Gå til innhold

Siams Sammensurium


Siam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Måtte bare fortelle:

Fabian (min eldste på 7 år) sa til meg i dag at han håpet å finne en kone som var enig i at deres felles barn skulle hete Oliver...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.. tusen takk for hilsen i baby-boka mi! Er så glad jeg endelig kunne komme etter.... slitsomt å gå sånn og vente helte tiden.

Det høres ut som at du og Oliver har fått en fin hverdag alerede, og det er jo suupert. Vi driver å jobber litt med hvaslags rytmer vi skal ha fremover, og det ser ut som at det skal gå greit. Deilig med babyer som liker å sove om natten!! :klappe:

Vil ellers bare ønske deg og familen din en suuper helg!

stor kos shy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare innom og si god helg! Regner med du koser deg med lille skatten..

Ser ut til at det blir tur til uka, men jeg sier i fra! Gleder meg :)

Ha en fin søndag! Hm, kanskje litt sent og ønske god helg nå.. Trodde det var lørdag jeg :rodme:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndagsengel?: Det er jo noe av det mest spennende det (etter om babyen er frisk), å se hvordan h*n ser ut. Og hver h*n ligner på.

Imax: :klem:

April: :ler: Jeg går også litt surr i hvilken dag det er... Ikke så lett når man går hjemme.

Popelka: Takk det samme!

Salamandra: :ler: Det er bra han har planene i orden, da!

Mrs.Potter: Håper du har hatt en fin helg også.

Shy: Å, vi koser oss så! Dagene flyr i alle fall. Lillegutt er rimelig flink til å sove på natta han også. Noen ganger tar det litt tid før han sovner første gang, men har han først sovnet på kvelden sover han veldig fint mellom hver amming.

Soul: Ha en fin uke du også! :klem:

Vi har vært i Oslo i helgen vi. Mannen måtte jobbe, så vi bodde like så greit i leiligheten til svigers. Så mens mannen har jobbet har Oliver og jeg trillet og kost oss. På lørdag fikk jeg spist sushi! Endelig! Det var godt det.

Fikk møtt en venninne på lørdag. På fredag hadde vi et vennepar og en venn på besøk til middag. Det var veldig koselig å se folk igjen, og være litt sosiale.

Heldigvis gikk det greit å være borte med Oliver, selv om ikke forholdene er lagt helt til rette for baby. Han sov mellom oss i senga og vi stelte på gulvet på badet.

Lille gullet klarer nesten å rulle seg over fra ryggen til magen! Han klarte det helt da han lå på brystet til pappa, men der var det kanskje ikke helt rett? Flink er han uansett.

Det gikk greit å rusle rundt i byen med han også, han skriker bare når han skal ha mat, og det går greit å amme på café.

Jeg prøvde å finne meg noen nye klær, men jeg fant ingenting. Jeg hater egentlig å handle i Oslo på lørdager. Altfor mye folk. Så jeg får ta en tur i min egen lille by til uka i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi gått laaaang tur. Gikk frem og tilbake til byen, + en runde i byen og frem og tilbake til butikken. Vi gikk vel 2 1/2 time til sammen.

Vi var innom helsestasjonen og Oliver ble veid og målt.

Og nå veier han 4.800g og er 57cm lang!!!!! :overrasket:

Så han har lagt på seg nesten 1400g siden vi dro fra sykehuset og har vokst 5cm.

Det er tydelig at han får i seg nok mat og at han trives, og det er veldig godt for mamma'n og vite.

Så da var det ikke tørketromlen som hadde krympet pysjen... :ler:

Jeg visste at han hadde lagt på seg for han har fått skikkelig fine bollekinn, men at han hadde blitt så mye større hadde jeg ikke trodd. Er nesten litt stolt av det flinke gullet mitt.

I dag får vi besøk, så det blir koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å lese om dagene deres og utviklingen til Oliver! Kjenner jeg gleder meg masse til det blir min tur til å fortelle om alt det fine jeg opplever med nurket mitt! :) Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam! Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min! Alt er heldigvis i orden mellom T og meg! Hjalp med en liten ferie...!

Har du lagt ut flere bilder av Oliver i albumet, forresten? *Hint hint!*

``Well done'' for saa mye gaaing! Det er jo den enkleste og beste trimmen, det!

Ha en fin uke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner, jenter!

I dag har Oliver, svigermor (farmor) og jeg gått tur i rundt to timer. Eller vi hadde en sjokoladekakepause midt på, så det ble vel bare en og en halv time effektiv gåing. Men deilig var det, begge deler!

Mannen kom hjem med gave til meg siden jeg hadde gitt han Oliver. Diamantøredobber!! :overrasket: Søte, snille mannen min!

Nei, må løpe, gutten min skal ha mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så flott gave, snill mann du har ja! Men, syns jo absolutt at du fortjente det også! :) Det er tross alt en skikkelig jobb du har gjort. ;)

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Har ikke funnet denne før nå jeg!!!! Men så var det heldigvis bare noen få sider å oppdatere seg på så da fikk jeg gjort det nå! Utrolig koselig å lese om hverdagen din med skjønne lille Oliver! :hjerter:

Skjønner godt at du koser deg.... Utrolig flott mann du har også forresten!! Det var litt av en gave!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei snuppa!

For en snill mann du har :hjerter: Men det var velfortjent også da ;)

Ser ut til at vi tar en tur i morgen, men jeg vil ikke komme innom deg. Vi er sikkert ikke smittefarlige nå, men jeg synes det er unødvendig og da noen sjanser. Syke småbarn er ikke gøy! Vi får heller ta turen en annen gang.. Selvom jeg er helt syk etter å se Oliver :)

Ha en strålende helg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først nå oppdaget jeg at du hadde laget deg ny dagbok. Nå er jeg abbonent!

Fint å lese at alt går bra med deg og Oliver!

:klem: , Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har mamma vært på besøk, vi har vært på senteret og jeg har kjøpt meg to nye jakker, et skjerf og to pysjer til gullet mitt. Han har vokst ut av nesten alle pysjene sine og hadde bare to igjen!

Han fikk lue og votter av mormoren sin. Snart er det vinter.

Jeg har begynt å rydde bort klær som allerede har blitt for små. Jammen gikk det fort. Nå er det str. 56 som gjelder. Str. 62 er altfor stort nå, men det varer vel ikke lenge.

Etter at jeg matet Oliver i natt kl 4, ble han liggende å trykke og stønne i timesvis. Jeg tror faktisk at han sov, han hadde øynene igjen, men det var umulig for meg å få en blund. Mannen sov selvfølgelig (knurrrr).

Jeg håper virkelig ikke han har det altfor vondt når han ligger sånn, men det kan han vel ikke ha. Da hadde han vel skreket.

Oliver har vært så blid i dag, han har smilt masse! Det er så koselig at han er mer våken når han er våken. Gleder meg til vi kan kommunisere mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam vennen... så fint at dere koser dere så veldig. Det gjør vi også for tiden.

Du har jammen snill mann... det har forresten jeg også, fikk ny klokke jeg, akkurat den jeg hadde ønsket meg... :klappe: til mennene våre!! ;)

Så fint at Oliver hadde lagt på seg. Pernille hadde gått opp 0,5 kg fra vi dro hjem fra syehuset... deilig å vite!! Godt at vi får til ammingen... det gjør alt så mye lettere for oss... ikke sant? Også er det jo så fint for babyene våre!

Jeg ønsker deg og familien din en strålende helg!

Stor :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...