Gå til innhold

Har dette blitt en parodi eller driver de gjøn med oss?


Hr. Aktiv

Anbefalte innlegg

Bente1234 skrev (38 minutter siden):

Ja er ikke det bra? 

Bra for samfunnet, men gjerne ikke for deg. Men du fikk meg til å tenke, her. Jeg mistenker at det kan være mange andre ensomme sjeler blant de sinteste tiltakskritikerne på dette forumet, og at dere finner et slags samhold på nettet i delt ideologi. Selv om jeg ikke deler denne ideologien, så forstår jeg når jeg ser de samme brukerne i alle trådene, at det å være reaksjonær blir en slags community for dere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

XaoS skrev (1 minutt siden):

Bra for samfunnet, men gjerne ikke for deg. Men du fikk meg til å tenke, her. Jeg mistenker at det kan være mange andre ensomme sjeler blant de sinteste tiltakskritikerne på dette forumet, og at dere finner et slags samhold på nettet i delt ideologi. Selv om jeg ikke deler denne ideologien, så forstår jeg når jeg ser de samme brukerne i alle trådene, at det å være reaksjonær blir en slags community for dere.

Du får nå bare få oss utestengt da hvis vi har gjort noe feil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi snarlig vente en stor bølge da, siden tusenvis har sluppet inn uten å bli testet.  Blir moro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

XaoS skrev (3 minutter siden):

Bra for samfunnet, men gjerne ikke for deg. Men du fikk meg til å tenke, her. Jeg mistenker at det kan være mange andre ensomme sjeler blant de sinteste tiltakskritikerne på dette forumet, og at dere finner et slags samhold på nettet i delt ideologi. Selv om jeg ikke deler denne ideologien, så forstår jeg når jeg ser de samme brukerne i alle trådene, at det å være reaksjonær blir en slags community for dere.

Og de som gjerne vil ha strengere tiltak er vel de som ikke har noe imot det -fordi de alltid er alene uansett? 

Man kan alltids generalisere:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter virkelig ikke at de sitter og vurderer lockdown, stenger alt av fritidsaktiviteter, setter begrensninger på antall i begravelser og andre tilstelninger og pålegger elever hjemmeskole, samtidig som de holder grensene åpne for tusenvis, helt uten test og karanteneplikt. 

Det er jo helt bakvendt. Vi kan stenge ned så mye vi vil her i Norge, men så lenge det kommer smitte fra utlandet, hjelper svært lite av det vi gjør nå. 

I tillegg syns jeg det er altfor lite fokus på at det er nå det er virussesong. Ikke barw corona, men forkjølelse influensa og andre luftveisinfeksjoner. Da er det ganske åpenlyst at smitten øker. Ikke fordi vi har feiret jul, men fordi viruset trives i miljøet vi har. 

 

På den annen side håper jeg fokus på håndvask, hygiene og avstand fortsetter etter at alt har roet seg. Jeg savner ikke bli pusta i nakken av personen bak meg i butikken. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...