Gå til innhold

(hjemmekontor) samboer og kvinnelig kollega snakker hele tiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes kommentarene om ; ville du reagert om det var en mannlig kollega ,,,er ute av kontekst.  Snu heller på det da !! Ville HAN brukt slik tid på en mannlig kollega ???,,om det er DIT vi skal gå ?! Selvsagt har det noe å si at hun er kvinne,,, og etterhvert en veldig nær kollega 🤮,,, når han skal tilbake på arbeidsplassen.... De går begge over grenser ifht TS ! 

Anonymkode: 5c124...764

Mange menn ville da det? :klo: 

Anonymkode: 89710...e4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS her. 

Uavhengig av denne kvinnen eller ikke så hadde jo det vært kjempe koselig å kunne krydre hjemmekontoret slik! Dessverre er jeg (og helt sikkert han også) avhengig av å faktisk være tilstede på jobben i de timene det gjelder, og jeg har ikke mulighet til å dra på handletur eller gå en tur og ha lang lunsj. Både han og jeg har mye ansvar på jobben, og det er viktig at jeg er tilstede på jobben de timene det gjelder da ting kan skje fort og jeg ofte får oppgaver som kan haste litt. Men absolutt hyggelig forslag 😏

Anonymkode: ee7ff...f4a

Joda, men om han hadde kuttet ut halvparten av skravlingen med kollegaen, hadde han hatt tid til noen minutter med hygge med deg. 

Anonymkode: 1ea45...af6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Må'kke finne på å prøve å nyansere slike diskusjoner på KG da, gitt. Her er det skrevet i stein at alle relasjoner mellom kvinne og mann er rent seksuelle, og alle vil være utro hvis de får muligheten til det.

Anonymkode: 89710...e4d

Kanskje vi skal nyansere enda mer med å spørre: Hadde det vært en forskjell hvis det var broren, søsteren eller moren hans? 
 

Men det har ikke særlig stor verdi for denne aktuelle problemstillingen ei heller om det var en mannlig kollega. 

Anonymkode: 1c565...a51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje vi skal nyansere enda mer med å spørre: Hadde det vært en forskjell hvis det var broren, søsteren eller moren hans? 
 

Men det har ikke særlig stor verdi for denne aktuelle problemstillingen ei heller om det var en mannlig kollega. 

Anonymkode: 1c565...a51

Og jeg mener at det har en verdi. Men nå har jo ts snakket med mannen, så da tenker jeg de klarer å løse det.

Anonymkode: 89710...e4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2021 den 17.24):

Skjer ikke. Aldri. Alltid en eller annen undertone der fra den ene eller den andre siden. Har man "ekte" venner fra det motsatte kjønn så møtes man med kone/mann eller andre. Aldri i verden om en mann og en kvinne kun er venner i voksen alder. Forøvrig fullstendig respektløst ovenfor partner. 

Anonymkode: d7611...4eb

Vanskelig for meg som er bifil da. Alltid baktanker, kan aldri ha venner overhodet jeg da... 😂

Anonymkode: 8eb0c...455

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.1.2021 den 17.09):

TS her. 

Ja, jeg kan spørre han, men jeg har vært litt redd for å skulle oppleves som konfronterende eller sjalu. Han har virkelig ønsket denne jobben, og å kunne jobbe med dette er en drøm for han. Jeg har vært redd for å være kritisk her, for jeg vet hvor lykkelig han er over å få fått denne jobben, så har kanskje vært litt forsiktig med å være kritisk til noe som har med dette å gjøre. 

Ja, jeg er jo litt bekymret for om sjefen hadde fått nyss i dette og konfrontert han med det. Syntes det er uproft av dem begge hvis jeg skal være ærlig, og jeg ville aldri ha vært slik med noen av mine kollegaer. Men, han er god i jobben, det vet jeg, og utifra de tilbakemeldingene han får virker det som han leverer gode resultater. Jeg kan legge til at han ofte jobber noen timer ekstra i uken for å få ferdig hva enn han driver med, og når jeg tenker etter merker jeg at jeg nå egentlig er litt irritert over at tid med familien blir ofret for ekstra arbeidstider når han sitter i telefonen dagen lang... Men, jeg vet ikke..

Hm, ja. Det kan jo være helt uskyldig, men jeg tenker at det er jo en forskjell på å snakke i lunsj og kaffe, og å være konstant på telefonen gjennom dagen. Kanskje det bare er jeg som ser på det annerledes, hvor jeg ikke sender selfier av meg selv til kollegaer uten videre gjennom kvelden, men heller deltar i snap-gruppene vi har sammen og sender livsoppdateringer på ting som skjer (som at man f.eks. baker boller eller noe til hele gruppen) som det sosiale. 

Han skjuler ikke at han prater med henne, og åpner snaps og sånn foran meg, så jeg mistenker han ikke for å drive med noe snusk. Jeg blir mer urolig for hennes behov for hans kontakt, og at jeg opplever det som krevende å ha en annen kvinne så "tett" som jeg ikke kjenner og at de to har sin interne humor og prat gjennom hele dagen. Jeg er kanskje litt redd for at det skal utvikle seg, da de har dette til felles (noe jeg og han ikke har - vi har helt forskjellig arbeidsfelt). 

Hm, men takk for gode svar! 

Anonymkode: ee7ff...f4a

Snakket med samboer om en kamerat av han. Sa bare at jeg syns kameraten tar veldig mye plass i vårt liv. Ringer hver gang han har ledig tid. Snapper hele dagen. Det blir litt mye for familien når denne kompisen er så mye tilstedet. 

Dette her blir jo det samme. 

Anonymkode: d9351...dcc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint du tok dette opp med ham ts! Håper alt løser seg for dere. Jeg ville likevel fulgt med videre og bedt han holde igjen denne intense kontakten med henne. Vær tydelig. Det kan fremdeles oppstå følelser mellom dem. Din mann vet hvor han har deg. Men det kan være knyttet mye (erotisk) spenning  med bekreftelse og ny dame og fristelsen er der over tid. Krysser fingrene!

Anonymkode: c6b1a...2c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2021 den 17.19):

Hvorvidt det er uprofesjonelt eller at de kaster vekk arbeidstid er ikke ditt problem. Det oppfordres også til å bånde med kollegaer og være sosiale. Det er baktanker i  at den som er godvenner med sine kollegaer får for dårlig samvittighet til å være borte fra jobb pga sykdom.  

Anonymkode: e8e54...2ff

Det blir jo hennes problem når han maser så mye med denne kollegaen gjennom arb.tiden at han må bruke ettermiddagen/fritiden/familietiden på å gjøre jobben sin. 

Anonymkode: dff55...30b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...