. I etterpåkloksapens navn tenker jeg at jeg smeller til han tilbake neste gang. 

Anonymkode: d7da3...596

Når han blir sånn? Er dette vanlig oppførsel for han?

Anonymkode: ab084...931

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For sent for hva? 

Jeg blir så perpleks at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre når han blir sånn, men jeg vil jo ikke dra fra han. I etterpåkloksapens navn tenker jeg at jeg smeller til han tilbake neste gang. 

Anonymkode: d7da3...596

Før han banker deg gul og blå. Hva i alle dager ser du i en person som behandler deg sånn?? 

Anonymkode: 6d4a1...d08

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Antakelig så lo han det bort siden andre rundt lo. Men likevel var ikke den oppførselen greit i det hele tatt 😳 Han kunne eventuelt bare sagt at han ble lei seg når alle lo av han. Det er en veldig ugrei oppførsel og jeg skjønner du er lei deg

Anonymkode: bc07a...9e9

Han ble bare sur på meg da. Kalte meg stygge ting ovenfor de to andre også. De ba han roe seg ned til slutt. 

Anonymkode: d7da3...596

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når han blir sånn? Er dette vanlig oppførsel for han?

Anonymkode: ab084...931

Vanlig og vanlig. Han har gjort sånt før ja, men jeg vet jo hva som sårer han så jeg prøver å unngå å trykke på de knappene. Jeg skjønte ikke at han kom til å reagere sånn på at vi lo, siden han hadde latterkrampe selv. Men jeg burde jo ha skjønt det. 

 

Anonymkode: d7da3...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det der er bare å forlate. Alle faller da på ski, og det ser like komisk ut uansett hvem som gjør det. Hans reaksjon er jo bare rett og slett et stort forvarsel om at fra nå blir det bare verre!! Neste gang blir det sykehuset, og deretter graven i verste fall.

 

Anonymkode: 84d0c...593

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vanlig og vanlig. Han har gjort sånt før ja, men jeg vet jo hva som sårer han så jeg prøver å unngå å trykke på de knappene. Jeg skjønte ikke at han kom til å reagere sånn på at vi lo, siden han hadde latterkrampe selv. Men jeg burde jo ha skjønt det. 

 

Anonymkode: d7da3...596

Nei, du burde ikke skjønt det!! Dette er ikke din feil! Dette går kun på hans kappe.

Du avslutte forholdet med han, helst i går!

Anonymkode: 84d0c...593

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han ble bare sur på meg da. Kalte meg stygge ting ovenfor de to andre også. De ba han roe seg ned til slutt. 

Anonymkode: d7da3...596

Det er oftest de man er trygg på man kun lar det gå utover. Ta det opp med han å si hvor lei deg du ble og at det ikke var greit. Jeg syntes da det han gjorde var mye mer ugreit enn at du bare lo. 😳 Eventuelt så kan han gå på sinnemestringskurs. Lære seg å beherske sinnet i forskjellige situasjoner. Kanskje dere kunne gått i parterapi? 

Anonymkode: bc07a...9e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det der er bare å forlate. Alle faller da på ski, og det ser like komisk ut uansett hvem som gjør det. Hans reaksjon er jo bare rett og slett et stort forvarsel om at fra nå blir det bare verre!! Neste gang blir det sykehuset, og deretter graven i verste fall.

Anonymkode: 84d0c...593

Vi er to menn altså. Jeg tåler det jo, og jeg kan beskytte meg selv om det skulle bli nødvendig, men jeg er ikke typen til å være fysisk selv. Det er ikke det at det gjorde så veldig vondt noe av det akkurat, det er mer det at han blir så hatefull mot meg. Jeg bryr meg ikke om at han gjør fysisk sånn sett. Det er ikke det fysiske som gjør vondt, det er det psykiske. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er oftest de man er trygg på man kun lar det gå utover. Ta det opp med han å si hvor lei deg du ble og at det ikke var greit. Jeg syntes da det han gjorde var mye mer ugreit enn at du bare lo. 😳 Eventuelt så kan han gå på sinnemestringskurs. Lære seg å beherske sinnet i forskjellige situasjoner. Kanskje dere kunne gått i parterapi? 

Anonymkode: bc07a...9e9

Ja, han kunne nok ha hatt godt av det. Det hjelper ikke at jeg sier unnskyld og forklarer at jeg ikke mente det vondt. Han tviholder på at jeg er en idiot. 

Anonymkode: d7da3...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...