Gå til innhold

Naboen plager oss skikkelig. Hvor mye må man finne seg i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lykke til med det, kommer aldri til å gå i gjennom. 

Slutt å syt så fælt og ta ansvar selv. 

Anonymkode: 8beaf...fc4

Makan til empati...Er du en slik type nabo som plager andre? 
Du tar virkelig feil. Jeg kjenner i hvert fall til 2 lignende saker der naboen ble kastet ut. 

Anonymkode: 300b6...faf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dettet er en sak for sameiestyret. Det er noe galt med avtrekket og ventilasjonen både hos dem og hos dere. Kanskje dere bare må skifte et filter. 

For øvrig er det da absolutt anbefalt å være utendørs for tiden. 

Anonymkode: 59c03...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vaktmesteren prøver å se på ventilasjon, men når naboen ikke ønsker å åpne døra...

Anonymkode: 300b6...faf

Om dette kan være noe som er forårsaket av feil ved bygget som styret/sameiet har ansvar for å rette opp, kan de vel kreve å få tilgang for å se på/utbedre saken.  (Ikke at jeg vet hvordan dette skal håndheves.) 

Jeg for min del hadde nok sterkt vurdert flytting fremfor å ta en kamp mot noe som ikke er en åpenbar sak. 
Det er ofte tungt å gå gjennom en hel sak som kan ta år, selv om man har rett.

Anonymkode: 3259d...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Om dette kan være noe som er forårsaket av feil ved bygget som styret/sameiet har ansvar for å rette opp, kan de vel kreve å få tilgang for å se på/utbedre saken.  (Ikke at jeg vet hvordan dette skal håndheves.) 

Jeg for min del hadde nok sterkt vurdert flytting fremfor å ta en kamp mot noe som ikke er en åpenbar sak. 
Det er ofte tungt å gå gjennom en hel sak som kan ta år, selv om man har rett.

Anonymkode: 3259d...9f0

Om bare én person hadde problemer med vedkommende, ville jeg kanskje vært enig i at man burde flytte, men når ALLE sliter på grunn av kun én person, bør h*n flytte. 

Anonymkode: 300b6...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Om bare én person hadde problemer med vedkommende, ville jeg kanskje vært enig i at man burde flytte, men når ALLE sliter på grunn av kun én person, bør h*n flytte. 

Anonymkode: 300b6...faf

Hva har dere konkret gjort? Tatt kontakt med styret? Har vedkommende mottatt skriftlige klager fra samtlige? 

Tvangssalg fordi vedkommende røyker inne i sin egen leilighet får dere ikke igjennom.

Anonymkode: a6234...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva har dere konkret gjort? Tatt kontakt med styret? Har vedkommende mottatt skriftlige klager fra samtlige? 

Tvangssalg fordi vedkommende røyker inne i sin egen leilighet får dere ikke igjennom.

Anonymkode: a6234...d08

Vedkommende har gjort mange dårlige ting, i tillegg til røyk, og mottatt minst 7-8 skriftlige klager. 

Anonymkode: 300b6...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vedkommende har gjort mange dårlige ting, i tillegg til røyk, og mottatt minst 7-8 skriftlige klager. 

Anonymkode: 300b6...faf

Dårlige ting? Som hva da? Hva har styret gjort? Bare sendt klager?

Anonymkode: a6234...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dårlige ting? Som hva da? Hva har styret gjort? Bare sendt klager?

Anonymkode: a6234...d08

Dårlige ting som folk ikke skal gjøre uten å risikere å bli kastet ut. Styret har fått klager fra alle som plages. 

Anonymkode: 300b6...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...