Siam Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #321 Del Skrevet 22. desember 2005 Akkurat som om han skulle ha lest tankene mine, våknet Oliver og ba om mat bare hver 4. time i natt. Så da har vi allerede klart å hoppe over et par måltider. Så da prøver vi å opprettholde dette en stund før vi skal begynne å gå for 5 timer mellom måltidene om natta. Nå må jeg begynne å pakke! ... men først må jeg surfe litt og finne ut mest mulig om Italia, det kan hende at pappa-permen vil bli gjennomført der. Vifårse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. desember 2005 #322 Del Skrevet 22. desember 2005 Å, det hørtes deilig ut! Jeg har vært i Italia tre ganger og skal garantert dit mange ganger til!!! Elsker det landet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. desember 2005 #323 Del Skrevet 23. desember 2005 Så koselig det høres ut med Italia da! Dit kunne jeg tenkt meg å dra også.. Høres ut som en god idè og ta pappapermisjonen der Ønsker dere en riktig god jul, vennen! Go`klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2005 #324 Del Skrevet 23. desember 2005 Innom for å ønske deg og familien en riktig God Jul Siam!! Håper det blir en flott jul, med masse god mat og mye kos!! God fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 23. desember 2005 #325 Del Skrevet 23. desember 2005 Innom for å ønske deg en god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 23. desember 2005 #326 Del Skrevet 23. desember 2005 Ønsker deg og den lille familien din en kjempefin jul Siam! Juleklem fra Soul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 #327 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. desember 2005 #328 Del Skrevet 24. desember 2005 Ønsker deg og dine er riktig god jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. desember 2005 #329 Del Skrevet 24. desember 2005 En fredelig jul ønskes til deg og dine fra meg! Håper kvelden blir koselig, og at romjulen blir fylt med glede og fine stunder. Takk for at du er innom i boken min og leser, det betyr så masse God jul helt fra nordnorge Kanskje kommer nissen i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. desember 2005 Forfatter #330 Del Skrevet 28. desember 2005 Tusen takk for alle koselige julehilsner! Jeg har ikke vært på nett i jula, og har ikke fått vært innom verken her eller der. Jula har i alle fall vært helt super. Det har blitt masse mat, koselige sammenkomster og masse gaver på julaften. Oliver sov gjennom hele pakkeåpningen, men han hadde vel ikke hatt mye utbytte av det allikevel. Han fikk mye fint, nesten bare fornuftige ting, klær og ting som han trenger snart. Og det var jo fint. Vi fikk masse også! Bla nytt kaffeservice og tuja-hekk! Jeg går og kjenner på litt murring i magen. Er veldig spent på om det er eggløsning, mensen eller en lillebror som kommer. Regner med (og håper egentlig) at det ikke er sistnevnte. I morgen skal vi til Oslo, vi skal feire nyttårsaften der. Så det blir ikke så lenge vi får vært hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 29. desember 2005 #331 Del Skrevet 29. desember 2005 He he, det kan jo vaere en lillesoester ogsaa! Men skjoenner godt at du synes det er litt tidlig med en til! Ha en fortsatt fin romjul og en kjempekoselig nyttaarsfeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 29. desember 2005 Forfatter #332 Del Skrevet 29. desember 2005 Det kunne det selvfølgelig også vært Popelka ( men jeg ser for meg at jeg kommer til å få en gutt til). Tok en test i dag tidlig, og den var negativ. Phu! Så da var det nok el, siden mensen ikke har vist noen tegn til å dukke opp. I dag har vi vært og handlet litt klær på salg, jeg kjøpte 3 gensere og mannen kjøpte 4. I kveld drar vi inn til Oslo og vi blir der helt til neste år! Godt nyttår, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 29. desember 2005 #333 Del Skrevet 29. desember 2005 Godt nyttår til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 31. desember 2005 #334 Del Skrevet 31. desember 2005 GODT NYTTÅR!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 31. desember 2005 #335 Del Skrevet 31. desember 2005 Happy New Year! Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer! Mange klemmer fra Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. desember 2005 #336 Del Skrevet 31. desember 2005 Godt nyttaar, Suam, Oliver og Siam-mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. januar 2006 #337 Del Skrevet 1. januar 2006 Ønsker dere et fantastisk år, Siam! Håper det blir som du ønsker og at alle drømmer blir virkelige.. Mange klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #338 Del Skrevet 1. januar 2006 Tusen takk for koselige nyttårsmeldinger. Vi hadde en rolig nyttårsfeiring med venner. Som vanlig spiste vi kalkun og så på rakettene. Oliver lot seg ikke merke med alt bråket med rakettene, heldigvis, og sov gjennom hele greia. Han våknet ikke før vi la oss i to-halv tre tiden. Da fikk han mat og sov til klokka 7. Da ville han være våken litt, men heldigvis sovnet han igjen ikke så lenge etterpå. Men trøtt er vi i dag allikevel. Nå er det veldig deilig å være hjemme igjen, jeg gleder meg til å komme tilbake til hverdagen igjen. I morgen blir det en trilletur bort til en restaurant i byen hvor vi skal spise lunch med barselgruppa. Det blir sikkert koselig. Gleder meg til å komme ut å få litt frisk luft, det har ikke blitt altfor mye av det i jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 2. januar 2006 #339 Del Skrevet 2. januar 2006 Godt nyttår Siam! Ønsker deg alt det beste for 2006! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #340 Del Skrevet 2. januar 2006 Takk Soul! I dag kom mensen! Snakk om fin måte å begynne det nye året på... Da er i alle fall kroppen min i rute igjen. Litt lettere å prøve og styre oss inn på "sikre" perioder. Heldigvis har jeg ikke hatt noe vondt i magen i dag. Var på barseltreff på en koselig restaurant i dag. Deilig å komme seg ut, jeg vet ikke om jeg hadde gått så langt i kulden hvis jeg ikke hadde hatt en avtale. Jeg fant ikke mobilen min da vi dro fra Oslo i går, vi var ikke sikre på om vi glemte den igjen i leiligheten eller om den hadde kommet seg opp i bagasjen. Svigerfaren min fant den i dag, den lå under lakenet i senga!! Godt gjort av mannen min som skiftet på senga... Han skal sende den i posten, så har jeg den på onsdag. Jeg føler meg rimelig naken uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå